مرد خسیس میوه‌ها را می شمرد

مرد خسیس میوه‌ها را می شمرد

 زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم خسیس است، با او در یک شرکت هرمی آشنا شدم و حالا می‌خواهم جدا شوم، او هر روز تخم مرغ و میوه‌های داخل یخچال را می‌شمارد.

به گزارش فارس، زنی 25 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) درخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن جوان در حضور قاضی عموزادی با بیان اینکه 4 سال و نیم از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، گفت: شوهرم حدود 6 ماه است که خانه را ترک کرده و به منزل مادرش رفته است.

وی با اشاره به اینکه مهریه 514 سکه بهار آزادی‌ام را می‌خواهم ، افزود: از ابتدا شوهرم را دوست نداشتم و به اصرار دایی‌ام با شوهرم ازدواج کردم.

این زن در مقابل قاضی عموزادی در خصوص نحوه آشنایی خود با شوهرش بیان کرد: شوهرم در شرکت هرمی که من و دایی‌ام نیز در آن مشغول بودیم، کار می‌کرد؛ ما به مرور با یکدیگر آشنا شده و با اصرار دایی‌ام با یکدیگر ازدواج کردیم.

وی با بیان اینکه شوهرم به من خرجی نمی‌دهد و به دلیل مسائل کوچک از من ایراد می‌گیرد، گفت: درست است که شوهرم معتاد نیست و از نظر جسمی سالم است ولی او از رفتار‌های من بسیار ایراد می‌گیرد و من دیگر تحمل زندگی با او را ندارم.

زن در حضور قاضی عموزادی بیان کرد: شوهرم بسیار بی‌فکر است و بهترین کارش ایراد گرفتن است؛ با این تفاسیر من باید به سر کار بروم تا خرجم را در بیاورم ولی شوهرم اجازه کار بیرون از منزل را به من نمی‌دهد. مادرم بعد از فوت پدرم بر اثر بیماری کلیوی، ازدواج کرده است و فقط یک خواهر مجرد دارم که بعد از طلاق با او زندگی‌ خواهم کرد.

زن جوان در مقابل قاضی عموزادی با بیان اینکه هر گاه دعوا می‌کنیم، شوهرم به شکلی مرا کتک می‌زند که جایش باقی نماند تا نتوانم به دادگاه رفته و شکایت کنم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شوهرم همیشه به جای او تصمیم می‌گیرند و شوهرم دائماً در خانه آنها به سر می‌برد، گفت: او همیشه برای کم یا زیاد شدن مواد غذایی در خانه دعوا راه می‌اندازد و همه وسایل را کنترل می‌کند.

زن با بیان اینکه شوهرم حساب همه وسایل خانه و پول‌هایش را دارد ، اضافه کرد: اگر او مقداری پول بابت کرایه تاکسی به من بدهد، بعد از بازگشت به خانه، آن مقدار پول را دقیقاً حساب می‌کند و باقی آن را از من درخواست می‌کند حتی اگر مقدار پول باقی‌مانده 25 تومان باشد؛ من دیگر تحمل این وضع را ندارم و خواهان جدایی هستم.

وی در حضور قاضی عموزادی بیان کرد: شوهرم حتی تخم مرغ و میوه‌های خانه را می‌شمارد تا چیزی کم نشود، در واقع او بسیار خسیس است و من فقط می‌خواهم از او جدا شوم.

مرد 29 ساله که راننده آژانس است و دیپلم دارد، در مقابل قاضی عموزادی حاضر شد و با بیان اینکه همسرم را طلاق نمی‌دهم، گفت: همسرم دچار توهم بوده و این حرف‌هایش بدون مدرک است و در صورت ارائه مدارکی در این خصوص، حرف‌هایش را قبول می‌کنم.

زن بار دیگر در برابر قاضی عموزادی بیان کرد: شوهرم نمی‌خواهد من با کسی رفت و آمد داشته باشم اما خودش مانند «خاله زنک‌ها» پشت سر همه حرف در می‌آورد و همه اقوام و آشنایان از این رفتار او شاکی هستند.

وی با بیان اینکه من در خانه به هیچ چیز نمی‌توانم دست بزنم گویی شوهرم رئیس خانه و صاحب وسایل آن است، گفت: اگر وسیله‌ای سر جایش نباشد، او دعوا به راه انداخته و مرا «تنبل و شلخته» خطاب می‌کند.

مرد در برابر قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده گفت: مهریه همسرم عندالمطالبه است و من تا حد توانم آن را می‌پردازم.

وی با اشاره به اینکه حقوق من 303 هزار تومان در ماه است و حتی به پرداخت مبلغ یک سکه هم نمی‌رسد، افزود: من در حد توان و به صورت قسطی مهریه زنم را می‌پردازم اما او را طلاق نمی‌دهم.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات طرفین (زن و مرد)، حکم پرداخت مهریه زن را صادر کرد اما حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زن و شوهر را به مصالحه دعوت کرد.

*fanoos* - ایران - خرم آباد
من وقتی برای کسی کار خیر و نیکی انجام میدادم تنها دعای خیری که برای من میکنن و میگفن :دخترم الهی نجیب گرفتار شی ..
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
پدر مادر اینهمه با سختی و مشقت پاره تنشون رو بزرگ و به یک جایی میرسونن خیلی درداوره که اخرش دست یک نانجیب بیفته واقعا ظلم بزرگیه.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

MNS - آمریکا - مورگن هیل
قاضی منتظر زن بره یه دوست پسر بگیره که من بهش حق میدم اگر این کار بکنه بعد با دوست پسرش مرده را به دیار فانی بفرستن که اینجا بهش حق نمیدم بعد قاضی حکم اعدام این دونفر هم صادر میکنه همه از دست هم خلاص میشوند والسلام. من نمیدونم چه اجباری که یه نفر در کنار کسی که هیچ علاقه ای بهش نداره زندگی کنه یا چرا شوهر نباید طلاق بده ؟
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
هنوز کودک درون فعال است ... کودکٍ بیمار درون.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
*fanoos* - ایران - خرم آباد.خوب گفتی
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
حالا دائیت کجاست?.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

cat - اتریش - وین
صد رحمت به مجرد موندن,خدا همچین شوهری نصیب نکنه,
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
خدایی بعضی ازمردهاخیلی,,عتیقه,,هستند.وبعضی زنهاهم خیلی کم شانس.fanoos عزیزتاجای که من میدانم هموطنان,,لر,,مااینگونه نیستند.اگرچه مردسالاری خیلی حاکمه.البته فرقهایی بین,,بروجرد,,بامثلا,,منطقه کوهدشت و........دراینمورد کمی فرق میکنند.ولی ,,لرهای,,عزیزازالیگودرز تاپلدختر تاکوهدشت نوراباد.ودرود وخرم ابادیها....همگی درمهمانوازی وصداقت حرف اول رامیزنند.باسلام به همه لرستانیهای عزیز.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

porharfi - هلند - آرنم
جیرینگ جیرینگ صداش میاد!! سکّۀ آزادی میاد!! بهار میاد !!.جیرینگ جیرینگ آزادی زن با سکُۀ در بهار میاد!!....
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
ای وای بر ما ایرانیان اگر مرد معتاد نباشد , امروزه از خصایص وی بشمار میرود در قدیمها افتخار میکردند که همسر تحصیلکرده است حالا اینکه معتاد نیست.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
کاسیت - ایران - خرم اباد خواهش میکنم هموطن محترم.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
از یک دوست بسیار محترمی که رئیس دادگاه خانواده است در رابطه با مسائل طلاق ایران پرسیدم . ان مرد قاضی محترم جواب داد 99 در صد ام المومنین های ایرانی ادعا های انها پوچ و فاقد مستندات است.خوب دقت کنید میبنید که درد این مومنه همان سکه و مهریه و پول و این مزخرفات است شما از هیچکدام از این منوره های با ایمان نخواهید دید که دلایلی دال بر انسان زنده بودن و متکی بر نفس بودن وبا همراهی و مساعدت داشتن با همسر خود در زندگی زناشوئی خود مطرح نمایند. تماما حرف های انها یک مشت مزخرفات و ادعاهای سو استفاده گرانه از فردی بنام شوهر . یک راننده ازانس برای سیر کردن شکم این نو رسیده باید 18 ساعت کار کند.ان امالمومنین در شرکت های هرمی رفت امد دارد مشخص است که هرمی کار میکند و هرمی فکر میکند و هرمی زندگی میکند. ان فقط سکه را میخواهد. این بانوی محترم ازدواج نکرده که اشپزی برای این الدنگ بکند .این منوره ازدواج نکرده که مرد را تمکین کند . مگر حیوان است این خانم .خدائیش اکثر اینها روزگار قبل از ازدواج خود را فراموش میکنند که به چه بیماریهای روحی روانی مبتلا هستند تا یک خر برای سوار شدن پیدا کنند
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
هیچکدام ازمامتوجه,, هرمی,,بودن فکرنکرده بودیم. bavafa ایول.ماایرانیهابرعکس اروپائیان همیشه اززنها,,الکی,,حمایت کردیم.خودموناکشتیم.اوناهم بیشترسوارشدن.دراروپاخصوصا.خیلی دلم میسوزه بحال,,مردها,,
جمعه 13 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
h.k دانمار ک . اودا علت گرفتاریهای مرد های ایرانی میدانی از کجا ست. تمام این مشکلات از ناموس پرستی احمقانه و تعصب های کور کورانه سر چشمه میگیرد. بسیاری از مردان ایرانی را در اجتماعات خوب زیر نظر بگیرید . گاها از شدت غیرت وتعصب به عیال بی مغز و بی تفکر خود که با پوشیدن لباس های جلف و سبک قصد خود نمائی دارند و باعث نگاههای مکرر مردان دیگر میگردند .این مرد غیرتمند ایرانی که قادر بجلوگیری از حرکت های ناپسند عیال خود نیست . نگاه مردم بعیال شهوی این مرد ناموس پرست که مسلما بر افروختگی غیرت اقای ایرانی و سپس درگیری های احمقانه در جمع میشود . مردک ابله قادر نیست بعیال خود نحوه پوشیدن لباس یک خانم منطقی را یاد اوری نماید اما در جمع هزاران نفری با دیگری درگیر ی فیزیکی پیدا میکند . اینگونه حرکات نشانه حماقت مرد ایرانی است که قادر نیست عیال شهوی خود را با منطق روز اشنا کند .زیرا میترسد که فردا شب عیال تمکین نکند .در حالیکه عیال در فکر پیدا کردن تمکین جدید است این مردک اجمق و ابله نمیداند و هزاران دلیل دیگر که باعث سو ی استفاده ام لمومنین های ایرانی ساکن فرنگ میگردد
جمعه 13 اسفند 1389

helya - مالزی - کوالالامپور
حالا این چه دخلی داشت به شرکت هرمی؟؟؟؟؟ اگه تو شرکت دارویی آشنا می شدن اینجور نمی شد مرده؟
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند