جنگنده‌های قطری برای حمله به لیبی وارد یونان شدند

 
جنگنده‌های قطری برای حمله به لیبی وارد یونان شدند

یک مقام مسئول در وزارت دفاع یونان اعلام کرد که دو جنگنده و دو هواپیمای ترابری قطر روز گذشته برای شرکت در جنگ کشورهای غربی علیه لیبی وارد دو پایگاه انگلیسی در خاک یونان شدند. 

یک مقام مسئول در وزارت دفاع یونان که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که دو جنگنده میراژ از نیروی هوایی قطر به همراه دو هواپیمای ترابری از نوع سی.17 در جزیره کریت یونان به زمین نشستند. به گزارش رویترز، همچنین «ساموئل لوکلر» ژنرال آمریکایی در جمع خبرنگاران در واشنگتن اعلام کرد که جنگنده‌های قطری ماموریت خود را از ابتدای هفته آینده آغاز خواهند کرد. در حالی که آمریکا و کشورهای غربی به دلیل حمله به لیبی به بهانه مقابله با معمر القذافی، تحت فشار افکار عمومی هستند، قصد دارند با دخیل کردن کشورهای عربی در جنگ علیه لیبی، اقدام خود را کاملا مشروع نشان بدهند و وجهه خود را در میان مردم جهان عرب حفظ کنند. پس از آغاز حملات غربیها به لیبی که به موجب قطعنامه شورای امنیت به شماره 1973 مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان لیبی آغاز شد، قطر نخستین کشور عربی است که اقدام به اعزام تجهیزات و نیرو می‌کند. پیش از این اتحادیه عرب با ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز لیبی موافقت کرده بود ولی پس از آغاز حملات، عمرو موسی دبیر کل اتحادیه عرب اعلام کرد که هدف از این قطعنامه چیز دیگری بود. به گزارش رویترز، این مقام مسئول در وزارت دفاع یونان اعلام کرد: دو جنگنده قطر از نوع میراژ و دو هواپیمای ترابری از نوع سی.17 وارد پایگاه نظامی در سودا شدند. بنا بر این گزارش، قرار است چهار جنگنده دیگر قطری نیز به نیروهای غربی در جنگ علیه لیبی بپیوندند ولی هنوز زمان آن روشن نشده است. گفته می‌شود که امارات نیز درخواست کرده است که 12 جنگنده اف.16 و 12 جنگنده میراژ نیروی هوایی این کشور در راه خود به سوی سودا در صقلیه سوخت‌رسانی شوند ولی هنوز این جنگنده‌ها نرسیدند. سخنگوی دولت یونان اعلام کرد که مقامات این کشور که با هرگونه استفاده از دو پایگاه نظامی انگلیس در این کشور در حمله به لیبی مخالفند، روز گذشته در ابتدا به جنگنده‌های قطری اجازه فرود ندادند ولی پس از آنکه اعلام شد سوخت آنان رو به اتمام است، فرودگاه را باز کردند. دیمیتری کریستوفیاس رئیس جمهور قبرس روز یکشنبه مخالفت کشورش با دخالت در عملیات نظامی علیه لیبی را اعلام کرده بود ولی اعتراف کرد که وی هیچ اختیاری برای ممانعت از استفاده از دو پایگاه انگلیسی در کشور خود ندارد.

red.boy - ایران - تهران
امیدوارم روزی هم برای نابودی ج.ا همه دنیا باهم متحد شوند.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
عجب سیاستی در پیش گرفتند ! برای اینکه مردم دنیا چنین برداشتی از چشم ابی ها نداشته باشند که انان باز دوباره یادی از جنگهای صلیبی کردند که به کشور مسلمان حمله ور شدند, بدینجهت 2 جنگده شتری قطری را وارد جنگدههای خود کردند ! ایا کسی میداند و یا شنیده است که ناتو چه تصمیمی با قصابی نژاد دارند ? زیرا تا حالا دولتی حرفی از نابودی قذافی نژاد نزده اند ! شاد و هوشیار باشیم .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
کل کشورش به اندازه تهران نمیشه جام جهانی قراره میزبانی کنه . جنگنده میفرسته لیبی . ماشالله
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
هواپیمای قطری برای حمله به خاک لیبی رفته به پایگاه انگلیسی در لبنان و رئیس جمهور قبرس هم گفته شرمنده! عجب شیر تو شیریه! ....
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
بامید روزیکه اروپا هم در حمایت از اسراییل بر علیه رژیم.تروریست پرور.جنایتکار.متجاوزگر.گستاخ.مزدور آخوندی. متحد شوند
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

rad33 - انگلستان - لندن
با وجود این حکومت در اینده نه چندان دور شاهد هواپیماهای کشورهای عربی خواهیم بود که بر فراز اسمان بی دفاع کشورمان وحشیانه مردم عزیزمان را هدف قرار میدهند,این تنبیهی است از طرف کشورهای غربی برای نابود کردن ایران عزیزمان و درس عبرتی برای کشورهای دیگر که مبادا خواهان مهو کردن کشوری ازنقشه زمین شوند.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

ss19862000 - کوردستان - هولیر
جرعت ندارن به ایران حمله کنند ایران نابوودشون میکنه
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. mashady - انگلیس - منچستر..سلام دوست محترم..درسته کشور بسیار کوچکیه ولی یادت باشه فروش گازقطر فقط در سال 2010...65ملیارد دلار بوده..وفروش گاز ایران در همان سال فقط 6 ملیارد دلار ...در دنیای امروز مساحت کشورها حرف اول رو نمیزنه..پوله که تعیین کننده وتصمیم گیرنده است
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
khosh bavar - درست گفتی دوست گرامی.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
arashbehdin - امریکا - اتلانتا : شاد و پیروز باشید دوست عزیز.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
poriyaye_vali - قطر - دوحه مرسی از توضیحات و اطلاعاتت موفق باشی عزیز
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ss19862000 - کوردستان - هولیر.نظر شما درسته. دیدیم که آمریکا و البته متحدانش صدام و ایل و تبارش را به چه روزی انداختند.مطمعنم رژیم آخوندی به اطرافیانش می بالد.و بیشتر فقط در حد هارت و پورته مطمعن باش اگر قرار حمله ای باشد بر علیه رژیم آخوندی هیچکسی از آخوندا حمایت نمیکند ناگفته نیست ایران هم نصبت به 25 سال پیش که با عراق وارد جنگ و کشتار مردم شد الان از نظر دفاعی بهتر و پیشرفته تر شده.من هم افتخار میکنم که کشورم در حد خودش قوی باشد..ولی رژیم کثیف اگر قویتر شود بیشتر ملت خود ایران را سرکوب میکند جنگ شوخی نیست شما ببینید بر علیه قذافی چند تا کشور متحد شده ولی در قبال رژیم آخوندی چندین برابر میشوند و در مرحله اول اسرییل پیش قدم حمله هواییست چون بهترین خلبانها را در اختیار دارد.. همچنین بمب افکن رادار گریز B-2 را از آمریکا خریداری کرده واز بمب‌های «سنگر شکن»بر خوردار است این بمب که 13,600 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند 2,400 کیلوگرم مواد منفجره با خود حمل کند،هدف ساخت این بمب که قادر است به استحکامات بتنی بسیار قوی نفوذ کند، مقابله با«تاسیسات هسته‌ای زیر زمینی ایران و کره شمالیست». .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد