وضعیت نامشخص طرح قطع روابط با بریتانیا


وضعیت طرح قطع روابط با بریتانیا

در مجلس نامشخص است


روزنامه خراسان از «سرانجام نامشخص بررسی طرح قطع روابط با انگلیس درمجلس شورای اسلامی» خبر داده و نوشته است طرح قطع رابطه با انگلیس که پیش از این در یک کمیسیون مجلس تصویب شده بود، اکنون با سرنوشتی مبهم روبرو است.این روزنامه به نقل از کاظم جلالی، سخنگوی کمیسیونی که طرح قطع رابطه با انگلیس را تصویب کرد، نوشته است که این طرح به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.در همین حال حسین سبحانی نیا، دبیر هیئت رییسه مجلس، نیز به روزنامه خراسان گفته است این طرح از سوی هیئت رییسه بررسی نشده است، و معلوم نیست که چه زمانی در صحن علنی مجلس شواری اسلامی، مورد بررسی قرار گیرد. آقای سبحانی نیا همچنین گفت شاید برخی از نمایندگان به جای قطع رابطه با انگلیس، خواهان کاهش سطح روابط دو کشور باشند.اخیرا سایمون گس، سفیر بریتانیا در تهران مقاله ای را منتشر کرد که مورد اعتراض مسؤلان جمهوری اسلامی قرار گرفت. سفیر بریتانیا در این مقاله اعلام کرده بود وکلا، روزنامه‌نگاران، و اعضای سازمان‌های مردم نهاد (ان جی او ها) در هیچ جای دنیا به اندازه ایران در خطر نیستند.
ام البنین - ایران - تهران
لانه جاسوسی شماره 2 / امیدوارم که کامنتم اول نشه
سه‌شنبه 14 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
خیلی دلتان بخواهد با انگلیس ارتباط بر قرار کنید شما جنایتکاران این دنیا هستید با ان اسلام ....... وآن قرآن........بروید گم شوید ای آخوند های دوقرانی شاهنشاهی . خامنه ای حرام زاده نابود و انگلیس وآمریکاه پاینده باشند
سه‌شنبه 14 دی 1389

love-iran - ایران - مشهد
بهتر
سه‌شنبه 14 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
ام البنین - ایران - تهران والله به خدا منم چون می خوام کامنتم اول نشه دیرتر کامنت میزارم.این سایمون گس هم اومده بحث حقوق بشر رو توی کشوری میکنه که مهد حقوق بشره و بنیاد دینش بر اساس احترام به حقوق بشریته.همین چند وقت پیش بود که با باتوم افتادین به جون هر چی دانشجوه.
سه‌شنبه 14 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
تو بردی از این پادشاهی فروغ // همی چاره جستی و گفتی دروغ . این ملایان در سر هم کردن مطالب نادرست اُستادند. انگلیس و ایران رفقای به ظاهر دشمن !!
چهار‌شنبه 15 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.