قبض ۱۰ هزار تومانی گاز، اکنون ۱۷۰ هزار تومان آمده است؟!

قبض ۱۰ هزار تومانی گاز، اکنون ۱۷۰ هزار تومان آمده است؟!

جهان نوشت: گزارش های رسیده حاکی از آن است که این روزها قبض های گازی برای بسیاری از خانواده ها می رسد که گویا بین ۵ تا ۱۰ برابر نرخی مصرفی همین خانوارها در آخرین فیش پرداختی بوده است.

تعدادی از مردم از شهرهای مختلف کشور در تماس با جهان از افزایش غیر قابل انتظار مبلغ قبض های گاز خود ابراز شگفتی کرده اند. یکی از شهروندان در تماس با جهان می گوید: برای آپارتمان ۸۰ متری من که در گذشته قبض گازی در حدود ۳ یا ۴ هزار تومان می رسیده است، اکنون قبض گازی برای مدت مشابه آمده است که مبلغ آن ۹۷ هزار تومان است. یکی دیگر از شهروندان نیز که از یکی از شهرهای بزرگ کشور تماس گرفته، می گوید: من یک خانه ۳۰۰ متری ویلایی دارم که قبض آن به صورت متداول بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان بود اما قبض کنونی که به دست من رسیده، ۱۷۰ هزار تومان است. گفته می شود بسیاری از شهروندان که با قبض های اینچنینی مواجه شده اند به ادارات گاز در شهرهای خود مراجعه کرده و حتی اظهار داشته اند که مبلغ درج شده در قبض برای گاز مصرفی آنها اشتباهی بوده است، که البته مسئولان ادارات نیز ضمن تکذیب اشتباه بودن مبلغ گاز بیان داشته اند که میزان مصرف شما زیاد بوده و این مبلغ نیز صحیح است. البته در برخی از ادارات گاز نیز مبلغ قبض ها برای شهروندان؛ پس از مراجعه آن قسط بندی شده، تا بتوانند در شرایط راحت تری آن را بپردازند. یکی از مردم نیز در تماس با جهان با اشاره به تفاوت چند برابری مبلغ قبلی قبض گاز منزل خود با مبلغ قبض جدید، می گوید: این تفاوت فاحش برای من بسیار عجیب است. در واقع اصلا پیش بینی نمی کردم که با یک مصرف معمولی برای یک آپارتمان ۹۰ متری، که تقریبا در قبل و بعد از هدفمندی یارانه ها تغییری هم نداشت، این اندازه در تعیین مبلغ گاز مصرفی، تأثیرگذار باشد. اخبار رسیده به جهان همچنین حاکی است، صاحبان برخی منازلی که در آنها مصرف گاز به هر دلیلی بالا بوده است و یا مشاغل خانگی دارند نیز، با مبالغ بسیار بالایی در قبض های گاز خود مواجه شده اند که برای آنها بسیار غیر منتظره بوده و مجبور به مراجعه به ادارات گاز در شهرهای خود شده اند. به نظر می رسد این مسئله نیاز به پاسخگویی مسئولان ذیربط در زمینه علت افزایش اینچنینی قبوض گاز دارد.

zamanphp - ایران - اصفهان
بالاخره باید یه جوری کسری بودجه رو جبران کنند
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
مدیریتِ یارانه هائی که در دست امام ِ ناپیدا و همیشه غائبِ رئیس آقا قرار داشته باشد. کنترهای خانه ها نیز بصورت فشفشه ای فعال شده و پولهای مردم نیز به گونه ای شگفت انگیز غیب میشود !
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

faramarz65 - ایران - تهران
قبض 32 هزار تومانی ..............389 هزار تومان. ............امیدوارم هیچ کس پرداخت نکند .ما که نمیدیم
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
ابا بهتون سهام عدالت داده یارانه داده خوب یه زره بزارین تو بورس و بقیه را هم بدین پول اب برق گاز گوز. ای مرگ بر دیکتاتور
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
تا زمانی که ارتش در کنار مردم قرار نگیرد و یک نیروی واحد منسجم در مقابل سپاه و بسیج را که تکیه گاه اصلی رژیمند بوجود نیاورد وضع نه تنها درست نمی شود که وحشتناک خواهد شد بطوریکه واقعا یک مرگ تدریجی در انتظار ملت نگون بدختمان است. جنایتکار زبان زور را فقط و فقط می فهمد و بس. همه دنیا از مردم ایران در عجبند. نان سنگک که باید از بهترین ارد تهید گردد و گرنه جواب نمی دهد هزارو دویست تومان یعنی از قیمت نان گندم هموزن در سوئد گرانتر است. و این یعنی فاجعه.یک کارگر معمولیسوئدی یکمیلیون و ششصد تومان میگیرد!!!???
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
چیزی که عوض داره گله نداره.یارانه را که از جیب عمه ش نمییاره که خیرات کنه.باید جای خالی صندوقش را پر کند..
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
غذای سگهای بسیجی بلخره باید یکجوری تامین بشه دیگه.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
ملت فهرمان پرور اگر میخواهند ضربه نهائی را بر این جنایتکاران وارد کنند . نباید به هیچ عنوان قبضهای دولتی را بپردازند. تا سرنگونی نظام اسهالی نهضت ازادی بخش ایران ادامه دارد.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
تو روح وجسم تمام حزب الهی های ولایت لجنزار اسلامی ,ریاکاران وزهد فروشان وجنایت کاران و دین فروشان , تصویر 500 مسئول بدار اویخته شما با گردن و نخاع های شکسته در میدان های تهران هر روز پر رنگ تر می شود.ایرانیهای با غیرت و وطن دوست به چیزی کمتر از این قناعت نخواهندکرد.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

louisette - فرانسه - مارسی
نپردازیم .همبستگی نداریم .هم خدا را میخواهیم وهم خرما.تا کی اینقدر سست عنصر وگوسفند وار توی سرمان بزنند و هر چی را بخوردمان میدهندو جیک نمیزنیم؟
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

salar_20 - ایران - همدان
ملت قبوض خود را پرداخت نکنید جمهوری اسهالی کارش بزودی تمام است.مرک بر خاینه ای
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
من یکساله تو این سایت دارم میگم بهترین و کم خطرترین راه ضربه زدن به این حکومت پرداخت نکردن قبضهای آب و برق و گاز و تلفن و اقساط وام هست ...حالا کی این عملی بشه خدا میدونه مطمنم اگه رهبران جنبش سبز بجای فراخوان از مردم این رو بخوان خیلیها انجام میدن...
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

amidjan - ایران - تهران
نوش جون اون کسایی که گفتن خدا پدر مموتی رو بیامرزه حالا قبضها رو پرداخت کنیدتا بعد. البته عزیزان توجه داشته باشن که تازه روز خوشی مونه هنوز سر بزرگش زیر لحافه
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند