استاندار تهران: ضربات نهایی به جریان تبشیری


استاندار تهران گفت: ضربات نهایی

به جریان موسوم به « تبشیری‌» وارد خواهد شد 


مرتضی تمدن، استاندار تهران، کلیسای تبلیغی مسیحیت را جریانی فاسد و منحرف خواند که ، به گفته او، افکار خود را تحت عنوان فعالیت های تبشیری و از طریق محافل فرهنگی انگلستان ترویج می دهند.به گزارش خبرگزاری ایرنا،استاندار تهران گفت:اخیرا با جریان تبشیری در استان تهران برخورد شده و سران این جریان در استان تهران به دام افتاده اند و شمار بیشتری نیز در آینده دستگیر خواهند شد و ضربه نهایی به آن ها وارد خواهد شد.کلیسای تبشیری پروتستان آن دسته از کلیساهائی هستند که به تبلیغ مسیحیت از جمله در میان مسلمانان می پردازند. کلیسای انگلیکن و کلیسای پرِزبیتری از جمله مهم ترین کلیساهای تبشیری هستند.استاندار تهران، مکاتب عرفانی را نیز تحت عنوان « عرفان های کاذب و پوشالی» از دیگر مصادیق تهاجم فرهنگی دانست.
ام البنین - ایران - تهران
باید جلوی فساد را گرفت . کسی که از دین اسلام که دین برتره خارج بشه مرتده
سه‌شنبه 14 دی 1389

maqame ozma - ایران - تهران
دیگ به دیگ میگه روت سیاه. نیست که خودشون منحرف نیستن و همچون بر صراط مستقیم قرار دارند !
سه‌شنبه 14 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
همین عیسی مسیح هست که همه نجات پیدا می کنند فقط عیسی مسیح فقط کافی هست ایمان بیاوریم به او
سه‌شنبه 14 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
لَا إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ (در دین، اجباری نیست). هرکس آزاده هر اعتقادی میخواد داشته باشه. از دیدگاه قرآن حتی به پیامبر اسلام هم ربطی نداره که یه مسلمان دلش بخواد از اسلام خارج بشه. اعتقادات یه مساله شخصی بین انسان و خداست. حکم اعدام مرتد که یک سری از مراجع تقلید صادر کردند به هیچ وجه جنبه شرعی نداره و بر اساس احادیث تحریفی یهود وارد اسلام شده. تنها آیه ای از قرآن که در مورد ((مرتد)) گفته شده آیه 217 سوره بقره است : . وَمَنْ یرْتَدِدْ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَیمُتْ وَهُوَ کَافِرٌ فَأُولَئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیا وَالْآخِرَةِ وَأُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ((کسی که از آیینش برگردد ، و در حال کفر بمیرد، تمام اعمال نیک او، در دنیا و آخرت، برباد می‌رود؛ و آنان اهل دوزخند؛ و همیشه در آن خواهند بود.)) /// هیمنطور که از ظاهر آیه پیداست ارتداد و کفر به هیچ کس جز خود انسان و خدا ربطی نداره. در ضمن از دیدگاه قرآن تمام ادیانی که به خدا و روز قیامت اعتقاد دارند مثل یهودیت و مسیحیت و .. کافر محسوب نمیشوند.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
اسلام دین تبه کاران- جانیان و راه زنان است همانطور که پایه گزارش بوده. هر مسلمان زاده ای هر زمان خود را از این ننگ برهاند از سیاهی و تباهی فاصله گرفته و به روشنائی خرد نزدیک خواهد شد.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
چیه بابا مگه ذره ای عقل سالم تو بدن عده ای که بالغ هستند و پستونک نمی مکند نیست که بدونند چی درسته و چی غلطه که با هر چیزی بچه بدو بدو میره کتاب قران و مفاتیح (کتاب های دستور عمل فیلسوف های انگلیسی برای چاپیدن بردگان) رو برمیداره میاره میگه ببین ..ببین عربه این و گفته و اون رو گفته ...درحال حاضربیش از 100000 فقط انگلیسی مسیحی "نجس"در کشورهای حوزه خلیج فارس برای بزک کردن مساجد و آبیاری دین بردگان "اسلام" و گول زدن سوسمارخوران و شترچی ها و عرب پوستان و نطفه عربان مثلا "کار" می کنند !!. ایران پوست و ایرانی اصیل عزیز هرگز بر اثبات مطلبی دلیل و برهان از عربان نیاور و خودت را با آن مدفوع "انگلیس ها" کثیف نکن !!
چهار‌شنبه 15 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
من بوجود خدا ایمان و ازایشان کمال تشکر و رضایت را دارم و امیدوارم که خداجونم سالیان سال زنده و حافظ بنده باشد...با خدا فارسی صحبت می کنم و او هم گوش میده و بمن علامت میده که خوشش اومده !!. خدای من چندین بار به من علامت داده که عرب پوست های ایرانی رو با اون کتاب قلابیشون که قرآن باشه و فیلسوف های انگلیسی برای چاپیدن معادن و اسارت کشیدن ملت های کشورهای جهان سوم نوشتن دوست نداره و هیچگونه با اون ها تماس نیست بلکه اون ها با ضحاک ماردوش و جهنم ابدی در تماسند !! جناب آقای مرتضی تمدن ..عرب پوست ایرانی نما. مسیحی ها و یهودیان پول های بانکی میلیونی و میلیاردی شما و دارودسته ولایت فقیه شده تان را بلوکه کردن و دارن باهاش کیف می کنند و مفتخوران عرب پوست و متجاوزی به ایران مثل شماها بابت این مورد زخمی شده و از عصبانیت و درد به کلیسا ها حمله می کنند !!
چهار‌شنبه 15 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
واقعا هر چه فساد و خرابکاری را بعضی از مسلمانهای افراطی هستند که داخل مسجد انجام میدهند از قبیل طریق شهادت وآموزش انتحاری و بدبینی مذاهب نسبت به ادیان دیگر
چهار‌شنبه 15 دی 1389

nader46 - انگلیس - لندن
اسلام دین عقب مانده ایست که بجز قتل- تجاوز - دزدی تجاوزبه کودکان - ترویج خرافات -دروغ و....هیچ دست اوردی نداشته.البته مذاهب دیگه هم همچین چیز با ارزشی نیست فقط چون خودشون رااز سیاست جدا کردن قابل تقدیره. لندن انگلیس
چهار‌شنبه 15 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.