واکنش غیرمستقیم آیت‌الله خامنه‌ای به هتاکی نسبت به فائزه هاشمی

واکنش غیرمستقیم آیت‌الله خامنه‌ای به هتاکی نسبت به فائزه هاشمی

یک هفته پس از انتشار ویدئوی هتاکی به فائزه هاشمی، که با واکنش چهره‌ها و جناح‌های مختلف جمهوری اسلامی روبه‌رو شد، رهبر جمهوری اسلامی نیز بدون اشاره مستقیم به این موضوع، نسبت به «هتک حرمت‌ها و رفتارهای غیراخلاقی» به شدت واکنش نشان داد.
آیت‌الله خامنه‌ای که روز پنجشنبه با اعضای مجلس خبرگان رهبری دیدار داشت، صراحتاً اعلام کرد که «پیام من این است: هرگونه هتک حرمت و رفتارهای غیراخلاقی و توهین‌آمیز، خلاف شرع، عقل سیاسی و ضربه‌ای به جمهوری اسلامی است».رهبر جمهوری اسلامی در این دیدار «بیان صریح و شجاعانه عقاید» را بدون اشکال ارزیابی کرد اما تأکید کرد که «همه این مسائل باید به دور از هتک حرمت و اهانت و فحاشی بیان شود تا اعصاب جامعه و آرامش مردم را بر هم نزند و همه در این زمینه مسئولند.»وی افزوده است که «پیام من به همه کسانی که حرف می‌زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ‌ها و محیط‌های دیگر می‌نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیراخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیراخلاقی را قاطعانه و به طور کامل رد می‌کنم و نباید انجام شود.»به دنبال انتشار فیلم هتک حرمت فائزه هاشمی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، که در آن شماری از لباس‌شخصی‌ها با توسل به الفاظ بسیار رکیک علیه وی و پدرش شعار می‌دهند، به رغم آنکه شماری از شخصیت‌های و گروه‌ها خواستار برخورد با عاملان این رفتار توهین‌آمیز شدند، برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌های حامی دولت ضمن پرده برداشتن از هویت عاملان این حادثه، به دفاع از حرکت آنها پرداختند.با این حال رهبر جمهوری اسلامی تصریح کرده است که «برخی جوانان با اخلاص، مؤمن و خوب، متأسفانه تصور می‌کنند اینگونه اقدامات وظیفه است اما این رفتارها، دقیقاً خلاف و عکس وظیفه است.»«از نفوذی‌ها غفلت نشود»آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تأکید کرده است که «گاهی نفوذی‌ها وارد اجتماعات اشخاص مؤمن و مخلص می‌شوند و آنها را به حرکتی انحرافی می‌کشانند که از این هم، نباید غفلت کرد.»رهبر جمهوری اسلامی همچنین به‌ویژه از جوانان خواسته است تا نگذارند فضای غیبت، تهمت، هتاکی و شکسته شدن حریم‌ها ادامه پیدا کند چرا که ادامه چنین فضایی به گفته وی «مانند یک بیماری به همه چیز سرایت می‌کند.»آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به رفتارهای غیراخلاقی مشابهی که در بعضی نمازجمعه‌ها یا محیط‌های درس رخ می‌دهد این گونه رفتارها را «غلط اندر غلط» خوانده است و افزوده است که چنین رفتارهایی «مخالف مصلحت انقلاب و کشور است، موجب  اختلاف و دو دستگی می‌شود و به شکوه و عظمت نظام اسلامی ضربه می‌زند.»سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در جمع نمایندگان مجلس خبرگان اندکی پس از آن بیان می‌شود که دادستان تهران، از دستگیری شماری از عوامل هتاکی به فائزه هاشمی خبر داده است.به گفته عباس جعفری دولت‌آبادی، پرونده در زمینه هتاکی به فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شده است و دو متهم اصلی این پرونده نیز پس از شناسایی بازداشت شده‌اند.گرچه دادستان تهران هویت افراد بازداشت شده را مشخص نکرده است اما در برخی از وب‌سایتها سعید تاجیک به عنوان یکی از حمله‌کنندگان به فائزه هاشمی یاد شده است.برخی گزارش‌ها سعید تاجیک را مسئول ایثارگران پالایشگاه نفت تهران معرفی کرده‌اند.
rezashah1919 - ایران - تهران
وقت آنست که باید بروی. به اندازه کافی پول ملت را به جیب زدی. ودر بانکهای خارج به حسابت گذاشتی. دیگر وقت آنست که باید بروی.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
86 تا آخوند فکستنی با در آمد در حد لیونل مسی 30 ساله مفت خوردن و خوابیدن تا اگر رهبر (بعد 200 سال)مرد یکی دیگه بزارن جاش . 8600000 کاربر اینترنتی از اقشار فرهیخته جامعه به تجزیه و تحلیل دقیق این اخبار مشغولن.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

آرش کمانگیردوم - ایران - تهران
این کار رهبر نتیجه لابی های پشت صحنه و پیغام و پسغام های رفسنجانی و طرفدارانش با رهبر و طرفدارانش است. پیاده نظام و اوباش اسلامی به فرمان سلطان خود در آستانه خبرگان، فرمان به ناسزا گویی و تحقیر رفسنجانی و خاندانش می دهد. او هم فرصت را غنیمت می شمرد و ضمن خداحافظی با مجلس بی خاصیت خفتگان، حصاری امن برای خانواده و اموالش فراهم می کند. اینجا ایران است، جنگل قدرت طلبان و وقیحان قایم شده در عبای عربی!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

سمانه خانم - ایران - تهران
به حق که ایشان جانشین بر حق امام راحل (رضوان الله تعالی علیه)هستند.جانم فدای رهبرم
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

Royan - آلمان - آلمان
ضحاک واون مرتیکه کوسه معلوم نیست پشت پرده چکار دارن میکنند که تازه گیها شروع کردن به هم دیگر نون قرض دادن.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
فیلم هزاردستان را یادتونه؟ غلام عمه می رفت افراد را ترور می کرد. بعد خودش در تشییع جنازه شون حاضر می شد و گریه می کرد. حالا داستان سید علی خامنه ای همینه!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مقام عظمای وقاحت آیت الشیطان خامنه ای: آخه لاشخورهای کثافت(سربازان گمنام من)، اگه میخواین تجاوز کنین و یا به مردم فحش ناموسی بدین دیگه چرا فیلم میگیرید!!! صد دفعه نگفتم مواظب باشید تا کسی از جنایتهای شما باخبر نشه و فیلم نگیره؟!!! خاک بر سرتون که بعد از اینهمه جنایت باز هم اصول حرفه ای گری رو رعایت نمیکنید. جون به جون تون بکنن لاشخورید.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
چقدر این عقرب پیر پررو و مکار است. خودش به سربازان گمنام امام زمان دستور خشونت و فحاشی به فائزه را صادر میکند که بابای ترسوش دیگر جرئت نکند کاندیدای ریاست خبرگان شود، حالا دیگر چون بمرادش رسیده و اکبر را شوت کرده بیرون، با مکر و حیله این شکر خوریها را میکند.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
جناب خامنه ای . مگر نه این است که این افراد، پرورش یافتهء همان مکتبی هستند که تو سر دمدارش هستی .. ؟ این چه "حزب الله" ی است که اعضای آن پس از 32 سال دینداری و دین مداری و دین پروری به چنین انحطاط و سقوط ارزش های اخلاقی رسیده اند ...؟ جوانان مسلمانی که دیندارٍ زمان شاه (حتی نه پرورش یافتهء شاه) بودند، همگی از فرماندهان عالی رتبه در جنگ بودند و نمونه های واقعی از انسانیت و اخلاق. مثل شهیدان عزیز : همت ، خرازی ، باکری ، زین الدین ،کلهر و و و .. پس شمادر این 32 سال چه کردید ..؟ بگو ببینیم. اگر دوباره جنگی در گرفت ، این لات و لوت ها و اراذل اسلامی رو می خوای به جبهه بفرستی که از ناموس ملت دفاع کنند ؟؟!!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

aryamard2010 - هلند - شیراز-هاردرویک
سمانه خانم - ایران - تهران . بشنوید یک کلام از مادر عروس.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

ذوب در ولایت - ایران - مشهد
اون خربسیجی صیغه‌زاده مقام عظما بوده! که از یکطرف اونو فرستاده به فائزه فحاشی کنه از طرف دیگه هاشمی رو مجبور کرده از ریاست مجلس مردگان کناره‌گیری کنه!!!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

سمانه خانم - ایران - تهران
واقعا از کامنتهای کاربران این سایت شرم میکنم.این همه توهین و ناسزا به کسی که محبوب میلیونها ایرانیه؟شخصی که در مسند قدرت مانند یک انسان گمنام ساده زیست و بی ادعاست.کسیکه امام راحل در مورد ایشان گفتن اقای خامنه ای حقا که برای رهبری نظام شایستگی دارن.چه سندی محکمتر از وصیت امام راحل؟
جمعه 20 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
سمانه خانم - ایران - تهران. الهی آمین هر چه زودتر. تا حالا هم بد کاری کردین که فدایش نشدید اصلا چرا زنده اید و طرفدارانش امثال شماها که هنوز نفس میکشید.
جمعه 20 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
مردک خبیث سیاه کار دست بردار از این فیلمها با خداوند می خواهی چه مکری بورزی. خداوند تا ابد تو را سیاه روی خلق عالم کرد. میدونی از همه بیشتر چه قسمتش جالبه اون قسمتی که در پیشگاه عدل الهی هیچ راه فرار و سیاه بازی ندارید. در این دنیا که خوب رسوای خاص و عامت کرد تا لحظه ی محاکمه اصلی چشم انتظاریم.
جمعه 20 اسفند 1389

danube abi - اتریش - وین
سمانه خانم - ایران - تهران,ایشالا........ما که بخیل نیستیم.اصلا همتون باهم فداش شین.
جمعه 20 اسفند 1389

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
این سماور من را می خنداند, کامنتت منو کشته lol
جمعه 20 اسفند 1389

iranking - المان - مونیخ
من همیشه به این نکته اعتقاد داشتم و دارم که : بگو روست تو کیست تا بگویم که کیستی !. با اوباشی که دورو بر خودش این اسید علی اقا جمع کرده بیشتر شبیه سرتلکه بگیرهای شهر نو و گل لگد کنهای چاله میدون شده تا رهبر یه کشور 70 میلیونی که 5000 سال تاریخ و تمدن داره .... یهو بیاد عبا عمامه رو بذاره کنار و شاپو و قمه برداره و یه هفتایی عرق سگی و این اوباش هم دور شو کور شو براش بکنند ...اینجوری شرفش بیشتره ....حد اقل مرد و مردنه میگه که چیکاره هست ....
جمعه 20 اسفند 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
از ام البنین خلاص نشده بودیم که ناگهان سمانه خانم وارد شد...... اقا ما رو میگی .......... و این داستان ادامه دارد
جمعه 20 اسفند 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
نیروهای حزب الله و سرکوب فتنه تحت امر بیت رهبری هستند.شاید از 100 نفرشون شنیدم. عده زیادی از این ها و یکی هم همان حسین قدیانی فضله بی شخصیت در همان بیت رهبری زندگی می کنند.
جمعه 20 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
سمانه خانم - ایران - تهران - اون امام راحلی که میگی برو رساله شو بخون ببین چطور توضیح داده که یه مرد بالغ گنده میتونه با طفل شیرخواره ازدواج کنه و چطور خودشو ارضا کنه که بنا به قوانین سایت من نمیتونم بگم. واقعا باید بمیری بین این همه آدم نو دنیا دل به یه همچین کسی بستی که این فقط یه جشمه از هنرهاش بود
جمعه 20 اسفند 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن . سعی کن انصاف را رعایت کنی. مراجع مورد سوال واقع میشده اند و اینها سوالاتی است که مردم میپرسیده اند و این آقا بایستی توضیح میداده حقایق تلخ جامعه بوده نه اینکه آقای خمینی بخواد مردم رو تشویق به این چیزها بکنه.
جمعه 20 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
leila leila - سوئد - گوتنبرگ - از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق عزیز من. سمانه هم خودش میدونه که لیاقتش همون آخوندهای شهوت پرسته. چیکارش داری بذار نظر بده ما هم تفریح کنیم
جمعه 20 اسفند 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
سمانه خانم - ایران - تهران.دست رهبرتون به خون هزاران جوان ایرانی اغشته هست نمونه اخرین جنایت دوستان رهبرتون کشتن محمد مختاری هست که شما و بقیه طرفداران ولایت در این سایت از نظر دادن در مورد ویدئوهای این جوان بیگناه سکوت کرده اید!بعید میدونم ایشان یک انسان گمنام ساده زیست و بی ادعا باشن!
جمعه 20 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
بسیجی بی ترمز همینه بدستور اربابش بی ترمز فحش می ده و تجاوز می کنه . مرگ بر خامنه ای این مزدور القاعده
جمعه 20 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
طبق ابراز ناراحتی دول غربی منجمله انگلیس و فرانسه و اسرائیل .. از پاچه گرفتن کارمندانشان در بخشی از حکمرانی مثتعمره هاشان در حوزه منطقه ایران اختلالاتی مشاهده شده است که باعث نگرانی شان شده است و طی تماس مستقیم به سر گماشته شان ویا ولایت فقیه شان دستور دادند که هر چه فوری برای جیره خوران و سگان محافظ منافع غربی ها این مطلب را واضح بیان کند که سگ های استخدامی و ساندیس خوران پاچه مخالفان حکومت را بگیرند ونه کارمندانشان را !! خامنه ای در مجلس خبرگان "مجلس گماشته گان غربی" گفتند که عجب سگ های خری هستن که به استخوان دهنده هاشون هم حمله می کنند ! سگ ها را آموزش دهید که خودی ها را گاز نگیرند زیرا که خلافه قانون جیره دهنده و جیره خور ارباب مونه و خیلی از این مورد ناراحت شدن!! غربی ها گفتن که ساندیس و کیسه برنج رو دوبرابر کنید !!
جمعه 20 اسفند 1389

porharfi - هلند - آرنم
سمانه -ایران-تهران....کِــــی انشالله؟...خامنه ایی را هم با خودت ببر!. صواب میکنی !.."بهشت میری هآآآآآ.....
جمعه 20 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
سمانه -تهران: حیف که من هرچه در وصف تو و رهبرت در این سایت مینویسم توسط مدیران سایت حذف میشه. یعنی توصیف تو در این سایت نگنجد هرگز ...دوستان مصرع دوم بیت را بسازند.
جمعه 20 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
saeed1 - کانادا - تورونتو - سادگی امثال توئه که کشور رو امروز به این روز کشونده. اولا کسی همچین سوالی نمی پرسه. ثانیا خاک تو سر اون مرجعی که بجای یه کلام جواب منفی که بگه نمیشه مرد بالغ (مثلا چهل ساله) با طفل (مثلا شش ماهه) ازدواج کنه، گفته که میشه و به این طریق میتونه باهاش سکس داشته باشه. حتا جالبه توضیح هم داده که اگه دست بر قضا مرده کنترل رو از دست داد و باعث بروز اتفاقی بر اثر دخول شد (که باعث یه عمر نقص عضوه اون طفله) فقط یه دیه خیلی ناچیز پرداخت می کنه و تمام! آقا سعید شما انصاف رو رعایت کن و ببین این آدم یک شیطان تمام عیار بوده. به بقیه کارهاش نگاه کن. امیدوارم حرفهام سانسور نشه تا منظورمو بگیری
جمعه 20 اسفند 1389

manenarenji - المان - اسن
سمانه خانم - ایران - تهران سمانه خانم خدا از دهنت بشنوه امیدوارم که هر چه زودتر ...های مثل تو فدای رهبرت بشید ما که بخیل نیستیم.در صمن مرده شور اون .. که یه عمره تو چاه گیر کرده رو ببره و اون رهبر در پیتیتو با هم.
شنبه 21 اسفند 1389

mohsen284284 - ایران - تهران
معنی جوانان مومن و با اخلاص را هم فهمیدیم یک مشت بسیجی کثیف و بد دهن که به ناموس یکی از خودشان هم رحم نمی کنند واقعا" این رفتار که در بین طرفداران ولی فقیه وجود دارد(توهین به ناموس یکدیگر) در بین دزد ها و قاچاقچی ها و .. هم نمی بینید
شنبه 21 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد