دیوید کامرون می گوید جای ایران در المپیک خالی نخواهد بود

دیوید کامرون می گوید جای ایران در المپیک خالی نخواهد بود

ایران به نشان المپیک لندن ایراد گرفته است

بنابه گزارش ها دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا گفته است که اگر ایرانی ها تصمیم بگیرند المپیک لندن را تحریم کنند "جایشان خالی نخواهد بود."

ایران هفته پیش هشدار داده بود که ممکن است المپیک 2012 لندن را تحریم کند چون می گوید که آرم آن با الهام از کلمه "زایون" (صهیون) طراحی شده است. کمیته بین المللی المپیک اعتراض ایران را رد کرده است.

نخست وزیر بریتانیا به روزنامه "اخبار یهودی" در لندن گفت: "کاملا نشانه بدبینی هراس آلود است. اگر ایرانی ها نمی خواهند بیایند، نیایند - جایشان خالی نخواهد بود."

او افزود: "این دلیلی باورنکردنی برای نیامدن خواهد بود."

نشان المپیک لندن رقم "2012" را به صورت چهار شکل شکسته نشان می دهد و قبلا فقط به لحاظ شکلی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

'روح المپیک را در آغوش بگیرید'

مقام های المپیک ایران سوءظن خود درباره نشان المپیک را در نامه ای به کمیته بین المللی المپیک منعکس کرده بودند.

اما ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک با رد این ادعا گفت که او "بدون سر و صدا" به آن نامه پاسخ خواهد داد تا بگوید که این نشان "هیچ ارتباطی با نژادپرستی ندارد و دارای بار سیاسی نیست."

آقای کامرون در مصاحبه با روزنامه "اخبار یهودی" همچنین اخطار داد از ورزشکارانی که مایل نباشند در سال 2012 با اسرائیلی ها رقابت کنند استقبال نخواهد شد.

او گفت: "اگر می خواهند اینگونه رفتار کنند نمی توانند حضور یابند."

او افزود: "کسی نباید چنین رویکردی به ورزش داشته باشد. اگر به بازی های المپیک می آیید، با همه رقابت دارید و اگر می خواهید چنین رفتار کنید از شما استقبال نخواهد شد."

یک سخنگوی دفتر نخست وزیری بعدا گفت: "از همه کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک 2012 استقبال خواهد شد، اما کاملا ضروری است که آنها روح بازی ها را در آغوش بگیرند."

ایران در المپیک 2008 پکن برنده یک مدال طلا و یک برنز شد تا در جدول رده بندی در جای پنجاه و یکم قرار گیرد.

feminism - انگلستان - لندن
دیوید کامرون هم دقیقأ شبیه afshin7174 نُطق میکنه . دیوید میگه اگر ایرانی ها نمی خواهند بیایند، نیایند - جایشان خالی نخواهد بود." afshin7174 شما ایرانیان خارج نشین اگر خیلی از وضعیت ایران ناراحت هستید خوب ایران نیائید همانجا بمانید در ضمن اگر میخواهید بگید ماهی دودی بهداشتی نیست خوب هر کی ناراحته ماهی دودی نخوره ایران هم نیاد ! در عجبم از شباهت ها .
جمعه 20 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
ببینید که این حکومت مذهبی عقب مانده چگونه بخاطر عقاید و افکار بی ارزششان با سرنوشت و آیندۀ ورزشکاران ایرانی معامله میکنند . این مالیخولیا های آشفته مغز در واقع به طور داوطلبانه از ورود بچه های ورزشکار در المپیک جلوگیری کردند ! خاک بر آن سر پوسیده ات بهرام افشار زاده فکر کردی که اگر کمیتۀ بین المللی المپیک را تهدید به بایکوت کنی, مو به تن اینها راست میشه ! انتظار داشتی که قبل از شروع بازی حتمأ یه نماز جماعت هم برپا کنند ! احمق ِ بی اصل و نسب ! چقدر دوست داشتیم ورزشکارهای ایرانی رو در لندن میدیدیم و ساپورتشون میکردیم .
جمعه 20 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این حکومت اسهالی این بهانه را تا به المپیک نروند. چون مطمئن هستند که ورزشکاران درخواست پناهندگی خواهند داد. با وضعی که در نظام اسهالی حکفرما است.
جمعه 20 اسفند 1389

BIG BANG - نیوزیلند - اکلند
فکر کنم از ترس پناهنده شدن ورزشکارها از الان دارند بامبول در میارند به گمانم اگر تیم بفرستند بجز مسول و اشپز تیم بقیه جیم شوند .
جمعه 20 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
feminism عزیز, افرین بر این سخن و منطق زیبا و شیوای شما. پس تا بعد عزیز.
جمعه 20 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
جناب دیوید کامرون...تو ایران مدتیته که حتی برای خیلی از هالوهای خوش باور هم روشن شده که حکومت چی های عرب نژاد در ایران از همون انگلیس و فرانسه و..جیره شون رو می گیرن و بوش هم تو ایران در اومده و بد جوری هم در اومده..خوب انگلیس ها و هم نژادهای شما سعی دارن با پرا کردن عطر جلویه این بوی گند بزرگ به هوا بلند شده را بگیرن و هر گمانی را که دال بر گماشته گری ملاها از انگلیس باشد روی آن خاک بریزند ..یه روز سفارتچی انگلیس را می گیرند یه روز به انگلیس فحش میدن ..اینا همش پشمه و تضاهر گول زننانه !! نگران نباشید ایران در انگلیس در بازی ها شرکت خواهد کرد و چند روزی هم مردمش را با بازی سرگم خواهد کرد و لباس شخصی ها در این مدت نباید کسی را کتک بزنند و در کله پزی ها شکمشان گنده شان را سیر خواهند کرد!!
جمعه 20 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
شما به بزرگی خودتون ببخشید! این حکومت ایران یه غلطی کرد فکر کرد اگه بگه المپیک رو تحریم میکنه شما از ناراحتی خودتو میکشی ...
جمعه 20 اسفند 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
زنده باشند انگلوساکسونها
جمعه 20 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
feminism - انگلستان - لندن 3 تای اول ایران حق داره شرکت نکنه ارمهای اینها همه بوداره.انگلیس هم سلطنت فراماسونیست وماسونها که ریشه مصر باستان بعد از طریق اسرائیل به غرب امدند مکتبی ست جالب تا شاید ارم های اسلامی جایگزین بهتری با عجق بجق اینها باشند .اینو ببینید نظرتون عوض میشه https://www.youtube.com/watch?v=Z4sHSdYFdGIfeature=related
جمعه 20 اسفند 1389

Nariman 1980 - بلژیک - الست
به جای اینکه هر خبر رو به دین و احمدی‌نژاد ربط بدین برید تو گوگل سرچ کنید و مطالبی که دربارهٔ این موضوع که خود غربیها راه انداختن بخونید. تو یوو تیوب هم چند تا فیلم کوتاه دربارهٔ این موضوع هست. نه احمدی‌نژاد کشفش کرده نه چیزی. قدیما میگفتن اول فکر کنید بعد حرف بزنید ولی‌ الان متاسفانه برعکس شده.
جمعه 20 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
khosh bavar جانم, سپاسگزارم عزیز.
شنبه 21 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
جناب danial nabi نیمی از جملۀ اول صحبتهاتون برای من کاملأ نامفهومه (3 تای اول ایران حق داره شرکت نکنه ) و در جوابِ نیم دیگر باید عرض کنم که مذهبیون از شکلش ایراد گرفتند و شما از بویش !!! آقای متعصب, جنبش و یا کانون‌های فراماسونری با نشان و علامتِ گونیا و پرگار چه ربطی به آرمهای اسلامی داره !! چرا باید انسانها حتی برای مستراح رفتن هم از دینشان پیروی کنند !؟ به چه دلیل و تا چه وقت به خاطر عقاید و اندیشه های پوچ و بی مقدار که پروردۀ فکر انسانی دیگر است باید آزادی انتخاب را از گروهی دیگر بگیریم !؟ چرا دولتها باید اختلافات مذهبی, نژادی و سیاسی اشان را به ورزشکارها تزریق کنند !? چرا در میان این همه کشورهای مسلمان فقط دولت ایران کاسۀ داغ تر از آش شده که چنین است و چنان !؟ کدامیک از ورزشکارهای ایرانی اعتراض و یا بایکوت خود را اعلام کرده اند !؟ چرا آقایون عقب ماندۀ مذهبی بعد از گذشتن ِ تقریبأ 4 سال از انتخابِ لوگو تازه از بستر غفلت بیدار شده اند !؟ حقیقت سرائیست آراسته که تعصبات و جانب داریهای یک سو رهی به آنجا ندارد . ضمنأ لینکی که فرستادین پیدا نشد .
شنبه 21 اسفند 1389

soheil rad - ایران - بابل
این آخوندهای احمق قبلا هم المپیک مسکو رو به نشانه اعتراض به حمله شوروی سابق به افغانستان تحریم کردند و بعد از سالها از کرده احمقانشون پشیمون شدند و افسوس میخورند اونها در حالی المپیک مسکو رو تحریم کردند که خود کشور افغانستان در المپیک مسکو شرکت کرد
یکشنبه 22 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله