تک نیراندازها دو معترض سوری را در لاذقیه کشتند

تک نیراندازها دو معترض سوری را در لاذقیه کشتند

اعتراض حکومت سوریه در دمشق

تک تیراندازها، شنبه، دو نفر از معترضان به حکومت سوریه را در شهر ساحلی لاذقیه را کشتند.
 
مقامات سوری می‌گویند تاکنون ۲۰ معترض در ۱۲ روز گذشته کشته شدند. مخالفان رژیم سوریه می‌گویند این تعداد بیش از ۱۲۶ نفر بوده است.یک مقام سوری به خبرگزاری فرانسه گفت تک تیراندازها، روز شنبه، تظاهرکنندگان را در شهر لاذقیه مورد هدف قرار داده و دو نفر را کشتند. معترضان، شنبه، در لاذقیه که  در ۳۵۰ کیلومتری دمشق، پایتخت سوریه، قرار دارد، یکی از ساختمان های حزب حاکم بعث را به آتش کشیدند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود

سرور1

سرور2

https://www.youtube.com/watch?v=dz56DBwjLdQ

تظاهرات لاذقیه به دنبال کشته شدن بیش از ۲۰ تن در شهر جنوبی درعا و مناطق دیگر در جریان اعتراضات علیه حکومت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه صورت می‌گیرد.به گزارش خبرگزاری فرانسه، روز شنبه در حالی که لباس شخصی‌ها و نیروهای امنیتی مانع تجمع مخالفان دولت سوریه در دمشق شدند، هواداران بشار اسد دست به تظاهرات زدند.معترضان دو روز پیش در دمشق دست به تظاهرات زده و شعار «درعا، سوریه است سر دادند.»در روز جمعه نیز بسیاری از شهرهای سوریه از جمله شهرهای دمشق، درعا، تل، حماه، حمص، لاذقیه و صنمین صحنه برگزاری تظاهرات ضد دولتی بود و گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی با شلیک گلوله به سوی تظاهرکنندگان شماری از آنها را کشته و زخمی کرده‌اند.سازمان ملل، آمریکا، اتحادیه اروپا و برخی از سازمان‌های حقوق بشری از سرکوب معترضان سوری به شدت انتقاد کرده‌اند.مقامات سوریه، خشونت در آن کشور را ناشی از کسانی دانسته‌اند که به گفته مقامات سوریه امیدوارند یک درگیری فرقه‌ای را در کشور برافروزند.دولت سوریه متعهد به ادامه اصلاحات در این کشور شده و  بر اساس اعلام فعالان حقوق بشر در سوریه، دولت این کشور در اقدامی دیگر ۲۶۰ زندانی سیاسی را آزاد کرده است. اکثر این زندانیان آزاد شده اسلام‌گرا هستند.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
بالاخره تک تیراندازهای نظام مقدس ولی وقیح تحت مدیریت جهانی مموتی و مقام عظمای وقاحت پاشون به سوریه رسید؟!!! نظام مقدس داره حق برادری رو برای حکومت اسد نشان سوریه بجا میاره. باید منتظر اخبار 20:30 هم بود تا این تیراندازی ها رو گردن آرش حجازی بیاندازه و ..
یکشنبه 7 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
یک پدر و پسر سالیان متمادی است در این کشور ظاهرا بنام جمهوری ولی از هر چه حکومت استبدادی هم بد تر حکومت خود کامه ای تشکیل داده اند و بعناوین مختلف برای بقا خود از ایران تحت ستم مانده یک مشت افراد ظاهرا مذهبی ولی خائن باب و خاک باج خواهی میکنند و مشغول ادامه حیات ننگین خودشان میباشند. اگر روزی یک حسابرسی بمعنی خودش از عملکرد همین اقایان دام افاضاته ها در کشور بلا زده ما بشود مشخص خواهد شد که چه پولهائی را از حلقوم ملت رنج کشیده از مذهب و بلا زده ما بیرون کشیده ودر حلقوم این اعراب لختی ریخته شده و بالاخره روزی مشخص خواهد شد که ملت بیچاره و بتنگ امده از حکومت مذهبی ها در ایران در حالیکه ملت فاقد جاده بیمارستان مدرسه فنی و حرفه ای و هزاران نیاز های روزمره را بوده و هستند از اعتبار و پول این ملت زده شده و برای این حکومت پوشالی حافظ اسد و پسرش بشار اسد فرستاده شده. ملت ایران این ظلم فاحش حکومتگران فعلی ایران را فراموش نخواهند کرد
دوشنبه 8 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
دستش درد نکنه.لذت بردیم.انصافاخوب لگد مال میکرد.
دوشنبه 8 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد