مادری با گرسنگی دادن، ‌دختر هفت ساله‌اش را کشت!

مادری با گرسنگی دادن، ‌دختر هفت ساله‌اش را کشت!

یک مادر انگلیسی آنقدر دختر هفت ساله‌اش را گرسنه نگهداشت تا مرد.



به گزارش ایسنا، «آنجلا گوردون» 36 ساله که به اتهام ارتکاب عمل غیرانسانی علیه دختر هفت ساله‌اش به 15 سال حبس محکوم شده است، به دلیل عذاب وجدان دچار اضافه وزن 114 کیلوگرمی شده و از مرگ دخترش به شدت ناراحت است. بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیس، دختر هفت ساله این زن که «خیرا اسحاق» نام داشت، به دلیل بی‌توجهی مادر و ناپدری‌اش و گرسنگی عمدی دچار سوء تغذیه شده و در زمان مرگ تنها 15 کیلوگرم وزن داشت، در حالی که در منزلشان انواع غذاها یافت می‌شد.

منابع آگاه از قول این زن یادآور شدند که این دختر بچه به شدت به غذا خوردن علاقه داشته و حتی بیش از حد معمول موادغذایی مصرف می‌کرده است، به طوری که دوستان و اطرافیانش او را ترک کرده و علاقه‌ای به رفت و آمد با او نداشتند. مادر این کودک هم برای تنبیه وی او را از خوردن محروم کرده بود. بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل، «خیرا اسحاق» دختر بچه هفت ساله پیش از مرگش زیر دست این مادر و ناپدری‌اش «جنید ابوحمزه» بود و به شدت با چوب بامبو مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفت. علاوه بر این، این زوج دختر بچه هفت ساله را مجبور می کردند که ساعت‌ها با لباس خواب خارج از خانه بماند، بطوری که این کودک در زمان مرگ 40 درصد از وزن بدنش را از دست داده بود. بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیس، ناپدری این دختر بچه از شیزوفرنی رنج می‌برد، به طوری که این دختر به همراه پنج کودک دیگر غذای خود را در ظرف مخصوص سگ‌ها و در طبقه بالای منزلشان در منطقه «هندز وورث» در «بیرمنگهام» صرف می‌کردند. هنگامی که از این مرد علت و انگیزه این کار پرسیده شد، وی تنها جواب داد که برای ادب کردن و تربیت درست به این کودکان گرسنگی می‌داده است،‌به طوری که وضعیت کودکان دیگر که هویتشان مشخص نشده است، نیز به شدت وخیم است و آنان بسیار لاغر هستند. var _JOOMLACOMMENT_MSG_DELETE = "آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟"; var _JOOMLACOMMENT_MSG_DELETEALL = "آیا مطمئن هستید که می خواهید همه ی نظرات را حذف کنید؟"; var _JOOMLACOMMENT_WRITECOMMENT = "نوشتن نظر"; var _JOOMLACOMMENT_SENDFORM = "ارسال"; var _JOOMLACOMMENT_EDITCOMMENT = "ویرایش نظر"; var _JOOMLACOMMENT_EDIT = "ویرایش"; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE = "لطفا نظر خود را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_CAPTCHA = "لطفا کد آنتی اسپم نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_CAPTCHA_FAILED = "کد آنتی اسپم وارد شده صحیح نمی باشد. لطفا کد نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_EMAIL = "اعلام خواهد شد, لطفا ایمیل خود را وارد کنید"; var _JOOMLACOMMENT_ANONYMOUS = "ناشناس"; var _JOOMLACOMMENT_BEFORE_APPROVAL = "نظر شما برای تایید در لیست مدیر سایت قرار گرفت و بعد از تایید شدن منتشر خواهد شد."; var _JOOMLACOMMENT_REQUEST_ERROR = "درخواست ناموفق"; var _JOOMLACOMMENT_MSG_NEEDREFRESH = "صفحه دوباره بار گذاری شد.";

feminism - انگلستان - لندن
این خبر مربوط به می ماه سال 2008 است و شما الان اینو چاپ میکنید !! مادر و ناپدریش هم در ماه مارچ 2010 به 15 سال حبس محکوم شدند.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

raky gol - عراق - دهوک
دلم کباب شد . دختر به این نازی....... خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

siah76 - امریکا - لوس انجلس
مسلمان سیاه.. وای...وای... از قیافه اش معلومه چه اشغالیه...
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
یک مسلمان احمق دیگه.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

saeed85 - ایران - تهران
دیوانه. معلوم است که پدر و مادرش اختلال روانی داشتند.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
همانطور که ا.ن مهننننس نمونه شد این خانومه هم مادر نمونه.چطوره?
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
من فکر میکردم عذاب وجدان انسان را از خورد و خوراک میندازه نمیدونستم عذاب وجدان ادم را چاق میکنه
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

قانون جنگل - المان - کلن
ما این همه خبر روز داریم به خصوص در زمان حال و از کشورخودمان وشما دنبال خبرهای 2 سال پیش اون هم تو اشغالهای انگلیس ? برای اینکه از جریان های کشور دور باشیم حداقل چندتاجوک بامزه تعریف کنید شاید که برای چندثانیه غمها رافراموش کنیم. از گذاشته منتفرم چرا که از اینده غافلم میشم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
باورش خیلی مشکله
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

louisette - فرانسه - مارسی
از این جانوران انسان نما زیاده.رذالت زنها عجیبه.شنیدیم که مادر دزدی یا خودفروشی میکنه برای محافظت از بجه هایش ولی این مدلیشو کمتر دیدیم.51 سال کمه.ابد لیاقت این حیوانه.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
عجب احمقی بود تاسف باره
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
louisette- فرانسه-مارسی. 15 سال !!
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
feminism - انگلستان - لندن:سلام. ممنون که گفتین. این سایت هم بعضی وقتا یه کارایی میکنه ها.. ولی حالا از همه چی گذشته شما یه مدرک رو کنید که این قضیه مال دو ساله پیشه. تازه ممکنه بازم شک کنم که شاید شایعه باشه یا دروغ. بازم میتونید مدرک رو کنید؟ شوخی کردم.به دل نگیرید. فقط لینک دو سال پیش خبر رو اگه میشه و واستون زحمتی نیست لطف کنید بزارید ببینیم. مرسی.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
kili-patilaki-قطر-دوحه- گزارش تهیه شده از مصاحبۀ با پلیس و پدرش را هم میتونی ببینی ! https://news.bbc.co.uk/1/hi/england/8519862.stm. البتّه با ارائۀ مدرک که گویای واضح و آشکار این موضوع میباشد امّا اینجور به نظر میرسد که شخص شما به همه چیز حتّی جنسیت خودت هم شکّ داری !!! شوخی کردم.به دل نگیرید.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
از بس تو انگلیس مردم مشکل مالی وبیکاری هست .گدا هم فراوان.
جمعه 13 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
danial nabi-سوئد-استکهلم- حتمأ جنابعالی هم مقام و رتبۀ شریفِ باجگیری از گدایان را داشته اید که اینگونه آمار هم میدهید !؟ مگر مجبورت کردن که از وجودت اینهمه چرت و پرت استخراج کنی !! این زنِ مسلمانِ احمق خودش عمدأ به فرزندانش گرسنگی میداده, نه اینکه حمایت مالی از دولت نداشته باشه و یا اینکه ندار و تهیدست باشه !!
جمعه 13 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد