احمدی نژاد: امام زمان هدفمندی یارانه ها را هدایت می کنند


احمدی نژاد:

یقینا امام زمان اجرای هدفمندی یارانه ها را هدایت می کنند


محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، در نشستی در استان سمنان، که خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) آن را نشستی صمیمی با منتخبان و نمایندگان اقشار مختلف فرهنگی، صنعتی و دانشگاهی عنوان کرده است، با تاکید بر این که یقینا امام زمان اجرای موفق طرح هدفمند کردن یارانه ها را به عنوان صاحب اصلی عدالت مدیریت و هدایت می کنند، گفت، «من پیش از اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و ایشان فرمودند پول یارانه ها پول امام زمان است و برکت دارد.»محمود احمدی نژاد پیش از تصویب لایحه هدفمندی یارانه ها گفته بود، «هدفمند کردن یارانه‌ها مهم ترین لایحه اقتصادی ۳۰ سال و شاید ۵۰ سال اخیر در کشور بوده و این لایحه در جهت اصلاح بنیادین ساختارهای اقتصادی است.»رئیس جمهوری اسلامی ایران در آخرین برنامه خود در سفر استانی اش به سمنان با دیگر تاکید کرد، «اجرای خوب هدفمند کردن یارانه ها فقر را ریشه کن می کند.»عنوان صفحه اول روزنامه تهران روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، با تیتر «سه وعده احمدی نژاد برای سال ۹۰» به این وعده ها که شامل «ریشه کنی بیکاری، اصلاح ساختار مالیاتی وتحول نظام بانکی» می شود، پرداخته است.احمدی نژاد در حالی از نقش تعیین کننده امام زمان در هدفمند کردن یارانه ها خبر می دهد که براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی، که روز دوشنبه ۱۳ دی ماه منتشر شد، نرخ تورم مجددا دو رقمی شده است.بر اساس این گزارش نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آذر ماه ۱۳۸۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، با یک و نیم درصد افزایش، به  ده و یک دهم درصد رسیده است.در همین حال، یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی تهران و وزیر اسبق بازرگانی، در چهل و سومین نشست نمانیدگان اتاق بازرگانی تهران، هر چند مجددا از اجرای هدفمند سازی یارانه ها ابراز رضایت کرد  اما هشدار داد که با افزایش قیمت حامل های انرژی و یا هزینه های موجود واحدهای تولیدی نمی توانند کار کنند. و راهی جز تعطیلی واحد ندارند.رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد، «در این شرایط اگر نظام بانکی و نظام تامین مالی واحدها نتوانند آن طور که حق واحدهاست کار کنند به نظر می رسد که با این مباحث تئوریک نمی شود قضیه را حل کرد.»اسدالله عسگر اولادی رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران نیز، در همین نشست اظهار داشت، «اثرات اجرای هدفمندی یارانه ها از اسفند به بعد نمایان می شود و اگر دولت برنامه های برای دراز مدت نداشته باشد هدفمندی یارانه ها به مشکل بر می خورد.»
kamaandaar - انگلستان - لندن
جریان هاله ی نور دیگه.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
اگر پولهای یارانه سر از لبنان در اوردند,حتما میگی , مقصر امام زمان است !°
پنج‌شنبه 16 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
منظورش از امام زمان جناب رهبره...متاسفم که در سرزمین ما یه دیوانه حکمرانی میکند
پنج‌شنبه 16 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
این دیونه عرب زاده و عرب پوست بوزینه ..رئیس جمهور شده قلابی و یکی از گماشتگان انگلیس در ایران ...دیگه داره شورش در میاره...مثلیکه مسته داره هزیون میگه و یا داره بچه گول میزنه !! ...عنتر نژاد بگو شبونه زنت قبل از اینکه .. این چرت و پرت ها تو گوشت می خونه و صبح روز بعد این چرندیات را برای مردم استفراغ می کنی و یا واقعا اینفدر معلول مغزی هستی و یا الاغ سوار سمنانی مثل تو از پول های باد آورده از فروش نفت مست کردی که حالیت نیست که با حداقل 20 میلیون انسان بالغ ایرانی نسل و فهمیده طرف صحبته ؟ امام زمانت رو خیلی خوب می شناسی ..بله حق هم داری امام زمانمت که تو انگلیس نشسته (ملکه و اون اراذلان ضحاک صفتان و اسارتگران انگلیس )برای توی آشغال و اون خانواده اراذل ترت شغل و مقام درست کردند وگرنه تو همون شهر خراب شده سمنان با بقیه حالی به حالی های عرب پرستت میبایست با الاغت خربزه می فروختی !! امام زمان شخصا برای تو و چندین میلیون قاتل جیره خور ریشوی امامه بسر عرب پوست و عرب نزاد از سی سال پیش در انگلیستان ظهور کرده است !!!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خاک بر سر احمقی که به چاه فاضلابی برای رهائی چشم دوخته روان پریشهای متعفن
پنج‌شنبه 16 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
همونطور که می دونید خود امام زمان در تمام جلسات هیئت دولت حضور داره و معمولا یک صندلی خالی برای نشستن ایشان در نظرمی گیرند و گاهی هم مجبوره سر پا بایسته. .! این مرد هزارو چهارصد ساله خیلی کار میکند ،همزمان در عراق بمب منفجر میکنند و درافغانستان و پاکستان بمب های کار گذاشته شده توسط سنّی ها رو خنثی میکنند البته از بس سرشان شلوغ است که یادشون رفت بمبهای انتحاری سیستان و بلوچستان خودمان را خنثی کنند!!! به هر حال آدم فعالی هستند دمشون گرم
پنج‌شنبه 16 دی 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران
بازی با الفاظ = بازی با افکار عمومی
پنج‌شنبه 16 دی 1389

YAS ABI - بلژ - برسل
البته ایشان در زدن حرفهای بی پایه تبحر دارد ولی کجای این متن این جمله بود? ضمنا طرح هدفمندئ مستقل از ایشان و بعنوان طرح ملی باید اجرا شود و همه کمک کنند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
این مردک فکر می کنه واقعا امام زمان وجود داره چرا البته داره ببخشید همان شیطان هست درسته
پنج‌شنبه 16 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
در مملکت اسلامی همه چیز بر اساس دستورات و هدایت های حضرت امام زمان (عج) باید انجام شود و در غیاب آن حضرت نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای اینکار را انجام میدهد.و مطئنا منظور جناب دکتر هم همین بوده.اون 25 میلیون رای و اون قضیه ماشین یک میلیاردیش و اون حماسه 9 دی هم تنها گوشه ای از محبوبیتش رو نشون میده.حالا بزار 4 نفر هم بد و بیراه بگن.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
احمق تر و تهی مغزتر از این دلقک کسانی هستند که سخنان او را تصدیق و باور میکنند! ببینید تا چه حدّ و اندازه مردم را احمق و کج باور میداند که هر سخن دروغ و بی اصلی را بر دهنِ گندیده و فاسدش میاورد.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
بالاخره یا روی انگشت امام زمان می چرخد یا شاخ گاو. فرق زیادی هم نمی کند. مطمئنم روی عقل نمی چرخد.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

odin - بلژیک - انتورپن
والا من خیلی دوست دارم یه بار از این مموتی بپرسم ببینم امام زمان چه نقشی در بدنیا امدن فرزندان ایشان داشته؟ اگه اینطوره که اعظم دماغ رو باید ببرن بجرم زنا اول حسابی شلاغ بزنن بعد هم با جراسقال بکشنش بالا اونهم وسط میدون ازادی. راستش زیاد هم بیربط نیست.این بابا امام زنان رو در همه کارهاش دخیل میدونه احتمالآ اون شب هم اقا امام بهش رودست زده و دیریریم.. یارانه ایشون رو از پیش داده بوده.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
زبان احمدی نژاد باید قطع گردد.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
منظورش از امام زمان خود مموتی..چون اون بیچاره داش مهدی وقتی دید که رژیم تمام گندکاری و جنایتهایش را به گردن او میندازد فکر کرده همون بهتره که دیگه پیداش نشه و سکان جهان را به مموت بسپارد مموت هم که زیرش زاییده هر روز گندی تازه بالا میاره
پنج‌شنبه 16 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
تا نباشد ابله اندر این جهان/مرد مفلس کی شود محتاج نان/ مقصر مردم ایران هستند که اجازه میدن به شعورشون توهین بشه . وقتی ملت دهن این مرتیکه را گل نگیرن همینطور ادامه میده . حتما ملت فکر میکنند این همه دارایی و مال منال اینها از برکت امام زمان /اگر امام زمان پول افزایش میده یه سری به لبنان وغزه و فلسطین بزنه که دیگه دولت مجبور نشه ثروت ملت بین اونها تقسیم کنه .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
poriyaye_vali - قطر - دوحه / در سرزمین ما دیوانه حکومت نمی کنه ادم رند و شارلاتان حکومت میکنه که روز به روز داره درجه بلاهت مردم بالا میبره اندازه میگیره وتا میدان داره افزایش میده . من نوعی هم وقتی براش تکبیر بگم فردا میگه من خود امام زمانم یکی نیست بگه اگه این امام این همه قدرت داشت وجود داشت اول شر شما را از سر ما باز میکرد بعد از اون چاه بیرون میامد میرفت یه جای خوش اب وهوا این هم ساخته اخونداس که هربلایی ظلم ستمی سر مردم اوردن ربطش بدن به به نزدیکیه ظهور اقا
پنج‌شنبه 16 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
امام زمان تو چاه جمکران نشسته و داره یارانه ها رو تقسیم میکنه. .. این مال خودم, این مال خامنه ای نائب برحقم, این مال مموتی جیگر. باز این مال خودم, این مال مموتی خره, این هم مال بسیجیهای ساندیسخور. مردم عادی هم که کوفت بخورند چون همه از طبقه ثروتمنند باید رژیم بگیرند که یه کمی لاغر بشند.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
ای خاک بر سر تو و اون شنوندگان احمقتر از خودت که در قرن بیست و یکم نشسته اند و به اراجیف تو گوش میکنند. فقط این را بدان که حکومت بر یک گله گوسفند اصلا هنر نیست، این هنر را هر چوپانی دارد!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
اره امام چاه فاظلاب قم این کار کرده چون بوش تمام مملکت را برداشته!!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

nader46 - انگلیس - لندن
خاک بر سرامامی که با تو همنشین باشه.وخاک بر سر ملتی که از تو حمایت کنن.همون بهتر که همچین امامی تو چاه فاظلاب جا خوش کنه.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

pegahsr - امارات - دبی
وااااااااااااااااااااااااای چه حرف احمقانه ای!!!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

mad158 - ایران - تهران
خوشم اومد هیچکی جواب گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز رو نداد خواهشا هیچوقت و هیچ جا اصلا اسمی از این فرد و امل بنین نیارید تا کلا محو بشن خفه بشن اتیش بگیرن خیلی خوشم اومد
پنج‌شنبه 16 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
mad158 - ایران - تهران بزارید خودخوری کنند :)))
جمعه 17 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
پس گند زدن را انداخته گردن امام زمان..ان هم حتما پول ها را برداشته غیبش زده
جمعه 17 دی 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
وقتی خرافات حاکم شود بهتر از این نمی شود.
جمعه 17 دی 1389

e_zarei2009 - امارات - دبی
(اکه) امام زمانی وجود داشته باشد اولین کار که می کنه احمدو و رهبر رو اعدام می کنه برای اینکه قاتل ترین مرد دنیا خودشون هستند
جمعه 17 دی 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
واقعا باید به حال این ملت گریست که رهبر و رئیس جمهورش و کلا حکومتش با موجودات موهومی مدیریت میکنن کشور رو!!!
شنبه 18 دی 1389

م ر - ایران - تهران
دخترگل عاشق رهبر : خواهشا این مزخرفات را تکرار نکن نه تو و نه اون خامنه ای در حد و اندازه ای نیست که نائب آقا امام زمان باشه شما قصدتان اینست که ریشه دین و اسلام واقعی را از بین ببرید خامنه ای در حد واندازه اسب امام زمان عج هم نیست چه برسد به نائبش . هیچوقت نائب امام زمان یک قاتل و جانی و مال مردم خور نیست . کاسه کوزه اتان را جمع کنید و یک مرتیکه یک لا قبا را به عرش اعلی نبرید شماها حق ندارید هر چیزی را به دین و پیغمبر و خدا و ائمه بچسبونید هر غلطی میکنید به اسم اسلام و دین خودتون را تبرئه میکنید خجالت بکشید دست از بت گرائی و بت پرستی یک مشت از خدا بیخبر که احساس پیغمبری میکنند بردارید و دین مردم را بازیچه این افکار پلید و شوم خود ساخته و پرداخته نکنید . مرده شور تو و اون رهبری که به خودش اجازه میدهد در حد پیغمبری و اعوذبالله خداوندی بعضی از عوام جاهل پرستش کند و سکوت میکند و تازه هم احساس میکنه یک واقعیته .
شنبه 18 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
حالا که دست امام زمانه ازش بپرسین یارانه غزه و اونورا چقده.مزنه دستمون باشه.
یکشنبه 19 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.