حکم اعدام برای یکی دیگر از بازداشت شدگان عاشورای ۸۸


حکم اعدام برای یکی دیگر از بازداشت شدگان عاشورا



زهرا بهرامی شهروند ایرانی- هلندی و یکی از دستگیرشدگان اعتراضات 6 دی ماه سال 88 به اعدام محکوم شد.این حکم روز یکشنبه 12 دی ماه توسط قاضی صلواتی، رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به وکیل این شهروند ایرانی- هلندی، خانم ژینوس شریف رازی، ابلاغ شده است.فعالین حقوق بشر و دموکراسی در اینباره گزارش داده است که این حکم اعدام به اتهام "حمل و نگهداری مواد مخدر" برای خانم بهرامی صادر شده است و قابل تجدید نظرخواهی است.وی در شانزدهم آذر ماه سال جاری در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در همین زمینه مورد محاکمه قرار گرفته بود.قاضی صلواتی ضمن ابلاغ حکم، به وکیل خانم بهرامی هشدار داده است که از مصاحبه کردن با رسانه ها و داشتن ارتباط با سفارت هلند در ایران پرهیز کند.شعبه ی 15 دادگاه انقلاب تهران هم چنین رای به مصادره تمامی اموال خانم بهرامی مانند منزل شخصی، خودرو سواری، پول نقد و ... داده است.شایان ذکر است که این زندانی سیاسی دوماه دیگر قرار است در زمینه ی اتهامات سیاسی و اتهام محاربه نیز مورد محاکمه قرار گیرد.
sir.amir - انگلستان - منچستر
خوب طبق معمول اینهم یک تهمت و دوروغی دیگر ننگ برشما که شهامت اینکه بگید بعلت وطن پرستی و مخالفت با شما ها تازی ها محکوم شده ننگ بر شما حیوانها بیشرفها
پنج‌شنبه 16 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
بله تو جریان درگیریهای خیابانی سال گذشته بین مردم و نیروهای بسیج و سپاه خیلی خون ها به ناحق ریخت و خیلی سرها و دست و پاها به نا حق شکسته شد و خیلی از جوانهای بیگناه به ناحق در زندانها به بند کشیده شدند و مورد وحشیترین شکنجه ها و تجاوز جنسی قرار گرفتن. حالا بعد از گذشت بیش از یک سال رژیم کثیف اسلامی در پی اجرا کردن عدالت, داره سعید مرتضوی و تیمش رو از هر اتهامی تبرئه میکند و مردم مظلوم و بیگناهی همانند این خانم را به اعدام و زندانهای طولانی محکوم میکند. به این میگن اخر عدالت. فقط بسیجها و سپاهیان فعلا ساندیس بخورند تا دور بعدی عدالت.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
چه قدر زشته قیافش
پنج‌شنبه 16 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
ترس حکومت در این احکام موج می زنه.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

piade - ایران - تهران
همش منتظریم ببینیم کی قراره جنایتکارها به سزای عملشون برسن اما ظاهرا روز به روز دارن گنده تر و کلفت تر میشن. پس خدا کجاست؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ARTEMIS-SW - ..فرانسه - پاریس
اعدام-اسلام///قطع عضو-اسلام//بچه بازی با کودک 9 ساله-اسلام// کنیز و غلام برده داری رسمی-اسلام// جهاد و ریختن خون کفار--اسلام// حماقت خباثت تحمیق-اسلام// بشتابید در روسپی خانه ی خدایتان 70 روسپی اهدائی خدایتان منتظرند/.--تا خر هست خر سوار هم هست
پنج‌شنبه 16 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
از کی حمل مواد مخدر اعدام داشت؟اینجوری باشه که کلی از جمعیت ایران رو باید اعدام کنن
پنج‌شنبه 16 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
بلاخره عربه که زورش به جهوده نمیرسه و جهوده نمیزاره خونش به شمشیر عرب بچسبه از روی عصبانیتش داره خودش رو به در رو دیوار میزنه و باید یه جوری و یه جائی خودش رو خالی کنه و چه بهتر که تو ایران این کار رو بکنه و یه زن ایرانی رو فدای روزتاتربازی وحماسه های دروغین وحشیگری عربان به یک دیگر کنه که لاقل ولایت فقیه کباب بره با پلو تو دهن ضحاکش بهش بیشتر مزه کند!!. امیدوارم روزی برسه که این قاتلان و متجاوزان و پشتوانان عرب پوستان به ایران و ایرانی در زندانی بزرگ در وسط کویر لوت به سزای اعمال خود برسند !!
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
من تکرار می کنم واقعا همه مردم مجرم هستند از دید سران ایران
پنج‌شنبه 16 دی 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
حمل مواد مخدر ؟؟؟ مگه چه قدر از چه موادی همراه داشته که حکمش اعدام بود ؟ ایشون که این جا تو هلند کشور آزاد انقدر آزادی داشت که نخواد قاچاق چی‌ مواد مخدر باشه تو ایران ، پر واضحه که تهمت و افتراست . روحش شاد .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

YAS ABI - بژ - برسل
بالاخره حکم اعدام صادر شده یا دو ماه دیگر محاکمه میشود? بالاخره جرم او مواد مخدراست یاشرکت در تظاهرات ? ضمنا " قاضی به وکیل خانم بهرامی هشدار داده که از داشتن ارتباط با سفارت هلند در ایران پرهیز کند." یعنی چی?.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - ..فرانسه - پاریس. خدا به تو و همفکرت انتری نزاد شفا بدهد. نظراتت سرشار از نفرت است. شاید زمانی زیر دست مصباح یزدی حرامزاده درس خوانده ای. هرچه باشد احتمالا در هوای سرد پاریس مفز فسیلی ات منجمد شده که بیشتر از نوک دماغت نمی بینی.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

nimma - ایران - تهران
خامنه ای ننگ بر تو. بی رحمی و ظلم تا کجا؟؟؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
وزیر خارجه هلند سفیر ایران و رو احضار کرد و اعتراض هلند رو ابلاغ کرد ولی مگه حکومت جنگل حالیشه اعدام میکنه به هیچکس هم جواب پس نمیده.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

3setareh - امریکا - ارواین
البته ماجرا فقط این نیست. اول اینو گرفتن تو تظاهرات،بعد که رفتن خونشو بگردن، تو خونش بیشتر از ۳۰ گرم مواد پیدا میکنن.الان این حکم . ادام برای این هستش.یعنی درواقع بدین وسیله میخوان خودشونو از شره ماجرای سیاسیش راحت کنن.بخدا عقلم چیز خوبیست.آخه زن جان واسه چی مواد تو خونته. اونو همون هلند میکشیدی دیگه اینجا با خودت نمیاوردی. سوزن به تخم خودشون میزنن بعد میشینن میگن اخ خ ! .
پنج‌شنبه 16 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
trust,no,one_انگلستان_ برمینگهام, صحبت از مرگ و زندگی یک انسانه اونوقت تو مُعَدّل به چهره این خانم میدی !؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
trust,no,one - انگلستان - برمینگهام. اگه بهتون بگم که چند وقت دیگه ایشون اعدام میشن و میمیرند و دیگه زشتی صورتش نگاه لطیف شما رو آزار نخواهد داد چی میگید؟. اینجور کامنت ها جاش اینجا نیست دوست خوب.. جان این هموطن در خطره شما دارید شوخی میفرمایید؟
پنج‌شنبه 16 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
iranesabz - هلند - امستردام . ... لمپن بی سواد سبز..
پنج‌شنبه 16 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
trust,no,one_انگلستان_ برمینگهام,بی انصافی نکن دوست عزیز جون یه انسان بیگناه در معرض خطره و تو اونوقت به چهرهاش ایراد میگیری.
جمعه 17 دی 1389

lidia - سوئد - گوتنبرگ
trust,no,one - انگلستان - برمینگهام . مردم از خنده دیوونه.. مسئله چیز دیگست تو گیر دادی به قیافش...دل درد گرفتم از خنده
یکشنبه 19 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.