حرف و حدیث های پس از هفتادمین شهرآورد تهران ۲

حرف و حدیث های پس از هفتادمین شهرآورد تهران 2

غیاثی: پنالتی پرسپولیس دیده نشد، محمدی می‌توانست اخراج شود

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: خطا روی مهاجم پرسپولیس پنالتی بود و دروازه‌بان استقلال نیز می‌توانست اخراج شود.

سید رضا غیاثی  در مورد صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس در دربی 70 اظهار داشت: بازیکن پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد که محمدی مانع پیش‌روی رضایی شد و این صحنه یک پنالتی مسلم بود. در مورد جریمه شخصی درواز‌‌ه‌بان استقلال هم باید بگویم کارت زرد حتمی بود اما محمدی حتی می‌توانست اخراج هم شود.

وی ادامه داد: این صحنه در نقطه کور داور اتفاق افتاد و کمک داور اول باید به او کمک می‌کرد که متاسفانه کمک داور در این صحنه کمکی به قضاوت مسابقه نکرد.
غیاثی در مورد اینکه انتخاب محسن ترکی بعد از قضاوت دوباره این داور در دربی انتخاب مناسبی بود یا نه گفت: به عقیده من کمیته داوران بهترین گزینه خود را برای داوری دربی پایتخت انتخاب کرد.سعید مظفری‌زاده در دیدارهای اخیر در آبادان و تبریز اشتباهاتی داشت و ترکی بهترین گزینه بود.مهم نیست که ترکی دو مرتبه دیگر هم این بازی را سوت زده بود. رئیس سابق کمیته داواران با اشاره به پیشنهاد خود به حسین عسگری برای استفاده از داور خارجی در دربی 70 گفت: نباید زیاد بر روی ملیت گرایی در قضاوت دربی تاکید کنیم. من به عسگری پیشنهاد دادم از داور خارجی برای این مسابقه استفاده کند و مطمئنم او نظرم را به فدراسیون منعکس کرده است.نباید برای این مسابقه که خیلی هم حساس است زیاد بر روی ملیت گرایی تاکید کنیم. باید از داوری استفاده کنیم که کمترین مشکل را برای فوتبال و فدراسیون ایجاد کند. در شرایط کنونی فوتبال بهتر بود که یک داور خارجی این بازی را سوت می‌زد.

نوری: برای دایی ناراحتم اما نمی‌دانم چه بگویم
 
هافبک پرسپولیس گفت: برای علی دایی واقعا ناراحتم اما نمی‌دانم چه بگویم

محمد نوری در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دو دربی را باخته‌ایم که خیلی تلخ بود اما همه می‌دانند پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد. وی افزود: اگر فرصت‌های ابتدایی بازی گل می‌شد، بازی را می‌بردیم. مطمئنا همه کارشناسان پرسپولیس نمره خوبی می‌دهند. وی درباره صحنه‌ای‌ که داور خطای محمد محمدی را نگرفت، گفت: من نمی‌دانم چرا در آن صحنه پنالتی اعلام نشد. رضایی باید چطور می‌افتاد تا پنالتی شود. نوری تاکید کرد: شرمنده هواداران شدیم ولی ما با تمام توان در دربی حاضر شدیم. برای علی دایی واقعا ناراحتم. وی در پاسخ به این سؤال که چرا تعویض شد، گفت: این نظر دایی بود ولی روی نیمکت هم خیال می‌کردم که در زمین هستم. نمی‌توانستم وقتی داور سوت پایان را می‌زند شاهد باخت پرسپولیس باشم.

رضایی :محمدی 100 درصد روی من پنالتی کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت دروازه بان استقلال 100 درصد بر روی او مرتکب خطای پنالتی شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در هفتادمین شهرآورد پایتخت با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال تن به شکست داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: داور مسابقه پنالتی ما را نگرفت و اگر ما به گل می رسیدیم ، مطمئن باشید برنده از زمین خارج می شدیم. با این حساب چه کسی جواب هواداران را می دهد. محمد محمدی 100 درصد روی من مرتکب خطای پنالتی شد.

وی افزود: در فوتبال همواره وقتی یک گل را به ثمر می رسانی به بازی برمی گردی اما این فرصت از ما گرفته شد تا نتوانیم از شکست، پیروزی بسازیم.

رضایی در پایان گفت: مشکل ما در دیدار مقابل استقلال این بود که نتوانستیم از موقعیت های گل خود استفاده کنیم و در مجموع باید بگویم سزاوار شکست نبودیم.

ایمان مبعلی : پنجاه دقیقه از گلمان دفاع کردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم با دفاع منطقی از گلمان به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

ایمان مبعلی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که خوشبختانه به پیروزی استقلال به پایان رسید و ما توانستیم همچنان خود را در کورس مدعیان قهرمانی نگه داریم.

وی در مورد دفاعی بازی کردن تیمش نیز گفت: ما در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم و بعد از آن حدود 50 دقیقه ازاین گل دفاع کردیم و به پیروزی رسیدیم. طبیعی بود که پرسپولیس در نیمه دوم برای جبران گل تلاش کند و روی دروازه ما فشار بیاورد.

ایمان مبعلی در مورد حضورش به عنوان جانشین مجتبی جباری در مرکز زمین گفت: نمی توانم این را بپذیرم. من جای کسی بازی نمی کنم. من ایمان مبعلی هستم و به جای خود باز می کنم نه مجتبی جباری.

هاشمیان : مستحق پیروزی مقابل استقلال بودیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نه تنها حق این تیم مقابل استقلال را باخت ندانست بلکه تاکید کرد باید برنده از زمین خارج می شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در هفتادمین شهرآورد پایتخت با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال تن به شکست داد.

وحید هاشمیان که در دقایق پایانی دیدار با استقلال به زمین فراخوانده شد در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: تیم ما در هر دو نیمه بازی با استقلال عملکرد خوبی داشت و تیم برتر میدان بود اما نتوانست از موقعیت های خلق شده بخوبی استفاده کند و در نهایت شکست خورد.

وی افزود: ما در این دیدار نه تنها مستحق شکست نبودیم بلکه با توجه به موقعیت های گلزنی باید پیروز هم می شدیم.

هاشمیان با بیان اینکه صحیح نیست در خصوص تیم استقلال صحبت کند به خبرنگار مهر گفت: استقلال در نیمه دوم این دیدار کاملا به بازی تدافعی روی آورده بود و در مقابل، تیم ما بدشانس بود. کادر فنی زحمت کشید و حتم بدانید اگر یک گل به ثمر می رساندیم، روند بازی به سود پرسپولیس تغییر می کرد و در نهایت برنده می شدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص تعویض های مربیان پرسپولیس، گفت: نیاز به تعویض احساس نمی شد و باید به عملکرد کادر فنی نمره قبولی داد. من هم در همان مقطعی که به بازی فراخوانده شدم تمام تلاش خودم را به کار گرفتم تا به تیم کمک کنم.

هاشمیان در پایان در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی که به نفع تیم پرسپولیس گرفته نشد، گفت: من در آن لحظات داشتم گرم می کردم و صحنه را ندیدم اما با توجه به صحبت های بازیکنان باید بگویم که یک ضربه پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد. در نیم فصل نخست هم یک گل صحیح پرسپولیس مردود اعلام شد و چنین اشتباهاتی در بازی های بزرگ به تیم لطمه می زند.

مهدی تاج : مهم این است که شهرآورد برنده داشت
 
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد هفتادم تهران گفت: نکته مهم در این بازی این بود که مسابقه برنده داشت.
 

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شهرآورد هفتادم تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: فکر می کنم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کردند و دیدار آنها حاشیه خاصی نداشت. البته اعتراضاتی در جریان بازی رخ داد اما مهم این بود که بازی آنها برنده داشت زیرا مردم از مساوی شدن این بازی خسته شده‌اند.

وی در مورد عملکرد محسن ترکی در جریان هفتادمین شهرآورد تهران اظهار داشت: من اتفاق خاصی ندیدم تنها یک صحنه درون محوطه جریمه استقلال رخ داد و کاشانی هم آن را به من گوشزد کرد. شاید آن صحنه به نظر پرسپولیسی‌ها پنالتی بود اما من تکرار آن را ندیده‌ام و اجازه دهید کارشناسان در این خصوص اظهارنظر کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا پرسپولیس مستحق شکست در دیدار با استقلال بود، افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم هر دو تیم با بازی خوبی که انجام دادند می توانستند پیروز مسابقه باشند. تماشاگران نیز به خوبی مسائل حاشیه‌ای را رعایت کردند تا در کل شاهد ارائه یک بازی زیبا از جانب دو تیم باشیم.

شریفی: بادامکی، زارع و هوار محمد بازیکنان متخلف دربی بودند
 
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تخلف 3 بازیکن در دربی 70 خبر داد.

مجتبی شریفی  در مورد نحوه برگزاری 70 پایتخت اظهار داشت: قضاوت در مورد نحوه برگزاری این مسابقه امری نسبی است و شرایطی مانند داوری، امتیاز یک تیم، انتظار هواداران و... در آن دخیل است. بنابراین قضاوت مطلق در مورد نحوه برگزاری دربی امری نادرست است. وی ادامه داد: در دربی 70 در برخی از سکوها اشتباهاتی دیده شد که این نشانگر آن است که باید قوی‌تر عمل کنیم. شاید بهتر باشد بگویم در برخی سکوها لیدرها موفق عمل نکردند. اینکه پس از آنکه یک موقعیت گلزنی برای یک تیم پیش می‌آید و هواداران آن تیم هیجان‌زده می‌شوند اما هواداران تیم مقابل واژه‌ای نادرست به کار می‌برند و سپس هواداران تیم مقابل آن واژه را کامل‌تر تحویل تماشاگران حریف می‌دهند رنج‌آور است. شریفی تاکید کرد: این مسائل نشان می‌دهد هنوز نمی‌توانیم بطور صحیح و درست شور و نشاط و هیجان را در ورزشگاه بر روی سکوها تخلیه کنیم. متاسفانه در برخی سکوها الفاظ نادرستی به کار برده شد. می‌توان مدل تماشاگران تیم علم و ادب مشهد را در فوتبال هم پیاده کرد. در ابتدای همان زمان نیز برخی تمسخر می‌کردند که چرا تماشاگران این تیم حریف را هم تشویق می‌کنند اما اگر بخواهیم می‌توانیم چنین عملکردی داشته باشیم. اگر به جای اهانت به تماشاگر حریف بگوییم روبرو دوستت داریم دیگر شاهد اهانت نخواهیم بود. رئیس کمیته انضباطی با اشاره به اعتراض هواداران پرسپولیس به قضاوت داور به فارس گفت: پس از پایان مسابقه بین تماشاگران دو تیم رفتم آنان نظرات ضد و نقیضی در مورد قضاوت داور داشتند. پرسپولیسی‌ها معتقد بودند پنالتی این تیم گرفته نشده اما پنالتی را نمی‌توان همیشه گل صددرصد دانست شاید بتوان پنالتی را یک گل 50 درصدی نامید. شریفی در مورد رفتار بازیکنان در زمین مسابقه گفت: در مجموع در مستطیل سبز بازیکنان رفتار ناشایستی نداشتند. فقط 3 بازیکن یعنی حسین بادامکی، مازیار زارع و هوار ملامحمد بازیکنانی بودند که رفتار غیرورزشی نشان دادند. شاید آنها در برخورد با یکدیگر کلام ناشایستی به کار نبرده باشند اما در مسابقه حساسی مانند دربی زبان بدن نیز تاثیرگذار است. اینکه مدام دستت را بالا و پایین ببری نشان دهنده آن است که با این حرکات آکروباتیک خیلی الفاظ مناسبی در برخورد با شخص مقابل به کار نبرده است. وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی نیز اعتراض‌هایی به داور داشت به فارس گفت: مجیدی مکرر به دلیل این امر جریمه شده است و باید تامل بیشتری در رفتارش کند تا مشمول تنبیهات آیین‌نامه انضباطی نشود. در مجموع به دربی 70 نمره قبولی می‌دهم زیرا مشکل چندانی در مستطیل سبز دیده نشد. شریفی افزود: در 4 سکو نفراتی مواد محترقه پرتاب کردند که آنها نیز شناسایی شدند و به آنها نیز برخورد لازم نیز انجام خواهد شد. رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: فردا پس از مطالعه گزارش ناظر مسابقه جلسه‌ای در مورد اتفاقات دربی در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد.

Esfahan_20 - ایران - اصفهان
وقتی یک بوقچی بشه معاون ورزش به اسم تاج انتظارى از ورزش نیست
جمعه 12 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +492شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +342پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +307یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +293رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +231‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +215نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد