ادامه کشمکش‌ها در مورد حمله به فائزه هاشمی

ادامه کشمکش‌ها در مورد حمله به فائزه هاشمی

هویت شخصی که به فائزه هاشمی توهین کرده است، توسط همفکران خود او فاش شده است

در حالی که انتقاد چهره های حکومتی ایران از حمله و فحاشی به دختر اکبر هاشمی رفسنجانی ادامه دارد، گروهی از هواداران حکومت به دفاع از این حمله ادامه می دهند.

تازه ترین نمونه انتقاد به این حمله، سخنان احمد خاتمی، امام جمعه تهران در خطبه های امروز ۱۳ اسفند (۴ مارس) نمازجمعه پایتخت بود که در آن تلویحا از تندروی حمله کنندگان انتقاد کرد.

او گفت: "در عرصه های سیاسی نباید دچار افراط و تفریط شویم، موضع داشتن و حمایت از ولایت و محکوم کردن فتنه گران و روشنگری مستدل و مستند خوب و شایسته است، اما فحاشی و هتاکی، آن هم فحاشی ای که حد شرعی دارد و اهانت و هتاکی در شأن یک حرکت انقلابی نیست و هیچ کس حق ندارد از حدود شرع و قانون تخطی کند".

به نظر می رسد که اشاره او به حملات لفظی و فحش های ناموسی ای است که اخیرا در پارکینگ حرم عبدالعظیم در جنوب تهران به فائزه هاشمی داده شد.

در فیلمی که از این واقعه در اینترنت منتشر شده است، افرادی دیده می شوند که خود را "بچه حزب اللهی های شاه عبدالعظیم" معرفی می کنند و به خانم هاشمی و پدرش ناسزا می گویند.

گفته می شود که خانم هاشمی و همراهانش برای شرکت در تشییع جنازه یکی از بستگان خود به حرم عبدالعظیم رفته بود.

گروهی از معترضان به این حملات، دشنام های داده شده به خانم هاشمی را مصداق "حد قذف" دانسته اند که به معنای متهم کردن دیگران به زنا یا لواط است.

در همین حال، هویت شخصی که ظاهرا رهبری حمله کنندگان را به عهده داشته، توسط یکی از وبلاگ نویسان سرشناس هوادار حکومت معرفی شده است.

حسین قدیانی، وبلاگ نویس و نویسنده "بسیجی" در وبلاگ خود، قطعه ۲۶، نوشته است که این فرد سعید تاجیک، از بسیجیان دوره جنگ است که کتاب خاطرات خود را به نام "جنگ دوست داشتنی" منتشر کرده است.

گفته می شود که آقای تاجیک مسئول ایثارگران پالایشگاه نفت تهران است.

آقای تاجیک در مصاحبه ای که بهمن ماه سال گذشته با آقای قدیانی داشته و در وبلاگ قطعه ۲۶ منتشر شده است، در پاسخ به معترضانی که تظاهرات خیابانی شعار داده بودند "توپ، تانک، بسیجی دیگر اثر ندارد" گفته بود: "مهم ترین اثر بسیج این است که اجازه نداد صدام پدر بعضی ها باشد. اگر بسیج نبود، این هتاکان باید به خواهر صدام می گفتند عمه".

او در همین مصاحبه نامه سرگشاده اکبر هاشمی رفسنجانی به رهبر ایران را که پیش از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری منتشر شد، عامل اصلی "غبارآلود" شدن فضای سیاسی کشور و سوءاستفاده "دشمن" دانسته است.

آقای قدیانی هم در حمایت از حمله آقای تاجیک و همراهانش به خانم هاشمی، نوشته است: "سزای فائزه همین [...] است و چیزهای دیگری که سعید و اطرافیانش کف دست این آقازاده ولگرد و همه جا اهل خرید گذاشتند".

او آقای تاجیک را "موظف به خشم انقلابی خویش" دانسته و از کسانی که خواستار مجازات او شده اند، به تندی انتقاد کرده است.

در خبری که در وبلاگ قطعه ۲۶ از حمله به خانم هاشمی منتشر شده بود، آمده بود که موبایل او در جریان کشمکش ها، به دست "امت حزب الله" افتاده است.

خانم هاشمی در بسیاری از تجمع های اعتراضی پس از انتخابات سال گذشته ایران حضور یافت و چند بار بازداشت و آزاد شد.

صدای سخنانی منسوب به او در اینترنت منتشر شده است که در آن به صراحت از آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران انتقاد می کند.

dariush_1 - ایران - گنبد کاووس
چه حال میده همه جا میره خرید از شمال گرفته تا جنوب اما برادران ساندیس خور ....نمیتونن بخو. .
شنبه 14 اسفند 1389

bolour - سوئیس - زوریخ
پس چی‌ شد که شربت شهادت ننوشیدند و سرو مرو گنده از جنگ دوست داشتنی برگشتن؟!! شماها و امثال شما و ولایت وقیح تون،، بیرحم‌ترین و روانی‌ترین ، حاکمان زور در تاریخ ایران هستید،،شرم ،لعنت بر شما، به امید فرا رسیدن بهار ،،که هر چه زودتر تیشه به ریشه کثیف همدیگه بزنید، و گور تونو از ایران گم کنین، پاینده باد ایران زمین
شنبه 14 اسفند 1389

بی خیال - ایران - کرمان
«روشنگری مستدل و مستند» منظورش اینه که بکشیمش بعد با جعل کارت بسیجی، بگیم بسیجی بود
شنبه 14 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
همین ساندیسجی آشخال که به یک زن توهین کرده یک جنایتکار بیش نبوده و نیست.چون این بزدل حسین قدیانی.در وبلاک خودش از این حیوان تاجیک که مدتی بسیج جبهه بوده یک سری سوال کرده بود که من فقط جوابهایش را مینویسم(1-نه پس، زنانه جنگ کردیم!2-ذره‌ذره خاک را ما حفظ کردیم؛ به قیمت جان بیش از 300 هزار کشته. این روزنه را کسان دیگری باز کردند. بهتر بود این سؤال را از مسؤولان نظام واز سیاسی‌ها می‌پرسیدی.3- من حالا به شما توضیح می‌دهم چه کسانی مقصرند. اتفاقا خوب شد مصاحبه را اینطوری شروع کردی. بگو ببینم سر«حسین»را چه کسی برید؟شمر بله اما همین شمر ملعون زمان حضرت علی(ع) و در جریان جنگ‌های زمان حضرت، جانباز شد و اگر امروز بود، همین «بنیاد شهید» برایش 200 درصد جانبازی رد می‌کرد. پس سر سیدالشهدا را جانباز حضرت علی(ع) از تن جدا کرد)بله دوستان این حیوان با این طرز فکر شیطانیش از این بدتر و بی ناموستر میشود..ولی خوب شد براحتی قیافه کثیفش و اسم و شهرت نحسش. هم شناسایی شد.
شنبه 14 اسفند 1389

hamid100 - آتن - یونان
پس تو هم بگو عمه مبارکت باشه برادر تاجیک
شنبه 14 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
بعضی ازبسیجیان فکرمیکنند.که بایدسندقسمتی ازایران به اسم انان زده شود.این یک وظیفه انسانیست.وعرق ملی است.که درجانوران هم وجوددارد.حتی روباه وشغال.کسی که دربرابر,,خانمی,,رجزبخواند.شغال براوشرف دارد.سیلی نخورده که خون ازدماعش فوران کند.ازقیافه معلومه که سوئ تغذیه داشته درزمان طفولیت.
شنبه 14 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
هاشمی بخور چند تا لگد محکم گاو اسلامی که شیرش رو تا حالا خوردی !!!..گاوه دیگه رم کرده شیر که بهت نمی خواد بده هیچی...می خواد یه کار دیگه ای باهات بکنه !! ! آقای هاشمی عمامه دار میدونه که اگر در آینده حکومت مردمی که از ایران زادگان و ایرانی نژادهای اصیل سر کار بیاد نتنها به ایشان هیچ گونه پست دولتی پشنهاد نخواهد شد بلکه تمامی ثروت های باد آورده میلیاردی ایشان در دوران حکومت اشغاگر عربی و گماشتگان اروپائی ها در ایران ضبط و با دست بند و ساز دهل به زندان خواهند رفت ..پس ایشان و خانواده ایشان گله خر نخوردند که با مردم معترض ایرانی و ضد حکومت عربی همصدا بشن که در حقیقت پاهای شریف خودشان را با دست خودشان اره کنند ! پس به ناچار و با کمال ناراحتی و از روی مجبوریت باید با عرب زادگان و اوباش های حکومتی ماچ و بوسه کنند و فحاشی ها را با بوی تعفنش از زیر سبیل عبور بدن وگرنه انگلیس و فرانسه هم عصبانی میشن !!! بیا اینجا ببینم خانم ..مادر فالان ...افریته ضد انقلاب ...تو اون ریش هاشمی هم ....م - لطف دارید آقا چشم هر چی شما بگید درسته ....!!!
شنبه 14 اسفند 1389

Fereschteh.p - اتریش - وین
قیافه لجنش معلومه یک حرومزاده اصیله. کاش چند نفر قلدر یکجا گیرش بیارند ترتیبش رو بدهند.
شنبه 14 اسفند 1389

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
آیت الله العظمی سید صادق شیرازی ب نواده میرزای شیرازی تحریم کننده تنباکو از جمهوری اسلامی شدیدا انتقاد می کند:. https://www.youtube.com/watch?v=b0KqxjQvIzc
یکشنبه 15 اسفند 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
این مردک لات چاله میدون مثل این که فراموش کرده جمهورى اسلامى در ۸ سال جنگ هیچ غلطى نتوانست بکند این امریکا بود که صدام و توله هایش را به درک فرستاد و بزودى تو و دار ودسته اوباش تان نیز به صدام خواهید پیوست
یکشنبه 15 اسفند 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
خودتونو ناراحت نکنید دوستان حیوونکی آقای تاجیک مشخص است که به همه آقایون محل می گفته بابا. فقط یک پدر ناشناس به همین سادگی و صراحت راجع به انحراف زنان و تجاوز صحبت می کند
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +378پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد