کشته شدن دو مأمور انتظامی در جریان دو اقدام مسلحانه در سنندج

کشته شدن دو مأمور انتظامی در جریان دو اقدام مسلحانه در سنندج

سنندج، مرکز استان کردستان ایران

گزارش‌های خبری از ایران حاکی است دو تن از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پنجشنبه شب در شهر سنندج مرکز استان کردستان، هدف حمله قرار گرفته و کشته شده‌اند.
بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، کشته شدن این دو مأمور انتظامی در جریان دو تیراندازی در دو نقطه از شهر سنندج، رخ داده و علاوه بر آنها، سه تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.خبرگزاری مهر به نقل از ایرج حسن‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان نوشته است که نخستین تیراندازی در ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه در خیابان ۱۷ شهریور (سه راه شیخان) و در پی حمله مسلحانه به کیوسک انتظامی رخ داده است که در جریان آن یک سرباز وظیفه به نام «مرتضی وزینی افشار» ساکن استان همدان کشته شده است.بر اساس گفته‌های این مقام استانداری کردستان، در جریان این اقدام مسلحانه همچنین یکی از پرسنل حاضر در محل نیز زخمی شده و نوجوانی ۱۴ ساله به نام «نوید زینبی» نیز که در حال عبور از محل بوده، به دلیل اصابت گلوله زخمی شده است.آن طور که خبرگزاری مهر گزارش کرده است که وضعیت عمومی نوید زینبی مساعد است.معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان همچنین در مورد دومین اقدام مسلحانه پنجشنبه شب در شهر سسندج گفته است که این حادثه در ساعت ۲۲:۳۰ در محله شهرک سعدی سنندج و در نزدیکی کلانتری ۱۶ این شهر رخ داده و در جریان آن افراد مسلح به یک ماشین گشت کلانتری حمله کرده‌اند که یکی از پرسنل فرماندهی انتظامی استان به نام «راشد سیدی» کشته شده و یکی دیگر از پرسنل زخمی شده است.آقای حسن‌زاده این حادثه را «حرکت کور تروریستی» با هدف «ناامن جلوه دادن» استان کردستان ارزیابی کرده و آن را به «گروه‌های تندرو مذهبی مورد حمایت استکبار» منتسب کرده است.هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله‌ها را به عهده نگرفته است. سوءقصد به جان دو مأمور انتظامی در شهرستان سسندج در حالی است که در هفته‌های گذشته نیز چهار مأمور محیط‌بانی در یکی از روستاهای اطراف سنندج، در جریان یک حادثه مسلحانه کشته شدند.گرچه در آن زمان مقام‌های مسئول در استان کردستان این عملیات را به «افراد مسلح ناشناس» نسبت دادند و هیچ شخص یا گروهی نیز مسئولیت آن را برعهده نگرفت، اما پس از چندی مقام‌های انتظامی و امنیتی استان از انهدام یک گروه تندرو مذهبی مرتبط با این حادثه خبر دادند.مناطق غربی ایران، از جمله استان کردستان، در سال‌های اخیر صحنه درگیری میان نیروهای نظامی و امنیتی ایران و گروه‌های شبه‌نظامی مخالف بوده است و گروه پژاک که در این زمینه فعال‌تر است در یک‌سال گذشته دست به ترور برخی از مسئولان محلی در کردستان و آذربایجان غربی زده است.این گروه در روزهای پایانی دی ماه سال ۸۸ اقدام به ترور ولی الله حاج قلی‌زاده دادستان شهر خوی کرد. در شهریور سال جاری نیز انفجاری مهیب در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر مهاباد در استان آذربایجان شرقی صورت گرفت که در جریان آن ۱۲ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.
Royan - المان - المان
هر قومی یک جور با ظلم مبارزه میکند.این هم روش مبارزه کردهاست که مزدور ها را شناسائئ میکنند و حقشون را کف دستشون میذارن و البته این وسط عده ای بی گناه هم کشته و زخمی میشوند در روند یک انقلاب ومبارزه این مسائل وجود دارد. مرگ یک بار شیون یک بار. حتما به کسانی شلیک کردن که جوانان ایران را مورد ضرب گلوله قرار دادند گفتا: تو که را کشتی تا کشته شدی زار تا بار که او را بکشد انکه تورا کشت.
جمعه 5 فروردین 1390

odin - بلژیک - انتورپن
گفته بودم من، نگفتم؟ نگفتم که ملت صبر و تحملشون اندازه داره؟ گرچه این ترورها کار خود سپاهه و یکی دو نفر از سربازهای وظیفه رو که سوءاستفاده خودشون رو کردن و در سرکوبها ازشون بعنوان چماقدار و چاقو کش استفاده کرده و الان هم بعد از کشتنشون که بدست خود سپاه بقتل رسیدن میخوان جو امنیتی و حکومت نظامی اعلام کنن و افراد بیگناهی که در زندان هستن رو با این بهانه بقتل برسونن. این زندانیها قهرمانان ملی ما هستن، نور چشم ما هستن، شما اونها رو از ما بگیرین اما ما هم میدونیم کجا و کی ضربه نهایی رو بزنیم. افرین بشما قاتلهای بیوجدان که دست ما رو در مجازات و انتقام باز میکنید. دیگه رحمی در کار نیست. حتا اگه اینبار بدست خودتون افرادتون رو میکشین، اما وقتی که ما وارد عمل بشیم و مجازاتها رو شروع کنیم به بزرگ و کوچکتون رحم نمیکنیم. بزدلها فقط ببینید که از کجا میخورین.
جمعه 5 فروردین 1390

هامون-مالزی - مالزی - کوالالامپور
بیا.. نگفتیم مردم قاطی میکنن؟ حالا بعدیشم ببینید حالشو ببرید..راستی سمانه خانم عید کجا رفته..؟
جمعه 5 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
بیچاره اون سرباز ..
جمعه 5 فروردین 1390

akbarjeni_shikar - المان - برلین
این جنایت کورکورانه اصلا هیچ توجیهی نداره.واسه خانواده شون صبر ارزو میکنم و تسلییت عرض میکنم
جمعه 5 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
دوستان وعزیزان هموطن, کشتن سرباز وظیفه.باعث تنفر کل ملت ایران ازشما میشود.حرکتتان دشمنانه قلمدادشده, تجزیه تعبیرمیشود. ما نباید همدیگر را بکشیم.دشمن ملا وآخوند طرفدار ضحاک علی میباشد.پاسداران هم بعد از نشستن سرجایشان جز ما هستند.جنگ حساب کتاب دارد.من در کردستان بوده ام وشعارم همیشه ابن بوده وهست که, من بدنیا نیامده ام تا بچه کورد را از حقش محروم کنم.اما وقتی میشنوم سرباز ایران که تابع مجلس هرچند فرمایشی است به خاک وخون کشیده شده.بی تعارف اگر ضحاک علی مانند خمینی از سرهای تجزیه طلبان پشته ساخت.ما سکوت خواهیم کرد. در دیزی باز است.حیای گربه کجاست.مسئولیت این کار به گردن هر کس باشد باید ریشه اش را سوزاند.ودشمن محسوب میشود.
شنبه 6 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
هر چیزی میخواهید اسمش را بذارید.«حرکت کور تروریستی»«ناامن جلوه دادن»«افراد مسلح ناشناس»«یک گروه تندرو مذهبی»اما کور خوندید این افراد هم جزء آنهایی هستند که چند ماه پیش و یکسری را اعدام کردید نام گفتن لازم نیست ولی بایدجنایتهای شما یک جوری جبران شود.همینطور که رژیم آخوندی میکشد.آنهاهم میکشند.خون با خون حالا هر کی میخواد باشد بهر حال جزء رژیم وقیح چلاغعلیست,هرکس بی ناموس و وطنفروش باشد سزایش بدتر از اینهاست.پیروزی با ماست.آزاد و سرافراز باد ایران و ایرانی ( با سلام به مریوان سرای سبز و با تشکر از مسعولین برای اطلاع رسانی خبرها ).
شنبه 6 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
به درک برن به جهنم وطن فروشها. واسه همکاراشون و اخوندهای شهر هم خوب شد زن و دخترشان اماده به خدمت صیغه شدند
شنبه 6 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مأموران نیروی نامردمی. روز دوم فروردین پورمند مدحت نیا جوان کرد اهل نوسود تابع استان کرمانشاه را با ضرب گلوله کشته بودند.بخاطر اینکه دستگاه های تلویزیونی را که یکی از دوستان او از مرز کردستان عراق به خاک ایران وارد کرده بود، توقیف کرده بودند و پورمند خواسته بود بعد از چند روز مراجع کند که ببیند میشود با مقداری پول اجناسش را پس بگیرد( چون تعدادی از مرزنشینان ایران، عمدتا به دلیل مشکلات معیشتی، با پای پیاده یا قاطر در کوههای سر به فلک کشیده اورامانات به جابجایی کالا در مرز می پردازند که در اصطلاح محلی به آن "کول‌بری" می گویند.جواب خون فقط با خون.پیروز آزاد سرافراز باد ایران عزیز و ایرانیان وطنپرست در هر جایی که در این گیتی پهناور زندگی میکنند.با درود و جای تشکر دارد از زحمات صادقانه مسعولین محترم . iranianuk ***مدحت نیا تنها فرزند و نان آور خانواده بوده***.
شنبه 6 فروردین 1390

golabdon - ایران - تهران
royan-المان. واقعا برات متاسفم.چگونه میتونی این جنایت روتوجیه کنی . پهلوان!!!! باغیرت !!!. قوم اصیل !!! کاش یک ادمی که سرش به تنش بیارزه بین شما پیدا میشد.
شنبه 6 فروردین 1390

Royan - المان - المان
golabdon - ایران - تهران واقعا من برای تو متاسفم که انقدر موضوع را احساساتی در نظر میگیری چند سال دیگر توقع داری و تحمل داری که جوانان ایران بدست مزدوران رزیم آخوندی کشته بشن چرا برای انها دل نمی سوزانی چرا برای ندا وسهراب و محمد و ژاله که به هیچکس ازاری نرسانده بودن دل نمیسوزانی ولی برای کسی که اسلحه و باتوم و شوکر تو دستش بوده و سنگدلانه هموطنش را کشته و زده تحقیر کرده ناراحتی تو مطمئن باش مردم ادم بی گناه را ترور نمی کنند باید ببینی که این دو نفر چه جنایتی کردن و به چند نفر تو زندان تجاوز کردن که مجازات شدن.
شنبه 6 فروردین 1390

Royan - المان - المان
golabdon - ایران - تهران قسمت 2 لابد پیش خودت فکر میکنی که سرت خیلی به تنت می ارزه که به خودت اجازه میدهی به تمام کسانی که توی این سایت کامنت مینویسن ازادانه توهین کنی با حساب تو خامنه ای از همه بیشتر سرش به تنش می ارزه برو ساندیست را بخور و زیاد هم احساساتی نشو زدی ضربتی ؟ ضربتی نوش کن مردم که گوسفند نیستن توسط اربابت کشته بشن اونها هم خانواده دارن که حقشو ن بگیره . طاقت خواندن نطرات مردم را نداری نمی تونی درک کنی هرکس از هر خبری یه برداشتی میکنه و نطرش را مینویسه نیا توی سایت.
شنبه 6 فروردین 1390

bolour - سوئیس - زوریخ
کردها اگه از این رژیم کثیف بخوان انتقام عزیزانشان رو بگیرن هرگز ،،سرباز وظیفه رو نمیکشن،، این کار ،خود رژیم کثیفه آخوندیه که با این بهانه شیرکو معروفی‌ و حبیب لطیفی رو که تو زندان هستن اعدام کنه،،..زنده باد ایران زمین، پاینده باد ایران ،،زنده باد کردهای با شرف ایران،،ننگ و نفرین به این رژیم کثیف و ضد ایران و ایرانی‌
شنبه 6 فروردین 1390

amoo uk - انگلستان - لیدز
golabdon - ایران - تهران/کاربرگرامی کشتن و تجاوز محکوم و غیر قابل بخشش اما اتهام دروغ قابل قبول نیست .حکومت جورو جهل شگردهایه خاصی برای تشویش ازهان عمومی داره که متاسفانه موفق هم بوده .اما ما باید از اتهام زدن و جو بدبینی جلوگیری کنیم موفق باشید
شنبه 6 فروردین 1390

kurd.iran - سوئد - ارویکا
golabdon - ایران - تهران و همه کسانی که دلشون برا مامورا میسوزه چیزی که عوض داره گله نداره و تا درباره ی چیزی آگاهی کامل ندارید الکی نظر ندید. کاش همه مردم ایران به اندازه کردها مرد بودن و عرضه داشتن با شعار و الله اکبر و دنبال موسوی راه افتادن این رژیم سرنگون نمیشه سگ زرد برادر شغاله
شنبه 6 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
به احتمال زیاد عوامل خود رژیم این کارها رو میکنن تا بهانه ای برای ایجاد فضای امنیتی بیشتر توی شهرهای کرد نشین داشته باشند. نیروهای آزادیخواه کرد به پاسگاه نیروی انتظامی حمله نمیکنن تا چند تا سرباز رو بکشن بلکه مثل گذشته فقط به نیروهای امنیتی و مزدور ولی وقیح حمله میکنن. مبارزان آزادیخواه همیشه به سر افعی میزنن و نه دم مارمولک. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش
شنبه 6 فروردین 1390

golabdon - ایران - تهران
kurd.iran - سوئد - ارویکا . بله شماسالهاست با کشتن وسربریدن سربازان مردی وعرضه رابه همه ثابت کردید.امیدوارم خدا درذهن متعصب وفاشیست شماگشایشی ایجادکند.شماهم جمهوری اسلامی از ریختن خون لذت میبرید.
شنبه 6 فروردین 1390

شاهسون300 - ایران - تهران
تروریست های وحشی با کشتن یک سرباز وظیفه مظلوم چه چیزی عایدتان شد مردی این نیست که کیوسک نیروی انتظامی را که سربازش به هموطن تو خدمت می کند به گلوله ببندی نامرد . با تسلیت به خانواده وزینی افشار در اسدآباد همدان
یکشنبه 7 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
golabdon - ایران - تهران .تو دیگه چی میگی گل بانو.وقتیکه رژیم یک فعال کرد را دستگیر میکرد و با سیم خاردار بدنش را باند پیچی میکرد و به عقب تویوتالنکروز می بستش و در تمام خیابانهای سنندج روی اسفالت غلط میزد و تکه تکه گوشت از بدنش میریخت کجا تشریف داشتی حوزه علمیه یا شاید هم اونموقع دنبال ساندیس بودی.هیچی نگی بهتره وگرنه.........سگ زرد برادر شغاله یا خر همون خره فقط پالان اش عوض میشه
یکشنبه 7 فروردین 1390

sarjaz - المان - بن
کاش مدونستم چئ موسوئ و کروبئ بهتر از حکام فعلئ است که مردم فکر مئکنند که این دو تفاله رژیم رابین هود اخرالزمان ملت هستند. کسی راز مرا داند که از روبه ان رویم بگرداند
یکشنبه 7 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
شاهسون معلومه تو بسیجی ساندیسی هستی که خونت به جوش امده. تروریست همان کسانی هستند که مردم بیگناه زحمت کش را کشتند و این هم پاسخش! تروریست اربابانت هستند که همه جا آشوب به پا کرده و مردم را کشتار میکنند. انگاری جیره و مواجب رجبعلی دوباره به نوچه هایش رسیده.
دوشنبه 8 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد