وزیر علوم: نه‎تنها دانشگاه‌های خودمان بلکه دانشگاه‌های دنیا را در فضایی علمی و روحانی رتبه‌بندی خواهیم کرد

وزیر علوم: نه‎تنها دانشگاه‌های خودمان بلکه دانشگاه‌های دنیا را

در فضایی علمی و روحانی رتبه‌بندی خواهیم کرد

دانشجو نیوز: کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، صبح امروز، شنبه در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور گفت: "بنا داریم دانشگاه های کشور را بر اساس اندیشه های کیفی مبتنی بر تفکر اسلامی رتبه بندی کنیم."

به گزارش خبرگزاری ها، وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه برای انسان‌سازی است نه برای انسان‏سوزی افزود: "از‌همین رو بنابر تاکیدات شخص رئیس جمهور و با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی یعنی بر اساس علم و دانش واقعی و تکیه بر تمامی خوبی‌ها و زیبایی‌ها، مهر و محبت و فطرت انسانی شاخص‌هایی را تعریف و سپس نه‎تنها دانشگاه‌های خودمان بلکه دانشگاه‌های دنیا را در فضایی علمی و روحانی رتبه‌بندی خواهیم کرد و مطمئنیم مردم همه دنیا و قاطبه دانشمندان دنیا از آن استقبال خواهند کرد و در این راه از همه تجارب بشری که منافات با باورهای دینی و کرامت انسانی نداشته باشد استفاده خواهیم کرد."

وزیر علوم در خصوص مبانی فکری و جهت‌گیری‌های نظری فعالیت‌های اخیر در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز خاطرنشان کرد: "شاکله علوم انسانی مبتنی بر نظریه پردازی است برهمین مبنا شاخص‌های رتبه‎بندی دانشگاه‌ها در غرب با شاخص‌های مدنظر ما که مبتنی بر نگرش اسلامی ایرانی است تفاوت‌های بنیادی دارد."گفتنی است، آنچه که "اسلامی کردن" دانشگاه ها از سوی مسولین ایران خوانده میشود در یک سال و نیم گذشته بارها وعده داده شده است.

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
فضای روحانیییییی ???????
شنبه 25 دی 1389

asemane abi-uk - انگلستان - لندن
بدون شرح......
شنبه 25 دی 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
کسی میدونه چرا قبلا خر از قبرس وارد میکردند؟!!! ظاهرا اون موقع امثال کامران دانشجو (که هیچوقت دانشجو نبوده و از روی عقده این اسم رو انتخاب کرده) توی ایران کم بودند!!!!
یکشنبه 26 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
طرف رو تو ده راهش نمی دادن سراغ خونه کدخدا رو میگرف. اینها رو از نظر سواد و مذهب هیچ کشور بیشرفته اصلا قبول نداره بعد میخوان دانشگاهای جهان رو علمی روحانی طبقه بندی کنند. از طرفی هم همشون ادعای مدرک تخصصی از غرب دارند!!!!!!با مدارک جعلیشون.
یکشنبه 26 دی 1389

mos - کانادا - تورنتو
. . . . . . منظورش فضای احمقی نژادی و چلاغ دستی است
یکشنبه 26 دی 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
چرندیات مموتی رو داره تکرار میکنه, دروغ و توهم در حد بی نهایت
یکشنبه 26 دی 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
بسیار غلط خواهید کرد. ایران تهران
یکشنبه 26 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
اغا قربون ان شکل ماه قزوینی پسندت .خودت را جازدی بس است .تقلب وحقه بازی و مدرک یازی یاد دنیا نده .اسلامی کردن هم یعنی چپاول وقتل وغارت بدانشگاهای دیگر دنیا کاری نداشته باشید. بوروس
یکشنبه 26 دی 1389

pendare nik - ایران - تهران
من مطمئنم همه دنیا از این شاخص جدید وزیر علوم استقبال می کنند. البته به عنوان یک شاخص منفی عدم پویایی و تفکر متحجرانه! و مسلما دانشگاه های ایران در این شاخص رتبه های اول را به خودشون اختصاص می دهند و یکبار دیگه زرشک طلایی به ایران میرسه!
یکشنبه 26 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
ملاک های روحانی برای رتبه بندی دانشگاه ها:. 1- مقالات سرقتی امتیاز مثبت و مقالات واقعی امتیاز منفی دارند. 2- تعداد دانشجویانی که به علت آتش زدن اماکن عمومی از دانشگاه بیرون انداخته می شوند یک عامل مثبت است. 3- تعداد دانشجویان ایرانی که به جای درس خواندن وقتشان را با دخترهای اروپایی می گذرانند و برای ازدواج با آنها غسل تعمید مسیحیت داده می شوند معیار دیگر روحانی بودن دانشگاه است.
یکشنبه 26 دی 1389

م ر - ایران - تهران
ترا به خدا دانشگاههای دنیا رو کاری نداشته باشید چون اونموقع دیگه دانشجویی نمیمونه همه در زندانها یا بر سر دارها هستند تخفیف بدین همین دانشگاههای خودمون را زحمتشو بکشید .
یکشنبه 26 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
بعضی‌ موقع‌ها نمیدونیم به این اراجیف باید بخندیم یا اشک بریزیم . یعنی‌ همه دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌ها نشستن تا جناب آلو ( به علت قهوهی شدن از سر تا پا ) رتبه بندی کنین ؟ حتما دانشگاه الزهرا هم می‌شه رتبه اول . که اون هم به علت داشتن دانشجو‌هایی‌ چون فاطی کماندو به حد وفور و دست قشنگیان به مقدار لازم . یا نکنه دانش گاه شما حال نور داره ؟ جم کن آقا اون که فکر کردی خودتی
یکشنبه 26 دی 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
شما با علوم اسلامیتان فقط میتوانید طویله های دنیا را رتبه بندی کنید که البته فیضیه در صدر رتبه بندی ها خواهد بود الا ماشالله .
یکشنبه 26 دی 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اتفاقا این 1ک جوک درجه اول است. که باید در تاریخ ثبت بشه تا همه دنیا برای قرنها متمادی بخوانند و از خنده قش کنند. وای که من از خواندن مطلب این خره کامران عمله قش کردم افتادم زمین. هاهاهاها
یکشنبه 26 دی 1389

zhaleh_r - امریکا - ساکرامنتو
لال شو بابا.................... در حدی نیستی که حتی فکرش و بخوای توی اون کله پوکت به پرورونی. اینها قبل از باز کردن دهنشون یه چیزی مصرف می کنن که انقدر دری وری میگن.............در سطح ایران نه ها در سطح دنیا. کی هستی شپشوووو
یکشنبه 26 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.