نماینده مجلس: مردم یارانه‌ نقدی را در مواردی که مد نظر دولت بوده خرج نکرده‌اند

نماینده مجلس:

مردم یارانه‌ نقدی را در مواردی که مد نظر دولت بوده خرج نکرده‌اند

عصر ایران : عضو کمیسیون بهداشت با انتقاد از حذف یارانه شیر این اقدام دولت را موجب زیان دیدن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شیر در کشور خواند و گفت: حذف یارانه شیر نتیجه‌ای جز محروم شدن قشر فقیر و آسیب‌پذیر جامعه از مصرف شیر ندارد و تصمیم دولت در این زمینه اشتباه است.
" مسعود پزشکیان" در گفت و گو با خانه ملت(icana.ir)، از سیاست دولت درباره حذف یارانه شیر و واریز آن به‌صورت نقدی به حساب‌های مردم انتقاد کرد و گفت: واریز نقدی یارانه شیر نه تنها باعث عادلانه توزیع شدن این یارانه نمی‌شود، بلکه تنها نتیجه آن محروم شدن اقشار کم درآمد از مصرف شیر خواهد بود.نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بهتر است دولت در باره حذف یارانه شیر تجدید نظر کند، گفت: واریز نقدی یارانه شیر به حساب مردم از یک سو موجب قطع یارانه شیر می‌شود و از سوی دیگر تجربه نشان می‌دهد که پول واریزی به حساب مردم به هیچ وجه در مسیر خرید شیر قرار نمی‌گیرد.وی همچنین افزود: این که ما فکر کنیم مردم پول نقدی یارانه شیر را حتما صرف خرید شیر می‌کنند، فکر اشتباهی است و تجربه پرداخت یارانه نقدی در این چند ماه ثابت می‌کند که مردم یارانه‌های نقدی خود را در مواردی که مد نظر دولت بوده خرج نکرده‌اند.عضو کمیسیون بهداشت درمان همچنین تاکید کرد: نتیجه حذف یارانه شیر بدتر شدن وضعیت سلامت در کشور است و به طور قطع پولی که به عنوان یارانه شیر در اختیار مردم قرار می‌گیرد صرف خرید شیر نخواهد شد.
نظرات تعدادی از کاربران سایت عصر ایران در مورد این مطلب :
*وقتی فقر اقتصادی باشد و جیب مردم خالی است مسیر درست همونی است که خود فرد یارانه را خرج می کند ...آقای دکتر نگاه به جیب خودتان نکنید ! در آینده و فردای آنروزی که یارانه به حساب مردم واریز می شود سری به عابر بانکها بزنید بخصوص در حاشیه شهر جاهایی مثل کرج و محمد شهر و جاهای دیگر ببین چه کسانی هجوم آوردند برای دریافت پول
*آنقدر گاز و برق و آب را گران کرده اند که پولی باقی نمیماند برای گرا کردن سایر اقلام گاز من در زمستان نهایت 12000تومان میآمداکنون 80000 تومان آمده آنهم بمدت 45 روز یعنی هر 90روز 160000تومان ما 3نفریم چقدر یارانه میدن و چقدر میگیرند0توخود حدیث بخوان که مفصل است حدیث ما باز نشستگان0
*بسیاری از دریافتی هم اتومبیل میخرند تازه برای مسافر کشی.همین مش قربون خودمون خودشو دخترش و دوماد سرخونه اش با نوه ها و حاج خانوم عمه طوبی و خلاصه 25 تا 45 تومن میگیره فعلا مال یکسال اش رو داده یک پراید برداشته . مهم نیست که براش گرون تموم میشه ولی در همین یکسال خودش و پسرش دومادش توی همین انجم اباد شهریار مسافر کشی سه شیفه . چه زیاده کپسول گاز . حالا گاز نده کی گاز بده . برا ی شیر هم گوشه باغ یک طویله داشته حالا گاوتلیسه شیری نگهداشته .
*نماینده محترم نفس شما از جای گرم در می اید وقتی مردم در همه امور تغذیه خانواده لنگ می زنند چطور پول را صرف خواسته شما یا دولت نماید یک نسخه دکتر بدون دفتر چه و یا با دفتر چه برای یک بیماری ساده برو تا ببینی وضعیت چه هست قیمت ها چند برابر شده و شما چسبیده اید بخ چند قلم کالا نظارتی تازه ان هم انجام نمیشود قیمت نان سنگگک و بربری با 50 تومان اضافه عرضه میشود و هیچ احوالپرسی نیست
khosh bavar - ایران - یزد
نماینده مجلس: من با ان پول عرق سکی خریدم و به ریشتان خندیدم . شاد و ساقی باشیم !
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
خوش باور جان . قرار نشد "تنها "نوش جان کنی ها ....!!! ها ها ها ها ( مزاح کردم )
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
گوش آزاد - ایران - تهران : گوش ازاد جون, با کمال میل, چرا که نه ! شاد و همصدا باشیم .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
این اقایون انتظار دارن با این چند قرونی که در ماه میدن ملت اینرو هم بدن واسه زن و دختر و عروس خودشون و سید علی نوار بهداشتی بخرن. حرومزاده های بی ناموس ببین تا به کجا تو کار مردم دخالت میکنن که مثلا از این بول برتغال نخر سیب بخر یا چه میدونم بسته رفسنجان بخر یا بنداز تو مرقد و روی گور نجس خمینی.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
ما که یارانه را رفتیم یونجه خریدم تقدیم کردیم دفتر آقا و ریاست جمهوری گفتیم این یونجه با اون یونجه هایی که قبلا میخورید فرق میکنه یونجه اش حلاله حلاله .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد