نتانیاهو: ایران هم باید به همان طریق قذافی متوقف شود

نتانیاهو: ایران هم باید به همان طریق قذافی متوقف شود

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، روز پنج‌شنبه گفت که «اگر مجبور به سر به‌راه کردن قذافی هستیم، باید رژیم تهران را هم به همین طریق متوقف کنیم.»
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نخست‌وزیر اسرائیل این مطلب را روز پنج‌شنبه در جریان سفر خود به روسیه به شبکه تلویزیونی «وِستی» گفت.وی در سخنان خود با اشاره به حکومت ایران افزود: «این یک رژیم اسلامی بسیار پرخاشگری است که رؤیای سلطه بر جهان را می‌بیند، و باید جلوی آن گرفته شود.»بنیامین نتانیاهو در ادامه گفت: «ایران توسط خامنه‌ای کنترل می‌شود. من در او تحجر، و تنفر از دنیای مدرن را می‌بینم.»به گزارش خبرگزاری آلمان، نخست‌وزیر اسرائیل طی همین سفر و پیش از دیدار با دمیتری مدودیف، رئیس جمهوری روسیه، با اشاره به رهبر جمهوری اسلامی گفت: «هیتلر اول کار فتح جهان را آغاز کرد و بعد روند توسعه سلاح هسته‌ای را راه‌اندازی کرد. خامنه‌ای راه برعکس او را می‌رود.»وی اضافه کرد: «مهم‌ترین چیز الان این است که به ایران اجازه ساخت جنگ‌افزار هسته‌ای داده نشود.»بنا بر گزارش‌ها، بنیامین نتانیاهو که در این سفر قرار است پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه، با ولادیمیر پوتین، نخست‌وزیر آن کشور نیز ملاقات کند بار دیگر «خطرهایی که رژیم ایران برای جهان دارد» را به رهبران روسیه گوشزد کرد و آنها را ترغیب کرد تا از همکاری‌های خود با دولت ایران بکاهند.وی در مسکو با اشاره به حکومت ایران افزود: «اگر آنها بتوانند سلاح اتمی بسازند این رژیم هیچ‌گاه سرنگون نخواهد شد.»بنیامین نتانیاهو، بیست‌وهفتم اسفندماه در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت جهان باید یک‌صدا به ایران اعلام کند که در صورت ناکارآمدی تحریم‌ها در متوقف کردن برنامه اتمی جمهوری اسلامی، ایران با حمله نظامی
روبه‌رو خواهد بود. دیدار روز پنج‌شنبه بنیامین نتانیاهو با مقامات روسیه یک روز پس از دیدار دمیتری مدودیف با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، انجام می‌شود. به گفته تحلیل‌گران هدف از ملاقات‌های مقامات فلسطینی و اسرائیلی با بلندپایگان روسی، برطرف کردن موانع پیش پای مذاکرات اسرائیل و فلسطین است.روسیه سال‌های زیادی است می‌کوشد در مناقشه میان اسرائیل و فلسطین نقشی میانجی‌گرانه ایفا کند.
shahryar-khan - کانادا - مونترال
نتی جان ,نگران نباش این سدعلی حرومزاده از الان تنبون خیس کرده سونامی ایران در راه است
جمعه 5 فروردین 1390

بابک - ایران - سبزوار
واقعا درست فرمودند اقای نتانیاهو
جمعه 5 فروردین 1390

akbarjeni_shikar - المان - برلین
همچنان در توهماتت بمون. کسی واست تره خرد نمیکنه......
جمعه 5 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مردم عزیزم, هیچ توجه به " طرز انتخاب " واژه استفاده شده از طرف نتانیابو را کردید ?! نتانیابو از واژه " توقف " استفاده کرد نه از واژه " تغییر و دگرگونی " !! که امیدوارم usa و متحدانش دست به چنین " حماقتی " نزنند و مشکل ایرانی را با فرمول لیبیایی حل نکنند, زیرا فقط کافیست یک mini بمب امریکایی حتی بطور ناخواسته عوض اینکه به افغانستان / پاکستان وارد شود, در خاک ایران منفجر شود, زیرا این بمب بزرگترین هدیه جهانی به این ضحاکان ایرانی هست. پس نتانیابو, هر گردی گردو نیست و اگر مرحله جنبش مردم ایران به ان درجه رسیده که ددمنشان ما را بمباران کردند, انوقت اجازه دارید به کمک مردم ایران بشتابید و با بمب افکنهای یهودی / مسیحیتان مردم ایران را از دست این خوناشامهای دجال نجات بدهید و باید از واژه تغییر و دگرگونی استفاده کنید نه توقف, زیرا بعد از ضعیف کردن انان از لحاظ نظامی, باعث قوی کردن انان از طریق ایدلوژی خواهید شد. شاد و هوشیار باشیم !
جمعه 5 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
شما نمیخواد ایران رو بمباران کنید. به تحریم ها پایبند باشید. نفت ایران رو نخرید.. ملت ایران میدونن چطور جهان رو از شر این موجودات بی نظیر در زشتی خلاص کنن...!
جمعه 5 فروردین 1390

afshin7174 - ایران - تهران
اینا نفسای آخر اسراییل هست.
جمعه 5 فروردین 1390

hamed1387 - دانمارک - ارغوس
خیلی جالب بود از حرفاش معموله که خودش رو خیس کرده و هی به این در اون در میزنه که بلکه یه کسی کاری بکنه اما هیج کس هیچکاری نمی تونه
جمعه 5 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
نتانیا هو لطف کن ببند در فاضلاب رو .وجود دارید انجام بدید .تا ببینید یک من ماست چقدر کره میده .
جمعه 5 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
انشالله که با نابودیه جمهوری اسلامی حزب الله لبنان القاعده طالبان حماس و رژیم صیهونیستی خاور میانه ای امن و با صفا خواهیم داشت.
جمعه 5 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
دین اسلام شدیدا باید از یهودیان تشکرکنه.چون محمد و پیروانش با جنگها وقتل غارت قبایل ثروتمند یهودیان توانستند خود را ثروتمند ودارای قدرت برای حمله به کشورهای متمدن و متمول مانند ایران و غیره کنند.در ضمن توی قران مثلا (معجزه )سوره وایات در باره یهود و بنی اسرائیل و سرزمین کنونی زیاد اومده.البته من مذهب را قبول ندارم
جمعه 5 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
nader46 - انگلیس - لندن : نادر عزیز, اینو با صدای بلند نگو, وگرنه یهودیها میایند با ان کیسه گدایی و مثل غرامت هولوکاست درخواست ثروتهای دزدیده شده خود توسط دزدهای اسلامی در صدر اسلام را میکنند. شاد و بیدین باشیم !
شنبه 6 فروردین 1390

kurd.iran - سوئد - ارویکا
ای ول خوشم آمد
شنبه 6 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
وقتی هم پیمانانِ تحریمِ ایران ، همدیگه رو دور میزنن و برای منافع خودشون هی زیرابی میرن ، ایران ، فشار تحریمو ( اونطور که باید ،) حس نمی کنه .. در ضمن ، من فکر می کنم ایران به میزانِ زیادی در حوزهء نظامی جلو رفته ، و دود هر گونه عملیات نظامی علیه ایران ،به چشم خیلی ها خواهد رفت . این نتانیاهو کاملا در اشتباهه ، فقط به فکر ملتِ خودشه . من تنها راه حل خارجی رو ، شدت دادن به تحریم ها می دونم ، هر چند که فشار نهاییش به ملت میاد.
شنبه 6 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد