شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ گرانترین شماره موبایل ایران


شماره 09127777777 گرانترین شماره موبایل ایران


مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از دسته بندی شماره های رند و مرتب تلفن ثابت خبر داد و گفت: شماره های رند طلایی به تعداد محدود وجود دارد و برای مثال در تهران تنها 20 خط با شماره منحصر به فرد است که برای فروش این شماره ها از روش مزایده و یا حراج استفاده می شود.محمد روح اللهی در گفت و گو با مهر با اشاره به تصمیم شرکت مخابرات برای فروش شماره های رند تلفن ثابت گفت: شماره های رند و مرتب تلفن ثابت به چند دسته تقسیم شده اند که براساس این دسته بندی و درجه رند بودن به فروش می رسند.وی با بیان اینکه شماره های رند و مرتب در چهار گروه سفارشی، نقره ای، طلایی و الماس طبقه بندی شده اند ادامه داد: قیمت شماره های رند گروه سفارشی و نقره ای مشخص و ثابت شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی نسبت به خرید این شماره ها اقدام کنند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که قیمت های درنظر گرفته شده برای شماره های سفارشی و نقره ای تفاوت بسیاری با قیمت هر خط فعلی تلفن ثابت نخواهد داشت.حراج 20 شماره طلایی تلفن ثابت در سال آیندهروح اللهی با بیان اینکه در فروش شماره های رند هنوز به سمت مزایده و حراج نرفته ایم گفت: در حال حاضر قیمت فروش شماره های رند سفارشی و نقره ای مشخص شده اما برای فروش شماره های طلایی و الماس از طریق مزایده و یا حراج باید اقدام شود که برای سال آینده آن را در برنامه داریم. وی اضافه کرد: شماره های رند طلایی به تعداد محدود وجود دارد و برای مثال در تهران تنها 20 خط با شماره منحصر به فرد است که در لیست شماره های طلایی قرار می گیرد. برای فروش این شماره ها به طور قطع از روش مزایده و یا حراج استفاده خواهد شد.رندهای تلفن ثابت در کنار رندهای موبایلموضوع فروش شماره های رند مخابراتی به بیش از قیمت خطوط معمولی پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران مطرح شد. تا قبل از خصوصی سازی، مخابرات تنها شماره های رند موبایل خود را برای فروش به مزایده گذاشته بود. این شماره ها تا سال 81 در کنار شماره های عادی و از طریق قرعه کشی فروش سیم کارت های دائمی مخابرات به فروش می رفت اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.از سال 85 تا پایان سال 87 مخابرات حدود 15 دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب موبایل برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال 85 بر اساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش 500 سیم کارت، بیش از 650 میلیون تومان درآمد کسب کرد. شماره 09127777777 گران ترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت 57 میلیون و 777 هزار تومان در مزایده به فروش رفته است. همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره 9122222222 به قیمت حدود 44 میلیون تومان و شماره 09123333333 به قیمت حدود 43 میلیون تومان فروخته شده است. شماره 09122345678 نیز با قیمت حدود 12 میلیون تومان به فروش رفته است. چندی است فروش شماره های رند موبایل همراه اول متوقف شده و مسئولان مخابرات اعلام کرده اند قصد دارند به جای مزایده شماره های رند را به حراج بگذارند.
khosh bavar - ایران - یزد
برای ادمهای رند شماره تلفن باید رند باشد ! شاد ولی رند نباشیم .
دوشنبه 8 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
دوستان بیایید مزاحم بشیم زنگ برنیم قطع کنیم:-)))))))))
دوشنبه 8 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
میگم ، وقتی واسه زنگ زدن به کسی ، فقط اسم طرف رو از فهرست گوشی ، انتخاب می کنیم ، .. دیگه رند بودن شماره ش به چه دردی می خوره ؟ واقعا میارزه این همه پول بابت رندی یه شماره بدی ؟!! ....
دوشنبه 8 فروردین 1390

niagara - ایران - تهران
جناب خوش باور عزیز من خیلی از کامنتهای شما خوشم میاد ولی فکر نمیکنید این اصطلاح شاد باشیم ایرانی باشم چاق باشیم لاغر باشیم یه کمی لوس شده؟البته جسارته ها.ولی اگه میشه یه استراحتی هم به چشم و مغز ما بدین
دوشنبه 8 فروردین 1390

botparast - ایتالیا - میلان
حالا که چی?!!..اگه رند هم نباشه,اون کسی که باید یادش بمونه, میمونه!!!
دوشنبه 8 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
pariha - کویت - کویت خدا بگم چکارت نکنه بخدا از دستت کلی خندیدم باور کن هنوزم دارم میخندم خندم تموم نمیشه . خیلی با حال گفتی شیطون بلا lol
دوشنبه 8 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
niagara - ایران - تهران : مرسی از این انتقاد و یا پیشنهاد درست شما ! خود منم خسته شدم ولی هستند دوستانی که فقط بدینجهت کامنتم را میخوانند و تشویقم میکنند ! ولی از زمانیکه شروع به این سبک نوشتن کردم, انرژی مثبت و شادی را در طول روز در وجودم احساس میکنم و فکر کنم این تقلین بخود کردن هم در بین دوستان قابل ذکره که خواهان ان هستند ! پس تا بعد دوست عزیز.
دوشنبه 8 فروردین 1390

atena10 - ایران - تهران
pariha - کویت - کویت، فوت هم بکنیم
دوشنبه 8 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
کاش جونه آدمیزاد هم .از این ارزش های الماسی..طلایی..نقره ایی داشت!!
دوشنبه 8 فروردین 1390

dado - انگلستان - لندن
گوش ازاد- منم با تو موافقم چه فرقی مئکنه
دوشنبه 8 فروردین 1390

niagara - ایران - تهران
خوش باور عزیز من فکر میکنم ارزش انرژی مثبت شما بیشتر از دلزدگی و تنوع طلبی بنده باشه.پس اگر واقعا بهتون انرژی میده ادامه بدید من سعی میکنم آخر کامنت هاتونو نخونم.لوووول.البته اینم بگم احتمالا اون دوستان راضی کسایی هستند که هراز گاهی کامنتاتونو میخونن. اونایی که مثل من همیشه میخونند یکم شاکی شدیم به قول معروف آب هرچه همه زلال خیزد/ از خوردن پر ملال خیزد.متنوع و مطبوع باشیم
دوشنبه 8 فروردین 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
khosh bavar جان من هم با niagara موافقم! این تیکه‌ی آخر کامنت‌های شما واقعا لوس شده و روی اعصاب آدم راه میره! من هم هر وقت به خوندن آخر کامنت‌های شما می‌رسم کفرم در میاد! چند وقت بود می‌خواستم این رو بگم ولی گفتم به من ربطی نداره که چی می‌نویسین ولی حالا که niagara گفت فهمیدم که فقط من نیستم که اعصابم خورد میشه گفتم پس من هم نظرم رو بگم. شاید باور نکنی ولی گاهی اوقات به خاطر این که چشمم به این جمله نیافته کامنت‌هات رو نمی‌خونم!
دوشنبه 8 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫تلفن آخریه که رند نیست پس چرا ۱۲ میلیون؟!.شماره های رند بیشتر مورد استفاده شرکت های تجاری قرار میگیره که مشتریان بدون دردسر زود شماره مذکور را حفظ میکنند،.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
hovakhshatare - ایران - تهران : دوست عزیز, مرسی از گوشزد شما ! صحبت از لوس بازی نیست, بلکه تاکید من بر اصل مطلبم است ! میدانم, اگر ترش تره ( غذای شمالی ) را هر روز بخوری, باعث دلزدگی خواهد شد ! ولی دوستان, این ارزویی که من تقدیم دوستانم میکنم, باعث یکدلی و یکصدایی ما خواهد شد و شاید باید دوز انرا کم کنم که باعث دل بهمزنی نشود و هستند دوستانی که بخاطر همین جمله اخریم با من دوست شدند, پس بدینجهت سیاست یهودیها را پیشه خود کرده, روزهای فرد را با این جمله ام بپایان میبرم و روزهای زوج بدون شاد و متنوع باشیم ! راستی niagara عزیز, شعر زیبایی گفتی که به نام کاربریت و صفت شما میخوره ولی متوجه معنی ان نشدم !?
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

vahid4414 - امارات - دبی
khosh bavar - ایران - یزد. بر خلاف نظر دوستان من فک میکنم تیکه های اخرت خیلی جالبه. هنوز واسه من تکراری نشده
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Kille111 - سوئد - استکهلم
خوش باور جان باور کن من هم میخواستم همین حرف hovakhshatare - ایران - تهران را بگم آخه واقعا دیگه این اصطلاح تو زیاد شده. اگه لطف کنی و تکرارش نکنی ممنون میشیم. معلوم میشه افراد زیادی هستند که کمی از این اصطلاح تو خسته شدن ها!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
atena10 - ایران - تهران آفرین شما هم کاملش کردی lol. پس معلوم شد از اون شیطونها هستی که .... شاد باشی دوست من که منو شاد کردی . نوروزت سبز
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

potatis - سوئد - مالمو
. khosh bavar - ایران - یزد .اتفاقا به نظر من این تیکه آخر کامنت هات خیلی هم خوبه ،سبک خوش باوری هستش خیلی ها آخر کامنتاشون نقل قول از خوش باور میکنن ،خوش باور جان شاد باشی .
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Royan - المان - المان
چقدر باید پول بر ای بعضی ها بی ارزش باشه که بابت رند بودن شماره 54 میلیون پول بدهند بعد در مقابل خانواده هایی که شکم بچه هاشونو نمی تونن سیر کنن حکومت عدل علی برادری برابری به این میگن.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
vahid4414 -, potatis - : ضمن عرض تبریک سال نو به شما Potatis و vahid عزیز! دوستان عزیزم, شماها خیلی لطف دارید و بامحبت هستید و مرسی از این همه حمایت پاک شما ! دوستان عزیزم, شماها میتوانید هر کدامتان مثل من که مخلصتان هستم, به یاد من در کامنت تان بنویسید که شاید زیباتر و رساتر باشد و منم سعی خواهم کرد که زیاد ننویسم که باعث کسالت نشه زیرا هدف اصلی مان را نباید فراموش کرد, که همان یکدلی و یکصدایی برعلیه دشمنمان است ! ولی دوستان مخالفم, ترک عادت موجب مرض است و شاید فشار درونی و روحی ام اجازه نده که نتونستم که بقولی که دادم عمل کنم. شاد و باگذشت باشیم !
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
دوستانی که از کامنتهای خوش باور ایراد میگیرین من خودم به شخصه شاید کمی با خوش باور عزیز دارای اختلاف سلیقه و نظر باشم و لی شما چرا به مغز کامنتاش توجه نمیکنین ایا حرف دل خیلی از ایرانیهای وطن پرستی که کوشش برای تغییر رژیم منحوس ایران رو دارن رو نمیزنه بارها اومدم کامنت بزارم ولی کامنتهای خوش باور و خیلی از دوستان حرف دلم بود و دلیلی ندیدم که چیزی بنویسم.. سوالی از همون کسایی که ایراد به قسمت اخر کامنتای خوش باور دارن , رو میکنم :ایشون همیشه میگه شاد و ...حالا متناسب با موضوع کلمه ای رو انتخاب میکنه فکر نمیکنم که جمله شاد باشید شما رو اذیت کنه!میمونه کلمه دوم !!یعنی واقعا یک کلمه,فقط یک کلمه,,فقط و فقط یک کلمه باعث دراومدن حرص بعضیاتون شده !?!? من که بعید میدونم!! بیایید با خودتون روراست باشین و حسادت رو کنار بزارید !!خوش باور جان با فن بیانی که داری و نثر شیوا و روان و ایرونی پسندی که داری بالاخره با این فرهنگ ناقص ما ایرونیا حتی توی این دنیای مجازی هم حسود بی منطق پیدا میکنی :) شاد و باحال باشی عزیز..
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ادامه کامنت اول:و البته سر اخر اینکه دوستانی که مثلا!! و به اصطلاح از اون یه کلمه خسته شدن میتونن خیلی راحت کامنت خوش باور رو نخونن تا چشم و مغزشون هم استراحت کنه !! به همین راحتی!!البته از طرف دیگه هم معلومه که مایل به خوندن کامنتهای خوش باور هستین وگرنه فکر نمیکنم شما مثل من از اونایی باشین که تمام کامنتهای هر مطلبی رو بخونین!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
immortal1977 - هلند - امرسفورت: دوست عزیزم, مرسی از شما و از این همه لطف و توجهتان که من اصلا بلد نیستم جواب این همه محبت و صفایتان را چطوری بدهم ولی اینرا یقین بدانید که من, شما و همه کاربران موافق و مخالفم را دوست دارم که این دوست داشتنم نسبت بشماها هست که به من نیرو میده که در خدمتتان باشم. باز هم با سپاس فراوان از شما و دیگر دوستان. شاد و جاودانی باشیم !
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
khosh bavar - ایران - یزد . دوست عزیز موفق باشی و برات ارزوی موفقیت میکنم ...راستی کامنتات مثل همیشه شاد و مثل شیرینی یزدی باشه :)
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد داداش منم موافق اینم که آخر جملاتتون کلماتی مختصر رو بیان کنید. یه جورایی اون چند کلمه ی اخر خلاصه شده ی کل کامنتتون هست. یعنی همون تیتر کامنتتون رو در اخر میارید! همچنین این کار واسه کسانی خوبه که وقت نمی کنند همه ی کامنت شما ( و حتی دیگر دوستان عزیز ) رو بخونند. بهرحال حالا چه این کلمات رو بگویید و چه نگویید ما کامنتهای شما رو خواهیم خواند چون حرف دل ما رو می زنید و نیازی نیست کامنت بگذاریم. البته من قبل از این غیبتی که در سایت داشتم ( یعنی قبل از حضور شما در سایت ) در اخر کامنتهایم از جملات مثبت و انرژی زا استفاده میکردم. مثل شاد باشید، موفق باشید و.. این کلمات مورد استفاده ی شما مطمئنا ایده ای جالب است! خلاق و ایده پرداز باشیم!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
khosh bavar - ایران - یزد . دوست عزیز موفق باشی و برات ارزوی موفقیت میکنم ...راستی کامنتات مثل همیشه شاد و مثل شیرینی یزدی باشه :)
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

mersede - انگلستان - منچستر
حالا که چی ؟
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مسلمان ایرانی - , immortal1977 - : با سپاس فراوان از دوستان مشوقم ! شاد و مسلمان ایرانی و جاودانی باشیم !
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

sh_v - ایران - تهران
فکر میکنم ایرانی نبوده.....ایرانیها که از این پول ها ندارن بابا...............
جمعه 12 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد