تهدید یک سایت حامی دولت به افشای کودتا


تهدید یک سایت حامی دولت به افشای کودتا


یک سایت حامی دولت کودتاخطاب به حامیان رهبر ایران با اشاره تلویحی به کودتای انتخاباتی 88 نوشت: " کاری نکنید دکتر مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد."به گزارش ندای سبز آزادی به نقل از دیگربان، سایت «دولت‌یار» وابسته به تیم احمدی‌نژاد هشدار داد چنانچه حملات حامیان خامنه‌ای به دولت ادامه یابد و آن‌ها بخواهند دولت را سرنگون کنند، باید منتظر «زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده‌ای» در کشور بود.این سایت روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین) هشدار داده است: «اگر موج تخریب دولت به همین شکل ادامه یابد و اعتراضات به اصطلاح رسانه‌ای به اغتشاشات خیابانی تبدیل شود و لات‌ها و شعبان بی‌مخ‌ها به سمت پاستور حرکت کنند٬ طولی نخواهد کشید کشور به عرصه زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده تبدیل خواهد شد.»«دولت‌یار» خطاب به حامیان خامنه‌ای و منتقدان احمدی‌نژاد نوشته که «این یک اخطار نیست. به شما نصیحت می‌کنیم خود را به ورطه نابودی گروه‌های معاند قبلی نیندازید. کاری نکنید دکتر مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد.»این سایت همچنین خطاب به محافظه‌کاران مخالف دولت احمدی‌نژاد نوشته است: «اگر مردم عمق فساد و جنایات برخی‌ها را بدانند مطمئن باشید کاخ‌های شما را یکی بعد از دیگری فرو خواهند ریخت.»در بخش دیگری از یادداشت سایت «دولت‌یار» آمده که ریشه افزایش حملات به تیم احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر به خاطر خودداری دولت از دادن باج به گرو‌های خاصی از محافظه‌کاران است.آن‌طور که این سایت نوشته است٬ این دسته از محافظه‌کاران «به این باور رسیده‌اند که اگر احمدی‌نژاد به هر شکل ادامه پیدا کند باید از هم اکنون چمدان‌ها را بسته و به فکر رفتن باشند.»این سایت همچنین از صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس به عنوان نهاد‌ها و افرادی یاد کرده که «با دامن زدن به احساسات پاک بچه‌های حزب‌اللهی٬ آن‌ها را در مقابل دولت قرار می‌دهند.»در بخش دیگری از یادداشت این سایت آمده که گروهی از محافظه‌کاران به این نتیجه رسیده‌اند که در سال‌ جاری «دولت با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده و قطعا اعتراضات مردمی کشور را فراخواهد گرفت بر همین مبنا نوشتن توبه نامه‌ها» را آغاز کرده‌اند.«دولت‌یار» همچنین نوشته که به نظر می‌رسد این جریان‌ها و افراد «تصمیم گرفته‌اند پتانسیل اعتراضی احتمالی را به بهانه مقابله با ماسونیزم و حجتیه‌ای‌ها بسیج کرده و با این حربه دولت را در صورت لزوم به سقوط بکشانند.»این برای نخستین‌بار است که یک سایت متعلق به تیم احمدی‌نژاد حامیان خامنه‌ای و منتقدان دولت دهم را به طور تلویحی به زد و خورد‌های خونبار تهدید و از سقوط دولت ابراز نگرانی می‌کند.
m-parsi - ایران - تهران
به من می گویند عصبانی نشوم ، مگر بی غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم می بینم ، با بی تفاوتی از کنار آن بگذرم.آمده اند و یارانه ها را قالب کرده اند.زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است .خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم.دولت می گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می کنیم ، مگر مردم گدا هستند ؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند ، نفت، گاز و.. دولت حق ندارد به مردم کمک کند،دولت باید کار کند، خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دودستی تقدیم آنها نماید.چهل هزار تومان در ماه به مردم می دهند و بعد .... برای من قبض گاز می آمد چهل هزار تومان و حالا می آید یک میلیون تومان .گاز به کشور همسایه با مبلغی بمراتب کمتر از آنچه از مردم می گیرند ، صادر می شود.با دیدن این شرایط نباید عصبانی شوم ؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی ام مثل امروز شود. بخشی از صحبت های ناصر حجازی
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
خبر را از سایت دولت یار خوندم .بابا ایول موسوی راست میگفت تقلب شده.سایت دولت یار یه نظر سنجیه مسخره گذاشته رو سایتش برید بخونید اوج فلاکت حکومت را ببینید.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
سید مصطفی تاج زاده:کودتا کردند,کوتاه نخواهیم آمد.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
یکی از دیگری کثیفتر انقدر فاجعه ببار اورده اید که دقیقا مثل هیتلر و نازیسم بعد جنایتتان پس از گور بگور شدنتان معلوم خواهد شد بین شما خوب و بد ندارد همه از یک چشمه اب می نوشید چشمه ی خونین دینتان-- اگر فیلمی از حمله ی اعراب 1400 سال پیش درست می شد هیچکس شهامت اینکه بگوید اسلامی است وجود نداشت چرا که میزان جنایات انها هزار برابر امروز نوادگان انان بود باز ماله ی اسلامی رااماده کنید.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

dariush 777 - ایران - تهران
اینا همش فیلمشونه میخوان مردم رو گمراه کنند که مردم نتونن تصمیم درست بگیرن واسه ما دیگه زیرو رو نکش حاجئ دارید واسه کدوم انتخابات علکئ نقشه میکشید شکئ نیست که بزودئ گورتونو گم میکنید همتون میرید پیش نوچه هائ جیره بگیر عربتون.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
دعوتننامه از طرف امام زمان برای اخوندکهای رهبری واعضای دولت فاسد بلامصرف !!!! دعوا نکنید برای همگی شما در ته چاه جمکران جا هست چمدان هم تمی خواهد ببندید . اینجا همچی هست !!!!
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
بشین بینیم بابا.به من ساندیس بدین.تاآخرش باهاتونم.هرکی پیشنهادساندیس رو هرجناح بده من با اونم!کی ساندیس میده؟
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

odin - بلژیک - انتورپن
واقعآ ادم به عقل اینها خندش میگیره. فکر کردن این ملت امروز همونیه که امام تو ماه دید! اقای «دولت یار!!!» این ملت همونیه که وقتی این اخوند دروغگو داستان یا علی گفتن سید نوزاد علی خامه انی رو تعریف کرد براش جکی درست کرد که «یا علی» رو از زبون ایرانی انداخت، حالا شماها فکر کردین تو دعوای تقسیم منابع غارت کرده بین خودتون مردم گوشت دم توپ شماها میشن که اینقد ازشون مایه میذارین و مردم، مردم میکنین؟ نه جانم مردم زرنگتر از این هستن که بازیچه شما دزدها بشن. شما بزنین خودتون رو ج..ر بدین مردم بموقع حقشون رو از هردوتون میگیرن.بقول قدیمیترها: سگ بسگ رها کن خودت از دور نگاه کن، یا نه قم باشه نه کاشون لعنت بهردوتاتون.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
من سالها پیش گفتم از این محمود خوشم میاد و قبل انتخابات 88 هم گفتم که به محمود رای میدم. حالا می فهمید چرا؟ محمود همون منجی ایرانی هاست که قراره طومار آخوند و ولایت رو بپیچه بهم و شوت کنه به زباله دان تاریخ. حتا اگه دقت کنید سرمایه هایی که محمود به باد داده بهش میگن ملی اصلا ملی نبوده. سرمایه بوده مثل نفت که تا قطره اخرش مال خامنه ایه و احدی حتا برادرش که همه کاره نفته حق برداشت یه لیوان نفت نداره. اون سرمایه ها هم قرار بوده بره لبنان و جاهایی که تشنه به خون ایرانی ها هستن. درود بتو محمود که خوب جلوی این آخوندها درومدی. هیچ شاهی جرات نکرده بود که نفس این مارها رو اینطور بگیره که تو خفشون کردی. دست مریزاد. بسیجی هاش حال کنن
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
دوستان ببینید که چقدر فساد و دزدی و جنایات پشت پرده هست که ما تازه روی پرده این جنایتکاران را میدانیم وقتیکه سایت دولت بار علنا مینویسد :. << اگر مردم * عمق * و فساد و جنایات برخی را بدانند * مطمئن باشید*. * کاخ های شما* را یکی بعداز دیگری فرو خواهند ریخت . شاها , همانا که نیستی و ببینی روح وروانت شاد ای شاه شاهان
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

Alborzi - ایران - کرج
سایت احمدی نژاد فیلتر شد !!! دعوا سر پول یامفت نفت بالاگرفت.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
کاشکی این اخبار تحلیل سیاسی هم میشد.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
میدونستم اخرش اینطوری میشه و احمدی نژاد میشه موی دماغ خامنه ای و حالشو میگیره برای اینکه زیر وبم دزدی ها و جنایات اینها را میدونه وازشون آتو داره و میخواد با سوء استفاده از این موضوع حاکم مطلق بشه مثل هیتلر/ سکانس بعدی خامنه ای میبینه که مار تو استین پرورش داده خلاصه یه طوری مزاحم را شهید میکنه یه ختم حسابی و با ابرو هم براش میگیره.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
جنگ داخلی عواقبی داره که میشه از مردم (مثلا ) لبنان پرسید!!. به هیچکس هم رحم نمیکنه . بعد از تجربه شیرین انقلاب چشم مردم ایران به جمال جنگ داخلی روشن میشه!!!!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
واسه شکست دادن وکشتن افعی فقط وفقط.باید سر افعی را له کرد.مموتی هم بعد از دوره ریاست دولت, در ردیف هاشمی=خاتمی=کروبی و.....ر
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
اگر احمدى نژاد و حامیانش این طور که این بابا مى گوید از طرف نیرو هاى دیگر مورد حمله قرار بگیرند انوقت خامنه اى باید یک جام زهرى را بالا بکشد
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

محمداصلی - ایران - تهران
به نظر من تمام این جار و جنجال ها یک سناریوی از پیش نوشته شده است . بعد از حذف اصلاح طلبان از حاکمیت برای تضعیف پایگاه اجتماعی آنها قصد دارند خلا موجود در حاکمیت را با یک بازیگر دیگر پر کنند و فضای سیاسی جامعه را دو قطبی کنند . خوب می دانند که برای ادامه حیات رژیم راهی نیست جز اینکه مردم را در یک تئاتر که خودشان کارگردانی می کنند به بازی بگیرند و به این حیله و ترفند یک مدت دیگر حاکمیت ننگین خود را ادامه دهند .
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
همونطور که حدس زده میشد شاید بشه گفت این دولت از داخل خود رژیم به هم میریزه.امیدوارم که این جریان دروغ نباشه! 89562389 - ایران - نجف آباد شما تازه فهمیدی کودتا شده بود‌ا!?این آدرس سایتتون چی‌ شد؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

OnLine. - ایران - تهران
amir pishro - ایران - تهران دوست عزیز میای معما میگی بعد دیگه پیدات نمیشه .لطفا جواب و بگو البته اگه میدونی, چون میخوام بدونم جوابی که اونجا دادم درسته یا نه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

طالب حق - ایران - تهران
خداوند به بنده هاش گفته که "حکومت با کفر باقی میماند اما با ظلم نه" و مطمئن باشید وعده خدا در مورد ظالمان ماهم اتفاق خواهد افتاد حالا چه با مبارزه مردم چه با تفرقه و اختلافی که بین خود ظالمان میافته که باعث میشه خودشون ، خودشون رو نابود کنن
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +468شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +323پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +289یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +200نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد