مصباح: رهبری خیلی بالاتر از سیدخراسانی است


مصباح یزدی: رهبری خیلی بالاتر از سید خراسانی است


مصباح یزدی با خیر خواندن نیت سازندگان مستند ظهور نزدیک است، می گوید:  اعتقادی که من به  رهبری دارم خیلی بالاتر از آن سید خراسانی است.روانبخش  از شاگردان مصباح درخصوص نظر وی در مورد سی دی ظهور می گوید:  اتفاقا چند روز پیش وقتی که این مستند را تماشا کردم، رفتم خدمت علامه مصباح یزدی و گفتم: حاج آقا اگه یادتان باشد حدود 15 سال پیش طبق اتفاقاتی که در برخی کشورها افتاده بود ، خدمت حضرتعالی رسیدم و سئوال کردم که آیا می شود این اتفاقات را از علائم ظهور تلقی کرد؟ حضرتعالی هم در جواب من فرمودید: "زیاد به این مسائل نپردازید که در جلسه ای بنشینید و ببینید چه چیزی از علائم ظهور است و چه چیزی از علائم ظهور نیست. ممکن است که این حرفها و جلسات برای آدم شیرین باشد امّا آنچه که وظیفه شماست این است که خودتان را برای ظهور آماده کنید به طوری آماده شوید که انگار همین فردا آقا امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد. حالا بحث کنیم درباره این مسائل امّا خودمان آماده نشویم هیچ فائده ای ندارد. ببینید وظیفه ما در قبال حضرت چیست؟روانبخش افزود: بعد از ذکر و یادآوری این مطلب، خدمت علامه مصباح عرض کردم، اکنون با توجه به اتفاقاتی که در منطقه افتاده است، نظر حضرتعالی در این باره چیست؟ علامه مصباح فرمودند: الان هم نظر من همین است که خودتان را برای ظهور آماده کنید که گویا همین فردا آقا ظهور خواهند کرد.دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه به نقل از مصباح اضافه کرد:  " اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالاتر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالاتر از آن سید خراسانی که در روایات آمده است،  ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم."روانبخش با اشاره به گفته مصباح ابراز داشت: مگر می شود که آقا امام زمان(عج) نائب خودشان را تنها بگذارند و یاری نکنند. "مصباح یزدی بر این باور است که فکر نکنم که تولیدکنندگان قصد خاصی داشته باشند. ممکن است قصدشان هم خیر باشد امّا پرداختن به این مسائل درست نیست.
mad158 - ایران - تهران
احتمالا رهبری خود امام زمانه
دوشنبه 29 فروردین 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
دلم میخواست فحش بنویسم.ولی به احترام گفتمان پرنیان نمینویسم!
دوشنبه 29 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
ببین ببین ..میبینی یانه که ...این دوتا عرب زاده ها به لطف گدو زاده ها چه کیف و حالی می کنند .؟؟!! این نشیمنگاه اون یکی رو بو میکنه و اون یکی نشیمنگاه این یکی رو !! استغفروالله...اصلا جان شما حاج آقا ..بنده تصورش رو نمی کردم که این ها با گدوها فامیلیتی داشته باشن .. ولی خدا خواسته و خوشبختانه میبینم که چندین میلیون گدو و گدو زاده و گدو مغزداریم !! اون خاک تو سر بی عرصه که میگفت شاه شاهانه . چه شاهی بود که از جماعت گدو زده ترسید و چمدونش رو بست و فرار کرد !! حاج آقا چه بگم که برامون در بهشت باز شده ...ای خدای عالم انگلیس رو سالم نگه دار..ای خدای عالم فرانسه و اسرائیل رو نگه دار..ای پروردگارا آیت الله کارتر را نگه دار!! ای خدای یکتا آفات گدوئی را نابود کن !!
دوشنبه 29 فروردین 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
امام زمان هم که ظهور کنه اول از همه گردن خودت و اون رهبرت رو می زنه بنده خدا!!
دوشنبه 29 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
.............تو خود حدیث مفصل بخوان از این نقطه چین........
دوشنبه 29 فروردین 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
امام زمان یک موجود خیالی . من به شما قول میدهم که نه امام زمانی وجود داره و نه محمد پیامبر خداست . یک ادم دروغگو که تا بی پول وجوان بود با یک زن پولدار که سن مادرش را داشت ازدواج کرد و وقتی به قدرت رسید چهل زن دیگر گرفت و در سن پنجاه وپنج سالگی به یک دختر شش ساله تجاوز کرد این پیامبر خداست . اصلا خدایی یک همچین ادمی کلاشی وجود ندارد
دوشنبه 29 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چند متر بالاتره ?! فقط مواظب باشه سرش گیج نره و با ان .. مبارکش به زمین نخوره ! کم معیوب و علیله انهم رویش !
دوشنبه 29 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
تًف به گور پدر تو، که هر چی‌ آتیش از گور تو بلند می‌شه.
دوشنبه 29 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
بطور کلی آیت الله و حجة الاسلام و ثقة الاسلام و این عناوین چرت و پرت مدت زمان زیادی نیست که وارد ادبیات اخوندیسم شده. تا قبل از اینکه این عناوین وارد بشن به عناوینی مثل آخوند و ملا و یکی دوتای دیگه خلاصه میشد. الان باید یک تریلی بیاد و عناوین و القاب این آقایون رو همراه خودش ببره. مثلا آیت الله یعنی نشانه ی خداوند. مثلا پوست پیاد هم میشه نشانه ی خداوند. کسی که دزدی بکنه و بی عدالتی بکنه و ادم بکشه کجاش نشانه ی خداونده؟ نمیدونم اینها توی اون دنیا چطوری باید جواب خدا رو بدهند!!!! هر که بالاتر نشست..... !! الله اعلم
دوشنبه 29 فروردین 1390

souroosh - ایران - ساری
بیچاره خدا چه قدر تنهاست. سو استفاده از دین و مذهب تا چه اندازه ! لعنت ابدی خدا بر شما باد
دوشنبه 29 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
با پوزش از خرهای نازنازی اسیر ظلم انسانها//خری به خر دیگر کردیت می دهد اشغالها کی به سرزمین اجدادی خود عربستان مهد تمدن اسلامی می روید که ایرانی از شر شما رها.!
دوشنبه 29 فروردین 1390

Salar_uk - انگلستان - بلاکپول
سلام بر همگى من عضو جدید هستم
دوشنبه 29 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
علم الهدی:. «زن بدحجاب پیاده نظام آمریکا و پیاده نظام اسراییل و همان نیرویی است که آمریکا و اسراییل وارد ایران کرده‌است، تا نظام و انقلاب را شکست دهد.... وزیر کشور فرانسه سال قبل به آمریکا گفت، لازم نیست بمب بر سر مردم بریزید، بلکه کافی است پیراهن و دامن زنان کوتاه شود. وقتی دختر و زن ایرانی در جامعه بی‌عفت وارد شود، جوانی که در کوران غرایز جنسی است، نسبت به دین بدون حساسیت خواهد شد و زمانی که جوان پای سفره دین نبود، دین پشتیبانی نخواهد داشت.».
دوشنبه 29 فروردین 1390

Royan - المان - المان
این روانبخش به طور کلی روانش را بخشیده . به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم حالا مصباح یزدی هم شده شاهد خامنه ای.
دوشنبه 29 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
اگر این را نگویی و به خودش تلقین نکنی تا همچنان مانند بادبادک در دست تو بادش پر شود و خالی نشود که تمساح کروکودیل نبودی و اشک تمساح نمی ریختی. اون بادکنک سوراخ سوراخ شده بادش هم در رفته حالا هی توی اون بدم.
دوشنبه 29 فروردین 1390

kokex - ‫آلمان - ‫فرانکفورت
‫سلام بر غائب همیشه غائب سلام بر مهدی موهوم تا موعود. سلام بر امام ته چاه. ‫عموی این مهدی به جعفر کذاب معروف بود . ‫سوره هودآیه ۸۶ مربوط به روزی حلال ( نزد خدا یا باقی مانده نزد خدا یا بقیه الله هستش که آخوندا تفسیر می کنن مهدی ). ‫این سوره را از ۸۴ تا ۸۸ بخوانید و می فهمید که این جمله از حضرت شعیب پدر زن موسی به قومش هستش و ۲۵۰۰ سال قبل از اسلام گفته شده و ربطی به مهدی نداره
دوشنبه 29 فروردین 1390

gol andam - سویس - زوریخ
نخستین گام بهره کشان کشورها ، ابتدا نابودی بزرگان و ریش سفیدان است. و سپس تاراج دارایی آنها . .
دوشنبه 29 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
89562389 - ایران - نجف آباد. خوب که چی‌؟ چه ربطی‌ به این مساله داره؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

love-iran - ایران - چابهار
به قل بابا بزرگ تفففففففففففففففف
دوشنبه 29 فروردین 1390

rad33 - انگلستان - لندن
عر عر عر عر ...........
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
همه اتیشها زیر سر این تمساح یزدی است !!! باید یک فکری برای خفه کردن این عروسک انگلیسی کرد !!! تا این پیر خرفت های افراطی زنده هستند اوضاع همینه !! باید ا ز روش خودشون استفاده کرد !!! باید یک ویزا جهنم با بلیط یکطرفه تقدیمشون کنیم!!!
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫چه گویم که نا گفتنش بهتر است،زبان در دهان نگهبان سر است،اگر سبیل این فرصت طلبان چرب شود،فردا اعلام میکنند که رهبری معظم از امام بالاتر است!!!البته اگر نظر من را بخواهند،میگویم که تمام افرادیکه در زمان کنونی زندگی میکنند،از هر نظر بالاتر از افراد یک قرن پیش هستند چه رسد به ۱۴۰۰سال گذشته.اینان خودشان میدانند که همه چیز در اینمورد کشک است و اینو در پاسخ دادن دو پهلوی مصباح به آخوندی روانبخش ملاحظه میفرمائید.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

elvis2002 - سوئد - گوته برگ
اگر امام زمان هم الان ظهور کنه خامنه ای لباس شخصی ها را میفرسته که ببرندش کهیریزک و کلکش را بکنند چون هیچ کس نباید بالاتر از خامنه ای باشه. حالا ای امام زمان جرائت داری ظهور کن
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
از برکات وفضیلتهای شیخ مصباح , حکم اباحه و فتوای تجاوز به جوانان شیعی دوازده امامی در کهریزک است.لشکر آینده امام زمان, نیمی ا, وآ خواهر و تتمه اش بچه بازان خواهندبود. حضرت مهدی بالشکرش از دوجناح به جهان حمله میکند.حمله گازانبری.فاعلان ومفعولان.بارمز (ای لواط کاران حمله)(الاعتداء أو مساعدة المزارعین اللواط)
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
امام زمان لخت و عریان ظاهر میشود! ـ 'انه سیظهر عاریا امام قرص الشمس' ـ (منبع: حق الیقین، ص. ۳۴۷ ). مورچه داره ,,, بِکَن و بریز ,,, بعد صعود کن. nader46- انگلیس- کجائی نادر جان این را بخوان :)
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مستضعف - سوئد - استکهلم
حتما وقتی امام زمان ظهور کنند برای هست بوسی خدمت اقای خامنه ای شرفیاب میشوند و برای قیام از ایشان تعیین تکلیف خواهند کرد.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
مصباح نظر خودشو گفته منم نظر خودمو میگم. به نظر من رهبری از یک بوزینه هم پایینتره.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

farhad352 - ایران - تهران
. یاوه گویی و مزخرفات مشتی رجاله تمامی ندارد. این دزدان ملیت و آزادگی و تاراج کنندگان ثروت های ایران و ایرانی چه وقیحانه مردم را با مشتی لاظایلات به بردگی و اسارت کشیده اند. ایرانی باشرف و آزاده بارها گفته اند که ما نه اسلام میخواهیم و نه اعیان و انصار دزد و .بیشرف ملا ها را از محمد و علی گرفته تا خمینی دجال و خامنه ای و سایر دزدان دست اندر کار چپاول و غارت ایران زمین. با آرزوی داشتن ایرانی آزاد و آباد ، در پس روز های آخوند مرگی در ایران
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
اصولا" اینجور آدما کاری به دین ندارن و فقط به فکر اینن که نفر اول حومت که در راس قدرت هست از چی خوشش میاد و مطمئن باشید که اگه این بابا تو لیبی بود همین حالات رو نسبت به قذافی بیان می کرد... مث حکایت آشپزی که واسه پادشاه بادمجان درست کرد...
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
مصباح یزدی: رهبری خیلی بالاتر از سید خر است.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
حالا این خراسانی کی‌ هست که عظما از اون بالاتره یا پایین تر، بیکارن هااا.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

م ر - ایران - تهران
اصلا جناب مصباح شما خیلی فروتن هستین و در کمال فروتنی نخواستین واقعیت حرفتان را بیان کنید که جناب خامنه ای تار زن هم از امام زمان بالاتر است . متاسفم که شیاطیون از نوع لباس آخوندی ظاهر شدند و ریشه دین را یکجا میخوان نابود کنند امیدوارم که خداوند زودتر شر شما را از سر مردم کم کند .
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
حتراز - آلمان - دورف. دوست عزیز کامنت را اشتباه نوشتم کامنت مال صفحه قبله ببخشید.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
.....از جیزه تا خمین/صف فرعون ها پابرجاست/جایی به وسعت منحوس یک رییس/جایی به قامت قزمیت یک امیر/جایی عبای دروغ بر شانه/جایی نهاده تخم جهاد در لانه/گاهی به هیات شه شیخ مستطاب/گاهی مجاهد و سرباز انقلاب//تاریخ این دیار/مسحور شاه و شیخ و شیطان است/مرعوب خرافات خرخندان/مسموم نیش عقرب قدرت/مغلوب مغز نیندیشمند در فترت//
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
امروز بالاتر از سید خراسانی فردا بالاتر از امام زمان پس فردا بالاتر از پیامبران پس فردا هم بالاتر از خدا
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

hasti.farzin - ایران - تهران
dhانهایی که فیلم ایت الله سعیدی را دیدند دیدند که گفته بود خامنه هنگان تولد گفت یا علی به نظرم مادرش گفت یا علی .... بعدش این از سید خراسانی بالاتر که هیچی از خدا هم بالا تر است چون بافرش و پیپش و سیگارش از بهشت میاد علی علی دنبه علی چلاق رنده
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

dara20 - ایران - تهران
رهبر سگ هار خراسانی تشریف دارند.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

iranemotahed - ایران - تهران
این تمساح یزدی درست می گوید! زیرا اصولا سید خراسانی وجود ندارد و نخواهد داشت لذا وی به ان اعتقاد ندارد! این خزعبلات و چرندیات ساخته ذهن بیمارملا محمدباقر مجلسی بوده که بدستور پادشاه صفوی اینها را نوشته و سکه هایش را تحویل گرفته است. افسانه بافی و نوشتن این لاطائلات که سراسر مذهب شیعه را گرفته بخشی از ماموریت ملایان عهد صفوی بوده. دوستان تلاش کنیم با شکستن این تابوها منجمله مهدی موعود وعدالت جهانی ناکجا ابادی به اعتلای فهم و شعور جامعه ایرانی کمک کنیم.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

josephsalar - ایرلند - دوبلین
یه بابایی در مورد شطرنج نظر داد گفت از این به بعد خرهم بازیه و فیل حق نداره خر رو بزنه خر هر جوری بخواد میره اصلا میدونید چیه خر شاه....... حالا این اقایون خامنه ای رو اودن کردنش ایت اله و نایب امام زمان اخرش هم میگن این خود خداست
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

sara-baran - المان - هامبورگ
elvis2002 - سوئد - گوته برگ . . واقعا قشنگ گفتی کلی خندیدم
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
یک از یک نادان تر و نفهم تر و بیسوادتر. از همه بدتر، ستایشگران و پیروان این دیوانگان هستند.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

dariush 777 - ایران - تهران
بابا چه توقعئ دارید اگه تمساح یزدئ اینو نگه میخواهید پس هیلارئ کلینتون بگه بذارید اخر عمرئ این چرت و پرتارو بگن کئ به کیه تاریکیه.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminism-لندن; دوست گرامی باسپاس , از همین الان قزوینی ها دورچاه جمکران ندای مهدی بیا مهدی بیا راسر دادن.(کامنتها را درطول روزاز طریق گوشی موبایل میخوانم , ولی جواب هارا بعدش میفرستم).به هرحال شادوخوش باشی.هوای لندن هم چند روزی خوبه.کاش همین جوربمونه.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46 - نادر جان قزوینی ها جنس چروکیده و پلاسیده رو میخوان چه کنن :) آره عزیز امروز 4 شنبه که هوا بسیار خوب بود و فکر میکنم تا چند روز آینده همینطور بمونه یعنی تا Sunday هوا دور و بر 23 تا 24 درجه است . Enjoy the weather and take care
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اخوند خوب اخوند مرده است
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد