مجاهدین: ایران ۱۰۰ هزار سانتریفیوژ تولید کرده


واشنگتن پست: مجاهدین می گوید ایران ۱۰۰ هزار دستگاه سانتریفیوژ تولید کرده است


نیویورک تایمز به تظاهرات طلبه های خارجی مقیم قم به طرفداری از شیعیان بحرین پرداخته و می نویسد این روحانیان که لهجه غلیظ غیرایرانی داشتند در برابر سفارت عربستان درتهران علیه آمریکا، خاندان سعود، و خاندان خلیفه در بحرین شعار می دادند و بعضی شان هم به زبان های عربی و اردو شعار خمینی رهبر ماست می دادند.این روزنامه در مقاله ای دیگر از تظاهرات مردم دمشق علیه رژیم سوریه در روز پنجشنبه خبر داده و می نویسد این تظاهرات درواقع تدارکی برای تظاهرات گسترده تر جمعه و روزهای آینده درسراسر سوریه علیه حکومت خاندان اسد است. مخالفان دولت، شهرک های حومه دمشق را که کانون تظاهرات اخیر بوده است، حلقه انقلاب نامیده اند.واشنگتن پست از افشاگری مجاهدین خلق درباره برنامه مخفی هسته ای ایران گزارشی دارد و می نویسد اعضای این گروه روز پنجشنبه گفتند درکرج کارخانه ساخت قطعات سانتریفیوژ احداث شده اما ظاهر کارخانه نشان می دهد که درآنجا قطعات موتور ساخته می شود. به گفته افراد این سازمان ایران تاکنون ۱۰۰ هزار دستگاه سانتریفیوژ تولید کرده است.وال استریت جورنال از حمله نیروهای مسلح عراقی با زره پوش ها به اردوگاه اشرف که هزاران نفر از افراد عضو سازمان مجاهدین خلق درآنجا مستقرند خبر داده و از قول سخنگوی سازمان می نویسد ۳۱ نفر در این حمله کشته شده اند. حصارهای اردوگاه تخریب شده و ۵ سربازعراقی نیز زخمی شده اند. وال استریت جورنال می افزاید منبع مستقلی حمله روز جمعه به اردوگاه اشرف را تایید نکرده است.واشنگتن تایمز به حمله شدید سعد حریری نخست وزیر موقت لبنان به جمهوری اسلامی اشاره کرده و می نویسد آقای حریری آنچه را مداخله وقیحانه ایران درامور داخلی لبنان و کشورها ی عربی نامیده محکوم کرده است. این روزنامه در مقاله ای دیگر به جنگ جهانی اسراییل علیه حماس پرداخته و نوشته است اسراییل درماه گذشته یک کشتی آلمانی پر ازموشک ها ی ساخت چین را که ازسوی ایران برای حماس فرستاده می شد در مدیترانه توقیف کرد.گاردین از پیشنهاد امروز رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، برای آتش بس در لیبی و پیشنهاد عقب نشینی نیروهای قذافی از برخی شهرها خبر داده است.
danial nabi - سوئد - استکهلم
اینجوری میخواین انقلاب راه بندازین اخه با جاسوسی انهم برای دشمن اصلیتون امریکا .متاسفم که هنوز راه درست رو تشخیص ندادید خیلی براتون متاسفم. گیرم انقلاب شد مجاهدین قدرت رو گرفتند فکر کردین امریکا اجازه هر کاری رو بهتون میده از جمله انرژی اتمی ساختش تولیدش اسلحه سازی تولید بنزین خلاصه هر چه که امریکا با ان مخالفه.نه شما بدرد ایران نمیخورید دست نشانده خواهید بود و نوکر انها.بفکر فرار از عراق باشید اگر جان بدبختها برای رجوی ارزش دارد.عراقیها امروز سگ گوش بریده هارند.
یکشنبه 21 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
درود درود درود به شهیدان اشرف روزی که زاده شدند روزی که برای ازادی خلق خود پایداری کردند و جنگیدند و روزی که قهرمانانه در خون خود غلتیدند.دمتون گرم که پوزه جمهوری اسلامی رو به خاک میمالین و نمیزارین یه بمب اتم دست پیدا کنن
یکشنبه 21 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این اقایان خلقی ها خیال میکنند که دنیا بی صاحب و بی سرپرست است که این نوکران و جاسوسان حود فروخته این موارد وطن ما را بدیگران گزارش میکنند. این نوکران اجنبی نمیدانند که کشور های قدرتمند از میزان پیچ و مهر های ساخته شده تمام کشور ها مطلع بوده و خودشان امار همه مسائل را دارند . این جاسوسان وطن فروش برای خود شیرینی با کمک جاسوسان داخل وطن ما اسرار کشور را برای خود شیرینی در اختیار دیگران میگذارند .اینها نمیدانند که ایران بر اساس یک قانون و مقررات بین المللی اداره میشود . و رهبران ایران نمیتوانند خود سر باشند. اما گزارش رمز و رموز یک کشور بدیگر کشور ها فقط از عهده یک مشت جاسوس ووطن فروش و بی وطن بر میاید . و این اولین خیانت این گروه بایران و ایرانی نیست
یکشنبه 21 فروردین 1390

مهدیار - ایران - تهران
اون اشغال ها برن اشرفشون رو جمع کنن. اصلا ساختیم که ساختیم دممون گرم
یکشنبه 21 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
داریم که داریم به مجاهدین چه.اسراییل و امریکا بمب اتم دارند کسی چیزی نمیگه ما می خوام یک نیروگاه تولید برق بزنیم همه دنیا میگن نه.
یکشنبه 21 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مجاهدین, جای نگرانی نیست زیرا ان ۱۰۰ هزار دستگاه سانتریفیوژ تولید شده بدرد خودشان میخوره و فاقد ارزش است مانند پول ایرانی که بخاطر صفرهای زیادش که فاقد ارزش میباشد ! شاد و ارزشمند باشیم .
یکشنبه 21 فروردین 1390

imanfaz - ایران - تهران
از این جماعت منافق بدبختر تو این دنیا کسی نیست
یکشنبه 21 فروردین 1390

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
همانطور که پول نفت و گاز فقط برای زندانی کردن و کشتار مرد ایران بکار میره، نیروگاه هسته ای هم کاربردی جز سرکوب بیشتر مردم توسط این رژیم نخواهد داشت. با از بین رفتن این رژیم ضد بشری میتوان تصمیم گرفت که آیا ساخت نیروگاه هسته ای به نفع مرد ایران است و یا خیر. در غیر اینصورت بجای چوبه های دار باید شاهد کشتار چند صد هزار نفری مردم از طریق همین نیروگاه های هسته ای باشیم که توسط نیروهای غیر بومی ساخته شده و هیچ امنیتی ندارد.
یکشنبه 21 فروردین 1390

afshin7174 - ایران - تهران
خوب اگر منافقین ناراحتند تو همون فرانسه بمونند.
یکشنبه 21 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
غربی ها بویژه انگلیس و فرانسه و اسرائیل بویژه در شهرهای قم و مشهد به تولید و پرورش مارهای زهری عمامه بسر ارتجاعی برای محافظت و پاسداری از منافعشان در ایران مشغولند !! در شهر فم همه گونه مار زهری چه از لحاظ رنگ پوست و چه بزرگی و چه مقدار زهر چه در خیابان ها و چه در لانه هایشان در مسجدها دیده میشوند وظیفه اصلی این جانوران آلوده کردن و زهری کردن فرهنگ و تمدن ها و افکار عمومی و گزیدن و کشتن و بلعیدن مخالفان است !!. غربی ها که در کشورهای "مسلم انی" مانند پاکستان و افغانستان و ایران و دیگر مثتعمره هایشان مواظب منافعشان هستند به مارهای ارزان قیمت رو آورده اند !! . هی آقای حقیقتگو خارج نشسته چرا به "مسلم ان" ها توهین می کنی؟ اگرمیلیون ها از "مسلم ان " نبودن و غیرت داشتن نمی گذاشتن ارتجائیون عربی و منافع پرستان غربی این همه جوانان مملکت رو با خیال راحت دار بزنند و راحت هم با پرایدها و پژوها از کنارجنازهاشون رد بشن !! چقدر بد شده ها گوچه فرنگی امروز خیلی گرون شده واه ..واه خاک بر سرشون کنن!!
یکشنبه 21 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
فتوشاپیه ؟؟؟....
یکشنبه 21 فروردین 1390

دستان - ایران - تهران
به کوری چشم حسودان بیشتز از میلیون هم میسازیم. تاکور شود انکه نتوان دید.
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
الف) روی صحبت من با ماموران جمهوری اسهالی که توی این سایت کامنت میزارن نیست. با هموطنهام دارم حرف میزنم که از مجاهدین دلخور هستند. اینکه من چه طرز فکری دارم و چه خط مشی سیاسی رو دنبال میکنم اصلاً اهمیتی نداره آنتی اسلام کی هست. من یه نفر از 70 میلیون هستم.
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
ب)دوست عزیز خواندن خبر ساده ترین کار است. باید قدرت تحلیل داشته باشید. مجاهدین اولین کسانی بودند که تسلیحات هسته ایی جمهوری اسهالی رو لو دادند. و هنوز هم دارند روی اون پروژه کار میکنند. جمهوری اسهالی برای تثبیت قدرتش و طولانی تر کردن حکومتش به این انرژی هسته ایی نیاز منده و این پروژه بر میگرده به زمان نخست وزیری میرحسین موسوی همون دههء 60 معروف.
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
ج) حالا اینجا یه پازل است با فقط چندتا تکه که تو باید بزاریشون کنار هم. اول اینکه شرایط سیاسی عراق و ایران نسبت به دههء 60 بسیار متفاوت شده. در حال حاضر مسئولین رده بالای عراق جیره بگیر ایران هستند و در مسئولین رده بالای ایران هم نیرو های عراقی به وفور دیده میشود و به گونه ایی این دو کشور با هم گره خورده اند! علت شکست دموکراسی هم در این کشور همین بود. دوم: بعد از لو دادن 100 هزار دستگاه سانتریفیوژ؛ جمهوری اسلامی به نیروهای مالکی در عراق دستور داد تا مجاهدین رو قتل و عام کنه نه برای انتقام؛ بلکه برای اینکه تکرار نشه و اطلاعاتی اگر دست مجاهدین است دیگر به مجامع بین المللی ندهند.
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
د) سوم: خبر آمده که جمهوری اسلامی از عراق "بخاطر اینکار تشکر کرده" است. حالا من از شما میپرسم؛ آیا شما هم از عراق تشکر میکنید و با جمهوری اسهالی هم سو هستید؟! رضا پهلوی که یکی از دشمنان قسم خورده اش همین مجاهدین بودند در دفاعشان بیانیه داد و از همهء سازمانها تقاضای کمک کرد. دوست عزیز که ادعای دموکراسی دارید؛ آیا فکر میکنید ایران فردا با طرز فکرهایی مثل شما وضعیتی بهتر از این را خواهد داشت؟! .
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
ه) پاورقی ( مالکی کیست؟ در سال ۱۹۸۰م دولت وقت عراق دستور اعدام تمامی اعضاء حزب الدعوه الاسلامی را داد و مالکی به همراه شمار زیادی از افراد این حزب به ایران گریخت و در ایران تحت آموزش بود و سپس به سوریه رفت. ایشان مامور جمهوری اسهالی و فرقهء شیعه در عراق هستند دقیقاً مثل آیت الله شاهرودی که عراقی و رئیس قوهء قضاییه جمهوری اسهالی بود و یا خیلی های دیگه که عراق بودند و اونجا رشد کردند و...)
دوشنبه 22 فروردین 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
در آخر; مالکی در حال حاضر نخست وزیر عراق است و رهبر حزب اسلامی دعوه عراق. موفق و پیروز باشید
دوشنبه 22 فروردین 1390

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
سانتریفیوژ رو عششششق است!!!!!! حداقل بذارید خامنه ای رذل قبل از اینکه دخلش بیاد یک کار مثبت در پرونده حکومتش داشته باشد بسازید بسازید هم خامنه ای احمقه هم مجاهدین, خامنه ای احمق زحمت می کشد اتم را می سازد و گورش را بزودی گم میکند مجاهدین احمق تر هم زحمت می کشد جاسوسی می کند و ما را که اینطرف هستیم با این اخبار مسرور می کند و رعشه به جان جهانیان می اندازد ///// آخیشششش چه آینده خوبی داریم تا زمانیکه احمق در دنیا زیاده دیگه هیچ کس نمی تونه بما زور بگه,,,,,,, milad_shz - ایران - شیراز ,,,, از تو ... هم ممنونیم که با جاسوسیت تو ایران به ما امیدواری می دی که ملاهای کثیف تلاش می کنند مثل هیتلر و چنگیز کشورشان را قدرتمند ونامبر وان کنند کوربشه چشم مریم و مسعود جوونت
دوشنبه 22 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
انتی اسلام-اهواز از دیدن کامنتت و بازگشتت خوشحال شدم.در نبود توکلی خماری کشیدم...کارت درست ودمت گرم. یک صلوات افغانی واسه حضورت,همه باهم; غیژژژژژژژژژژژژژژژژژو غیژژژژژژژژژژژژژژژژژژو
دوشنبه 22 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
baldar nabi سوئد - استکهلم.تو یکی زود برو تا ساندیس تموم نشده چون هنوز زوده که اسم مجاهدین را بلغور کنی.
سه‌شنبه 23 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد