شوخی معنا دار اردوغان با وزیر خارجه امارات: کنایه به دمپایی و پای لخت در دیدار رسمی!

شوخی معنا دار اردوغان با وزیر خارجه امارات:

کنایه به دمپایی و پای لخت در دیدار رسمی!

daniall - فرانسه - نانت
دیگه اون توضیح مترجم در فرهنگ ترکیه از اون حرفها بود.اینها از زمانی که بیابانگرد بودن تا الان که ثروتمند ترین کشورها رو دارن لباسهاشون کمترین تغییری نکرده و حداقل لباس اصیل خودشون رو حفظ کردن ولی شما تصور کنید در ایران یک روستایی با لباس اصلی و اجدادی خودش بره تهران بخواد زندگی کنه.الان هم که در فرهنگ ما کلمه دهاتی از فحش ناموسی بدتره.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مرتیکه یک جوری قیافه گرفته انگار الیزابت تیلور مرحومه.لنگاشو هم باز کرده انگار ختنه سوران شده جون به اون جاتون کنند همتون از بیخ. عرب و سوسمار خورید.تو هم مثل پدر نیامرزت جنایتکار و تروریست پروری.راستی تا فراموش نکردم جناب آبدوغ خیار تو هم برادر شغالی
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
شانس آوردین شترش رو نیاورده گوشۀ تالار پارک کنه ! چکارش دارین بذارین راحت باشه اَخی زیاد , در ضمن اینها غذاشون رو توی مجمع هائی که ما روی کرسی میگذاشتیم, سرو میکنند بعد دسته جمعی با دستاشون میافتن به جون طعام !! بده مددی !!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
ترکیه کشوری نیست که با تلاش و با تکیه بر داشته های خودش به اینجا رسیده باشه. هیچ وقت از این کشور خوشم نیومده. همیشه در صدد بهره برداری از اتفاقات و شرایط خاص به نفع خودش هست. به اصطلاح میشه گفت دنبال کره گرفتن از آب هست. نمونه اش هم در شرایط اکنون شده دوست صمیمی آخوندها و احمدی نژاد تا اون کامیون های دلار و طلا رو به نفع خودش ضبط کنه... البته این کمترین باجی هست که آقایان به این کشور بی شخصیت داده اند. شخصیت قدرت داشتن (مانند شخصیت قهرمانی یک تیم فوتبال) لازمهء قدرتمند بودن هست. چیزی که امثال ژاپن و امریکا و بسیاری از اروپایی ها دارند اما ترکیه به هیچ وجه...!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
گوساله چه میخنده .نفهمیده چی بهش انداخته
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
عرب اگر این کارها رو نکنه که بهش نمیگن عرب. این یکی از بیخ عرب بوده!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حالا اردوغان خبر داره, که این شخص شورتی پوشیده یا نه ! ?
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
با اینکه از اردوغان خوشم نمیاید اما این یک تیکه رو خوب اومد!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

niloofar80 - فیلیپین - مانیل
چی کارش دارید. اصل بد نیکو نگرد چونکه بنیادش بد است. این بابا از ریشه کارش میلنگه. فکر میکنید کفش و جوراب داشت کارش درست میشد اون جوری یه تیکه دیگه بارش میکردن.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
artosh ایندفعه میگوییم کمی هم بفکردیگران باشند.خداعقلی بتووپولی هم به منبدهد.تولایق ملایی ,
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
حالا خوبه که اون دمپایی رو پاش کرده و پابرهنه نبوده ! حال ادم رو بهم میزنند پابرهنه های سوسمار خور
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
Artosh جان حرف شما کاملا صحیح است. ترکا خودشون توی کشورای دیگه توسری خورن و به عنوان بز تلقی میشن. ترکیه تلاش زیادی داره به طرق مختلف از جمله ساختن فیلم و سریال با فضای غربی فرهنگ و سنت خودش رو که انگار لکه ننگیه پاک کنه. danialفرانسه هم درست میگن. تو تهران و سایر مراکز استانها من نمیدونم این گه کرمیه که دیگرون رو دهاتی و شهرستونی تلقی می کنند درصورتیکه همتون میدونید از ترکیب چند دهات یک شهر درست شده حالا بماند مهاجرتهای و هجوم به شهرها. چرا اینقدر خودمونو گم میکنیم؟ لااقل این عربه سعی نکرده سنت و فرهنگشو قایم کنه .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اردوغان خودش از شیخ اماراتی نفهم تر و بی شعور تر است.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
خانه به دوش - سوئد - استکهلم سال نو مبارک - لوووووووووووول خیلی خندیدم خدا اسراییل رو همیشه بالای سر عربها نگه دارد که مثل مرگ ازش میترسند
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

mohabbat2009 - بحرین - منامه
جوراب نپوشیده یه جیز عاددی هست دربین جوامع عرب. هر جامعه ای فرهنکش با بقیه فرق میکنه . لخت که نشده .feminism - انگلستان - لندن غذا رو باید با دست خورد , پس خداوند دست و رو برا جی بهتون داده که فکر میکنی غذا رو نباید با دست خورد
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
h.k-دانمارک-اودا/ عزیزم خودت لایق ملایی. حرف از این زشت تر نبود به من بزنی؟! من معتقدم ترکیه حقش نیست که اون مقدار طلا و دلار ایران رو بالا بکشه. گویا شما لایق ملایی. چون با ملایان هم نظری و رگی .. چیزی ازت باد نمیکنه وقتی میبینی سرمایه ملت بیچاره و رنجدیده رو کشوری با وقاحت تمام بالا میکشه و در همهء عرصه های بین المللی با رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی همراهی میکنه و بر علیه قطعنامه های محکوم کنندهء این رژیم رای میده...!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

daniall - فرانسه - نانت
mohabbat2009 - بحرین - منامه. این بیچاره احتمالا فکر میکنه غذا رو باید با سر از تو اخور برداشت ; البته این هم خودش یک روش غذا خوردن هستش بیچاره اینجوری دوست داره شما هم زیاد بهش سخت نگیرید.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
mohabbat2009-بحرین . ...شما بفرمائید دستی به آب بزنید که نمازتون قضا مضا نشه و لطف کنید در مکتب خانه اتان را در این سایت گِل بگیرید .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
با همون دنپائی ها میتونه کل کشور ترکیه و تمام کبابچی های اوارش را بخره .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
دلش خواسته با دمپایی بیاد. اردوغان هم اگه اصول حالیش بود هجده میلیارد دلار ایران را با حکومت ضحاک هپل هپو نمی کرد. بسیار هم غلط اضافه کرده. انسانهایی که هر یک به یک خون آشام و دراکولا تبدیل شده اند حالا دیگر اصول را به این چیزها می دانند. کدام اصول ؟ اصول ظاهری که هیولای درون را بپوشاند و بیشتر فریب دهد. دنیا مسخره شده. گذشت سیاستمداران مکار و طماع و مذهبیون قشری ظاهر بین کودن حرمت همه چیز را شکستند. چه کسی گفته اردوغان خر گنده ایست اصلا چه اصولی. وقتی همه چیز اینقدر خر تو خر شده گیر دادن به این مسائل حماقت محض است. کاش دمپایی لا انگشتی می پوشید رو زمین می نشست و تکیه میداد یه چایی و قلیون هم هنگام صحبت می کشید. بشر عصر حاضر از سرش هم زیاد است. این فیلمها را برای کی بازی می کنیم تا کی اینقدر جاهلانه خودمان را فریب می دهیم.
جمعه 5 فروردین 1390

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
لابد خواسته به "اردوغان" توهین کنه!؟
جمعه 5 فروردین 1390

omid-free - انگلیس - لندن
daniall-فرانسه این خریت عربها رو میرسونه که عوض نشده اند و هنوز پای برهنه و با دست غذا میخورنند
جمعه 5 فروردین 1390

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
اردوغان احمقی نژاد نیست که حرفی بزنه که ممکنه براش مشکل ساز بشه اون هم در سطح بین الملل شاید این حرف رو زده باشه اما مطمئنا منظورش این نیست، در جواب دوستی بگم که این بقول شما عربا اگه نفتشون هم تموم بشه شاید اون هم شاید بشن ایران که مطمئنا فکر اونجاشو هم کردن نخواهند گذاشت که مثل ایران بشن. در رابطه با لباسشون هم باید افتخار کنند چرا که نه؟ عربها در طول تاریخ سوار بهترین میشد ( اسب عربی ) در عصر تکنولوژی هم سوار بوئینگ وارباس و .. اما اصالت خودشون را دارن. از ما ایرانیها بهترن که یه لر یا ترک یا بلوچ یا کرد یا عرب یا .. با لباس سنتیشون که وارد تهران یا شیراز یا اصفهان میشن همه چپچپ نگاه میکنند انگار که یارو از مریخ اومده.
جمعه 5 فروردین 1390

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
در رابطه با برای درک قسمت اخر این واقعیت، مغز نیوتون نیاز نیست،انسان یا ای کیوی درحد ای کیوی جورج دبلیو بوش (که احمق ترین وپائین ترین ضریب هوشی را در میان روسای جمهور امریکا را داراست ) مطمئنا متوجه خواهد شد اما برای مثال توجه دوستان رو به پروفایلهای هموطنان گرامی در فیس بوک جلب میکنم.
جمعه 5 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
iranazadiran ,,oghab ,,اولاکمی هم درموردفرهنگ خودتان اطلاعات بگذارید.ماهم بفهمیم.دراروپامیبینم اعراب خیلی پیشرفته ترازشماهاهستند.حالادرعراق چگونه اید??شماهاخدایی بایدبه حال خودگریه کنید.ومزاحم ,کمونها,,یا,,سوسیال,بگیری هم حدی دارد.خصوصا هموطن هایتان که ازکویت امده اند.اما,,کبابچی,, راحق دارید.عاربدانید.حالاچراازبازرگانان ترک یادنمی گیرید.یاشرکتهای خدماتی انهارا ..هرچه باشد.بهترازگدایی نیست??
جمعه 5 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
h.k دانمارک/تومعلوم راه گدائی را بلدی .بگو ماهم یاد بگیریم از بس مالیات بر نمی ائیم.
جمعه 5 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
h.k - دانمارک - اودا. آی کیو من عربها و عملکردشون رو بیشتر از ترکها قبول دارم. سرشون تو کار خودشونه عرضشون هم بیش از ترکهای چتر بازه اعتقادشون هم به خودشون مربوطه هر چی هستن و نیستن همونو نشون میدن . مشکل من با اعتراض اردوغان بود که تمدن رو به این چیزها می دونه از اون ور با جانیان حکومتی ایران میدزده و می چاپه. خودت سرو ته حرفات رو فهمیدی ...
جمعه 5 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زشیر خوردن و سوسمار .....
جمعه 5 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - دیگه خیلی تند رفتی انگاری کسی نیست پاسخ حرفهای مغرضانه و پر از دروغت را بدهد. روشن است ایرانیهای اروپا که شمار بسیاری شان درس خوانده و موفق و پولدار هم هستند ترا در خودشان راه نمیدهند که کسی را نمیشناسی و همه را در اندازه های خودت میبینی. هرچند گاه یکبار شاگرد دونری های ترک اینجا را شلوغ کرده و از ایرانیها بدگویی میکنند تا عقده هایشان را سرکوب کنند. همه اروپا در باره ترکهای اروپا به خوبی میدانند و دل خوشی هم ندارند بنابراین تلاش نکن بحث را برگردانی به ملیتهای دیگر. بهتر است درباره ترکان اروپا که سر به میلیونها میزنند و سطح پایینی هم دارند و بسیاریشان هنوز زبان کشور میزبان را نمیدانند، نظر بدهی.
جمعه 5 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
بارها و بارها گفته ام که ترکهای مهاجر ترکیه در اروپا از سطح عمومی بسیار پایینی برخوردارند و شغل بسیاریشان دونری و سبزی فروشی و دیگر کارهای سرویس است. کودکانشان پایین ترین بازده را در مدرسه ها دارند، در مقایسه با مهاجران دیگر، دانش زبانشان پایین و بسیار مذهبی و سنتی هستند. ازدواجهای سنتی در میانشان رواج دارد و بسیاریشان دختر بچه ها را زود شوهر میدهند و به ترکیه میفرستند. درس خواندن رخداد بسیار نادری در میان اینهاست، بیشتر ترک تحصیل میکنند. هرخانوار هفت هشت ده تا بچه دارد، بیشتر درآمدشان پول سیاه است و از دادن مالیات در میروند. کتک زدن زن، فروش مواد مخدر و ....بسیار در میانشان رایج است.
جمعه 5 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k دانمارک...ادامه...دیگر اینکه اینقدر بی ادب هستی که به کاربران دیگر توهین میکنی و یک مشت ترکیه ای را برخ میکشی. اگر ترکها واقعا سطح بالایی داشتند که نیاز به دشنام و بددهنی نداشتی! دیگر اینکه انگار تنها ترکیه بیزنس من دارد! کجای کاری بابا؟ سرمایه ایرانیان بیزنس من در امریکا به سدها بیلیون دلار میرسد!!! البته نباید هم بدانی، اگر گذرت به کالیفرنیا میرسید، ایرانیهایی را آنجا میدیدی که پول کفش و لباسشان تنها از همه دار و ندارت بیشتر است! پس بهتره حرف دهنت رو بفهمی و بجای این شعارهای بی سرو تهی که ردیف میکنی کمی ادب یاد بگیری.
جمعه 5 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
oghab...هم میهن گرامی خوب پاسخی به این ترکیه پرست دادی.
جمعه 5 فروردین 1390

سیاوش - امارات - دبى
دوستان عزیز با سلام. من همیشه خواننده مطالب شما بوده ام و هیجوقت اظهار نظر نمیکردم ولى بارها و بارها شاهد نظرات دوستانى بودم که از روى تعصبات خاص به عربها القابى نسبت داده اند اینجانب عرب نیستم و تنها در این کشور عربى زندگى میکنم از شما میخواهم که بیایید ببینید که این مردمانى که شما با این القاب خطاب میکنید با چه سرعتى در تمامى زمینه ها پیشرفت نموده اند. اینها رسمشان است که با لباسشان در اکثر مواقع از دمپایى مخصوص نه هر دمپایى استفاده میکنند.
شنبه 6 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد