تهدید سران فتنه به محاکمه


تهدید سران فتنه به محاکمه


دادستان تهران از قطعی بودن محاکمه "سران فتنه" خبر داد و افزود که اتهام آنان بیش‌تر از چیزی است که فکرمی‌کنند. وی جرم آنها را «ایجاد جنبش سبز، برهم زدن امنیت و فتنه‌گری" اعلام کرد و مجازات آنان را بسیار سنگین خواند.

عباس جعفری دولت‌آبادی در نماز جمعه تهران ( ۱۰دی‌ماه) به نقل از رییس قوه قضاییه گفت، سران "فتنه" مجرم‌اند و باید با "دقت بیشتری" کارها را پیش برد تا محاکمه‌شان "تیر خلاص" به آنها باشد.

جعفری دولت‌آبادی گفت که روند تئوریزه کردن دمکراسی در ایران از دولت‌های سازندگی و اصلاحات شروع شد. وی تاکید کرد که گفتمان رفاه و آزادی در دوره‌های یاد شده به قصد کمرنگ کردن "ارزش‌های اسلامی" شکل گرفتند.

دادستان تهران از سال ۸۸ به‌عنوان سالی استثنایی در تاریخ انقلاب ایران یاد کرد و افزود که این سال پر از«فتنه‌ها و توطئه‌ها با پیچیدگی خاص بود که در لوای جمهوریت نظام و شعار تقلب در انتخابات مطرح شدند.»

وی تاکید کرد که باور برخی مردم به اینکه واقعا تقلبی در انتخابات صورت گرفته، با حضور آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه ۲۹ خرداد به پایان رسید. به گفته جعفری دولت‌آبادی، پس از آن بود که «ریزش مدعیان تقلب آغاز شد و دشمنان رو به لشکرکشی خیابانی آوردند.»

عباس جعفری دولت‌آبادی خاطر نشان کرد، حجم اقدامات "فتنه‌گران" آنقدر سنگین بود که یک روزش برای هر نظام کافی است. وی روز عاشورای سال ۸۸ را اوج "فتنه" دانست.

دادستان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به گفته‌های اخیر محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین ایران، در دیدار با نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس واکنش نشان داد. محمد خاتمی شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس در سال ۱۳۹۰ را مشروط به آزادی زندانیان سیاسی، ایجاد فضای آزاد برای احزاب و پایبندی مسئولان به قانون اساسی کرده بود.

دادستان تهران با اشاره به این اظهارات گفت: «ما می‌بینیم برخی سران فتنه برای جمهوری اسلامی شرط و شروط می‌گذارند. اما این نظام جمهوری اسلامی است که باید برای آنها شرط بگذارد و شرط اول محاکمه آنهاست.»

وی گفت: «اتهام آنها بیش از چیزی است که فکر می‌کنند و این را وقتی خواهند فهمید که ما ادعانامه خود را علیه آنان صادر کنیم».

پیش از این، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی طی سخنانی در حوزه علمیه قم، با تاکید بر "مدیریت عالی مهار فتنه" توسط آیت‌الله خامنه‌ای، تصریح کرده بود که "سران فتنه عددی نیستند".
khosh bavar - ایران - یزد
سگی که پارس میکند, گاز نمیگیره ^ ! ^
جمعه 10 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
به الله قسم هیچ کدوم از سرانی الان صاحب قدرت هستن جرات ندارند میرحسین و کروبی و خاتمی مارو دستگیر کنند. جرات ندارند فائزه هاشمی رو دستگیر کنند موسوی و کروبی و خاتمی و رهنورد که جای خود. خودشون هم میدونن با دستگیری این سه بزرگوار چه بلای سختی در انتظارشون هست. ((وای اگر موسوی حکم جهادم دهد.))
جمعه 10 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
اگر یک نفر از اینها را دستگیر کنید فاتحه تان خوانده است .، تازه اول بدبختی تان شروع میشود . ایرانی ها باید جریحه دار بشوند بعد دعوا کنند . وای چه روز خوبی خواهد بود !!!خامنه روزی که طناب دار عدالت را بر گردن کلفت ات خواهیم انداخت  
شنبه 11 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
حتی تریاک ها هم دارند تقلبی میشوند! یه نگاهی به رنگ و روی این بیچاره بندازین تا متوجه عمق فاجعه بشین. در ضمن این تهدیدها هم اثر افیونه زیاد جدی نگیرین (اینهم ارتباط دادن مطلب به عنوان!)
شنبه 11 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
کسی که در سراشیبی آنهم با سرعت افتاده دیگر جلودار سقوط خود نیست. لعنت بر کسانی که حق خواهی را فتنه گری می دانند و اعتراض به تقلب به این واضحی و کودتایی این چنین ننگین و خونین را حق خود می دانند. حالا عده ای که به داد دل مردم رسیده و زندگی و آرامش و امنیت خود را در راه حفظ حقوق مردم ارزانی داشتند شده اند سران فتنه بعد اون ضحاک از خدا بی خبر و نوکر صهیونیستش و ارباب صهیونیستش شده اند حتما مصلح. رویتان سیاه تر از این. ای ملعونین خدا و خلق او. با اینکار زودتر وجود منحوستان از ریشه کفر در خواهد آمد. کافران منافق.
شنبه 11 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
ضحاک و نوچه هایش که دیگر منحصر به تروریستهای لبنانی هستند می داند دیر و زود دارد اما شوخت و سوز ندارد و بالخره حقش درست و حسابی توسط مردم کف دستش گذاشته خواهد شد. این است که به سیم آخر زده چون برای او و جیره خوارانش دیگر فرقی نمی کند. بنابر این بهتر است کسانی که هنوز آبرویی نزد مردم دارند و کاملا به جرگه ی این کافران منافق نپیوسته اند به هوش باشند اینها به هوای این هستند که دیگران را هم با خود و جرم خود شریک کنند به هوای اینکه اگر تعداد مجرم بیشتر باشد راه گریزی دارند و شاید نجات پیدا کنند. این حکومت به قدری ظلم ناروایی جنایت و حق کشی کرده که دیگر نمی تواند روی پایه های ریخته و پوسیده خود استوار باشد. این رفتار تنها از بی ایمانی این کافران منافق است که دست خداوند را در این جریان نمی بینند و انتقام خداوند را از سیاهکاری و مظالم بی نهایتشان. ننگ و نفرین بر کافران منافق که داغ ننگ و سیاهی قبل از ورد به جهنم به پیشانیشان زده شده که رسوای خاص و عامشان کرده.
شنبه 11 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
red.boy - ایران - تهران موسوی خودش هم اینقدر خودش رو قبول نداره که شما دارید.اون اصلا لیاقت یه لیدر را نداره.در مقایسه با اکثر رهبران انقلابی جهان حرفی برای گفتن نداره.مثلا حضرت امام خمینی به عوان رهبر انقلابی ایران فیلسوفی واقعی، فرماندهی مقتدر، سیاستمداری باهوش و پدری متواضع بود.
شنبه 11 دی 1389

mjh24 - ایران - کرج
اینا اگه جرات دستگیری اینارو داشتن که این همه رجز نمی خوندن بی سروصدا میگرفتنشون
شنبه 11 دی 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
الان یکسال بیشتره که این پرت و پلاها رو میگن. جرات دارید عمل کنید.
شنبه 11 دی 1389

بابک - ایران - سبزوار
فتنه گر اصلی خامنه ای است و ما او را محاکمه و مجازات می کنیم.
شنبه 11 دی 1389

parviz1 - انگلستان - کترینگ
امیدوارم این اشتباه را نکنند چون این بار شاهد ریختن خون میلونها نفر خواهیم بود و نتیجه هم روشن است.این دفعه دیگه با ساندیس و .......نمیشه کاری کرد. یاد اون روزها که همه ریشاشونو از ترس زده بودن و چند وقت همه دنبال سوراخ موش میگشتن باشید.از ما گفتن بود. از خشم ملت و خونهای بیگناهانیکه ریخته شده بترسید.
شنبه 11 دی 1389

vahid4414 - امارات - دبی
خفه بابا . چه اسم قشنگی هم انتخاب کردن سران فتنه
شنبه 11 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
red.boy - ایران - تهران. دوست عزیز! زمانی ایران نجات پیدا میکند که ملت ایران از فرد گرایی به خرد جمعی برسد و از این شعارهای پوچ و بی محتوای دینی مثل (وای اگر کله خری حکم جهادم دهد .. ) دست برداریم و به عقل گرایی برسیم. علت اینکه این نظام امثال موسوی و کروبی و غیره را محاکمه نمیکند دلایل زیادی دارد. یکی از مهمترین آن اینست که تمام اینها جزو بدنه و ارکان نظام هستند و همه شان به نظام ولایت وقیح پابندند. بنابر چاقو هرگز دشته خود را نمیبرد.
شنبه 11 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
. آخه یکی نیست از این وقیحان بی آبرو بپرسد که شما این همه رو ، و وقاحت و ابلهی را چطوری بصورت یکجا و در تمامی دوران این حکومت ننگین ، میتوانید با مردمی که زیر و بالای شما را دیده اند و شما را از خودتان بیشتر می شناسند، رو کنید؟. اون از گفتار سراسر دروغ و عوام فریبانه رهبر و موسس دجالتان که در زیر چتر آمریکا باعوام فریبی و دروغ خود را بر مردم ایران تحمیل کرد و مردم خوش باور ما را فریب داد، و این هم از وقاحت شما پس مانده های رژیم جهل و نادانی و قتل و جنایت!. آیا شما می توانید از یک روز بی دردسر در دوران حکومت ننگین اسلامی در ایران نام ببرید که مردم ایران توانسته باشند شبی را با آرامش و آسوده خیال ، سر بر بالشت بگذارند و نگران فردای خود نباشند؟. براستی که شما بیشرمان و فرومایگان در سفاکی و وقاحت و پر رویی سنگ پا ها را هم از رو برده اید. ننگ و نفرین بر تمامی شما حاکمان بیخرد و فرومایه اجنبی که وجود نفرت انگیزتان چیزی جز ذلت و خواری برای ایرانی به همراه نیاورد
شنبه 11 دی 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
این بابا به نظر مى رسد در گذشته شغل آب حوض کشى داشته حالا به برکت جمهورى آخوندى شده دادستان
شنبه 11 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
جنبش سبز آخرین تلاشهایی است است که به تغییر وضعیت موجود از راه اصلاح نهادهای قدرت امیدوار است. دستگیری رهبران جنبش و ناامیدی مردم از جنبش سبز تنها راه را برای ورود گروههای تندرو و برانداز هموار میکند. وگرنه کودتاچی ها و مستبدان در نهایت رفتنی هستند و انشاالله در آینده بسیار نزدیک شاهد آن هستیم. (یاحسین/میرحسین)
شنبه 11 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
ابراز نگرانی مصباح یزدی از گسترش اعتراضات مردمی در آینده * تایید حکم دادگاه یک کارگردان حامی دولت؛ چهار هزار تومان جزای نقدی * تهدید شدید رهبران جنبش سبز توسط سخنرانان مراسم نهم دی ماه مهدیه تهران * /// سایت جرس (راه سبز)
شنبه 11 دی 1389

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
آقای red bodyجناب موسوی که خیلی وقت است حکم جهاد صادر فرموده پس چرا هنوز پای منقل نشستی؟
شنبه 11 دی 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
اینهاییکه میگن شاید 4 یا 5 نفر باشن با 40 50 میلیون نفر چیکار میکنید اه خدا نمیرم ببینم روزی که خامنه ای با دار و دستش جوابگو اینهمه جنایت باشن اون وقت گل دختر در عرض 3 سوت توبه میکنه دنبال 1 نوندونیه چربو چیل میگرده مرگ بر جیره خوران
شنبه 11 دی 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز. دمت گرم. کلی از کامنتت خندیدم.
شنبه 11 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران _ دوست عزیز اون موقعی که من تو خیابون داشتم شعار میدادم شما یا پای منقل بودی یا ... خوابیده بودی. الان هم بیانیه نداده تا ما بیاییم. بیانیه بدهد دوباره می اییم.گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز _ صلاحیت رئیس جمهور موسوی و کروبی برای رهبری جنبش سبز رو مردم در 22 خرداد تایید کردند. شماهم دخالت نکن رهبر شما خ.ر است. برو به اون برس.
شنبه 11 دی 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز خمینی یه بیمار روانی بود که وجودش نه تنها برای ایران که برای دنیا خطرناک بود. خمینی در کودکی حیوان ازار بود و در بازیهای کودکانه بیمارگونه میل به قدرت و ریاست داشت. این فیلسوف شما رو از سخنان فیلسوفانهاش نظیر جنگ نعمته و اقتصاد مال خره کاملا میشه شناخت.
شنبه 11 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز -- از این چرندیات هیتلر و صدام و بقیه به قول تو پدران متواضع و سیاستمداران باهوش زیاد گفتند, الآن کجا هستند? تا امثال تو قربونشون برید? زمان شماها هم زیاد دور نیست! مرگ بر علی خامه ای...
شنبه 11 دی 1389

mahdi1988 - اتریش - وین
همشون پاچه خارن مخصوصا وزیر اطلاعات!
شنبه 11 دی 1389

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
گل دختر عاشق بمب اتم البته این کاربرها از نظرم چیزی نمیفمند ولی تو میفهمی دقت کن : دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن
شنبه 11 دی 1389

omide azadi - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس:دوست عزیز،منظور"red.boy - ایران - تهران عزیز"اینه که باید یک لیدر داشت تا برای پیروزی تلاش کرد.خود ایلات متحده رهبر بزرگی چون آبراهام لینکن داشت تا قانون برده داری را از بین برد،منظور red.boy این نیست که حرف میر حسین وحی منزل است،ما میر حسین و بخاطر اینکه از ما حمایت و مهمتر اینکه با یزید مخالف است قبول داریم و ان شاءا.. وقتی پیروز شدیم این میر حسین نیست که مثل معاویه برای مردم تصمیم بگیرد.این مردم فهمیده "نه نفهم و نادان مثل گلدختر و پیر پسرو .. که همشون هم یک نفرند"هستند که جمهوری ایرانی را تشکیل خواهند داد.یعنی آزادی هر مذهب و هر دینی.
یکشنبه 12 دی 1389

omide azadi - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس:مطمئن باش اینا اشتباه شاه خدا بیامرزو دوباره تکرار نمیکنند.یعنی کوتاه نمیان،بماند که خود ما حقمونو میگیریم.اینو باور کن این بی صفت های کثیف ابوقیس یا هر آشغال دیگه را قربانی میکنند تا بقا داشته باشند.قدرت خیلی شیرینه و این آشغالها برای داشتنش هر کاری را میکنند.الان هم اگر جرات محاکمه موسوی و.. ندارن به نظر من یکیش حذف یارانه هاست که مردم یواش یواش دارن میفهمند چه کلاهی داره سرشون میره وبعدی هم نزدیک بودن نشست 1+5 و گفتگو های هسته ایه.به امید پیروزی جمهوری آزاد ایرانی.
یکشنبه 12 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
چاقو دسته ی خود را نخواهد برید-- تاتر اسلامی هست سر خودتان را شیره نمالید.رژیمی ها معلوم-- باید از کسانی بیم داشت که در زیر لباس سبز --ملیت ایرانی-- شاه دوستی-- پنهان و قصدشان تثبیت اسلام بزرگترین حربه ی سرکوب به دست ملایان هستند از دو حال خارج نیست یا نااگاه ویا چرچیل اسلامی!!!!
یکشنبه 12 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. دوست گرامی بزرگوار و جوانمرد. کاملا درست است چاقو دیته خود را نمیبرد. اما اگر چاقوی درست و حسابی باشد نه چاقوی بی دسته رژیم با آن تیغه ی کند و زنگ زده. اگر برشی هم هست از جلا دادن و تیز کردن این تیغه کهنه بی دسته از سوی قدرتهای بین المللی ست که منافعشان در حقظ این تیغه بی دسته و خدشه دار است. این تیغه دیگر نه ارزش باز سازی را دارد و نه قابل استفاده است. هر کسی هم که تلاشی در این زمینه بکند تنها عرض خود میبرد و زحمت ما میدارد. سال نو میلادی بر شما مبارک باد به همراه تندرستی و شادی با امید پیروزی ایرانیان واقعی بر اهریمنان داخلی و خارجی و آزادی ایران عزیز از چنگال شومشان . خود را برای جواب دادن به من به زحمت نیاندازید نمی خواهم شما را وادار به جواب متفابل کنم . مهم اینه که قبولتون دارم و از مخاطب قرار دادن آدمهای جوانمرد از زن گرفته تا مرد لذت برده احساس خوبی دارم.
یکشنبه 12 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس _ تو یه ادمی هستی که فقط و فقط میخوای جهت خلاف رودخانه شنا کنی. میخوای شعار اکثر مردم که یاحسین میرحسین هست رو به جهت مخالف هدایت کنی یعنی مخالفت با میرحسین. میرحسین موسوی و دیگر رهبران جنبش بعنوان یک راهنما جلوی مردم حرکت میکنن و مردم هم با پشتیبانی از انها به نتیجه میرسن. میرحسین رهبر جنبش ماست ولی نه رهبری مثل خمینی. بیشتر نقش یک راهنمارو بازی میکنه و نقطه مشترک ملت است
یکشنبه 12 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
omide azadi - ایران - تهران _ دقیقا اصلا خود میرحسین موسوی گفته که نوع حکومت رو رفراندوم مشخص میکنه. حالا باید ببینیم مردم چه حکومتی رو میخوان. میرحسین موسوی فرمانده نیست میرحسین چون شخصی هست که شناخته شده رهبر خوبی میتونه باشه. رهبر نه مثل رهبری خمینی که دستور بده رهبر بعنوان راهنما و پیشرو
دوشنبه 13 دی 1389

louisette - فرانسه - مارسی
اولا پشت پرده ها را ما نمیدانیم.مطمئن باشید اگر بینشان زد وبند نیست دستگیری این رهبران غیر ممکن است.تهران حمام خون میشود.چند سال است که نظام بشدت از چشم مردم افتاده(بغیر از جیره خوار ها وچاپلوسان وهمدستان).مردم متنفرند.یا حکومت باید پاکسازی کامل کنه این وزراء ومتعلقات آنرا را یا منتظر طوفان باشد. ادمه این وضع ممکن نیست.
دوشنبه 13 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +288عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟