جلسه دایی با بازیکنان درباره دربی ۷۰

جلسه دایی با بازیکنان درباره دربی 70

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جلسه‌ای با بازیکنان درباره دربی 70 و برنامه‌هایش در سال 90 گفت‌وگو کرد.

 شکست تلخ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در روزهای انتهای سال 1389 مقابل ملوان بندر‌انزلی باعث شد تا علی دایی با ناراحتی فراوان با پرسپولیسی‌ها در فرودگاه خداحافظی کند.

اما با شروع تمرینات پرسپولیسی‌ها در سال 90 علی دایی در جلسه‌ای ویژه با بازیکنان به مدت 2 ساعت با آنها اتمام حجت کرد.در این جلسه دایی در خصوص دربی 70 که قرار است 10 فروردین‌ماه برگزار شود با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت همچنین درباره اهدافش در سال 1390 در سه جام با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. در این جلسه دایی حتی به بازیکنان اجازه داد که هر کدام نیز اگر نظر خاصی را دارند اعلام کنند. * با شروع تمرینات پرسپولیسی‌ها در سال 1390 علی دایی برنامه‌ یک هفته‌ای را به بازیکنان داد. تا زمان تمرین و سایر مسایل را قبل از دربی 70 رعایت کنند در این برنامه ساعات تمرین نحوه تمرینات و جلسات و مسائل مختلف ذکر شده است. * با توجه به برگزاری دربی 70 در تاریخ 10 فروردین همچنین قرار است جلسه‌ای مابین حبیب‌ کاشانی، بازیکنان و علی دایی در خصوص مسائل مختلف برگزار شود این جلسه به احتمال فراوان روز هشتم فروردین برگزار خواهد شد. * با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها در ایام نوروز سه روز تعطیل بودند اما با دستور دایی، وحید هاشمیان و علیرضا محمد تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مولایی مربی بدنسازی پرسپولیس دنبال کردند تا به مرز آمادگی برای دربی 70 برسند. محمد و هاشمیان صبح‌ها و بعدازظهر‌ها در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کردند.

درگیری در تمرین پرسپولیس و مصدومیت رضاییتمرینات تیم فوتبال پرسپولیس 5 روز مانده به دربی 70 با حواشی‌های متفاوتی دنبال می‌شود.به گزارش خبرگزاری فارس تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 16 بعد از ظهر روز پنجشنبه در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین که کلیه بازیکنان حضور داشتند بازیکنان پس از گوش دادن به حرف‌های دایی بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به پاسکاری در حال حرکت، سانتر از جناحین و ضربه به گل، شوت‌زنی به دروازه با یار فرضی و حمله به دفاع پرداختند. * نکته حاشیه دار در تمرین روز پنجشنبه این بود که حدود 50 هوادار در تمرین قرمز‌پوشان حضور یافتند. آنها در هنگام خروج از ورزشگاه درفشی فر به دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر به بازیکنان هشدار دادند در صورتی که در دربی 70 بازنده باشند بهتر است دیگر در تمرین پرسپولیس شرکت نکنند همین موضوع باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد. در همین هنگام سریعا لیدر‌های پرسپولیس وارد عمل شدند و ابتدا درگیری سختی با 50 هوادار پیدا کردند سپس این درگیری به درگیری فیزیکی کشیده شد تا حدی که دایی تمرین را قطع کرد و از هواداران خواست تا دربی 70 آرامش را در تمرینات پرسپولیس حکمفرما کنند اما باز هم این کار باعث نشد تا این درگیری تمام شود. پی از دقایقی که از این درگیری سپری شد حتی ماموران انتظامات مجموعه ورزشی درفشی فر هم دخالت کردند اما این مشکل به بیرون از ورزشگاه کشیده شد. برخی بازیکنان نیز قصد داشتند در این درگیری دخالت کنند اما با ممانعت علی دایی مواجه شدند. در همین هنگام یکی از هواداران که از این صحنه فیلمبرداری کرده بود توسط لیدر‌ها دوربین او چک شد تا فیلم این ماجرا به بیرون از ورزشگاه کشیده نشود. در صورتی که این مشکلات باز هم در تمرین پرسپولیس پیش آید علی دایی قصد دارد تا تمرینات پرسپولیس را تا روز دربی 70 پشت در‌های بسته برگزار کند. * اما در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس وحید هاشمیان و علیرضا محمد بدون درد تمرینات وی‍ژه‌ای را نسبت به سایر بازیکنان که بیشتر کار با توپ بود انجام دادند اما مصدومیت جزئی غلامرضا رضایی باعث شد تا این بازیکن اختصاصی تمرین کند تا نگرانی دایی را برای دربی دو چندان نماید. * تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد‌از ظهر جمعه پیگیری خواهد شد گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز چهارشنبه در یکی از حساس ترین دیدار‌های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادی خواهد رفت.
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
طرفدارای وحشی باز به جون هم پریدن:)غلی دالی هم بعد از دربی مثل دو سال پیش تو عید حکم اخراجش تو دستشه بعد تو نود میاد دنبال حقش:))رضایی هم دکترا به دربی برسوننش که ما میخوایم لنگو با تموم بازیکناش بترکونیم:)
شنبه 6 فروردین 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
شاید استقلال مهره های بیشتری داشته باشه ولی پرسپولیس مهرهای کارامدتری داره و شاید بشه گفت بضاعت آقای دایی با این تعداد بازیکنان همین است و اعتقاد دارم پرسپولیس اگر با این ترکیب بازی کند میتواند بازی را ببرد. احمدی.حیدری.نورمحمدی.علی عسکر.علیرضا محمد.زارع.تیاگو.نوری.رضای.فشنگچی.هاشمیان
شنبه 6 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
در ایران کنونی هم حرف زیاد زده میشود توسط وعملی در کار نیست هم بی راحتی حتی بالاترین فرد کشور حرفهای خود را تکذیب میکند وهرگز مدعی برای اجبار کردن انهابه پاسخگویی نمیگذارند سربازکند که از اغاز خاموشش میکنندواگر پیدا شد به جرم محاربه واقدام علیه امنیت ملی به دارش میزنند وجالبش اینجاست که در خاطرات خود با افتخار مینویسند حکم خدا را برایشان جاری کردیم......
شنبه 6 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
ادامه ....عده ای انسان بیسواد که فکر میکنند اینها نمایندگان خدا بر روی زمین اند یا مردمی که از ترس از دست دادن شغلشان یا سربازانی که با زور تهدید به بازداشت و اضافه خدمت را به بهانه های مختلف مثل نمازجمعه یا روز قدس به نام مردم همیشه در صحنه به خیابان میکشانند که با هوچی گری و فحاشی به کشورهای دیگه مهر تایید بر اعمال ننگینشان بزنند و یا مشتی اخاذ و زورگیر وتجاوزگر که همه مردم میدانند چه بوده اند وچه کرده اند و از چه دامانی پرورش یافته اند را به وسیله اعمال خلافشان و درعوض بخشیدن مجازاتشان افسار تحجر به سر میکنند وبه نام نیروهای خودسر به جان مردم بی دفاع وتعرض به نوامیش مردم می اندازند.....
شنبه 6 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
ادامه ....دوستان مردم ایران هزاران سال است که مورد حمله بوده اند ازچنگیز واسکندر واعراب وصدها متجاوزگر دیگر....واینک سه دهه است که مورد حمله و اشغال ملایانی قرار گرفته که مستقیما به شعور و غرور انسان حمله میکنند همین برنامه ها و فیلم های تلویزیون یا روزنامه های دولتی باور کنید شعور و درک مردم را نادیده میگیرندو یا با همین پرداخت یارانه ها غرور انسان را لگدمال میکنند و مملکت را به مافیای قدرت و ثروت تبدیل کرده اند ولی دوستان مردم فهیم ایران صبروتحملی دارند که اگر به سرامد قول میدم همین قدرت وثروت را از کابین زنانشان بیرون خواهند کشید........به قول حافظ::::پرسشی دارم زدانشمند مجلس بازپرس//توبه فرمایان چرا خو توبه کمتر میکنند//گوییا باور نمیدارند روز داوری//کین همه قلب و دغل درکار داور میکنند//یا رب این نو دولتانرا برخر خودشان نشان//کین همه ناز از غلام ترک و استر میکنند//اه اه از دست این صرافان گوهر ناشناس//گاه خر مهره را با در برابر میکنند...شاد و واقع بین باشید....
شنبه 6 فروردین 1390

Azhin - دویچلند - مونشن
طرفدارای استفلال همشون بی ادب هستند.به خدا یه آدم منطقی توشون پیدا نمیشه.مثل همین ‏Ashkan.m2013.‎.یه کم طرز گفتار و نوشتارتو اصلاح کن. این را نباید انکار کنیم که فوتبال ایران مدین پرسپولیسه.از علی دایی تا مهدوی کیا وباقری و کریمی که فوتبال ایران را به دنیا معرفی کردند.
شنبه 6 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
Azhin - دویچلند - مونشن . دوست عزیز این اشی مشی قصه ما (اشکان کوچولو از ترکیه) بخاطر سن کمش و ... بخاطر عقده و کمبود با خزعبلات اینچنینی میخواد خودشو نشون بده غافل از اینکه کسی اونو ارنج خودشم حساب نمیکنه این اشی مشی میخواد اینطوری مشروعیت بین استقلالیهای واقعی سایت بدست بیاره که البته معدود طرفدارای باحال استقلالی سایت هم اینو اصلا به بازی راه نمیدن .
شنبه 6 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
Azhin - دویچلند - مونشن:هموطن ادم خو و بد در همه جا هست بین طرفداران استقلال هم کم نیستند ولی بی ادبتر از اونا کسانی هستند که همه را با یک چوب برانند و بی ادبتر ازان کسی است که خود ادعای ادب در گفتار ونوشتار دارد ولی به خاطر نشان دادن ناراحتی خود از کامنت یک نفر مستقیما به جمعی توهین کند که شاید نیمی از مردم ایران باشند....اینجا جای نظر دادنه نه توهین به جمعی که انسان های با شرافت زیادی در میانشونه....به قول خوش باور شادومودب باشیم....
شنبه 6 فروردین 1390

Azhin - دویچلند - مونشن
Immortal_‏:هلند. دوست عزیز ،بنده نظرم اینه تعصب در هر کاری باعث عدم ثبات و از دست دادن ماهیت آن کار میشه. به نظر من احترام به عقاید مختلف ،کمترین کار ممکنه.با تشکر از شما.
شنبه 6 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
immortal1977 - هلند - امرسفورت..به چه عجب از سوراخ در اومدی...کوچولو جون مشکل تو همینه که قبلا گفتم.(هیچکی حسابت نمیکنه اومدی اینجااز راه دور شاخ بازی در میاری:)راستی این روزها بیشتر لنگیها بی سواد در میان. تو سوادت تا چه حده؟البته از کامنتات معلومه:))ضمنا اینجا از این لنگیها زیاد میان وقتی دیدن کسی حسابشون نمیکنه میرن مثل تو:))
شنبه 6 فروردین 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
Kian ahvaz.‎ایران اهواز. این اولیشون نیست و اخریشون هم نیست.اولأ نصف ایران نه چون هفتاد درصد ایران پرسپولیسین.این را برنامه نود ثابت کرد.دومأ ما ادعا نکردیم میتونه یه بار دیگه متن منو بخونید.شما هستید که ادعاتون میشه و این را میگید که بقیه دوستان هم بدونند.در هر صورت شما از اهواز هستید و بیشتر، عربها استقلالی هستند.امیدوارم بدونی یعنی چه.سال خوب و سبزی را برای ایران عزیز ارزومندم.
شنبه 6 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
Azhin - آلمان - مونیخ اولا من نه خوزستانیم نه عرب کسانی مثل خوش باور ودختر اریایی میدونند من اهل کجام من فقط عرضم جمع نبستن در کامنت شما بود که و شما در کامنتی بهimmortal1977 - هلند فرمودی که:به نظر من احترام به عقاید مختلف ،کمترین کار ممکنه پس من با احترام به شما قضاوت را به دوستان خوب و هوشمند میسپارم که ایا من مغرضانه حرف میزنم یا شما مستقیما توهین میکنید اگه توجه کنید دراین کامنت اخر به بنده به شهر به جامعه عرب توهین کردی حتی اظهار امیدواری کردی که توهینها رو حتما بفهمم....
یکشنبه 7 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
اشی مشی_m2013 - ترکیه - استانبول . معمولا جواب کامنت رو میدن پس جواب کامنتم کجاست? ;) باز دری وری گفتی ;) حرفهای منو قرقره نکن خودت توی چنته چی داری?! ;) راستی چند سالته? ;)
یکشنبه 7 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
اشی مشی_m2013 - ترکیه - استانبول . معمولا جواب کامنت رو میدن پس جواب کامنتم کجاست? ;) باز دری وری گفتی ;) حرفهای منو قرقره نکن خودت توی چنته چی داری?! ;) راستی چند سالته? ;)
یکشنبه 7 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد