سپاه: هواپیماهای سرنگون شده آمریکایی را نمایش خواهیم داد

سپاه: هواپیماهای سرنگون شده آمریکایی را نمایش خواهیم داد

با وجودی که نیروی دریایی آمریکا از وقوع هرگونه «سرنگونی اخیر» هواپیماهای خود در منطقه خلیج فارس ابراز بی‌اطلاعی می‌کند، سپاه پاسداران می‌گوید که دو فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را در خلیج فارس سرنگون کرده و قصد دارد «در زمان مناسب» آن‌ها را نمایش دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، روز شنبه در ارتباط با انکار سرنگون شدن هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس از سوی نیروی دریایی ایالات متحده گفت: «آمریکایی‌ها خودشان را ابرقدرت و دارای بالاترین تکنولوژی و علم می‌دانند و طبیعی است که چنین مسائلی را به راحتی قبول نکرده و تکذیب کنند اما آنچه مسلم است به طور قطع سپاه پاسداران این اقدام را انجام داده و دلیل آن نیز این است که الان هواپیماها در اختیار ماست و در زمان مناسب حتما آنها را نمایش خواهیم داد.»علی فدوی هواپیماهای ساقط شده را جزو مدرن‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی نیروی دریایی آمریکا با قابلیت پروازی بالا دانست و افزود: «این هواپیماها به واسطه کوچک بودن به راحتی می‌توانند از روی ناو، مورد استفاده قرار گیرند.»روز دهم دی‌ماه، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از «سرنگونی دو هواپیمای جاسوسی غربی بر فراز خلیج فارس» خبر داد ولی در این مورد
مدرکی ارائه نداد.به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعلی حاجی‌زاده در این مورد اظهار داشت: «ما تا الان تعداد زیادی از هواپیماهای جاسوسی و فوق پیشرفته آنها را سرنگون و در مواردی مهندسی معکوس کرده‌ایم و تعداد زیادی از این هواپیماها را ساخته‌‏ایم. البته بعضی از مسائل از نظر ما خیلی اهمیت ندارد که بازگو شود، مثلاً ما در خلیج فارس دو فروند هواپیمای آنها را ساقط کرده‌ایم.»وی در این گفت‌وگو در مورد زمان این رویدادها و کشوری که «هواپیماهای سرنگون شده» به آن تعلق دارند توضیحی نداد.بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ناوگان پنجم ایالات متحده که در خلیج فارس مستقر است در واکنش به این خبر گفته‌است گزارشی که حاکی از سقوط «اخیر» هواپیماهای خود باشد دریافت نکرده‌است.
haghighatgo - ایران - برلین
اگر این که یه هواپیما بوده اگر صدتاشو هم سرنگون کردی..."اگر خودش باطریش خراب نشده باشه و حالا هم با هونگ روش بکوبی" نون و آب برای مردم " گاز. برق ..آب ..مجانی خواه " تو ایران نمیشه !!. نشون بده که پول ایرانی رو چطور سرنگونش کردید؟ و از یه اسکناس صد تومانی سال 57که ارزش چهارده دلارر و در سال 89 ارزش یک دهم یه دلار شد؟؟ !! . اگر نشون بدی که چند میلیون دلار تو حساب های بانکته تو خارج جمع شده . اون وقت بهت میگم پسر و پسرهای خوب ولایت فقیه !!
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
بابا یک داستان دیگری بساز .اگر یک چنین کاری کردی دست درد نکند ولی چرا نشان نمیدهید .از اون اغا یاد گرفتین.نشان دهم نشان بدم .اگر خجالت میکشید .میخواهید من نشان بدهم .هرچند که شماها نمیدانید یعنی چه .چون رویتان زیاد است وانهم علت دارد . بوروس
یکشنبه 26 دی 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
حتما یک کلاغ رو روی هوا زدن
یکشنبه 26 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
نمایشش را خواهید ساخت اگر درست بود همان ابتدا باید بلافاصله نشان می دادید. وقتی موشکهای چینی که به هوا فرستادید با فتو شاپ درست کنید و فیلم ندا ی ایران زمین را با این وقاحت و بیشرمی. این نمایش را درست نمی کنید. رجز بخوانید تا زمانیکه مانند صدام از دخمه بیرونتان بیاورند. haghighatgo - ایران - برلین. هموطن محترم برای ساندیس خوران بیسواد بگوئید که هر دلار هفت تومان بود اینها عادت دارند همه چیز را تنها بشنوند و پس آن حساب و کتاب تفکری نیست. و الان هر دلار هزار تومان شده. می خواستیم امریکا در برابر مرگ بر امریکای نمایشی که سی و دو ساله میگویند اعتراض کند؟
یکشنبه 26 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
.. در مواردی مهندسی معکوس کرده‌ایم و تعداد زیادی از این هواپیماها را ساخته‌‏ایم .. ؟!!! بهتر نیست از تکنولوزی برتر خودتون برای مهندسی معکوس هواپیماهای مسافربری استفاده کنید تا مجبور نباشید تابوتهای پرنده روسی و .. رو به قیمت زیاد بخرید و باعث کشته شدن هموطنان مون بشید!!! آخه لاف اومدن هم حدی داره!!! این حرفها فقط برای خر کردن ساندیس خورها و شیفتگان مقام عظمای وقاحت بدرد میخوره و بس.
یکشنبه 26 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
haghighatgo - ایران - برلین خیلی خوب گفتی مرسی .
یکشنبه 26 دی 1389

habibollah - ایران - تهران
avareh swed - سوئد - بوروس. هنوزکارفتوشاپ تموم نشده.هاهاهاهاها
دوشنبه 27 دی 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
پس نشون بدین دیگه؟؟ چرا هی‌ امروز فردا می‌کنین.
دوشنبه 27 دی 1389

Nani2008 - انگلستان - لندن
آقای haghighatgo - ایران - برلین، هر دلار در سال 57، مبلغ 70 ریال بود که الآن حدوداً 13000 ریال هست. یعنی حدوداً 180 برابر یا بیشتر، ارزش پول ایران از دست رفته. گیرم که خبر درست هست و هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی زدید، آیا با این جرأت، خواهید توانست به یک سرباز آمریکایی شلیک کنید؟ آزاد کردن و تقدیر از 6 جاسوس انگلیسی در آبهای خلیج فارس، به خوبی سابقه رأفت اسلامی شما را نشان داد.
دوشنبه 27 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
آقا نشون بده.اینا اینطورین.دیر باور و کج فهم.آمریکا رو توی ذهن خودشون خیلی بزرگ کردند.نمی دونه ما اونو هیچ حساب نمیکنیم.
دوشنبه 27 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
شما شکر زیادی میل میفرمایید.ای خدا که امربکا لشکرش را دم مرز نشان میده تا همشون اواره بشوند فقط کافی بیایندلب مرز,همشون فراری هستند
دوشنبه 27 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.