واحدی: وحید مدیریت بازداشت فاطمه و مهدی کروبی را به عهده داشت

واحدی: وحید مدیریت بازداشت فاطمه و مهدی کروبی را به عهده داشت

 وحید» معاون اجرایی بیت رهبری نفر وسط به همراه رهبر جمهوری اسلامی و یکی از فرزندانش.

رادیو فردا :  خانواده مهدی کروبی می‌گویند بیش از دوازده روز است که از که از پدر و مادر خود خبری ندارند،  و مشاور مهدی کروبی تصریح کرده است: وحید، معاون اجرایی بیت رهبری جمهوری اسلامی، بر بازداشت مهدی کروبی و فاطمه کروبی شخصا نظارت داشته و در محل حاضر بوده است.
 وب‌سایت سحام نیوز  روز جمعه نوشته است: «در شب آدم ربایی، آقای وحید از مسئولین رده بالای دفتر رهبری و معاون اجرایی ایشان، به همراه چندین نفر دیگر با حضور در منزل آقای کروبی، شخصا فرماندهی اصلی این کار را به عهده داشته و آقای کروبی و خانم فاطمه کروبی را از منزل بیرون نموده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.»درهمین زمینه، مجتبی واحدی، از مشاوران مهدی کروبی،  نیز به رادیو فردا گفته است: «این خبر که آقای وحید بر زندانی کردن مهدی کروبی به همراه همسرشان نظارت و نقش داشته مطمئن هستیم و گمان می‌کنم به دلیل این که منزل آقای موسوی نیز که در نزدیکی منزل رهبری در خیابان پاستور قرار دارد حتما آنجا هم بوده است.»

تازه ترین عکس «وحید» به همراه رهبر جمهوری اسلامی در بازدید از وزارت اطلاعات در روز پنجشنبه


مجتبی واحدی با بیان اینکه آیت‌لله خامنه‌ای دارای «افسردگی شدید» است، گفت: «تاریخ در ایران باردیگر تکرار شده است و به همان نحوی که دستور قتل امیر کبیر را از ناصرالدین شاه گرفتند اینبار افرادی درهمان حال و احوال ظاهرا دستور بازداشت آقایان موسوی و کروبی را می‌گیرند و می‌ترسیدند ایشان به حالت طبیعی برگردد و این دستور را لغو کند.»مجتبی واحدی اضافه کرده است: «شخصی در محل حضور پیدا کرده بود که دیگر کسی نتواند این دستور را لغو کند.»به دنبال فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، برای راهپیمایی در روز ۲۵ بهمن در حمایت از قیام مردم مصر و تونس و برگزاری تظاهرات در تهران و چند شهر دیگر ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی با افزایش محدودیت‌ها برای این دو رهبر مخالفان، در آغاز آنها را به طور کامل در حصر خانگی قرار داده و برخی از سایت‌های خبری مخالفان از انتقال زهرا رهنورد، فاطمه کروبی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی به زندان حشمتیه خبر دادند.

مجتبی واحدی یکی از دلایل دیگر حضور معاون اجرایی بیت رهبری به هنگام انتقال مهدی و فاطمه کروبی را فقدان اعتماد افراد حاضر در بیت رهبری به نیروهای امنیتی دانست.وی در این زمینه، گفت: «آقایان حتی به نیروهای امنیتی خود اعتماد نداشتند و حق هم داشتند که اعتماد نداشته باشند. در همین مدت که نیروهای امنیتی در مقابل منزل آقای کروبی حضور داشتند از بین همین نیروها خبر و فیلم به بیرون برده می‌شد. اینها نگران بودند که اگر فردی مورد اعتماد بیت رهبری و آقا مجتبی در موقع دستگیری حضور نداشته باشد، نیروهای امنیتی خبرهایی به ما بدهند یا اقدامات تند انجام بدهند.»مجتبی واحدی در ادامه در خصوص روند تصمیم‌گیری دربیت رهبری جمهوری اسلامی گفته است: «آقای خامنه دچار بیماری‌های شدید از جمله افسردگی شدید هستند و نمی‌توانند شخصا تصمیم‌گیری بکنند. این کارها با هدایت باندی که آقا مجتبی در راس آن قرار دارد انجام می‌شود. این باند نگران است که با کنار رفتن آقای خامنه‌ای از قدرت منافعش به خطر بیفتد.»«وحید» یا آن گونه که برخی از سایت خبری می گویند «وحید حقانیان» به گفته مخالفان در ایران از افراد پر نفوذ و قدرتمند بیت رهبر جمهوری اسلامی محسوب می‌شود  که « وظیفه ابلاغ تصمیمات و نقطه نظرات آیت الله خامنه‌ای به دستگاه های مختلف سیاسی، امنیتی و نظامی و ایجاد هماهنگی میان آنها را بر عهده دارد.» گرچه اطلاعات زیادی در خصوص سابقه فعالیت وحید منشر نشده است ولی با این حال گفته می شود وی  «دست راست رهبر جمهوری اسلامی» و « مباشر اصلی» وی است. روز پنجشنبه، وحید، هنگام بازدید «شش ساعته» آیت‌الله خامنه‌ای از وزارت اطلاعات همراه رهبر جمهوری اسلامی بود.وحید همچنین در مراسم تنفیذ و تحلیف محمود احمدی‌نژاد در سال گذشته حاضر بود.

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
بزودی سرش بالای دار خواهد رفت!
شنبه 14 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
چنین رفتاری اوج حقارت و ناتوانی یک رهبر را نشان می دهد . رهبری که جرأت ندارد مانند یک انسان شریف با یکی از مخالفانش روبرو شود و پاسخ انتقاداتش را بدهد و مانند دزدها بطور مخفیانه دست به آدم ربایی میزند به آخر خط رسیده و امیدی بر دوام اقتدارش نیست . این یک پیروزی بزرگ برای موسوی و کروبی و ملت ایران محسوب می شود .
شنبه 14 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
وحید سگ پاسبان خوبی برای ضحاک است. کفتارها جمعشان جمع است. کار خامنه ای دیگر تمام شده و هیچ گروهی برایش تره هم خرد نمی کنند چرا که چرت همه پاره شده و فهمیده اند که تو قبری که سالها براش اشک می ریختند اصلا مرده ای نیست. فعلا همه می خواهند به گونه ای خود قدرت را در اختیار بگیرند. اما همانگونه که بساط ظلم ضحاک بر ملا و خودش رسوای خاص و عام شد و تخت فرعونیش سقوط کرد نخاله هایش هم به ترتیب به خاک مالیده خواهند شد آسیاب به نوبت.
شنبه 14 اسفند 1389

halandon - کانادا - کبک
وحید و اصغر حجازی اند کثافتند.قیافه این پست فطرتها را به یاد بسپارید تا در روز موعود به سزای اعمالشان برسند.
شنبه 14 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
سعید امامی دوم مطمئن باشید همین وحید خان جلاد یکی از مهره هائیست که باید به دست خود رهبری مثل سعید امامی حذف شود . سعید امامی آن زمان دست راست خامنه ای بود و در تمام قتل های زنجیر ه ای حضور داشت بدستور شخص خود خامنه ای و زمانی که پروژه بعدیشان احمد خمینی بود اول مخالفت کرد ولی بعد با شست و شوی مغزی که اسلام در خطر است مهره دلخواهشان را حذف کردند آقا وحید هم مطمئن باشه که به سرنوشت سعید امامی و همسرش هم خودش و هم همسرش دچار خواهند شد .
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +378پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد