هاشمی رفسنجانی: خوشبختانه رهبری دستور برخورد با افراطی ها را صادر کردند

هاشمی رفسنجانی:

خوشبختانه رهبری دستور برخورد با افراطی ها را صادر کردند

به گزارش پارسینه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدارهمچنین با اشاره به سخنان آیت‌الله طباطبایی امام جمعه اصفهان و آیت‌الله نعیم‌آبادی در مجلس خبرگان رهبری در مورد برخی حرکت‌های افراطی گفت: متأسفانه روش ضدارزشی و زشتی توسط گروهی افراطی در بعضی مناطق در برخورد با برخی روحانیون انجام می‌شود و می‌گویند آن‌گونه که ما فکر می‌کنیم ائمه جمعه هم باید همان‌گونه بیاندیشند و خلاف سخنان آنان سخنی نگویند.
وی در ادامه افزود : هرچند ریاست مجلس خبرگان رهبری که جمعی از بزرگان در آن حضور دارند موجب افتخار است ولی مایل بودم پس از چندین دوره مسئولیت در هیئت رئیسه، فردی مانند آیت‌الله مهدوی‌کنی که شخصیتی مبارز و عالم و متقی هستند و هم‌رزم در مبارزه و زندان بودیم این مسئولیت را بپذیرند و امیدواریم امور خبرگان به نحو بهتری انجام شود.رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : خوشبختانه رهبری معظم انقلاب، دستور برخورد با افراطیون خاطی را که خارج از قانون، اقدام به توهین و افترا می‌کنند صادر کرده‌اند و امیدواریم این پدیده زشت و مضر در کشور متوقف شود. البته نقد و انتقاد کار پسندیده‌ای است ولی افترا و هوچی‌گری و تهمت زدن آن هم به بهانه دفاع از ارزش‌ها و اسلام، مذموم است.آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط حساس بین‌‌المللی و عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران و بهانه‌جویی‌های آنان درخصوص مسائل هسته‌ای و سایر بهانه‌جویی‌های مغرضانه سیاسی گفت: آنها دائماً در حال توطئه و دشمنی علیه ایران هستند و نمی‌خواهند نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران در اهداف اسلامی و انسانی خود موفق باشد. ایشان افزود: در چنین شرایطی ایجاد تفرقه و تشتت در کشور مشکل‌ساز بوده و حفظ و تقویت انسجام و وحدت، تضمین‌کننده صیانت از نظام و دستاوردهای آن است.وی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای حفظ سرمایه‌های انرژی، اقتصادی و معدنی کشور دانست و گفت: حفظ تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، دامپروری صیادی و سایر زمینه‌ها نیازمند حمایت بیشتر در ادامه اجرای این طرح است که به این بخش صدمه‌ای وارد نشود.در ابتدای این دیدار آیات و حجج‌الاسلام درّی نجف‌آبادی، سلیمانی، اسلامی، نعیم‌آبادی، قرشی، طباطبایی، شاهرودی، جباری، وافی، شفیعی و امامی کاشانی با تشکر از اقدام ارزشمند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز خبرگان و جلوگیری از فتنه جدیدی که مغرضان برای ایجاد تفرقه در نهاد مقدس خبرگان طراحی کرده بودند، حرکت ایشان را همانند حرکت‌های تاریخ ساز بزرگان دین اسلام خواندند و تأکید کردند: با توجه به سابقه دیرینه مبارزاتی و سعه‌صدر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تمام دوران پیش و پس از انقلاب، چنین اقدامی از ایشان را دور از انتظار نمی‌توان دانست.تنی چند از این آیات با اشاره به رواج برخی بداخلاقی‌ها و هتک حرمت بزرگان در جامعه، اقدامات افراطی بعضی ناآگاهان را سم مهلک برای حیات نظام اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: تمام دلسوزان نظام، بخصوص روحانیت معظم، خبرگان جامعه و ائمه جمعه و جماعات باید با هوشیاری در مقابل اقداماتی که هدم و ضربه به روحانیت را هدف قرار داده‌اند. بایستند و با آگاهی و اطلاع‌رسانی، افراطیون را به حاشیه برانند.رفسنجانی در پایان خواستار حضور استوار و پا به جای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کمافی‌السابق در مجلس خبرگان رهبری و سایر عرصه‌های نظام و انقلاب شدند.
saitama - ژاپن - توکیو
خب خدا رو این معضل هم حل شد!!!!!!
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
کارخانه ی دستمال سازی حریر ایران اعلام نموده است که در عید امسال تولید یکهفته ئی کارخانه ی خود را بعنوان عیدی به حضرت ایه الله هاشمی رفسنجانی برمانی (ع/ص) تقدیم میکند و از ایشان درخواست نمودند اگر مصرفشان بیش از این بود میتوانند درخواستی ارسال تا به ایشان خارج از رده داده شود. ایشان ضمن قدردانی از زحمات رهبر معظم انقلاب از رئیس کارخانه دستمال حریر ایران خواستند که با ایشان مثل ملت رفتار نمایند و بیش از این پاچه هایش را نمالند و خاطر نشان نمودند که ایشان را مثل سگ ( بلانسبت حیوانات محترم ) از مجلس خفتگان با تیپا بیرون انداختند و لاکن رهبر معظمشان امر فرمودند افراطی گران و کسانی که تیپای محکم به ایشان را زدند را شناسائی و محاکمه نمایند و ضمناٌ قرار شده است فرزند بیکار ایشان نیز در و دیوار بیت رهبری را با دستمالهای اهدائی تمیز نماید .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Fereschteh.p - اتریش - وین
احسنت آفرین. این لات و لوت های اراذل و اوباش ضد انقلاب و حزب اللهی حالیشون نیست. وقتی پوزه بندشون را باز میکنند، اینطوری هار میشند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Banooye Irani - آمریکا - هیوستون
بادمجون دور قابچین.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
آقا صد بار گفتم وقتی اینها را میخواهید از بسیج بیارید بیرون این پوزه بندهاشون را باز نکنید قلاده هاشون را هم محکم بگیرید.گوش نمیدید که!
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
توی این سی سال گذشته شما هیچ جنایتی را نمی توانید پیدا کنید که در پس پرده آن رفسنجانی خبیث دستی نداشته باشد. از ماجرای حذف مهندس بازرگان بگیر تا بنی صدر و گروههای چپ و مجاهدین و آیت الله منتظری و سوء مدیریت در جنگ و جاانداختن خامنه ای بعنوان رهبر و فقیه و مجتهد و غیره و غیره. بی جهت نیست که دست از حمایت خامنه ای برنمیدارد چون میداند با سقوط خامنه ای همه با هم سقوط خواهند کرد .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
آقای هاشمی رفسنجانی. دیدی که آفتاب پرست/ آفتاب پرست میماند. به هر رنگی که مناسب بود در آمدی. از ناشر کتاب امیر کبیر انتظار دیگری داشتیم.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ملاصدرا - ایران - شیراز
یعنی تو این مملکت هیچ نهاد و سازمانی نیست که بدونه باید با افراطی ها برخورد کرد؟حتما باید رهبر دخالت کنه؟ که مطمئنا باز هم آب از آب تکان نخواهد خورد. برداشت دوم اینه که تا حالا رهبر میگفته کاری به کارشون نداشته باشین و حالا دیدن اوضاع داره خراب میشه گفتن برخورد کنین.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Royan - آلمان - آلمان
آقا خیال داره فلنگ را ببنده وبره پسرش استفا ء داده و خودش هم کنار کشیده دستمال هم که دستش گرفته که موقع رفتن کسی جلوشو نگیر .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Big_bang - المان - درتموند
اهای سبزیها. این هم از رفسنجانیتون. این وسط فقط جون این چند جوون زیادی کرده بود.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
به همین خیال باش.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

helema - امریکا - سان دیگو
خدا رو شکر.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

louisette - فرانسه - مارسی
مخرب و فرصت طلاب.یک رو وراست بودن شرف میخواهد.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

helema - امریکا - سان دیگو
سلام.من جدیدم.یکی بهم خوش امد بگه لطفا. مرسی.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
این بزرگ ادمخوار ازتوسعه و......حرف میزند .سی سال پیش که سازمان برنامه برنامه 20 سال اینده راجلوی این ریش غیب وبقیه گذاشت گفتن ما برنامه نمیخواهیم .امروزدر میاوریم وامروز خرج میکنیم .اخه ملا ادمخوار توکه ارزوی یک رادیو درقم داشتی چه به مملکت داری .خوبتون شد تودئی ها کاری کردن که مردم ایران تا1000 سال دیگر دوروبر مذهب نگردن.مذهب تو هم خودتانرا نابود کردوهم خودشرا.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
آقای رفسنجانی شما همچنان دستمالِ ململ را در کنار بستر رهبر در دست داشته باشید !
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
helema- امریکا- سان دیگو, خیلی خوش آمدید, قدم رنجه فرمودید بفرمائید تا یه چای قند پهلو براتون بیارم عزیز !
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

123 - ایران - تهران
من موندم فردا که از مجمع هم می اندازنش دور احتمالا خودش هم راهی کهریزک می شه بازهم اینقدر نمک می ریزه یا نه ؟
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
helema خوش امدی دوست گرامی
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
helema - امریکا - سان دیگو. خوش اومدین دوست عزیز....
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
- امریکا - سان دیگو.خوش اومدی ..مرحمت زیاد
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

helema - امریکا - سان دیگو
ممنون. فقط بگم من چای و با قند نمیخورم. سلامتیم به خطر میفته.
جمعه 20 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد