بهمن ریگی اعدام شد


بهمن ریگی اعدام شد



بهمن ریگی امروز در زندان زاهدان اعدام شد .روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بهمن ریگی به اتهام محاربه و تیراندازی و کشتن چهار نفر در زاهدان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و خرید و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود.بر اساس این اعلام ، وی در تیر سال 1387 پس از جلسه صلح و سازشی که درخصوص قتل فردی از وابستگان خود برگزار شده بود به سوی افراد طایفه مقابل تیراندازی کرده و چهار نفر از آنان را کشته بود.حکم اعدام بهمن ریگی پس از تایید مراجع عالی قضایی صبح امروز در زندان مرکزی زاهدان اجرا شد.
mnm - کره - کره
به جهنم گور به گور شده بی همه چیز ... کره
دوشنبه 13 دی 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
فعلا" که این طایفه ریگی بدجوری به افت خوردن .
دوشنبه 13 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
خانواده ریگی مهدور الدم هستند.درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج) که آرامش را به ملت ایران هدیه و آن را از دشمن سلب میکنید.
دوشنبه 13 دی 1389

rezafox - امارات - دبی
هرچی ریگی که هست احتمالا باید اعدام شوند ان هم خیلی راحت از آنجایی که با کلمه ریگی همه یاد عبدالمالک ریگی میافتند پس به سادگی میتوان هر کسی را با این نام اعدام کرد//// لازم به ذکر است که ریگی یک طائفه بزرگ در بلوچستان است و گرچه عبدالمالک از این طائفه بود قرار نیت تمام این طائفه عبدالمالک باشند
دوشنبه 13 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
دارند می کشند همه را به اسم محاربه ومنافق لعنت بر اسلام ... ولعنت بر خامنه ای ...
دوشنبه 13 دی 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
نباید اعدام میکردن حقوق بشر میگه این باید زنده می ماند و در گروهک مردمی جندالله در یک عمل عرب پسندانه انتهاری راهی بهشت میشد الان پشت در بهشته داخل نمیتونه بره.
دوشنبه 13 دی 1389

alireza_pa - ایران - تهران
فکر کردن با کشتنش جندالله نابود شده...
دوشنبه 13 دی 1389

serentipity - کانادا - تورونتو
من عبدالمالک ریگی رو اصلا محارب یا تروریست نمیدونم.... دولتی که باد میکارد / طوفان درو میکند.. سالها حق قوم بلوچ توسط دولت مرکزی انکار شده... همان جنایتی که در کردستان کردند در بلوچستان هم میکند. مگر کردها دست به اسلحه نبردند .. بلوچها هم از آنها جدا نیستند...همه در پی احقاق حق..وقتی مجالی برای بحث نباشد اتجرم اسلحه پا میان میگدارد...
سه‌شنبه 14 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
هر" ریگی" هست توی کفش خامنه ای سفاک و آدمکشه !
سه‌شنبه 14 دی 1389

iranking - المان - مونیخ
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز. جان همون رهبرت من چند سوال دارم بالا غیرتا جواب بده .....چرا همه حزب الهیا خودشیفته هستند و فکر میکنند خیلی میفهمند ؟ با اینکه اصلا فهم در مورد کسیکه قراره تقلید کنه بیمعنیه .....دوم اینکه چرا قبل از اسلام ما اسامی همچون عبد الله داشتیم ؟ این الله کی بود ؟ سوم حضرت فاطمه 18 سالش بود که فوت کرد ....و یک سال هم بعد فوت پدرش و پدرش هم موقع فوت 63 سال داشت پس با این حساب حداقال سن پدرش در زمان تولدش 46 سال بود ....و ایشون خودش از خدیجه 15 سال کوچکتر بود پس فاطمه در 61 سالگی خدیجه بدنیا اومد ؟ ........ عبد المطلب کلید دار خانه خدا بود یا بتکده ؟.....حج قبل از اسلام که جنبه تجارت برای مکه داشت به دور خانه خدا بود یا بتکده ؟ .....ان حضرت که یه مرتبه با معجزه با سواد شد خودش کتاب مقدس رو نوشت یا در زمان عمر از پراکنده گویی حافظین جمع شد و نوشته شد ؟..... اخرش اینه چرا خرید و فروش برده در اسلام لغو نشد ؟(و این درصورتیکه در زمان کوروش و 1300 سال قبل لغو شده بود )....اخرین سوال اینکه چرا تو گل دختری ؟ و این درصورتیکه معمولا فاطی کماندوها سبیل دارند .؟
سه‌شنبه 14 دی 1389

louisette - فرانسه - مارسی
من که باور نمیکنم که ریگی ها جنایتکار باشند.
سه‌شنبه 14 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
iranking - المان - مونیخ پاسخت رو به صورت خصوصی برات ارسال کردم.چون خیلی طولانی بود
پنج‌شنبه 16 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.