هشدار مصباح یزدی نسبت به نفوذ فراماسونری در ایران


هشدار مصباح یزدی نسبت به نفوذ فراماسونری در ایران


محمد تقی مصباح یزدی؛ یکی از روحانیون بلندپایه طرفدار دولت ایران گفت که "نفوذ غیر خودی ها در میان خودی ها"، شدیدترین خطری است که اسلام تاکنون با آن مواجه بوده است.این عضو مجلس خبرگان رهبری از تشکیلاتی "فراماسونری" خبر داد که در حال تشکیل شدن است و با شعار قرآن و اسلام پیش می آید.آقای مصباح یزدی گفت: "چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه ای به اسلام می زند می تواند برای اسلام مفید باشد و برخی به آن دل ببندند."به نظر می رسد که منظور آقای مصباح یزدی، اسفندیار رحیم مشائی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد باشد که کاملا مورد اعتماد اوست.او در ادامه با انتقاد از عزل و نصب هایی که این روزها رخ می دهد، گفت: "این حرفهای ملی گرایانه و مکتب ایرانی، آن هم در زمان اوج نهضت اسلامی در جهان اسلام برای چیست؟"چند روز پیش از این هم آقای مصباح یزدی، کسانی را که "بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند"، غیر خودی خوانده بود.رئیس موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء گفته بود "ای کسانی که ادعای خط امامی می کنید، امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام نام نبرد و از ایران نام برد؟"آقای مصباح یزدی در سخنان امروز خود با اعلام خطر در مورد روی کار آمدن مسئولینی که به "ابدی بودن" احکام اسلامی اعتقاد ندارند، گفت: "آنوقت این اساس اسلام است که زیر سوال می رود."او گفت: "اگر روزی بپرسند چرا برای تساوی ارث زن و مرد کاری نکردید، شاید بتوانیم عذری بیاوریم ولی اگر بگویند چرا اساس اسلام را حفظ نکردید چه عذری می توانیم بیاوریم؟"اصولگرایان منتقد دولت در ماه های اخیر به شدت از مطرح شدن عبارت "مکتب ایرانی" توسط اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و یکی از نزدیک ترین یاران آقای احمدی نژاد، انتقاد کرده اند.منتقدان می گویند که هواداران دولت با تأکید بر ملی گرایی ایرانی قصد دارند که آرای مخالفان حکومت مذهبی ایران را در انتخابات آینده ریاست جمهوری، به نفع طیف خود جذب کنند.این در حالیست که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران بارها در سخنانش به حمایت تلویحی از سخنان اسفندیار رحیم مشائی پرداخته است.او در اسفند ماه سال گذشته گفته بود: "این که بر روی ایران تأکید می کنیم، یک نوع ناسیونالیسم خودخواهانه نیست، بلکه یک مسئولیت و مأموریت برآمده از یک تاریخ مقاومت و ایستادگی است".
khosh bavar - ایران - یزد
مسواک یزدی, چرا اهانت به این طبقه فراماسونر میکنید که هر کسی کت و شلوار به تن کرده, عینک و حرفهای بظاهر ضد دین بزنه انرا عضو فراماسونر میدانید ?! مشایی نژاد, چون شمالی است میخواد سر تو تمساح یزدی را با این " کلک رشتی " کلاه بگذارد ! پس پیر خرفت فریب این مشایی را نخور !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

darkoob-1390 - ایران - قم
هاهاهاها.... تجسم کنید اسفندیار رحیم مشائی، و فراماسونری هاهاها ...ای هناق بگیرید شما همتون !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
لعنتی ها. بی دین ها.. چرا نمی خواهید از قانون گدو بودن اسلامی تبعیت کنید و چرا به من و خاندانم توهین می کنید و از مکتب ایرانی صحبت می کنید ؟؟ قیافم رو نگاه کنید اصلا شباهتی به ایرانی دارم ؟؟..چرا با ناسزا گفتن "مکتب ایرانی"عصبانیم می کنید ها؟ !! مکتب ایرانی گفتن مثل یه داس کشاورزیه که گلوی مارهای عرب هاکه زیر دامن اجدادم بالا رفتند رو میبره !! . انگلیس و فرانسه صد آفرین به اون علم استعمارگریتون .. انتخابتون برای نگهدار مالتون تو منطقه خیلی خوب بوده و اگر جزء بود اروپائی نبودید !!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
این آقای تمساح داره رد گم میکنه میخواد بگه من فراماسون نیستم!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
darkoob-1390 - ایران - قم لوووووول خیلی این کلمه هناق رو شنیدم ولی راستش نمی دونم یعنی چی خفه بشوند؟ یا چیزی دیگه اس؟ ولی هر چی هست الهی أمین معلومه خوب نیست
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
اصلا امام راحل ایرانی بود که در باره ایران حرف بزنه?
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
دیگه کسی بیگلی بیگلی بازی در نیاره لطفا"...
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
ها ها ها تمساح یزدی از مارمولک شمالی ترسیده!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بی خیال - ایران - کرمان
این ها همش بازی سیاسیه برای انتخابات تا مردم رو دوباره برای هیچ و پوچ سرکار بگذارند و بیارند پای صندوق
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
اگر گمان میبری که درحال حاضر در ایران فراماسونری وجود ندارد و "در حال تشکیل شدن است" تب نامنظمی وجود بیفایده و هیچکاره ات را فرا گرفته !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
عین قورباغه میمونه مردک دوره دیده در بشکه
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
نفوذ؟!!! امام گور به گور شده ات که به مقام قطب اعظمی فراماسونری هم رسیده بود!!! اگه انگلیس و فراماسونری نبود که شماها هنوز هم باید برای امرار معاش سر قبرها دعا میخوندید!!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
payman_270 - ایران - سربندر - باشه :d
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
feminism - انگلستان - لندن - اولین حرف راستی که ازت شنیدم رو زدی . متاسفانه فراماسونها همه جا میتونن نفوذ کنن جز دلهای محکم . و یک نکته دیگه هیچ وقت خودت رو فراماسون فرض نکن چون اونها در درجه اول شیطان رو قبول دارن و این یعنی اتوماتیک قبول خدا چون اونا معتقند انسان میتونه به مقام و قدرت خدا برسه . حالا تو که هیچی قبول نداری باید چی بهت گفت ؟ و یک نکته دیگه حالا گیریم ما 2 تا یوزر داشتیم یعنی تلخی حرفام اینقدر شدید بود که تا قبل این قضیه نمیتونستی جواب بدی و حالا بعد اینکه فهمیدی بلبل شدی ؟ یعنی الان چند روزه حقیقت حرفام روت چنان فشاری آورده که دنبال بهانه بودی . من افتخار میکنم به خودم که اینجوری با بیخدایان میجنگم :d
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
دوستان و عزیزان در هفته نامه وزین .... اشتباه شد :d دوستان عزیز که خیلی وقته میخوان از من اتو بگیرن . من 2 تا یوزر داشتم که ادمین عزیز یکیش رو بن کرد و به من درسی داد که هیچ وقت دیگه مشهدی بازی در نیارم :d ولی واقعا خوشحالم که تلخی حرفام آنچنان روی مختون بود که از این قضیه احتمالا نیم متر پریدید هوا :d اما همچنان بدونید که حرف حق عوض شدنی نیست و این بهانه ها دیگه قدیمی شده . از حقیقت نمیشه در رفت . بیگلی بیگلی همچنان شبها که میاد خونه و ظهرا موقع ناهار میاد این سایت کامنت میده میخواین بخواین میخواین هم بازم باید بخواین :d
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
بیگلی بیگلی _ نظرت راجع به ضایع شدنت چیه ؟!! ... برو علیتو سیاه کن بچه پررو , خوبه که خودِ بیمصرفت هم میدونی که مثل ته مار تلخی !! با داشتن دو تا "یوزر" زیاد زر زر و دریوزگی کردی برو که ول معطلی ! با نام بیگلی میومدی هرزه سرائی میکردی و یاوه میگفتی پشت بندش با نام iranzadetanha میامدی از خودت دفاع میکردی . وای که چقدر کمبود داری ! از قرار و شواهد موضوع پیداست که بچه گیات خیلی تحت فشار بودی !!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

bache tehron - ایتالیا  - رم
نظرمن . خفه شو
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
payman_270 - پیمان جان شخص دیگه ای مثل این بابا بیکاره و مکّاره نیست عزیز. اینو بی خیال هوای سر بندر چطوره !؟
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
feminism - انگلستان - لندن - ای خدا امشب جه شبیه feminism - انگلستان - لندن که فقط با جملات قصار و بازی با کلمات جواب میداد افتاده به فحش دادن . اگه تو 2 تا نمونه فقط 2 تا نمونه آوردی از این کاری که من کردم من دیگه این سایت نمیام . ممنون سعید جون که این یوزر دوم رو ساختی ( سعید رفیقمه ) تا این روز رو ببینم . ممنون سایت یوک که یوزر دوم منو پیدا کردی :d . ای خدا چقدر قشنگ دشمنات رو رسوا میکنی . یه بار اونم رفیقم اومد مثلا جواب من رو داد همین و بس فقط یک بار اگه تو بیشتر از یک کامنت (البته اون کامنت یک کلمه ای که ادمین مچ سعید رو گرفت حساب نیست :d ) غیر اون یک مورد که گفتم از iranzadetanha پیدا کردی من دیگه اینجا نمیام ولی اگه نتونستی تو نیا قبول ؟ اینقدر جیگر داری که شرطبندی کنی ؟ اگه خانمی که فکر نکنم شرط بندی کنی (با عذر خواهی از خانمهای سایت خواهشا وسط دعوا نرخ تعیین نکنین :d ) ولی اگه مردی باید پای حرفی که زدی وایسی
جمعه 26 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت چرا محمل میگی تو هیچی راجب فرا ماسونها وتاریخش که به فرعون مصر و برده داری بر میگرده نمیدانی....ستاره بیرق اسرائیل دلار امریکا پونداانگلیس پول جدید اروپا یورو ساختمانهای جدید در سراسر دنیا و...همه اینها درشان اثار فراماسونیست .به 1 یورو توجه کن 2سری خط 6 تائی و 6 ستاره یعنی666 علامت مختص شیطان .اگاه باش و جزو گولخوردگان مباش.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
آخه تمساح دماغ عقابی و خرطوم فیلی تو یکی خفه شو و برو نوکری صهیونیستها رو بکن همون ضحاک رو خوب تربیت کردی تا مردم رو به خاک سیاه نشوند بسه خودش هم بد پاش تو گل گیر کرده. بهتره ضحاک اول یه ظرف گنده دارو نظافت واست درست کنه تا بخوری بعد هم یکی واسه خودش و بیتش تا فدائیانش هم بلافاصله تبعیت کرده و خود و خانواده شون رو فداش کنن تا نظافت همه جا را فرا گیرد.
جمعه 26 فروردین 1390

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
مگه فرا ماسونری بده? همه ادم حسابی های دنیا ماسون بودند. اتفاقا اهدافش خیلی بالاتر از خالی بندیهای اخوندک های شکم پروره!. ضمنا اگه ماسونها انقدر چلمن باشن که فراگیر شدنشون رو هشدار بدند که دیگه ماسون باید بره بمیره!!!. اولین اصل فراماسونری مخفی بودنشه!
جمعه 26 فروردین 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
از فرامانسوری حرف میزنند واصلا نمیدانند یعنی چه.خوب شما ها که آنرا سرکوب میکنی چون به خدا-دین وآخرت عقیده ندارند چرا همه کاره تان چین وروسیه است؟آنها اگر کسی اسم خدا را میاورد یا بیاورد یا اعدام یا حبس ابد با اعمال شاقه میشدومیشود.تناقض ودوروئی در وجودتان بد جوری آمیخته بجهلیکه دارید شده است.حالا یک ماده جدید بعنوان موضوع اعدام یا بازداشت دارن گسترش میدهند.فراماسونری مگر کار هر کسی است؟شاید بسبک ایرانی اش بوجود آمده وما خبر نداریم.
جمعه 26 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
بیگلی بیگلی جان لطف کن و منبعی که از ان شیطان پرستی فراماسونها را استنباط کردی بنویس که من لازمش دارم . ممنون
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
بیگلی بیگلی - .... بیش از این باعث رسوا شدن و بد نامی خودت در این سایت نشو. مُردن آدمی بناکامی -- بهتر از زیستن به بدنامی .
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
Don Mario - کلمبیا - بوگوتا - عزیز من 3 سال وقتم رو رو این قضیه گذاشتم . اگه علاقمندی واقعا و قصد تمسخر نداری از کامنتت اینقدر منابع هست که اغنا بشی از جمله جستجو در اینترنت ، کتابهایی که چاپ شده ، حرفهای انسانهای بیطرف در این مورد و دیدن رفتار عروسکهای خیمه شب بازی که بازیچه دست شیطانپرستان و فراماسونری در مقامها و شکلهای مختلف (هنر،سیاست ،علم،عرفان .... ) هستند و حتی مشاهده وضع موجود جهان و کشته شدن و ترور شخصیت تک تک مخالفان این فرقه و طرز تفکر (در اینجا حیفه که اسمی از مالکوم x نیاریم ) میتونی خیلی خوب کم کم به باور من برسی . بعد از اینکه در این زمینه کمی تحقیق کردی بهت دیدن سریال 52 قسمتی Arrival رو اکیدا توصیه میکن . موفق باشی
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
feminism - انگلستان - لندن- شعر گفتنات رو بزار واسه کسی که نشناست و گول حرفات رو بخوره من که دیگه به لطف بچه های سایت میشناسمت :d راستی سعی نکن با پرسیدن آب و هوا خودت رو خونسرد نشون بدی این کلکا دیگه قدیمی شده :d. در ضمن جوابم رو ندادی تونستی بیشتر از یه کامنت از iranzadetanha پیدا کنی ؟ چرا ساکت شدی ؟
جمعه 26 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ملای پوسیده نادان فرصت جوی بدنهاد، خودت معلوم نیست جز کدام دسته و گروهی هستی و آن زیر چه میکنی. حالم از اینها بهم میخورد، و بیشتر زمانی که به کشورهای دیگر میروم و میبینم چه پیشرفتهایی کرده اند، و کشور ما هنوز دست یک مشت دیوانه روانی و بی عقل و خرافاتی و پس مانده است.
جمعه 26 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بقول مش قاسم .کله پدر هرچی اخوند بی ناموسه .
شنبه 27 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
بیگلی بیگلی جان ، قصد اصلا مسخره کردن نبود و نیست ، فقط اطلاعات میخواستم ، حقیقت این است که ایران که بودم ۲ کتاب با این مضمون خواندم یکی‌ کتاب اسماعیل رایین که چاپ قبل انقلاب بود و زیاد خوشم نیامد و دیگری چاپ بعد از انقلاب بود که هر چی‌ فکر می‌کنم نویسنده آن به یادم نمیاید و فکر می‌کنم در زمان ریاست ارشاد مهاجرنی چاپ شد ، که تاریخچه فراماسونری در ایران بود و کتاب بدی نبود هر چند یا من فراموش کرده‌ام یا اصلا در این باره که فراماسونری شکلی‌ از شیطان پرستی است . صحبتی نشده بود ؛ ناگفته نماند که این را قبول دارم بیشتر کسانی که در ایران به فرقه گرویدند جهت پیشرفت شغلی و پولی‌ بود چون این فرقه در ذات خود چیزی جز لابی گری گروهی نیست (البته به نظر من) ؛ در هر صورت موفق باشید دوست عزیز .
شنبه 27 فروردین 1390

hassan5 - ایران - تهران
عنوان کردن فراماسون برای رد گم کردن است و خود مصباح جرو رئیس دزد ها است
شنبه 27 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +477شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +331پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +295یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +205نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد