ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امشب ایران - عراق مشخص شد

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امشب ایران - عراق مشخص شد

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امشب مقابل عراق مشخص شد.

 ترکیب تیم ملی برای بازی مقابل عراق به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی - محمد نصرتی - هادی عقیلی - سید جلال حسینی - احسان حاج صفی - آندرانیک تیموریان - جواد نکونام - ایمان مبعلی - غلامرضا رضایی - محمد غلامی - مسعود شجاعی.
این دیدار از ساعت 19:45 از گروه چهارم جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود.


توجیه آندو در ورزشگاه خالی و استقبال ویژه رسانه‌ها

سرمربی تیم ملی، هافبک این تیم را در ورزشگاه خالی از تماشاگر توجیه تاکتیکی کرد.

 یک ساعت و نیم قبل از آغاز بازی افشین قطبی، سرمربی تیم ملی ایران دست آندرانیک تیموریان، هافبک ارمنی تیم ملی را گرفته و همراه وی به کنار زمین ورزشگاه الریان رفت و در حالی که هیچکس درون ورزشگاه نبود، مسائل تاکتیکی را به وی یادآور شد. این موضوع در حالی که 90 دقیقه تا آغاز بازی وقت مانده بود، موجب تعجب خبرنگاران حاضر در ورزشگاه الریان شد. *مسائل امنیتی در ورزشگاه الریان به دقت از سوی مأموران حراست ورزشگاه کنترل می‌شود. خبرنگاران نیز پس از کنترل آنها و کنترل ID های‌شان به کنار زمین بازی آمدند. *استقبال شبکه‌ها و رسانه‌های گروهی کشورهای مختلف قبل از آغاز بازی به شدت جلب توجه می‌کند و نشان می‌دهد این دیدار یکی از دیدارهای حساس دور اول رقابت‌ها به شمار می‌رود. دیدار ایران و عراق از گروه چهارم جام ملت‌های آسیا از ساعت 19:45 آغاز می‌شود. هماهنگی برای حضور دانش‌آموزان و حضور خبرنگاران خارجی
برای حضور 1500 دانش‌آموز ایرانی در ورزشگاه تمام هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

 شرایط حضور 1500 تماشاگر دانش‌آموز ایرانی همراه با خانواده‌های آنها در ورزشگاه الریان فراهم شده است. اژدر شهابی، مشاور کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس گفت: شرایط برای حضور دانش‌آموزان با خانواده‌های آنها در بازی امشب ایران و عراق فراهم است. پرچم‌های ایران را تهیه و در اختیار آنها قرار دادیم و بلیت بازی نیز برای آنها تهیه شده است. *حضور پرچم فروشان در محوطه بیرونی ورزشگاه جالب توجه است. پرچم‌های ایران و عراق در دست آنها برای فروش خودنمایی می‌کند. *در جایگاه خبرنگاران علاوه بر خبرنگاران ایرانی و عراقی، خبرنگاران کره‌‌ای، استرالیایی، ژاپنی، چینی و ... حضور دارند. دیدار ایران و عراق از گروه چهارم جام ملت‌های آسیا از ساعت 19:45 آغاز می‌شود.

rezanl - هلند - امستردام
چرا اینا اینطوری بازی میکنن ? اصلا قطبی هیچ کاری رو این تیم نکرده از دفاع تا فوروارد هر کی سی خودشه!
سه‌شنبه 21 دی 1389

asho - ایران - ممسنی
آرزوی قلبی من پیروزی و سربلندی ایران و ایرانی واقعی است به خدای جای ما بیشتر از این ها بود چه کنیم خود کرده را تدبیر نیست
سه‌شنبه 21 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
جاتون خالی ...ورزشگاه بودم به همراه دوستام...این برد شیرین رو به همه ایرانی ها خصوصا دوستان این سایت بهجز ام البنین که او رو ایرانی نمیدونم تبریک میگم..
سه‌شنبه 21 دی 1389

ghanber jakson - المان - فرانکفورت
هر چند که تیم اول خیلی ضعیف شروع کرد ولی هر دقیقه که میگذشت بهتر میشد ولی در کل اصلا هماهنگی وجود نداشت مساوی عادلانه میتونست باشه و برد ما تا حدی با خوش شانسی ولی اول و اخر برد رو عشق است مخصوصا جلوی تیمهای عرب و عرب زبان.در ضمن خیلی هم خوشحالم که روی اون مربی المانی هم کم شد که زرت و پرت زیاد کرده بود.و در پایان اینکه تیم هم قرمز پوشیده بود پس قرمزته سرورته همیشه همه جا و هر زمان!
سه‌شنبه 21 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
حالا گیریم بردیم. برد از کشور بدبخت تر از خودمون افتخاره?! اگه باختیم چی? تو همه چی فقط ادعا میکنیم
سه‌شنبه 21 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.