حبیب کاشانی: اگر علی دایی استعفا بدهد نمی پذیرم

حبیب کاشانی: اگر علی دایی استعفا بدهد نمی پذیرم

سایت روزنامه ایران نوشت: حبیب کاشانی که پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در داربی هفتادم در میان معترضان و هوادارن پرسپولیس عبور می‌کرد و به هیاهیوی آنها گوش می‌داد،در جمع خبرنگاران درباره شکست مقابل استقلال اظهارکرد: پرسپولیس بازی نسبتا خوبی انجام داد اما نتیجه برای ما راضی‌کننده نبود به هر حال حق با هواداران ما بود و آنها از این بازی مهم برد می‌خواهند. متاسفانه تیم ما به رغم فرصت‌هایی که داشت نتیجه را واگذار کرد. در هر صورت حساسیت بازی بالا بود و پرسپولیس نتوانست پیروز باشد.

وی افزود: بازیکنان ما قدر موقعیت‌هایشان را ندانستند و در نهایت نتوانستند گلی بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود اعتراضان هواردارن پرسپولیس تغییری در این تیم می‌دهید؟ گفت: هوادارن ما باید حوصله کند تا ما در فصل آینده بازیکنان بهتری را جذب کنیم. به هر حال باید رقابتهای امسال را پشت سر بگذاریم هر چند با این شرایط من هنوز به موفقیت در هر سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا چشم امید دارم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دایی از سمتش استعفا بدهد و در این صورت شما چه عکس‌العملی نشان خواهید داد، گفت: ممکن است دایی این کار را انجام دهد اما بنده اگر او استعفا بدهد،استعفایش را نمی‌پذیرم. دایی از بزرگان فوتبال ماست. در فدراسیون فوتبال هم دیدید که وقتی افشین قطبی سرمربی تیم ملی بود با وجود آنکه ما به جام جهانی نرفتیم او هنوز سرمربی باقی ماند. در حال حاضر هیچ‌کس مثل دایی نسبت به پرسپولیس اشراف ندارد. او خودش تیم ما را بسته است و اگر بزرگترین مربیان دنیا را هم بیاوریم مانند دایی از این تیم و بازیکنانش شناخت ندارد.

دایی: شاید کاشانی پس از خواب امشب نظرش عوض شود
سرمربی پرسپولیس درباره این‌که حبیب کاشانی پس از شکست از او حمایت کرده است، گفت: شاید کاشانی امشب بخوابد و صبح نظرش عوض شود.

علی دایی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: همه دیدند امروز فوتبال را بهتر از استقلال بازی کردیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم و فقط گل نزدیم. در نیمه دوم من ندیدم استقلال توپی بر روی دروازه ما بیاورد. ما همه کار کردیم جز گلزنی. استقلال در نیمه اول هم فقط همان یک موقعیت را داشت.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: اگر بخواهم در مورد داوری حرف بزنم حرف و حدیث پیش می‌آید. معتقدم آن صحنه پنالتی بود اما چه می‌توانم بگویم، پرسپولیس تمام کننده ندارد. این همه موقعیت گل را از دست دادیم و استقلال از تک موقعیت خود نهایت استفاده را برد. سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: کادر فنی فقط تا لب خط می‌تواند تیم را راهنمایی کند. پرسپولیس امروز همه کار کرد جز گلزنی. برای چندمین بار است که می‌گویم من نمی‌توانم خودم وارد میدان شوم و گل بزنم. شما بگوئید اگر همان دقایق اول ما به گل می‌رسیدیم آیا باز هم نتیجه اینگونه می‌شد؟ دایی در مورد تعویض محمد نوری گفت: او امروز نوری همیشگی نبود. من با آوردن هاشمیان به میدان با 4 مهاجم به دروازه استقلال حمله کردم. موقعیت خوب و طلایی هم داشتیم ولی گل نشد. بازیکنان پرسپولیس دویدند و فوتبال بازی کردند ولی گل نزدند. سرمربی پرسپولیس در مورد سنگین بودن وحید هاشمیان در میدان گفت:‌ او مدتی است که بازی نکرده و پس از مسابقه با فولاد در بازی با الاتحاد مصدوم شد. او را در 20 دقیقه پایانی به میدان آوردم تا گلزنی کند. هاشمیان در بوندس‌ لیگا گل‌های بسیاری زده است. دایی در مورد اینکه در پرسپولیس خواهد ماند یا جدا می‌شود، گفت: تمام سعی‌ام را برای موفقیت تیم انجام دادم. از مدیران پرسپولیس بپرسید که می‌مانم یا می‌روم. امروز ما فوتبال خوبی را انجام دادیم. از بازی بازیکنانم هم در این مسابقه و هم در دربی رفت تا حدودی راضی هستم. من چیزی نمی‌گویم خود شما بگوئید در دو دیدار رفت و برگشت با استقلال حق ما شکست بود؟ من از تیمم راضی هستم اما شرمنده هوادارانم. تمام کارهایی که در زمین انجام دادیم در تمرینات مرور کرده بودیم اما توپ‌ها به شکل عجیب و غریبی گل نشد. سرمربی پرسپولیس در مورد علت کاهش تماشاگران در دربی و بویژه طرفداران پرسپولیس گفت: من هواداران را نشماردم که بدانم کمتر شدند یا بیشتر اما آنطور که دیدم تماشاگران دو تیم نصف نصف برابر بودند. دایی در مورد اینکه پس از 28 بازی در لیگ برتر 10 شکست در کارنامه خود دارد، گفت: حرف شما درست است، این آمار خوب نیست اما از شما می‌پرسم آیا ما امروز بهتر از استقلال بودیم؟ من چکار باید می‌کردم که نکردم؟ من مربی نمی‌توانم بروم و گلزنی کنم. وی در مورد اینکه حبیب کاشانی پس از شکست از او حمایت کرده است، گفت: شاید کاشانی امشب بخوابد و صبح نظرش عوض شود. من فقط می‌گویم تیم خوب بود ولی باختیم. من با تمام قدرت در اختیار پرسپولیس هستم اما بدشانسی گریبانگیر تیم ما شده است. در دربی رفت نیز گل صحیح ما آفساید اعلام شد و امروز نیز چنین اتفاقی افتاد حق ما باخت نبود. دایی تاکید کرد: من پاسخگوی مسائل فنی تیم هستم و با باشگاه قرارداد دارم تا پاسخگوی فنی شما باشم اما وقتی از داخل 6 قدم توپ ما گل نمی‌شود، چه باید بگویم. سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قبول دارد پرسپولیس بد بسته شده است یا نه، گفت: با این مسئله موافق نیستم من 6 بازیکن به این تیم آوردم که جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند. شما بگوئید که کدامیک از آنها در حد پرسپولیس نبودند. سایر بازیکنان نیز قرارداد 2 ساله با باشگاه داشتند و کاری در مورد آنها نمی‌توانستم بکنم. اگر منظور شما اوسال است، او از شانس بد ما مریض شد. من که آزمایشگاه ندارم که بازیکن را آزمایش کنم. سکوبرت هم مدتی است بازی نکرده و من نمی‌توانم ریسک کنم و او را بازی بدهم. خط دفاع ما امروز عالی کار کرد و فقط یک اشتباه داشت. البته خدا وکیلی آرش برهانی هم عالی ضربه زد.

perspolisi - استرالیا - سیدنی
اخه ابله چرا همش میگی بازیکن ندارم.مگه خلیلی ، پژمان نوری ، کریمی و و و بد بودن که همشون رو نخواستی. با بازیکن مشکل داشتی و مثلا میخواستی جوون گرایی کنی تر زدی. استقلولیا جو گیر نشن مساله خوانوادگیه
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
حبیب کاشانی: اگر علی دایی استعفا بدهد نمی پذیرم...نباید هم بپذیری..اخه کی مثه دایی میتونه گند بزنه به تیم..کی مثه دایی میتونه بهترینهای چند سال اخیر رو فراری بده..پژمان نوری..محسن خلیلی..علی کریمی واین اواخر هم کریم باقری ازدست علی دایی فراری شدند
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
نه حاج حبیب برادر بسیجی پیشانی داغ کرده حیف نیست دایی را برکنار کنی ؟ مربی به این خوبی و گردن کلفتی . حرف زدنش که اند حال تاکتیک هاش که همه به روز. نتایج عالی چه لیگ چه آسیا . مردونه بیا جان اون داغ پیشونیت که برازنده ی تیم محبوب رژیم یعنی زرتپلیسه برای همیشه این قلدر بی مصرف خاله ببخشید دایی را توی تیم سوراخ لنگی تون نگه دار!!! اصلا دایی نباشه ما به کی بخندیم؟!!!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

ghom.666 - ایران - قم
برو گمشو مرتیکه اطلاعاتی و مزدور استقلال پرسپولیس را خراب کردید الان که میخواهید به سپاه بفروشید وبگید خصوصی شدن
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بهترین کاره میکنی..من از اول فصل گفتم لنگ با این بازیکنا هیچی نمیشه..من نگران لنگیام..بیچارها دیگه نمیدونن چی بگن..ضعیف کشی هم حال نمیده به خدا..ارزومه سال دیگه بازیکنای خوب بیان لنگ..فقط مثل قبلا گند نزنه تو ستاره ها..ترکیه
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
راستی چه خوبه جنبه باخت داشته باشیم:)
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول. آره راست میگی‌ چه خوبه جنبهٔ باخت داشته باشین، باخته پارسال رو که یادت نرفته با موشک باقری، بعد بازی‌ چی‌ شد؟ همین استقلولی‌ها بودین که صندلی‌ شکستین، شیشهٔ اتوبوس شکوندین. ولی‌ دو بازی‌ این فصل رو که با نا داوری باختیم چنین چیزی دیدی؟ یه سری به طرفدارای با شخصیت استقلول بزن و از این حرفا به اونا بگو (البته بعضی هاشون)
جمعه 12 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +492شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +342پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +307یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +293رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +231‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +215نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد