افشاگری الله‌کرم در خصوص مشایی و تیمش

افشاگری الله‌کرم در خصوص مشایی و تیمش

آینده نیوز :در حالی که طی روزهای اخیر یک سایت نزدیک به مشایی از تغییر نام انجمن حجتیه به 'راه حقیقت' خبر داده بود، حسین الله کرم تشکیلات 'راه حقیقت' را مربوط به اسفندیار رحیم مشایی توصیف و تحلیل کرد.

به گزارش جهان، وی در سخنان اخیر خود، مدعی شده است: اینها (مشایی و باند او) معتقدند که دوران ظهور فرا رسیده است و باید به ۴ کشور عربستان، یمن، اردن و مصر نزدیک شویم.الله کرم در تببین این رویکرد مشایی و اطرافیانش می گوید:این انحراف مشایی در مقابله با جریان کشورهای محور مقاومت قرار دارد. انحراف مشایی شکل جدیدی از انجمن حجتیه با نام جدید راه حقیقت می باشد.وی در ادامه تحلیل خود از محورهای فعالیت مشایی و یارانش تاکید می کند: انحراف مشایی شکل جدیدی از انجمن حجتیه با نام جدید راه حقیقت می باشد که در ۴ محور قرار دارد:۱- معنویت: از طریق عرفانهای کاذب و دروغی می توان به حقیقت رسید و راه حقیقت تنها شرعت نمی باشد.۲- مهرورزی: پیام قرآن و پیامبر خاتم بر اساس مهرورزی و محبت شکل گرفته است، ما هم باسد آن را ترویج کنیم. طرح مسائلی مثل ما دوست مردم اسراییل هستیم در این راستا قرار دارد.۳- صلح: جهاد در اندیشه جایی ندارد و واژه صلح باید جایگزین شود. اگر به صلح دعوت کنیم حدود ۵ میلیارد طرفدار داریم در حالی که اگر به جهاد دعوت کنیم حدود ۱ میلیارد یار و طرفدار داریم.۴- عدالت: ما از مسیر مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم به عدالت نمی رسیم، بلکه بشر باید به سرشت خودش برگردد و این راه عدالت است که از طریق عرفانهای نو ظهور، مهرورزی و صلح به نتیجه می رسد نه از راه جهاد با ظالمین!در همین حال، چندماه قبل بود که اسفندیار رحیم مشایی در جلسه ای خصوصی عنوان کرده بود:باید به سمت و سوی مدل ترکیه پیش رفت. در جناحی که من مد نظر دارم باید از الله کرم تا گلزار در ان حضور داشته باشند.فعالان سیاسی افشاگری الله کرم را نوعی برائت از مشایی و تفکرات وی تحلیل می کنند.از سوی دیگر اگرچه جریان مشایی و نزدیکان رییس جمهور طی سالهای اخیر تبعیت ازتشکیلات انجمن حجتیه را تکذیب کرده اند اما با این افشاگری الله کرم باید منتظر واکنشها و پاسخهای جدیدتری در خصوص انتساب مشایی و یارانش به انجمن حجتیه بود.

آیا سفرهمزمان فرستادگان ویژه به اردن و یمن، ارتباطی باظهور دارد؟

سفر اسفندیار مشایی و حمید بقایی، فرستادگان ویژه آقای احمدی نژاد به اردن و یمن، با توجه به اعتقادات ویژه این محفل درباره ظهور امام زمان (عج) سوالاتی را درباره علت این سفرها برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، در فاصله چند روز و در یک اقدام غیرمتعارف، اسفندیار رحیم مشایی، قدرتمندترین فرد دولت که از نظر احمدی نژاد اسلام شناسی بزرگ است، به همراه پیام ویژه احمدی نژاد به اردن هاشمی سفر کرده و با پادشاه این کشور ملاقات کرد.

در فاصله چند روز حمید بقایی، نزدیکترین فرد به مشایی و جانشین وی در سازمان میراث فرهنگی نیز دقیقا با همین عنوان، حامل پیام ویژه احمدی نژاد برای رییس جمهور یمن در سفر به این کشور شد.

این اقدامات در حالی رخ داد که در شرایط فعلی، تحول خاصی در رابطه ایران و این کشورها که نه دارای مرز مشترک و نه دارای مسائل خاص دوطرفه‌ای با ایران هستند، رخ نداده و در موضوع فلسطین هم اکنون لبنان و سوریه کانون تحولات دیپلماتیک هستند و در موضوع یمن نیز ناآرامی های داخلی این کشور مدتهاست فروکش کرده است.

این درحالی است که در برخی روایات مربوط به علائم ظهور که به شدت مورد توجه این حلقه می باشد، از اردن و یمن و نقش دولتهای این دو کشور در ظهور سخن به میان آمده است و همچنین مرگ فردی به نام عبدالله به عنوان حاکم حجاز در شرایطی که ملک عبدالله پادشاه عربستان در بستر به سر می برد و برخی منابع مورد علاقه حلقه مذکور خبر از شناسایی سفیانی می دهند، زمینه تصور فرارسیدن زمان ظهور را برای برخی پدید آورده است.

در این شرایط مشخص نیست اقدام غیرمترقبه و بی سابقه در اعزام دو فرستاده ویژه به اردن و یمن آیا با موضوع ظهور ارتباط دارد یا مساله ‌دیگری مطرح است.

emroz roze jadidist - ونزیلا - ماراکای بو
سلام من عضو جدید هستم
یکشنبه 26 دی 1389

tarantino - ایران - مشهد
کلی خندیدم....اینا دیگه کین؟؟!! دست چاپلین رو از پشت بستن.....مرگ فردی به نام عبدالله به عنوان حاکم حجاز در شرایطی که ملک عبدالله پادشاه عربستان در بستر به سر می برد..هههههههههههههه
یکشنبه 26 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
خدا اخر و عاقبت ما را بخیر کنه ! سرنوشت یک فرهنگ و یک کشور اسیر افراد خرافاتی شده °Җ°
یکشنبه 26 دی 1389

tanhaee - ایران - اصفهان
بابا این مشأیی از احمدی نژاد منگل تره
یکشنبه 26 دی 1389

بی خیال - ایران - کرمان
همه اش سر کاریه
یکشنبه 26 دی 1389

seiied - ایران - یزد
آقای الله کرم .خودت هم چیزمالی نیستی بخصوص مقتدات ارضی شارلاتان
یکشنبه 26 دی 1389

red king - سوئد - استکهلم
مرگ بر اخوند انگلیسی. استکهلم
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
علائم ظهور صاحب الزمان .مراجعه شود به حدیث امام جعفر صادق .اوستا یا زرتشت صادق هدایت که در این کتاب چهل روایت وجود دارد که با مقایسه زمانی میبایست خیلی وقتها ی پیش ظهور میکرد .
یکشنبه 26 دی 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
خدا شفا بده!
یکشنبه 26 دی 1389

msforugh - ایران - تهران
مغزهاشون هنگ کرده .
یکشنبه 26 دی 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
چه بهتر. بیایید ظهور بدید این امامتون رو که این فلاکت 1400 ساله تموم بشه و ختم اسلام رو بخونیم. درود به مشایی. درد و بلات بخوره تو سر آخوندهای زالو
یکشنبه 26 دی 1389

masihraddi - آمریکا - پالو آلتو
عجب ادم منحفیه این مشایی . بابا دمت گرم حاجی الله کرم
یکشنبه 26 دی 1389

nasimsaba - ایران - تهران
مطابق روایات کسایی که وقت برا ظهور تعیین می کنند در.وغگو هستند.این روی دیگه سکه منجی گرایی افراطی هست که اوانجلیستهای مسیحی و در راس آنها بوش رو به جنگ در خاورمیانه ، افغانستان و عراق کشاند تا زمینه ظهور مسیح فراهم بشه!
یکشنبه 26 دی 1389

Negah* - آلمان - فرانکفورت
. بگفته دین فروشان و دروغگویان ونان را به نرخ روز خورها,ومتظاهرانى چون احمقى نژاد ودارو دسته شیادش که میگویند در روایات آمده است. برای آخر الزمان نشانه‌هایی گفته شده، مانند گسترش فساد و دزدى وتقلب و تفسیر دین بر اساس هوا و هوس وزندان بیگناهان واعدامها و .. که این نشانه‌ها در دوره‌ی زمانی ریاست جمهورى ایشان به وقوع پیوسته است.پس ظهور امام زمان بعد از گذشت 1400 واندى لازم است..حالا این امام از جنس آدم است یا فرشته نمى دانم..
یکشنبه 26 دی 1389

بهدین - آمریکا - نشویل
به‌ جای رژیمی نو و حکامی نو ، حکومت نو ولی همان حکام. خوب است دیگر، نه‌ انقلابی نه‌ کشت و کشتاری ! نوع حکومت هم که‌ عوض میشود پس موسوی و بقیه‌ هم که‌ دیگر کاری ندارند و بهتر است بروند دنبال یه‌ کاسبی دیگر برای خودشان بگردند.
یکشنبه 26 دی 1389

zhaleh_r - امریکا - ساکرامنتو
اقای. کرم !!!زرشک می دونی چیه. کشک چی?. روح چی?به روح اعتقاد داری?ای تو اون روح تو و اون مموتی و دار و دسته خامنه ای شیاد ..................!
یکشنبه 26 دی 1389

prhm - ایران - رشت
بلانسبت مردم رو خر گیر آوردن این حرفا دیگه چیه ظهور کدومه اینا دنبال ثروتن نوچه هاشون این خبرا رو شایعه می کنن که بگن آقایون سفره ظهورو دارن پهن کی کنن
یکشنبه 26 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کسی که از ظهور امام می گوید زیر ورقه ی حماقت خود را امضا کرده است.همین.
یکشنبه 26 دی 1389

amir_masood16 - ایران - قم
یواش یواش داره از مشایی خوشم میاد.
یکشنبه 26 دی 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
سلام دوست عزیز ، خوش آمدی
یکشنبه 26 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سگ زرد برادر شغاله. یکی از یکی احمقتر و جنایتکارتر.
یکشنبه 26 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
amir_masood16 - ایران - قم عقل که نباشه /جون در عذابه
یکشنبه 26 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
emroz roze jadidist - ونزیلا - ماراکای بو ...درود برشمادوست عزیز .همیشه سبز وپیروزباشی. هزار ساله شوی, لعننت برضحاک یادت نرود.
یکشنبه 26 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
اینها شعورشان از هر چیزی و برداشت آن در همین اندازه است. در همین افکار بمانید از سرتان هم زیاد است. amir_masood16 - ایران - قم. قبل از ظهور بوزینه قاتل دزد نتقلب هم بسیاری از مردم خام از روشنفکر و بیسواد همین نظر را در مورد او داشتند. تا کی باید فریب سناریوهای اینها را به عمد یا سهو بخوریم. زمانی که اسم کوروش کبیر و امیر کبیر را هم این جانیان روانی می خواهند سرقت کنند. به فرهنگ معرفت و عرفان ما دست درازی نمی کنند و برای زود باوران شعارش را نمی دهند چون می دانند مردم دهن بین به اعمالشان کار ندارند و تنها یاوه سرایی شان را باور دارند.
یکشنبه 26 دی 1389

گوسفند دانا - آمریکا - بوستون
عشق است بیخودی الملک خودمون هه هه هه هه
یکشنبه 26 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس.. درود برشما وتمام زنان ومردان آ گاهی که کامنت گذاشته و حقایق را بیان نمودید.کار تندروهای مذهبی از دیوانگی به جنون کشیده.گاوی را می مانند که با شاخ خود شکم خویش دریده.روده هایش را حلاجی میکند.بقول دوستمان khosh bavar: خدا اخر و عاقبت ما را بخیر کند ! سرنوشت یک فرهنگ و یک کشور اسیر افراد خرافاتی شده.
یکشنبه 26 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.