معرفی مدیر جدید شبکه خبری فارسی صدای آمریکا


معرفی مدیر جدید شبکه خبری فارسی صدای آمریکا


آقای رامین عسگرد، دیپلمات ورزیده وزارت امور خارجه آمریکا، در فوریه سال ۲۰۱۱ مدیریت  شبکه خبری فارسی صدای آمریکا را برعهده گرفته است. بخش فارسی صدای آمریکا در سال ۱۹۴۲ با برنامه های رادیویی تأسیس شد و در حال حاضر مهمترین مجرای ارتباطی حکومت ایالات متحده آمریکا با ایران است. آقای عسگرد پیش از پذیرفتن مدیریت شبکه خبری فارسی صدای آمریکا در مقام مشاور سیاسی رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، با ژنرال دیوید پتریوس و سپس با ژنرال جیمز ماتیس همکاری داشته است.آقای عسگرد در خارج از آمریکا به ترتیب تأخر تاریخی مقام های زیر را برعهده داشته است: مدیر دفتر حضور منطقه ای ایران در دوبی، که مهم ترین میدان عمل دولت آمریکا در قبال ایران است؛ معاون مشاور سیاسی در ریاض؛ مقام دفتر اقتصادی - بازرگانی در کابل؛ مقام دفتر سیاسی - اقتصادی در امارات متحد عربی و کارمند کنسولی در ترکیه.در داخل آمریکا نیز آقای عسگرد به عنوان عضو بخش امور بین المللی در شورای روابط خارجی، و نیز در دفترهای امور عراق، ایران، و ترکیه در وزارت خارجه آمریکا مشغول به کار بوده است.در سال ۲۰۰۷ جایزه وزیر امور خارجه در زمینه توسعه سیاست عمومی و در سال ۲۰۰۳ جایزه چارلز کاب برای بهبود بازرگانی و حرفه به او تعلق گرفته است. وی همچنین به دریافت چندین جایزه با درجه بندی های ممتاز و برتر نائل شده است.رامین عسگرد دارای درجه دکترای حقوق از دانشگاه تولن است. وی مدرک فوق لیسانس خود را در رشته روابط بین المللی از دانشگاه پنسیلوانیا گرفته و دوره لیسانس را در دانشگاه تمپل به پایان رسانده است. او عضو جامعه فی بتا کاپا، معتبرترین جامعه نخبگان دانشگاهی آمریکا و عضو موسسه غیر انتفاعی شورای روابط خارجی آمریکا است.
omidomid - هلند - آمستردام
دقیقا مثل ایران که به هر کسی‌ بر مبنای سوادش پست و مقام میدن..
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
یک مقایسه کوچک بکنید که اشخاصی با " گذراندن " چنین مراحل تحصیلی و اجتماعی / سیاسی دارای چنین " مسئولیت و مقامی " میشوند و در ایران ما با گذاشتن ریش و پشم و با شرکت کردن در دعای کمیل و تیرخلاصی زدن به مردم ایرانی دارای شغل و منصب ! شاد و متمدن باشیم .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
امیدوارم با عوض شدن مدیر صدای آمریکا, این شبکه از بلندگوی اصلاح طلبها به یک رسانه بیطرف تغییر ماهیت بدهد. افسار آرش سیگارچی هم کمی کشیده شود.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اون چیزی که در اونجا سواد و تحصیلات انجام میده در ایران ریش و پشم انجام میده، دقیقا همون چیزی که خوش باور گل گفتند.. توی دانشگاه یک درسی بود به نام انقلاب اسلامی و ریشه های آن، ما به تمسخر می گفتیم انقلاب اسلامی و ریش و پشم آن!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
حالا....مدیریت شبکه خبری فارسی صدای آمریکا..اینقدر مهمه که این آقا با اینهمه سمتهای پیشوند و پسوندی در نامشان به این درجه مدیریت یک شبکه نائل شده درست است که صدای آمریکا در اطلاع رسانی ایران نقش بسزایی در دنیا دارد ولی ایشون پیش از پذیرفتن مدیریت شبکه خبری فارسی صدای آمریکا در مقام مشاور سیاسی رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، با ژنرال دیوید پتریوس و سپس با ژنرال جیمز ماتیس همکاری داشته است. و حالا آمده مدیر یک رسانه شده??فکر نمی کنه بهش توهین شده?? تا قبل از پست جدیدش که مشاور ریئس ستاد آمریکا بوده هیچ کس او را نمی شناخت و قاطی هیچ چی نمی کردند حالا که مدیریک شبکه تلویزیونی ایرانی شده براش افتخاره و علنی اش کردند.اگر مثل علیرضا نوری زاده و محسن سازگارا تفسیر خبر میکرد یادر همون سمتهایی که قبلا داشت میموند که سنگین تر بود .سر از این ملت در نیاوردیم واله!!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
در ایران هم هر چی گاو و گوسفند شدند مدیر و رئیس.....
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مسلمان ایرانی - : گلی از خودتونه عزیز , پس تا بعد !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
SHIRZAN48 - : " .سر از این ملت در نیاوردیم واله!!!! " شیرزن گرامی, توجیه شما همانند تفسیر کردن لیوان ابی است که نصف ان پر است ولی شما نصف انرا خالی میبینید ! کاربرگرامی, چون ایشان دارای چنین مقامهای بزرگی داشتند و چون موضوع ایران بسیار بزرگ و مهم است, پس چه کسی بهتر از این شخص که ایرانی هست و دارای تجربه سیاسی خوب, میتواند " حلقه " بسیار خوبی بین مردم ایران با سیاست usa باشد, و از طرفی یک سیگنال بسیار مهم به مردم ایران که شخص متشخصی که سابقه سیاسی انچنانی دارد, مسئول صدا و سیاست ماست, نه یک شخص معمولی و ناشی !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

bache tehron - ایتالیا  - رم
khosh bavar - ایران - یزد,خوش به حالت که میتونی انقدر سریع بنویسی . منهم میخام در مورد خیلی چیزها بنویسم .اماخیلی سخته دونه دونه مرسی
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
در کشور های پیشرفته و مترقی انسانها بر حسب استعداد و شایستگی خو د ترقی میکنند . در اینگونه کشور ها ملاک ترقی فقط استعداد و شایستگی فردی است و باعوان و انصار فرد کاری ندارند وفقط با خود فرد کار دارند. ضمنا برای رسیدن بنردبان ترقی اجتماعی حفظ بودن نماز حعفر طیار و دعای قفیله و دعای ندبه و حضور در نماز جمعه و مالیدن بیضه ها ی الله بزرگوار نیازی نیست. ان چیزی که مد نظر است شایستگی . توانائی انجام و اجرا کار . مسئولیت پذیری. و مطابق با زمان و گاها زودتر از زمان فکر کردن. این است شرایط ترقی در کشور هائی که برشد کامل فکری رسید ه اند
جمعه 26 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
bache tehron - : عزیزجان, نمیتونی یک منشی برای خودت تهیه کنی ?! مگه در ایتالیا منشی داشتن رسم نیست ?! شاد و ایرانی باشیم .
جمعه 26 فروردین 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
khosh bavar - ایران - یزد.. وقتی یک ایرانی در آمریکا مشاور سیاسی فرماندهی با ژنرالهای سابقه دار جنگی آمریکا وووو بوده, با اینکه شغل بسیار حساس و مهمی داشته هیچ وقت آمریکا از او نام نبرد آیا شما او را قبلا میشناختید? مسلما نه !! حالا که مدیر یک کانال شده امریکا می خواهد او را همه بشناسد چون میخواهد دولت ایران او را بشناسد ولی وقتی او مشاور سیاسی آمریکا بود هویتش مخفی بود . شما خودتان بودیدکدام شغل را انتخاب میکردید مشاور سیاسی رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، یا مدیر یک کانال تلویزیونی هر چند سیاسی کدام منصب کارنامه سیاسی و شغلی شما را پربار و وزین میکرد آیا بهتر نبود در سمت همان مشاور.. میماند. او از مشاور سیاسی دوبی ریاض کابل ترکیه و وو ارتقا یافته به مشاور سیاسی آمریکا و بعد از اینهمه کارنامه مثبت برگشته مدیر یک کانال تلویزیونی شده . حالا او را آقای مدیر صدا میزنند یکمدیر یک مدیر است فکر میکنید وقتی مشاور نظامی آمریکا بود او را چه صدا می زدند .
جمعه 26 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
جاسوس جدید سیا بخش فارسی .اگه جرات داری تاریخجه فراماسونها را ریشه یابی کن جاسوس وابسته.
جمعه 26 فروردین 1390

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
khosh bavar - ایران - یزد. مرسی که خیلی خوب گفتی!
جمعه 26 فروردین 1390

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
من مطمنم ایشان از زیر میروسکوپ حکومت ما باید رد وتائیید شده باشد بعد انتخاب گردد.تا زمانیکه این پول های گر وگر بجیب آنها ریخته میشود هیچ کس به ملت ایران وفا نکرده ونخواهد کرد .این رسانه شدیدا با حکومت ایران است وشدیدا بمیل حکومت اظهار نظر میکند.
جمعه 26 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
خب معلوم شد جناب اقای عسگرد - تمام دوران خدمتشان تا قبل از ریاست. شبکه فارسی صدای امریکا - در دوبی - کابل - ترکیه - امارات متحده عربی -. عراق - و چندین بار هم جایزه گرفتند . نمیدانم چرا پست رایزنی و دیپلمات و. سفیر بایشان ندادند. چه ربطی بیک رسانه ایرانی دارد هرچند بودجه ( VOA . را امریکا میپردازد وزیر نظر اوست . اقای عسگرد شما عکس دیگری نداشتید. که کمی سرتان پائین تر و چشمهای وابسته به ولایت فقیه ات کاملا نشان . و گویا باشد.
جمعه 26 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
shirzan48 - : کاربر گرامی, شما بدون انکه منظور بدی داشته باشید, از ان جمله کسانی هستید که بدون غرض, خواهان " دید سیاسی و جهانبینی " خود, جهانبینی مردم را تقبل میکنید ! همه که مثل شما و من نیستند که در همان رشته درس خوانده به کارشان ادامه بدهند و مخصوصا این " صفت " را در جهان اول مشاهده میکنیم که طرف دکتر است ولی عوض طبابت در کاباره کار میکند و یا جهانگرد میشود و یا راهیه میشود و یا .. یعنی طبق عشق و علاقه خود به زندگیش میپردازد.این یک امر بسیار " متداول " در بازار سیاست است که برای " تفاهم و نزدیکی " بیشتر دو سیستم متفاوت از اینطور شخصیتهایی استفاده میشود که هم از اداب و فرهنگ کشور مقابل که دارای هزاران پیچ و خم فرهنگی و سیاسی است اشنا باشد و هم موضع سیاسی کشور خود (usa) را به خطر نیاندازد ! بعنوان مثال George Mitchell یهودی که دارای چنین شخصیتهای سیاسی بود, از طرف Obama به رایزنی بین عباس و اسرائیل مشغول به کار است . شاد و باهم باشیم .
جمعه 26 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
sam-antwerpen - : شاد باشی عزیز, پس تا بعد !
جمعه 26 فروردین 1390

mehran.khan - آلمان - دوسلدورف
واقعا چه پست و مقام های بالایی داشته!!! این بنده خدا که همش دفتردار بوده که! سوابقش را نگاه کنید، بعد از کلی سابقه کار ، تازه شده کارمند بخض کنسولی در ترکیه ! اونایی که میدونن، میدونن که در سفارتحانه ها ، بخش کنسولی یعنی بخش حمالی، خالا اونم نه بعنوان دیپلمات بلکه بعنوان کارمند. وای بحال صدای آمریکا.
جمعه 26 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
mehran.khan - : شما چرا دنیا و معیارهای اجتماعیش را اینطور کوتاه مینگرید ?! شما در المان ( جهان اول ) زندگی میکنید ولی هنوز ایرانی بازی در میاورید و ایرانی فکر میکنید ?! در جهان اول, یک سوپر شهر همانقدر به کارش اهمیت میدهد و به کارش اهمیت میدهند مانند یک دکتر, معلم و سیاستمدار ! اینطور فکرها و ارزشها را داشتیم که به چنین سرنوشت مفلوک امروزی گرفتار شدیم که بجز 2 شغل دکتری و مهندسی بقیه شغلها فاقد ارزش بودند که نه اقتصادان انچنانی داشتیم و نه تاریخ نویس انچنانی , زیرا از سر نعمت تربیت و عقده غلط خانواده ایرانی, همه افراد بسیار باهوش یا معلم و یا مهندس میشدند و بقیه دانش اموزان هم, چنین فکری داشتند که شغل و علم مزخرفی دارند و با بی میلی و شرمندگی با ان علمشان امرار و معاش میکردند ! شاد و متمدن باشیم !.
شنبه 27 فروردین 1390

morid - ایران - بوشهر
صدای امریکا همان رادیو بغداد صدامه که برای فحش دادن به ایرانیها درست شده.من که دیگربه اراجیف این رادیو گوش نمیدم.
شنبه 27 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد