مسئولان حکومت: معترضان گوساله‌اند، چهارشنبه سوری خرافات

مسئولان حکومت: معترضان گوساله‌اند، چهارشنبه سوری خرافات

احمد خاتمی امام جمعه موقت در حالیکه حامیان حکومت را از فحاشی و تهمت‌زدن منع کرد، معترضان را پیاده نظام دیکتاتورها و ضدانقلاب خواند. همچنین فرمانده سپاه قزوین هواداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی را "گوساله" خطاب کرده است.

احمد خاتمی گفت که هتاکی و فحاشی حد شرعی دارد

احمد خاتمی‌، امام جمعه موقت تهران، در نماز جمعه‌ی امروز (۱۳ اسفند ۸۹) همچون بسیاری از مسئولان ارشد جمهوری اسلامی در روزهای گذشته، شمار معترضان را انگشت‌شمار خواند و از آنها با عبارت‌هایی توهین‌آمیز یاد کرد. او همچنین جشن چهارشنبه ‌سوری را خرافاتی دانست که به زعم او "در شان ملت بزرگ ایران" نیست. در همین حال فرمانده سپاه پاسداران در قزوین معترضان را "گوساله" خوانده و گفته است اگر نتیجه‌ی انتخابات دوره نهم مجلس "در راستای ارزش‌های ما نباشد" سال ۱۳۹۱ سال خونینی خواهد بود.

فحاشی و هتاکی حد شرعی دارد؟

امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان در خطبه‌های نماز امروز مدعی شد «اسلام مکتب اعتدال است و افراط و تفریط را در هیچ حوزه‌ای نمی‌پذیرد.» او تلویحا به تجمع حامیان حکومت در روزهای گذشته اشاره کرد، که در حمایت از رهبر جمهوری اسلامی علی حامنه‌ای برگزار شد و در آنها شعارهای توهین‌آمیزی علیه رهبران اصلاح‌طلب و اکبر هاشمی رفسنجانی داده شد.

احمد خاتمی گفت: «حمایت از ولایت و راهپیمایی قانونی علیه فتنه‌گران خوب است اما هتاکی و فحاشی که حد شرعی دارد در شأن یک حرکت انقلابی نیست.» در ادبیات رسمی جمهوری اسلامی حرکت اعتراضی به نتایج اعلام شده‌ی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری "فتنه" و رهبران اصلاح‌طلب، به ویژه میرحسین موسوی و مهدی کروبی "سران‌ فتنه" خوانده می‌شوند.

توهین امام جمعه و نماینده رهبری به معترضان

احمد خاتمی با وجود تقبیح هتاکی و فحاشی، شرکت کنندگان در حرکت‌های اعتراضی ۲۰ ماه گذشته را "پیاده نظام دیکتاتورها" و "جند ضد انقلاب" خواند که به گفته‌ی او توسط "استکبار جهانی" به خیابان‌ها کشانده شده‌اند. احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و یکی دیگر از امام جمعه‌های موقت تهران دو هفته پیش (جمعه ۲۹ بهمن) شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۵ بهمن را که به دعوت موسوی و کروبی برگزار شد "چهارتا آدم شاخ‌شکسته" خوانده بود.

یکی از تجمع‌های مورد اشاره خاتمی که او آن را در "حمایت از ولایت" عنوان می‌کند پس از نماز جمعه ۲۹ بهمن برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ذوالنور جانشین نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه در جمع تظاهرکنندگان گفته است: «موسوی و کروبی فقط توانستند مشتی از اراذل و اوباش و ضد انقلابیون را به داخل خیابان‌ها بکشانند.»

فرمانده سپاه و وحشت از "فتنه‌ی گوساله‌ها"

شب گذشته (پنجشنبه ۱۲ اسفند) سالار آبنوس، فرمانده سپاه پاسداران قزوین شرایط امروز ایران را به دوران موسی تشبیه کرد که به گفته‌ی او در آن " کسانی منحرف و گوساله‌پرست شدند." به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده سپاه موسوم به "صاحب‌الامر" که در جمع ناظران شورای نگهبان سخن می‌گفت اظهار داشت: «در آن زمان با وجود موسی و آن همه نشانه و دلیل، مردم گوساله ‌پرستیدند و در عصر ما نیز آدم‌هایی مانند موسوی و کروبی سامری ما بودند که عده‌ای گوساله آنها را پرستیدند.»

حکومت جمهوری اسلامی از مراسم نماز جمعه برای تبلیغ مواضع رسمی استفاده می‌کند. عکس آرشیوی

فرمانده سپاه قزوین با بیان این که "تا چند روز قبل وحشت‌مان از فتنه بود" نسبت به انتخابات آینده مجلس هشدار داد و گفت: "پیچیدگی و سختی [این انتخابات] از انتخابات قبلی بیشتر است." سالار آبنوس می‌افزاید: «اگر نتیجه انتخابات مجلس نهم در راستای ارزش‌های ما نباشد سال ٩۱ سالی بسیار خطرناک و حتی خونین است.»

"سال ۹۱، سال خونین"

به گزارش فارس فرمانده سپاه استان قزوین همچنین به جریان دیگری اشاره می‌کند که آن را "جریان انحرافی" می‌نامد. او که ظاهرا به هاشمی رفسنجانی و حامیان او نظر دارد این جریان را "زیرک‌تر، هوشمندتر و خطرناک‌تر" از جریان اعتراضی کنونی می‌داند. سالار آبنوس با بیان این که «این مار چند سر همه جای نظام را گرفته» می‌گوید «اگر مجلس بعد مجلس سالمی نباشد سال ٩۱ فتنه، خونین است زیرا با هم می‌جنگیم و جریان انحراف سردرمی‌آورد.»

ظاهرا شمار معترضانی که به رغم تمام تمهیدات و فشار حکومت در روزهای ۲۵ بهمن و ۱۰ اسفند به خیابان‌ها آمده‌اند نگرانی‌های فراوانی به وجود آورده است. در روزهای گذشته و در هر مناسبتی بی‌اثر قلمداد کردن اعتراض‌ها و ادعای پایان گرفتن آنچه فتنه خوانده می‌شود به همان میزان تکرار می‌شود که تهدید و ارعاب معترضان.

امام جمعه: چهارشنبه‌سوری در شأن ملت ایران نیست!

حامیان جنبش اعتراضی اعلام کرده‌اند تا پایان سال هر سه شنبه دست به راهپیمایی و تجمع در میدان‌های اصلی تهران و دیگر شهرهای بزرگ خواهند زد. سه شنبه‌ی آینده مصادف است با ۸ مارس، روز جهانی زنان و سه شنبه‌ی بعدی، ۲۴ اسفند، با جشن‌های چهارشنبه سوری. ظاهرا این تقارن موجب نگرانی مسئولان جمهوری اسلامی شده است؛ به ویژه چهارشنبه سوری که در سال‌های گذشته اغلب به صحنه‌ی جنگ و گریز نیروهای امنیتی و انتظامی و جوانان تبدیل شده است.

شاید به دلیل همین نگرانی‌هاست که امام جمعه موقت تهران پیشاپیش مردم را از شرکت در مراسم چهارشنبه سوری برحذر داشته است. به گزارش ایلنا احمد خاتمی با تاکید بر این که «شادی مترادف با غفلت از خدا نیست» جشن باستانی چهارشنبه ‌سوری را خرافات خوانده است.

بنابر این گزارش امام جمعه موقت تهران گفت: «در شأن یک ملت بزرگ و فرهنگ‌ساز همچون ملت ایران نیست که پای‌بند خرافاتی همچون چهارشنبه سوری و "سرخی تو از من، زردی من از تو" باشند.» این در حالی است که نهادهای حکومتی در سال‌های اخیر برای کنترل بهتر این مراسم، خود اقدام به برگزاری جشن‌های چهارشنبه سوری کرده‌اند.

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
در شان ملت خل و چل اطراف شما هست که برای قاتلان دزدان شهوترانان 1400 سال پیش سینه بزنند پول در ضریح انان بریزند ولی جشن ایرانی خرافات??این را مطهری گور بگور شده باب کرد.
شنبه 14 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
مردم مبارز ایران و تهران, شماها را قسم به ان خون پاک ازادیخواه فرزندان ایرانی بپاخیز و اگر هم مخالف سبز و زرد و نارنجی هستی, ولی چون " ایرانی " هستید و برای تودهانی زدن به این دجال شیطان صورت و بقیه ضحاکان اسلامی مراسم چهارشنبه سوری با شکوه تر و پرشوقتر از سالهای قبل برگذار کن, زیرا این اهانت فاحش را نمیتوان متحمل شد و از این موقعیت تاریخی که داریم, حداکثر ضربه را با بپاداشتن مراسم چهارشنبه سوری که مظهر پاکی و میراث پدران و مادران ماست بر ان وارد سازیم. به امید پیروزی اتش بر تاریکی. بپا خیز ایران ! شاد و تاریخ باشیم .
شنبه 14 اسفند 1389

Mahyar-Tpour - ایران - تهران
قمه زنی که خرافات نیست!
شنبه 14 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
دودمان و تبار شما ظالمان از ایران زدوده خواهد شد ولی سرزمین آریائی که از ۱۷۰۰ سال پیش از میلاد جشنِ چهار شنبه سوری را بر پا کرده هرگز و هرگز این یادگار ِ زرتشت را از یاد نخواهد بُرد. نظام زرد و بیمار اسلامی را در آتش ِ سرخ و ارغوانی به خاکستر خواهیم نشاند. درود بر همۀ آزاد اندیشان.
شنبه 14 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
وجود همگی شما ملاهای احمق و آن مطهری بیسواد نادان ، نماد خرافات و حماقت محض است.همگیتان بفدای ایران و فرهنگ ناب ایرانی بشوید که مثل خاری است در چشم تازی تان.
شنبه 14 اسفند 1389

Pezhman - اتریش - وین
چهارشنبه سوری روز شادمان بودن است.جنبه ملی دارد. مثل تعین یک روز برای مادران یا روز دادن گل به دیگران(والنتایم)ووووچهارشنبه سوری هم برای جوانان ایرانی شب حال کردنه. اما سئوال من از خرمذهبیها اینه که چرا سنگ پرستی میکنید(حجر الاسود)؟ چرا مراسم دوران جاهلیت را اسلامی خواندید(سعی صفا ومروه)؟چرا برخلاف دستور محمد کذائی شما دروغگویان وحقه بازان سنگ قبر که هیچی گنبد وبارگاه برای مردگان درست کرده وازاین مردگان که خود عامل جذام وبیماریهای واگیردار هستند کمک طلبیده.خدا را فراموش کرده اید.دین هاله نور , مراسم جهالت قمه وسینه زنی خرافات است نه شادی جوانان. جای این حرفها , حساب مالیاتی وبانکیت را بگو.مردم دست شما دزدان ناموس راخوانده اند. سخت مجازاتتان خواهیم نمود.
شنبه 14 اسفند 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
به کوری چشمان بابا قوری شده احمد خاتمی ما همین خرافات را دوست داریم! اگر جرئت داری آنروز بیا بیرون تا مردم خشتکت را به آتش بکشند!
شنبه 14 اسفند 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
از کوزه همان برون تراود که در اوست در جمعى یک وقت گفته بود خدا به من این شست پهن را داده براى اینکه بتوانم پنیر ر ا خوب روى نان بمالم و آن ر ا کوفت کنم. چه انتظارى از اىن کودن مى توان داشت
شنبه 14 اسفند 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
از ترس چشمهاش داره از کاسه در میاد.
شنبه 14 اسفند 1389

EKMAN - ‫ایران - شیراز
‫از روی آتش پریدن(آتش که یکی از چهار عنصر اصلی ومورد احترام پدرانمان بوده و نه پرستش)از تظر آدمهای غیر خرافی ،ما خرافی و گوساله و...هستیم.ولی پرستیدن خانه ای گلی وسنگی که بدست بت پرستان جاهل ساخته شده بود وآنجا محل نگهداری بت هایشان بود و حالا شده خانه خدا،خانه بت ها شده خانه خدا،چرا این محمد برای حفظ آبروی خدایش ازو نخواست که خانه اش را جایی دیگر بنا کند؟بگذریم ۷و۸و۹ دور برگرد این بتخانه ظواف کردن ما چه گوییم!!!همه موحدین میدانند که خدا محلی ،خانه ای در عربستان نخریده و اجاره هم نکرده چون خدای واقعی همه جا هست و خانه اش در تک تک قلبهای بندگانش است و احتیاج به بتخانه ندارذ.حالا شما بگین از روی آتش که مظهر زندگی و دگرگونی اوضاع زندگی بشر است حماقت است یا هرساله چرخیدن به گرد بتخانه ای و سرازیر کردن پول مردم زحمتکش کمسواد به جیب عربهای وحشی دماغ گنده؟کدام طرف احمق و گوساله اند!!!!!
شنبه 14 اسفند 1389

black chador - امریکا - اولدن
میگما چطور میشه اگر امسال همه ایرانی ها بزرگترین جشن چهار شنبه سوری را در عمرشون بگیرن.
شنبه 14 اسفند 1389

siavash siavash - ایران - تهران
عین گاو شده الدنگ. دیگه گردنش دیده نمیشه بسکه مفت و حروم خورده. مثل سگ هار فقط پاچه میگیره.
شنبه 14 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
وقتی دشمن فحاشی می کند و ما را میکروب ، خس و خاشاک و گوساله و فتنه گر میخواند نشانه خوبی است که توانایی مقابله منطقی را ندارد و کم آورده است . خوشبختانه آخوندها در همه زمینه ها از لحاظ تئوریک شکست خورده اند و نمی توانند پاسخ منطقی و قانع کننده به مخالفان خود بدهند به همین دلیل است که چهره واقعیشان را نمایان کرده و دشنام می دهند و به زور و خشونت رو آورده اند اما این راهی بی فرجام است و تجارب تاریخی نشان می دهد که در نهایت راستی و آگاهی بر فحاشی و دروغ و زورگویی پیروز می شود .
شنبه 14 اسفند 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
تو چاه جمکران نامه واسه امام زمان و پول انداختن ولی عقل کلیه!! گوساله هم باباته کریه المنظر
شنبه 14 اسفند 1389

choghalebadum - روسیه - مسکو
گوساله همون کسی هست که توی احمق گاو را به دنیا اورد.
شنبه 14 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
...و اما خرافات اسلامی,از کجا شروع کنیم:روایت از علی (ع): اولین حیوانی که پس از رسول خدا(ص) از دنیا رفت عفیر خر رسول خدا بود! این خر با رسول خدا صحبت کرده بود و گفته بود : پدر و مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرده که نوح (ع) جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل این خر، خری متولد میشود که رسول خدا بر او سوار میشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! . منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴ //شیخ کلینی حدیثی را روایت می‌نماید که مدفوع ائمه بوی مشک دارد، این حدیث محک بسیار جالب و در عین حال محکمی است برای تشخیص اینکه آیا فردی که مدعی امام زمان می‌باشد، امام زمان اورجینال است یا قلابی، کافی است که مریدانش ظرفی را به او بدهند و از او بخواهند تا مقداری از مدفوع خویش ا در آن قرار دهد، اگر بوی مشک داد، امام زمان اصلی است وگرنه شیادی بیش نیست.اصول کافی-کتاب الحجه-باب موالید الائمه//.
شنبه 14 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ادامه...پیامبر از ابوطالب شیر میخورد! ـ لما ولد النبی (ص) مکث ایاما لیس له لبن فالقاه ابو طالب علی ثدی نفسه فانزل الله فیه لبنا فرضع منه ایاما(اصول کافی – کتاب الحجه – باب مولد النبی(ص) – جلد یک ص ۳۷۳ //در منزلی که چهل روز تار و تنبک (آلات موسیقی) به کار رود، خداوند شیطانی را به نام قفندر بر آن مسلط می کند و او به تمام اندام صاحب خانه می نشیند و در او می دمد، پس از آن، حیا و غیرت از او برداشته می شود، به گونه ای که برایش مهم نیست هرچه درباره اش بگویند و هرچه با ناموسش انجام دهند .(اصول کافی، ج 6، ص 433 – 434)
شنبه 14 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ادامه....خوردن خاک حرام است مثل خون و مردار و گوشت خوک اما خوردن خاک قبر امام حسین باعث شفاء از بیماریها میشود! . ـ “اکل الطین حرام مثل المیته و الدم و لحم اخنزیر الا طین قبر الحسین فیه شفاء من کل داء”- ( منبع: اصول کافی جلد ۳ – ص ۳۸۷ //فاطمه زهرا حیض نمیشده است! ـ عن ابی الحسن قال ان بنات الانبیاء لا یطمثن(اصول کافی – کتاب الحجه – باب مولد الزهراء – جلد یک ص. ۳۸۲ //پس نگاه داشتن آن(شطرنج) کفر است و بازى کردن با آن شرک و یاد دادنش بکسى گناه کبیره هلاک کننده است و سلام کردن بر کسیکه بازى کند گناه است و کسیکه دست درمیان آن گرداند چنان است که دست درمیان گوشت خوک گرداند و کسى که نظر بسوى آن کند چنان است که بفرج مادر خود نظر کند.(منبع: حلیه المتقین علامه مجلسی)//
شنبه 14 اسفند 1389

shahab46 - المان - هانوفر
جشن میگیریم تا چشم تو اورانگوتان در بیاید
شنبه 14 اسفند 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
نظام دیکتاتوری حاکم بر ایران برای ماندن بر سر قدرت اهرم های زیادی در دست دارد مثل رسانه ها روزنامه ها تریبونهای مختلف و نیروهای مسلح مزدور و خائن و ......خمینی مامور نابودی ایران عزیز بود که این ماموریت به وارثان ایران ستیز منتقل شد و آنها به صورتی هرچه تمام تر در حال غارت ثروتها ،پرپر کردن فریدون های زمان، فراری دادن بسیاری ،تجاوز به ...،,نابودی فرهنگ ایرانی و غیره هستند .برای نجات جان ،, مال ،, ناموس،, ایمان ،, فرهنگ ...ایران عزیز کاوه های آهنگر زمان را می طلبد برای سرنگونی ضحاک ماردوش .زور در مقابل زور چشم در مقابل چشم .نبرد مسلحانه .
شنبه 14 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
از حالا باید عکسهای خامنه ای و میمونش را برای گر گرفتن هیزم آتش چهار شنبه سوری تلنبار کرد.
شنبه 14 اسفند 1389

z.e.molla - ایران - ایران
این عاشورا و تاسواست که خرافاته چیزی که ساخته و پرداخته ی مغز معیوب یه مشت ملای بی هویت همچون سلمان فارسی خائنه برای سواری کردن روی مردم بی سواد.
شنبه 14 اسفند 1389

artosh - ایران - تهران
تهدیدهای پوشالی........... وحشت همه وجودشون رو گرفته.
شنبه 14 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
از صبح که چشمان بابا قوریتون رو باز میکنید غرق در خرافات هستید و کثافت فکری و اخلاقی. حالا رسم به این زیبایی چهارشنبه سوری شده خرافات. خقه شو... تو خر کی هستی یا ملت ایران تو را به چاکری هم نمی پذیرند که دم از ملت و ایران و شانشون میزنی. تا گوساله گاو شود دل مادرش کباب شود. حیف لقب گوساله به شما . اروپا و امریکا با اون پیشرفتشون که باعث شده تو بتونی عرعرتو به گوش همه برسونی مراسم هالووین رو با شکوه میگیرن و همه ی جامعه تحت شعاع قرار می گیرد. شما ها که از ابتدا بعنوان مغبچه در حوزه و بعد هم خود به به مغبچه بازی بودید چه از شان و فرهنگ ایرانی می دانید. کفتار اون دهان لجنت رو ببند که تو رو و اون علم الهدی گراز رو قطعا یادمون نمیره یادت نره.
شنبه 14 اسفند 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
خفه لعنتی, چهارشنبه سوری خرافاته اما عزاداری محرم و قمه زدن به سر و کله و امام زمونتون و قوانین من دراوردی اسلامی حقیقت, جدا افسوس بر ما مردم که این ابلهان در سر قدرتن و هر دری وریی که میخوان به ما میگن و یه مشت احمق هم از این بیشرفا حمایت و طرفداری میکنن. لعنت بر جمهوری اسلامی و طرفداراش پاینده ایران
شنبه 14 اسفند 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
بوزینه ز آتش ترسد
شنبه 14 اسفند 1389

malmsteen - اکراین - کیف
گوساله خودتی بی ریخت .
شنبه 14 اسفند 1389

sobat - ایران - تهران
bita tehrani-------منظورم شما و کسانی که چرندیاتی از روی نادانی نوشته اید....بهتر نیست که بجای این مزخرفات کمی از عقل بهره ببریدوجملات وزین وپربار بنویسیدکه همه استفاده کنند؟این همه حدیث معتبروخوب در مورد حضرت زهرا(س)داریم در مورد فهم وشعور.....بعد شما این حدیث غیر معتبر را می نویسید؟؟!!!حداقل از بیانش خانمها شرمنده میشوند......از شما به عنوان یک خانم ایرانی توقع بیشتری میرود که برای خودمان ارزش قائل باشیم بعد نگوئیم چرا آقایان حق مارا نمیدهند.........تو خودگر کنی اختر خویش را بد.....مدار از فلک چشم نیک اختری را........سعادت مند باشید
شنبه 14 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از ان پدر کره خر تازیت بپرس ایرانیها چند هزار سال تاریخ و فرهنگ دارن تا چیزی را که لیاقت خود و خانواده تازی اشغالگر متجاوزت میباشد را به ایرانی ها نسبت ندهی ازادی نزدیک است
شنبه 14 اسفند 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
آن دسته از آخوند زاده های ضد ایران و تازیان ضد ایرانی توجه بفرمائید که دوباره یگ گوساله شروع به زدن حرفهای مطهری پلید گاو پسر گاو را میکند. این باعث حیرت و تعجب است که هنوز بعضی به اصطلاح ایرانی ها از این رژیم پلید هواداری میکنند. ضمنا بعد از پیروزی مردم این خاتمی سهمیه من است.please please please.
شنبه 14 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
sobat ایران تهران این چرندیات را من ننوشته ام.نقل قول کردم .خوبه منبعش ذکر شده!شما احادیث را نپسندیدی شد غیر معتبر??!!اصلا کی معلوم میکنه کدوم حدیث معتبر یا غیر معتبره?...بعد هم راجع به(برای خودمان ارزش قائل باشیم بعد نگوئیم چرا آقایان حق مارا نمیدهند)بیشتر توضیح بدهید ربطش چه بود?!در اخر با شما در مورد بهره بردن از "عقل" کاملا موافقم.همه درد من و امثال من دیدن "تقدس" بخشیدن به اموری ابلهانه است که همه شعور انسان را در پذیرشش به سخره میگیرند.خرد یاورمان باد.
شنبه 14 اسفند 1389

nader46 - انگلیس - لندن
bita tehrani-کانادا خدا خفت نکنه که مردم ازخنده.خدایی دمت گرم. خیلی حال کردم. پاینده و شاد باشی
یکشنبه 15 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
nader46 خدا تو رو هم خفه نکنه;) دم خودت هم گرم,شما هم شاد باشی ..ولی اگاه باشیم و اگاهی بدهیم.
دوشنبه 16 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +378پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد