محمدر ضا رحیمی : تمام ایرانیان تا ۲ سال آینده صاحب مسکن می‌شوند

محمدر ضا رحیمی : تمام ایرانیان تا 2 سال آینده صاحب مسکن می‌شوند

فارس نیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سال آینده در 18 استان کشور مسکن‌دار شدن تمام اهالی آن استان‌ها را جشن می‌گیریم و سال بعد از آن مسکن‌دار شدن تمام ایرانیان را جشن خواهیم گرفت.

 
به گزارش فارس، محمدرضا رحیمی امروز در همایش رؤسای دفاتر نمایندگی‌های داخل و خارج خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سختی‌های عرصه خبر و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: محیط خبری امروز جهان، محیطی صهیونیستی است و خبرگزاری‌های مهم جهان در دست آلوده‌ترین و بدترین مردم جهان است.
وی ادامه داد: از درون چنین فضایی، خبری را به درستی نشر دادن، کار بسیار دشواری است چرا که تعداد و امکانات شما کم و اندک است و امکانات و تعداد دشمنان فراوان است. رحیمی با بیان اینکه صهیونیست‌ها تعدادشان کم است، خاطر‌نشان کرد: اما صهیونیست‌ها تحت تعلیم کتاب منحرف "تلمود " و زمانی که دنیا مشغول کارهای دیگری بود با مظلوم‌نمایی، اقتصاد جهان را بلعید و امکاناتی را در اختیار گرفتند که دنیا را در جهت دیگری هدایت کنند اما در این عرصه قطعا پیروزی با شماست چرا که خدای من و شما همان خدای موسی، ابراهیم و عیسی است. معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: البته آثار پلید این خبرگزاری‌های وابسته در درون کشور هم وجود دارد؛ عده‌ای کسوت‌ها را به کسوت اسلامی آراسته کرده‌اند وگرنه از اصحاب همان شیطان‌ها هستند و سعی‌ می‌کنند همه خوبی‌های نظام را منحرف نشان دهند. رحیمی مدعی شد: این عده شعار ولایت فقیه سر می‌دهند اما دشمن درجه یک ولایت فقیه هستند، شعار حمایت از دولت می‌دهند ولی خصم درجه اول دولت هستند. معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: باید خبر درست و اصیل نظام اسلامی را به همه برسانیم و شما بهترین‌های کسانی هستید که در این عرصه مساعی خود را به کار گرفته‌اند. رحیمی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: دبیر شرق‌الاوسط در این خصوص گفته که اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها وقتی انجام می‌شود که کشور در اوج ثبات باشد پس جمهوری اسلامی ایران با اجرای این طرح در اوج ثبات و اقتدار است. معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری جلسات ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: تمام جلسات این ستاد از ساعت 8:30 شب به بعد و تا ساعت یک نیمه شب برگزار می‌شود و کوچکترین مسئله‌ای که در کشور در خصوص اجرای این طرح روی می‌دهد در این ستاد منعکس و بررسی می‌شود. ایجاد 2 میلیون شغل در سال 1390 -------------------------------------------- وی با اشاره به تعهد دولت برای ایجاد یک میلیون و 500 هزار شغل جدید در سال جاری یادآور شد: برای سال آینده ایجاد 2 میلیون شغل را تعهد کرده‌ایم. معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه به طرح‌ها و برنامه‌های دولت در زمینه تأمین مسکن اشاره کرد و اظهار داشت:‌ تعهد کرده‌ایم که هیچ ایرانی بدون مسکن باقی نماند و قول می‌دهم تا 2 سال آینده هیچ ایرانی بدون مسکن باقی نماند. وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها مانند قم و سمنان بیش از نیاز موجود مسکن ساخته شده است، تصریح کرد: سال آینده در 18 استان کشور مسکن‌دار شدن تمام اهالی آن استان‌ها را جشن می‌گیریم و سال بعد از آن مسکن‌دار شدن تمام ایرانیان را جشن خواهیم گرفت. معاون اول رئیس‌جمهور یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام دولت را موضوع نرخ بالای بهره‌های بانکی اعلام کرد و گفت: برخی از بانک‌ها بهره‌ای که می‌گیرند ربا است و باید این نرخ بهره‌ها را کاهش بدهیم تا بانک‌ها در خدمت رفاه مردم قرار گیرند.
avinam - سوئد - استکهلم
باشنیدن این خبر بسیاری از مردم اروپا و امریکا به سفارتخانه های ایران هجوم بردند و درخواست پناهندگی اجتماعی کردند.
دوشنبه 27 دی 1389

msforugh - ایران - تهران
باز حرفهای پا منقلی .
دوشنبه 27 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
اره, خمینی هم از وعدها داده بود. نفت مجانی, اب مجانی, برق مجانی.
دوشنبه 27 دی 1389

kamia1 - المان - کلن
ززززززززززززززززززززززررررررررررشک!!!!
دوشنبه 27 دی 1389

khosh-kheyal - ایران - شیراز
اینا چی مصرف میکنن قابل از اینکه برن پشت تریبون که اینقدر حرفا قشنگ میزنن. فکر کنم موادش درجه ۱ و عالی استفاده میکنن. این کوفتی که ما استفاده میکنیم هم چی حالی بهمون نمیده.
دوشنبه 27 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
تو که راست میگی ولی بر پدر دروغگو لعنت!
دوشنبه 27 دی 1389

bnajafi2003 - سوئد - گوتنبر
.رحیمی هم یاد گرفت خالیبندی را.فکر کنم ومیخواهد رئیس جمهور اینده بشه
دوشنبه 27 دی 1389

bnajafi2003 - سوئد ر - گوتنبرک
برای مطرح ماندن در خبر‌ها گفتن دروغ‌های بزرگ و وعده‌های غیر ممکن .
دوشنبه 27 دی 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
انشا الله سال دیگه جشن رفتن شما رو میگیریم که اینقدر دروغ نگین.
دوشنبه 27 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
یه چیزی بگو بگنجه/ ادم دروغگو همون برج میلاد...
دوشنبه 27 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
وقاحت حدی نداره!!!
دوشنبه 27 دی 1389

rasolhasani - ایران - تهران
اینها فکر هم میکنن حرف میزنن یا مثل باد معده یک چیزی آزاد میکنن مردم اینقدر نفهم هستم ما که موندیم
دوشنبه 27 دی 1389

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
بس کنید فریب مردم را.دروغ گویان از خدا واز دین بی خبر.اکثر ملت شمارا دیگر قبول ندارد.تازه از کجا معلومه تا دو سال دیگر باشید؟تونس 1 ماهه کله پا شد.
دوشنبه 27 دی 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
امرار و معاش مردم را درست کنید مسکن پیش کش. یا شاید هم داره اینو میگه که تا2سال دیگه هم حداقل سر کار باشند. حقه بازی و وقاحت هم حدی دارد.پست فطرتهای دروغگو
دوشنبه 27 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
منظورشان قرص مسکّن است ،!
دوشنبه 27 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
در فکر مسکن خود در 2 سال اینده باش !
دوشنبه 27 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
این اون مسئله ای بود که خدمتتون عرض کردم
دوشنبه 27 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
منظورش به خانه ی ابدیست. و احتمالا وقتی که مدام از حکومت خبیث خود و چند میلیون طرفدار خود با نام ملت یا ایرانیان یاد میکنند قطعا برای همین ملت ساندیس خور و اربابانشون خانه ی قبر را خواهند ساخت البته ملت حقیقی ایران این زحمت را جهنم سر این از خدا بی خبران خواهند کشید.
دوشنبه 27 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
وقاحت هم اندازه ای داره مردک بیشرف تو اگر عرضه داری یک سری به خوزستان بزن و زندگی هموطنان ما را در فقر و فلاکت ببین و از دادن پول های نفت برای ساختن درب طلای مقبره های تازی زاده ها و ساختن جاده و شهر برای لبنان و گروه های حزب الله خجالت بکش.ننگ بر تو و ابلهی نژاد و گدا علی که با زور و نیروهای پاچه خور زر خرید بر مقدرات مردم ایران خود را تحمیل کرده اید. ننگ و لعنت ابدی بر تمامی وقیحان و مفت خوران تو بدان که زود تر از دو سال شما را به خاک سپرده و از ننگ وجود کثافت شما و دین تجاوز و دروغ شما خود را رهانیده ایم.
دوشنبه 27 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
اگه همه مثل تو پرونده کلاه برداری داشته باشند خوب ممکن است تجربه داری میدونی دیگه
دوشنبه 27 دی 1389

amir_masood16 - ایران - قم
تو که راست میگی. لعنت بر پدر و مادر دروغگو. کثافت بی لیاقت
دوشنبه 27 دی 1389

avareh swed - .سوئد - بوروس
اغای رحیمی دزد بزر گ که پرونده دزدی تو دردست بررسی است. باوعده و وعید مردم خانه دار .وشکم انها سیر نمیشود .هروقت جیب های شما اغایان پر شد .شاید بشود برای مردم کاری کرد .که فکر نمیکم جیب شماها باین زودیها پر شود .ولی وضع ردم از این بدتر خواهد شد .
دوشنبه 27 دی 1389

porharfi - هلند - آرنم
خمینی از گور سر بر آورده !..هم میهنان تصویر ش را بر ماه* بنگرید!..
دوشنبه 27 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
خوب به چه قیمتی ؟ با چه در آمدی ؟ هزینه‌ها رو چه طوری این ملت تامین کنند ؟ ماهی‌ گیری یاد بده ماهی‌ نده . شما کاری کنین مردم سطح در آمدی یکسان و خوب داشته باشند ، خودشون بلدند خونه بسازند.
دوشنبه 27 دی 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از انقلاب تونس مثل سگ ترسیدند با این متدها سر مردم را کلاه نمیتوانید بگذارید اوضاع خراب تر از این حرفهاست
دوشنبه 27 دی 1389

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
سنگ بزرگ علامت نزدن است.
دوشنبه 27 دی 1389

hameshehbahar - انگلیس - لندن
مسکن اخرت منظورشه ....
دوشنبه 27 دی 1389

svenskpojke - سوئد - استکهلم
khosh-kheyal - ایران - شیراز درست میگی چند وقته خیلی ا مسولان از این دروغها زیاد میگن اگر فهمیدی به ما هم بگو
دوشنبه 27 دی 1389

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
احتمالا" تا دو سال دیگر همه را میکشین که با این اوصاف یک خانه ابدی خواهند داشت بعد با شناسنامه هایشان از بیمه کلاهبرداری خواهی کرد رحیمی تو دیگه چی هستی
دوشنبه 27 دی 1389

ایران دوست - ایران - تهران
ما لب اب بریم چشمه میخشکه!حالا که این همه صدمه خوردیم اجر و مصالح خریدیم حالا میگن دو سال دیگه خانه میدهند!!!
سه‌شنبه 28 دی 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
ای بر پدر دروغ گو لعنت
سه‌شنبه 28 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.