پیشنهاد یک میلیارد تومانی برای پژوی احمدی نژاد


پیشنهاد یک میلیارد تومانی برای پژوی احمدی نژاد




احمد اسفندیاری، سرپرست سازمان بهزیستی ایران، می گوید «بیشترین مبلغ برای خرید خودروی آقای احمدی نژاد تا کنون یک میلیارد تومان بوده که از سوی کشورهای عربی پیشنهاد شده است.»پس از گذشت یکماه از وعده وزیر رفاه و تامین اجتماعی مبنی بر حراج بین المللی خودرو پژو رئیس جمهور، سازمان بهزیستی بصورت اینترنتی اقدام به ثبت نام از افراد متقاضی کرده است.با حضور سرپرست سازمان بهزیستی کشور، روز شنبه، ۱۱ دی‌ماه، سایت ثبت‌نام در حراج بین‌المللی خیریه اتومبیل رئیس جمهور برای کمک به احداث مسکن معلولان و مددجویان رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، مبلغ ثبت‌نام در این سایت برای افراد داخل کشور ۵۰ هزار تومان و برای افراد خارج از کشور ۵۰ یورو بوده و افراد می‌توانند بعد از واریز این مبلغ از طریق سایت وارد مراحل بعدی سایت شوند و مبلغ پیشنهادی خود را برای خرید اتومبیل شخصی احمدی‌نژاد اعلام کنند.در این سایت تصاویری از بدنه‌ اتومبیل شخصی رئیس دولت دهم و فضای بیرونی و داخلی آن وجود دارد.خودروی رئیس جمهور ایران یک پژوی ۵۰۴ سفید رنگ مدل ۱۹۷۷ است.سایت Ahmadinejad-car.com به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه برای مراجعه علاقه مندان به شرکت و ثبت‌نام در این مناقصه بین‌المللی طراحی شده است و از امروز به مدت یک ماه برای ثبت‌نام افراد در داخل و خارج از کشور باز بوده و پس از یک ماه، بالاترین قیمت‌ها در حراج حضوری شرکت می‌کنند.در حدود یک‌ماه پیش صادق محصولی، وزیر رفاه و تامین اجتماعی در همایش مدیران ستادی و استانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد که رئیس جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر روز گذشته خودروی خود را در یک اقدام خیرخواهانه برای فروش واگذار کرد که این خودرو اکنون در مزایده بین المللی قرار دارد و مبلغ آن به زودی اعلام می شود.
ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
من گفتم که ماشین احمدی انتر نژاد به دلار می رسه حالا میبینید اآدم دیوانه زیاد هست از همین مسلمانان اخمق کله پوک لعنت بر اسلام که از فروش ماشینشان هم تبلیغات اسلامی می کنند حالا کجا باشه بگویند هاله نور لعنت بر آن قرآن که جواب از توی آن بر ی دارند برای جلب توجه دیگران ویا بهتر بگویم افکار عمومی جهان خاک بر سر تو خامنه ای معتاد پولدار لعنت بر تو خمینی گور به گور شده که جنازه ات هم دست از سر مردم بر نمی دارد
دوشنبه 13 دی 1389

hamidjuventus - ایران - تهران
جان من میخوان بخرن توالتش کنن!!!!میگی نه نیگا کن
دوشنبه 13 دی 1389

bashoma - هلند - دلفت
خودش که یه قرون نمی ارزه.ولی ماشینش بیشتر از خودش ارزش داره.اینا دیگه کیین که میخوان ماشین محمودی رو به حراج بذارن و اونا چه اوسکولائین که میخوان این ماشین زپرتی رو بخرن.باید کنارش یه ژیان هم بذارن شاید یکمی بیشتر بخرنش.
دوشنبه 13 دی 1389

احتراز - آلمان - دورف
بیسوادها مزایده نه مناقصه، ۱ میلیارد هم از طریق ثبت نام در میارن، تا این ملت خر هستن، اینا چرا پیاده راه برن
دوشنبه 13 دی 1389

msforugh - ایران - تهران
جمع کنید بابا ,, دکان باز کردید .
دوشنبه 13 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
میمون وسایلش هم اسباب خنده اس.
دوشنبه 13 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
آره این به درد همون عربها میخوره. زودتر از ایران خارجش کنین که بوی گندش حالمون رو بهم زد. فقط تجسم اینکه دستهای تیر خلاص زن اوین به فرمان این لگن خورده، آدمو از هر چی ماشینه بیزار میکنه!
دوشنبه 13 دی 1389

avinam - سوئد - استکهلم
" از سوی کشورهای عربی پیشنهاد شده است.". منظورش همون لبنان و سوریه است ,دوستدارن انگلی نژاد . حالا این . امل کثیف میاد و کلی به به و چه چه مکنه.
دوشنبه 13 دی 1389

sharmant - ایران - تهران
این رژیم دلقک اگه حقوق از دست رفته مردم را بهشون برگردونند و بجای این ادمهای بیسواد که در راس دارن حکومت میکنند از کسانی که متخصص هستند استفاده بشه دیگه احتیاج به این تئاتر بازی کردن ها نیست.البته در اخر میخواستم از ام البنین - ایران - تهران تشکر کنم بخاطر کامنتهاش راستش ما دیروز کاری نداشتیم و حوصلمون حسابی سر رفته بود.وقتی اولین کامنتش را خوندیم همه با هم زدیم زیر خنده .مخصوصا راجبه فرق بین نماز وحشت و نماز ایات و یا فرق بین مادام کوری با مرکوری و یا وقتی که میخواد از طرح ترافیک رد بشه قران میخونه تا پلیس نگیرتش.خلاصه دستت درد نکنه ولی بهت توصیه میکنم لااقل چهارتا کتاب ساده بخون دیگه تو ایران یه دیپلم پرپری رو همه دارن.البته یک راه دیگه اینه که زود زود نام کاربریت را عوض کنی.
دوشنبه 13 دی 1389

aryamanesh2 - نیوزیلند - اکلند
من که اطمینان دارم این احمقی نژاد با فروش ماشینش نه پولی به مسکن مهر میده نه به نیازمندی......بلکه با اینکارش میخواد ماشینشو به قیمت کلانی بفروشته(چون بلانصبت ایرانیها رییس جمهوره)و خودش بهتر از هر کسی میدونه تا رییس جمهور هست میتونه ماشینشو یه جوری اب کنه وگرنه هیچ کس حاضر نیست از این ادم حقه باز چیزی بخره..........لعن و نفرین بر خامه انی و انتری نژاد و پاچه خواران دورو برشون ...پاینده مردم ازاده ایران
دوشنبه 13 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
اینا یه ملیارد به امالبنین و فدایی رهبر و خل دختر عاشق رهبر دادند که او قیمت رو اعلام کنند . اون پول از بیتالماله .. همه می دونن . الکل بازار گرمیه . والا ماشینی که احمدی نژاد سوار شده جز بوی پهن چی می تونه داشته باشه
دوشنبه 13 دی 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
هر کی میخره یادش باشه که ماشین پر از شپش و جونورهای دیگس. شایدم میخوان بخرن و با آزمایش دی ان ای پی به راز حلقه گمشده ببرن
دوشنبه 13 دی 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
گربه محض رضای خدا موش نمی گیره ؛ آن کسی که می خواد این کارو کنه حتماً یه چیزی تو مایه های شهرام جزایری است که با این کار و خودشیرینی دنبال چپاول بیشتر مملکته ، اینا هم با این حرفها دارن بازار گرمی میکنند...
دوشنبه 13 دی 1389

agaali - ایران - تهران
خدا به خریدار این خودرو عقل سلیم عطا کنه.امیدوارم به پای هم پیر شوند.
دوشنبه 13 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
... از خر سواری در خرابشده ای که بودید به این ثروت رسیدید انوقت در بعضی از روستاها کودکان ایرانی نیمکت مدرسه را با تخته سنگی عوض کرده اند!!!! مرگ بر دینتان خدای قاتلتان.
دوشنبه 13 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هر کس این ماشین را بخرد یک سرمایه گذاری پر ریسک کرده است. اگر این دو سال هم همینطور طی شود ماشین به درد اوراق کردن می خورد. اما اگر در این دو سال احمدی نژاد موفق شود یک جنگ اتمی راه بیاندازد و چند شهر ایران را از نقشه جغرافیا محود کند در این صورت شهرتی به اندازه هیتلر پیدا می کند و ماشین هم خیلی بیش از یک میلیارد خواهد ارزید.
دوشنبه 13 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
نفهمیدین این قیمت با صاحابشه یا نه???
دوشنبه 13 دی 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
از اولش هم مشخص بود که دارند تظاهر میکنند تا احمدی نژاد و جمهوری اسلامی محبوبیتی هر چند کم و با نام کمک به بهزیستی بدست بیارند باید تحقیق بشه و معلوم بشه چه کسی یک میلیارد تومن برای این ماشین پول داده و این پول را از چه منابعی بدست اورده؟
دوشنبه 13 دی 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
مگه این پژو تصادفی صاف کاری شده قراضه رو (در کاپوت موتورش گج و موج و بد صاف کاری شده)نه نه عنتری نژاد با خالد مشعل ساختند !! شبیه این ماشین صدهاش تو الجزایرو لبنان و مصر و مراکش و...یونان چه بعنوان سواری و چه بعنوان تاکسی مردم سوارشن چه عجوبه ای این گاری که یه میلیارد تومان یه خری پیدا شده که براش پول بده که میمون گماشته انگلیسی باهاش رانندگی کرده !!نه بابا اینا همش تبلیغاته که برای سرگرم کردن میلیونها حالی به حالی بیسواد و بیمار مغزی و بیکاره که عاشق دروغ شنیدن و دروغ گفتن و هارت و پورت کردن باهاش حال می کنند !!
دوشنبه 13 دی 1389

alireza_pa - ایران - تهران
دروغه...مفت هم کسی نمیخره.
دوشنبه 13 دی 1389

m_majid - ایران - مشهد
این همش سیابازیه میخوان روی اون یک میلیارد دلاری که از خزانه ملت دردیدن رو بپوشونن میگن آفتابه احمقی نجس رو گذاشتیم مزایده! . بعدشم یکی از خرکرده های سپاهی پول رو از خارج به حساب واریز میکنه وتمام !. به همین راحتی ممه رولولو......برد!
دوشنبه 13 دی 1389

muzi - انگلستان - لندن
بعد میگن ادم احمق پیدا نمیشه.حیفه پول که بابت بقول ایرانیها این لگن بده.
سه‌شنبه 14 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
این گاری که فروش بشه فرداش احمدی افتابه و فرقان خونه شو میبره تو لبنان و فلسطین اکشن میکنه بول خریدشم از بیت المال ایران میده به عربها که باز اونا نصفش رو بدن به خودش و تو حساب مشایی بس انداز کنه
سه‌شنبه 14 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
هر چی بگن می ارزه.رییس جمهور شجاع ایران محبوبیت جهانی داره.بترکه چشم حسود
سه‌شنبه 14 دی 1389

louisette - فرانسه - مارسی
مزایده چرا؟مگر کسی یک پژوی اسقاطی را هم میخرد؟مزایده یعنی هرکی پول بیشتر داد به او فروخته میشه.من صد سال اینکارو نمیکنم.
سه‌شنبه 14 دی 1389

NOUR - ایتالیا - رم
با این کار فرهنگ و ابروی ایران و ایرانئ را برد, حتا در بین اعراب. با این فقر در ایران بیداد میکنه و زندگی روز به روز سختتر میشه, ولی این عمل توهین بزرگی به ملت ایران در مقابل کشورها.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.