فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین : اگر نتیجه انتخابات مجلس نهم در راستای ارزش‌های ما نباشد، سال ٩۱ خونین خواهد بود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین : اگر نتیجه انتخابات مجلس نهم در راستای ارزش‌های ما نباشد، سال ٩۱ خونین خواهد بود

آفتاب: سالار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین پنج‌شنبه شب در همایش ناظران شورای نگهبان استان که در سالن شهید مطهری قزوین برگزار شد، بیان داشت: در عصر موسی(ع) کسانی منحرف و گوساله‌پرست شدند در حالی که خورشید تابانی چون موسی(ع) وجود داشت و این گوساله‌پرستی ننگی است که پاک نمی‌شود.
وی تصریح کرد: در آن زمان با وجود موسی(ع) و آن همه نشانه و دلیل مردم گوساله ‌پرستیدند و در عصر ما نیز آدم‌هایی مانند موسوی و کروبی سامری ما بودند که عده‌ای گوساله آنها را پرستیدند(!) فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: ما مسئولیت خطیری داریم، باید مواظب باشیم که این انقلاب به انحراف کشیده نشود، تا چند روز قبل وحشت‌مان از فتنه بود، البته فتنه واقعی و عمیقی بود و خداوند متعال عنایت کرد و در سایه مدیریت و صفای وجود موسای زمان، فتنه خاموش شد. وی عنوان داشت: همان فتنه در حال ائتلاف با جریان دیگری به نام انحراف است و ریشه هر دو دارد یکی می‌شود و در انتخابات آینده پیچیدگی و سختی از انتخابات قبلی بیشتر است. آبنوش توضیح داد: ما گروهی داشتیم که با عناوین اصلاحات، دوم خرداد و فتنه که همه یکی بود طرف مقابل ما بودند و امروز چیزی وسط به نام انحراف درست شده که باید با چشمان تیز و ارتباط صاف با خدا از پروردگار مدد بخواهیم زیرا پیچیدگی آنقدر بالاست که تشخیص دادن بسیار سخت است. وی اعلام کرد: اگر نتیجه انتخابات مجلس نتیجه‌ای نباشد که در راستای ارزش‌های ما باشد سال 91 سالی بسیار خطرناک و حتی خونین است به طوریکه صاحب‌نظرانی که قدرت تحلیل دارند و تاکنون مسائل را به درستی پیش‌بینی کردند، بیان داشتند که اگر مجلس بعد مجلس سالمی نباشد سال 91 فتنه، خونین است زیرا با هم می‌جنگیم و جریان انحراف سردرمی‌آورد. فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خطاب به ناظران شورای نگهبان گفت: باید دقت بیشتری شود و اسناد و مدارک و اطلاعات صحیح در این خصوص جمع شود و کسی که باید پذیرفته نشود، رد شده و به کسی که باید تذکر داده شود نیز تذکر داد. وی با اشاره به کسب رأی به واسطه پرداخت پول افزود: این اهانت به ملت ماست که پول دارد انتخابات را رقم می‌زند و هدایت‌های اینچنینی دارد می‌شود و باید توجه داشت جریان انحراف پیچیده‌تر از فتنه است و با اسم ولایت، ارزش‌ها، امام زمان و انتظار جلو می‌آیند و نقاب‌شان، نقاب مهدویت است. آبنوش اعلام کرد: ریشه جریان انحراف و فتنه یکی است و امروز جریان انحراف دارد افراد کم‌ظرفیت و دارای دو چهره را جذب می‌کند، آنها که از پست و مقام تنزل یافتند و کم‌ظرفیت هستند، شناسایی می‌شوند و اینها اصحاب جریان انحراف هستند و بعضا نیز نشانه‌های جانبازی و سابقه جبهه دارند و یا از خانواده شهدا و ایثارگر هستند. فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: جریان انحراف زیرک و هوشمند است و باید دقت داشت، فتنه در فرآیندی 20 ساله عمل کرد به طوریکه در نخستین نماز جمعه بعد از رحلت امام (ره)، گفتند چون امام یکی بود دیگر به کسی دیگر امام نمی‌گوییم و ما این سخن را صداقت دانستیم در حالی که آغاز فتنه بود. وی بیان داشت: پنج واژه اصلی که امام انقلاب را روی آنها بنا نهاده بود را از ما گرفتند و این مسیر فتنه بود و امروز نیز در قالب جریان انحراف دارند پیش می‌آیند و باید توجه داشته باشیم. وی اعلام کرد: این مار چند سر همه جای نظام را گرفته ولی کنارش نمی‌زنیم و مردم باید آنها را به انزوا بکشند و برخی می‌گویند چرا اینها دستگیر نمی‌شوند در حالی که پشت صحنه مهم است و دشمن اصلی آنها هستند.
togyan - انگلیس - لندن
این یعنی دعوت رسمی برای کودتای اشکار.
یکشنبه 15 اسفند 1389

shayanaziz - ایران - آزاد
سردار نگران نباش چون کار رژیم خامنه ای ضحاک سال 90 تمامه و به درک واصل خواهد .
یکشنبه 15 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
عده ای جماعت متعصب و نادان خود را بالاتر از مردم دانسته و به خود حق می دهند که بجای مردم تصمیم بگیرند و سرنوشت آنها را به دست بگیرند . این تفکر جاهلانه که منشأ آن ولایت فقیه می باشد مدعی است که فقط عده خاصی هستند که صلاح جامعه را تشخیص می دهند و متأسفانه با زور و قدرتی که از طریق فریبکاری بدست آورده اند هر نظر مخالفی را سرکوب می کنند . این افراد برای مردم و حق انتخاب آنها هیچ ارزشی قائل نیستند و آزادی هایی که خدا به مردم داده است در جهت منافع خود محدود می کنند .
یکشنبه 15 اسفند 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
گوساله خودت و خانواده ات و هم پیاله هایت هستند با اون موسی زمانه ات. بیشرف پست فطرت.
یکشنبه 15 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
اولا جناب فرمانده الان هم که پرستش مردم عوام برگشته به زمان حضرت موسی !! دوما"شما مطمئن باشید مجلس نهم هم بر وفق مراد خودتان و رهبرتان تشکیل میشود مملکتی که پولشو از جیب باباتون دادید خودتان مختارید که چه کسی باید راس کار باشد چه کسی باید زنده یا مرده باشد . سوما" اگر قصدتان کودتای دیگری است که خوب خودتان هم میدانید طبق فرمایشان رهبری باید ایده و نظرتان منبعد عکس نظر احمدی نژادی که رهبرتان برایش میبرد و نظرش با نظر او نزدیکتر بود باشد و ساز مخالف را با او شروع کنید طی صحبتهایی که در سپاه هم در این قضیه بوده و شده و باید این مهره حذف شود ولی اینو نفهمیدی که تف سربالا روی سر خود آدم میفته
یکشنبه 15 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
گوساله اول تو ثابت کن موسی وجود داشته بعد زررررر بزن
یکشنبه 15 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چهره ی اصیل یک کمیته ای که از زندان خلاص شد و در کمیته به چاییدن مردم مشغول شد. گوساله شما هاهستید که گاو اصلی را پرستش می کنید. یزید هم به خود لقب امیر المومنین داده بود معاویه هم قرآن بر نیزه در برابر فرآن ناطق کرد. آره فقط شما دو گروه به حساب می آئید و هفتاد میلیون انسان باید منتر تان شوند. دهان یاوه گویت را ببند و به همان ششلول بندیت مشغول باش دزد سر گردنه قاتل. باور نداری که خداوند شما را جز قوم . فرعون گذاشته که گوساله ی سامری را می پرستید (ضحاک)...
یکشنبه 15 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
... اصلاح طلبان هم در صورتیکه صد در صد با مردم باشند از گوساله پرستی معاف میشوند وگرنه آنها در درجات یائینتر در همین خط شما ها هستند چرا که نباید تا این اندازه با این حکومت پلید به سرکردگی ضحاک مدارا و مصالحه میکردند و قبل از اینکه فرعون تمام و عیار شود مردم را آگاه میکردند. البته میدانید که برای خداوند سرنگونی شماها به ثانیه است اما این دنیا محل محک است و تعالی و دادن فرصت به نوع بشر. به همون خدایی که نمی شناسید شما ها رو گوساله پرستان سامری میداند و ضحاک را همان گوساله طلایی و مردم را مانند قوم موسی. اینو اگه نمی دونید بدونید که شماها دارید از خدا انتقام میگیرید چون بنا به ظن خود برداشت کرده بودید و تفسیرهاتان را به خورد مردم میدادید حال که دیدید خسر الدنیا و الاخره شده اید نفس بهیمه تان مانند گراز به همه حمله می کند. با عاقبت و روز ملاقات با خدا و روز حساب می خواهید چه کنید؟ هر چند که کمی از خرده حسابتان را در این دنیا به خوبی تصفیه خواهد کرد.
یکشنبه 15 اسفند 1389

nader46 - انگلیس - لندن
چرا همه مسئولین سیاسی مذهبی امنیتی و......در ایران زشت رو و چندش اور هستن? صد رحمت به شامپانزه و گوریل.
یکشنبه 15 اسفند 1389

diyarim - اذربایجان - باکو
از ان روزی بترسین که بابکانه ایرانی دمتونو بزارن رو کولتون.
دوشنبه 16 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد