والدین معتادی که دختر ۱۲ ساله را در قبال کراک فروختند , تحت تعقیب قرار گرفتند

 
والدین معتادی که دختر 12 ساله را در قبال کراک فروختند ,

تحت تعقیب قرار گرفتند

زوج معتاد ایرانی که دختر 12 ساله خود را در قبال خرید مواد مخدر به یک قاچاقچی افغان فروخته بودند ، تحت تعقیب پلیس شهریار قرار گرفتند.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از حضور یک دختر 12 ساله ایرانی در خانه یک زوج افغان خبر داد.

دقایقی بعد از این تماس، ماموران برای بررسی موضوع به خانه زوج افغان که در باغی در یکی از محله‌های جنوبی شهر بود، اعزام شدند.

حضور 2 هفته‌ای دختر ایرانی در خانه زوج افغان

ماموران با تحقیق از افرادی که در این محل تجمع کرده بودند، متوجه شدند از 2 هفته پیش دختر 12 ساله ایرانی در خانه آنها حضور دارد و احتمال می‌دهند وی ربوده شده و در باغ زندانی است.

ماموران با هماهنگی قضایی وارد باغ شدند و چند بار زوج صاحبخانه را صدا زدند ولی پاسخی نشنیدند.

پیدا کردن دختر 12 ساله در باغ

ماموران با جستجو در محوطه باغ، مشاهده کردند دختر 12 ساله در اتاقک سرایداری در حال بازی با کودکان زوج افغان است. به این ترتیب دختر 12 ساله ایرانی همراه زوج افغان به مرکز پلیس منتقل شدند.

زوج افغان در تحقیقات مدعی شدند از والدین کودک اطلاعی ندارند و او را از یکی از هموطنان خود تحویل گرفته‌اند تا از او نگهداری کنند.

اعتراف به نگهداری از کودک

مرد افغان در اظهاراتش به پلیس گفت: 2 هفته قبل یکی از هموطنانم که معتاد بود، خواست کودکی را برای چند هفته در خانه‌مان نگهداری کنیم.

او گفت: در قبال فروش مواد مخدر کراک به یک زوج ایرانی معتاد، دختر آنها را خریده و قصد دارد او را بفروشد.

متهم یادآور شد: مرد معتاد با پرداخت مبلغی به من، دختر ایرانی را به خانه‌مان آورد و قرار شد چند هفته بعد او را با خود ببرد. من و همسرم نیز از دختر خردسال مانند فرزندانمان نگهداری می‌کردیم.

درپی اظهارات متهم، همسر وی نیز گفته‌های شوهرش را تایید کرد.

اظهارات دختر 12 ساله

به این ترتیب ماموران برای بررسی موضوع به تحقیق از دختر خردسال پرداختند که وی گفت والدین معتادش او را در مقابل دریافت کراک در اختیار مردی افغان قرار داده‌اند و آن مرد نیز او را به این زوج افغان سپرده است.

در ادامه تحقیقات از این کودک معلوم شد خانواده افغان به وی محبت کرده‌اند و حالا که والدین معتادش فراری‌اند، دوست دارد با آنها زندگی کند.

بنابر این گزارش، دختر خردسال ایرانی به اداره بهزیستی شهریار انتقال یافت و زوج افغان نیز آزاد شدند. تحقیقات برای دستگیری والدین معتاد دختر خردسال و مرد معتادی که او را خریده بود، آغاز شد.

khosh bavar - ایران - یزد
خدا اخر و عاقبت ایران (خانم) را به خیر کنه !? مملکت را به گند کشیدند و همه را متزلزل و بی ثبات کردند, فقط بخاطر حفظ قدرت و چپاول ایران ( چه معنوی و چه مادی ) ! شرمتان باد, که بنام اسلام دین, مرام و فرهنگ یک کشور را به چپاول بردید.
جمعه 17 دی 1389

FAROKHZAD - آلمان - هامبورگ
با احترام ، ارادت خود را نسبت به این خانواده محترم افغانی و دیگر افاغنه محترمی که چه داخل ایران هستند و یا در خارج از کشور با دیگر هموطنان ایرانی به نوعی در ارتباط هستند ، ابراز میدارم و امیدوارم که بتوانیم با هم ( ملت ایران / افغانستان) مراوده ها و دوستی هایمان را بیش از پیش قوی تر نموده و ممانعت از تفرقه بین قومی از طرف سران هر دو دولت را در راس مسائل اجتماعی و فرهنگی خود قرار بدهیم. من به نوبه خود به ملت شریف افغانستان و تاجیکستان و هر ملتی که به زبان فارسی به سخن میپردازند ارادت داشته و دوست دار ایشان میباشم . پاینده باشید.
جمعه 17 دی 1389

maryamf - بلژیک - لی یژ
فقر و اعتیاد چه بلاهایی برسر مادر و پدر درمی آورند حالا خدا را شکر که بلایی سر این دختر نیامد
جمعه 17 دی 1389

alireza_pa - ایران - تهران
ببین به کجا رسیدیم که افغانستان داره پیشرفت میکنه ما هیچ.سرعت اینترنت افغانستان از ایران بالاتر رفته.پولش هم همینطور.
جمعه 17 دی 1389

mo.miyai - نروژ - اسلو
خدا میدونه چه قد این افغان هایه ییچار رو شکنجه کردن بعد که دیدن بی گناه هستن گفتن برو گ شو . درود به شرفتون افغان هایه عزیز که از فرزند دیگران همانند فرزند خودتان مراقبت کردین
جمعه 17 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
خاک بر سر شما پدر ومادر اشغال معتاد عوضی
جمعه 17 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
کجا چنین جنایاتِ ناجوانمردانه , فقر, اعتیاد ,فحشا و فرزند فروشی ها را زمان پهلوی در ایران نظاره گر بودیم !؟
جمعه 17 دی 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
ام البنین کجاست ???
جمعه 17 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
داشتن شرف و انسانیت انحصاری نیست یا متعلق به جا و اشخاص خاصی. گاهی شرف غریبه ای نسبت به پدر ومادر ارزش دارد و گاهی شرف بیگانه ای نسبت به زاده شدگان در ایران. آیا بیش از این می خواهیم تاوان ندانم کاری مردم نا آگاه جو زده سیاسیون متکبر تو خالی و اتحاد شوم تمامی خائنین داخلی و خارجی را پس دهیم. وقت آزادیمان از زیر یوغ جهالت بیشرفی بی غیرتی بی عزتی نرسیده است.
جمعه 17 دی 1389

a.ahooraei - المان - کلن
جوی ساختن که دخترهامون رو یا میفروشن یا خودفروش میشن. تف به ذاتتون.
شنبه 18 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
البته چرا که نه !!!! بابایی که حق کشتن بچه رو داره چرا به چشم ملک فروختنی بهش نگاه نکنه
یکشنبه 19 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.