همراهی پدر زن با داماد برای تقسیط مهریه ۳۵۰ سکه‌ای

همراهی پدر زن با داماد برای تقسیط مهریه 350 سکه‌ای

مردی جوان به همراهی پدر زن خود و چهار شهود به دادگاه خانواده آمد تا مهریه‌ 350 سکه‌ای زنش را به صورت اقساط بپردازد.

 مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست پرداخت مهریه به صورت تقسیط را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه توان پرداخت مهریه به صورت کامل را ندارم، گفت: ماهانه 400 هزار تومان حقوق می‌گیرم و نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم. پدر زن در مقابل قاضی عموزادی بیان کرد: دامادم راست می‌گوید که نمی‌تواند مهریه دخترم را بپردازد و من برای همراهی با او به اینجا آمده‌ام ولی دخترم اصرار به گرفتن مهریه‌اش به صورت کامل دارد. دامادم، مرد خوبی است و نباید محکوم به پرداخت مهریه کامل دخترم شود. وکیل زن جوان در دادگاه خانواده حاضر بود و با بیان اینکه موکلم برای دعوا با شوهرش به دادگاه نیامده است، گفت: موکلم، کل مهریه‌اش را می‌خواهد و کاری به صحبت‌های پدرش نیز ندارد. وی با بیان اینکه مهریه 350 سکه‌ای، حق موکلم است و شوهرش به هر شکل ممکن باید آن را بپردازد، افزود: اجازه نمی‌دهم حق موکلم ضایع شود و پرداخت مهریه او را به صورت کامل خواهان هستم. قاضی عموزادی بیان کرد: چهار نفر شهود باید اطلاع کامل از وضعیت شغل مرد داشته باشند و با یقین شهادت بدهند چرا که شهادت کذب، موجب حبس می‌شود. مرد بار دیگر در برابر قاضی عموزادی گفت: حتی یک سکه از مهریه همسرم را نمی‌توانم، بپردازم چرا که بر من فشار بسیاری می‌آید و حقوقم بسیار ناچیز است. شاهد اول بیان کرد: قسم می‌خورم که این مرد نمی‌تواند مهریه زنش را بپردازد چرا که حقوق کمی داشته و در جای دیگری مشغول به کار نیست. بقیه شهود اظهارات خود را در برگه‌ای نوشتند و قسم خوردند. مرد جوان بیان کرد: پدرم بازنشسته شرکت واحد است و نمی‌تواند در این خصوص کمکی کند؛ من نیز کارمند دولت هستم و اگر اضافه‌کاری‌ام قطع شود حتی نصف سکه هم نمی‌توانم، بپردازم. پدر مرد در برابر قاضی عموزادی گفت: خانواده‌های ما شأن بالایی داشته و مشکلی با یکدیگر ندارند بنابراین پسر و عروسم باید با یکدیگر آشتی کنند و درخواست خود را پس گیرند. بعد از اظهارات جمع و چهار شهود حاضر، همچنین شهادت آنها مبنی بر آنکه مرد به دلیل کم بودن حقوقش نمی‌تواند مهریه زن را بپردازد، قاضی عموزادی حکمی صادر نکرد و بعد از خواندن اظهارات جمع، اعلام کرد که حکم صادره به درب منزل خواهد آمد.

kamina - کلمبیا - بوگوتا
چه اخبار مهمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 14 اسفند 1389

ahura - ژاپن - توکیو
درود به شرف این پدر زن . حقیقتا لذت بردم از اینهمه انسانیت و صداقت . هنوزم معلومه که انسانیت نمرده
شنبه 14 اسفند 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
بعضیها مرض دارن که زندگیشون رو بهم بریزن. آخه تو این هیری ویری مهریه گرفتنت چیه؟ بشین زندگیتو بکن. اون مرد بیچاره رو هم خون به جیگر نکن.
شنبه 14 اسفند 1389

فدایی موسوی - ایران - همدان
350 سکه! به خاطر یک مشت حال¿¿
شنبه 14 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
خاک تو سرت ..آخر بتو هم میگن مرد تقصیر خودته وقتی میری بجائیکه زن بگیری شوهر می کنی و برای اجرای حرکات بدنی و اونم بخاط یه .... اینقدر قراداد مالی میبندی پس حال پاشو خبر مرگت بیا سکه ها هم بیار بده وگرنه فامیل خانم باهات ...!! اونوقت میگن زن ها تو ایران آزادی ندارن و پشت کوه صف بستن ...بیا ..بیا ببین چطوری بخاطر چی چقدر کاسبی می کنن ولی مردها باید پولشو بدن !! . خوب بگو چی بود و چی شد که یه دفعه زد بسرت که بگی اینقدر سکه میدی؟ اصلا شاید هم تقصیر تو نیوده و تقصیر اون چیزه بوده .. نذاشته درست فکر کنی !! مادری ..پدری هم داری و یا تنها رفتی اونجا گولت زدن و افسار گردنت انداختن و ...گذاشتن!!
شنبه 14 اسفند 1389

sapho - ایران - اصفهان
جای ناراحتی داره که دوستان وقتی حرف مهریه میشه حرف از وضعیت خوب زنها تو جامعه میزنند یا بعضی ایران را زن سالار می خوانند!! انگار چون یه نفر چند تا سکه گرفته دیگه هییچ مشکل و خشونتی برای هیچ خانمی وجود نداره!
یکشنبه 15 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
اقای haghighatgo - مهریه بالا برای زن که درایران حق وحقوق نداره واجبه. این زن به نظر من یک شخصیت بیشعوره که با تفاهم و خوشی که به گفته بدرش -داماد خوبیه داره با شوهرش زندگی میکنه بعد رفته دادگاه کشی که مهریه شو میخواد. ولی بیشعوری یک نفر دلیل بر بیشعوری همگی نیست. مهریه بالا برای زن خوبه ولی شعور داشته باشه مطالبه نکنه تا زمانی که فقط اگه به جدایی زندگیش کشید بگیره تا بشتوانه ای مالی داشته باشه. قدیمیها میگفتند مهریه کی داده کی گرفته. چون کسی در حین زندگی با شوهرش نمیرفت درخاست مهریه کنه ویا حتی طلاق بگیره که درخواست بشه بس زیاد واجب نبود ولی امروز برعکس قدیمه و واجب.
یکشنبه 15 اسفند 1389

Pezhman - اتریش - وین
خرید وفروش انسان قدغن.بعداز طلاق هرچه هست تقسیم کنند.قوانین قرون وسطائی را هم دور بریزیم.چرا درک این مهم برای برخی دشوار است.؟!! قوانین قرآن مال زمان برده داری است.بدرد الان نمیخورد.بنفع اسلام است برود در مسجد تا در سطح اجتماع تشریح وجراحی وحلاجیش نکنند.وگرنه کهریزک را به پای یزید نمیشود نوشت.علما فتوای مباحه دادند. وبرادران نمازخوان وحزب الهی به پسران تجاوز جنسی نمودند.ولی خوب میدانیم. یزید به زینب تجاوز نکرد.اگر یزید مسلمان واقعی بود حتما"به زینب اذیت وآزار میرساند.خدا راشکر که یزید مردانگی داشت وبهمین دلیل حافظ کتاب جاودانه اش را با شعری از یزید آغاز میکند.چرا که یزید رفتار خوب وغیر اسلامی با زنان داشت وزنان عاشقش بودند. طوری که زن امام حسن برای رسیدن به یزید باسم ترتیب حسن را داد چرا که علی میگفت: ای اعراب به حسن زن ندهید زیرا او زنان بسیاری را بدبخت وسپس طلاق داده.
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد