یورگن گده: برای حضور در استقلال فرصت نشد با روته مولر صحبت کنم

یورگن گده: برای حضور در استقلال فرصت نشد با روته مولر صحبت کنم

مربی آلمانی تیم استقلال گفت: برای پیوستن به این تیم فرصت نشد که با مولر مشورت کنم اما تجربه لازم را برای حضور در تیم‌های ایرانی داشتم.

یورگن گده مربی جدید تیم فوتبال استقلال در خصوص توافق نهایی با این باشگاه و حضور در ترکیه صحبت‌های را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

چطور شد که به عنوان مربی به کادر استقلال اضافه شدید؟ در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحال هستم که به فوتبال ایران بازگشتم. قبلا تجربه کار در کشور شما را داشتم و خاطرات خوبی از اینجا برایم باقی مانده است که مهمترین آن قهرمانی با تیم ملی در کنار آقای پورحیدری در بازی های آسیایی 1998 تایلند بود. چطور شد که به استقلال آمدید؟ به 2 دلیل اصلی که اولی آن سابقه همکاری با منصور پورحیدری بود و دوم اینکه از فوتبال ایران شناخت لازم را داشتم و چون قبلا در پرسپولیس کار کرد بودم خیلی راحت می‌توانستم با این شرایط کنار بیایم. ضمن آنکه استقلال تیم بزرگی است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. برای پیوستن به جمع آبی پوشان با روته مولر که فصل گذشته که در این تیم حضور داشت مشورت نکردید؟ با ایشان رابطه بسیار خوبی دارم و آقای مولر از دوستان صمیمی من هستند اما زمانی که استقلالی‌ها به من پیشنهاد دادند در تعطیلات ژانویه به سر می‌بردیم و شرایط مهیا نبود که با ایشان مشورت کنم البته چون قبلا سابقه مربیگری در ایران داشتم به همین خاطر قبول کردم اما شاید اگر تیم دیگری پیشنهاد می‌داد نمی‌پذیرفتم. خیلی‌ها نمی دانند شما پس از ترک ایران به کدام تیم‌ها رفتید و چه فعالیت‌های انجام دادید؟ پس از ترک ایران مربی تیم ملی ازبکستان شدم. سپس به نفتچی باکو رفتم و آخرین جایی که حضور داشتم در کشور لیبی بود که خودم در آنجا نماندم و به همکاری‌ام با یکی از تیم‌های این کشور پایان دادم. ظاهرا شب گذشته با مظلومی جلسه داشتید این جلسه در چه موردی بود؟ قبل از قرار دادم متوجه شدم کادر فنی استقلال شامل 5 نفر هستند به اتفاق آقای مظلومی برنامه ریزی انجام دادیم و در چارچوب کادر فنی عمل خواهیم کرد. ضمن آنکه آقای مظلومی سرمربی هستند و قطعا تصمیم نهایی را ایشان خواهند کرد. و به عنوان آخرین سؤال قرارداد شما با استقلال چند ماه است؟ من تا آخر لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با استقلال قرارداد دارم و در صورت توافق برای فصل آینده نیز در خدمت این تیم خواهم بود.

DADA_ST - هلند - آمستردام
امیدوارم که کمکی‌ باشی‌ برای تیم محبوبم بر اضافی نباشی‌ . استقلال تیم همیشه قهرمان . لنگی‌ها نسوزین خوب شما هم برای تیم سوراختون شعار بدین به من چه
یکشنبه 19 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.