بودجه مصباح یزدی ۴۰ برابر دانشگاه امیرکبیر


بودجه مصباح یزدی ۴۰ برابر دانشگاه امیرکبیر


جدول تخصیص اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در سال 1388 را نگاه کنید، نشان می دهد  که بودجه اختصاص داده شده به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، متعلق به  مصباح یزدی، بیش از 40 برابر از بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیشتر بوده  است. مبلغی که به موسسه مصباح اختصاص داده شده، 50000 میلیون ریال است.  این بودجه غیر از 72000 میلیون ریالی است که دولت احمدی نژاد برای احداث  و تجهیز ساختمان، به موسسه مصباح داده است. (آمار از معاونت برنامه ریزی  و نظارت راهبردی ریاست جمهوری)

Nani2008 - انگلستان - لندن
تهاجم فرهنگی که با حلوا حلوا کردن نمیشه! خرج داره دیگه :))
جمعه 10 دی 1389

amir58 - ایران - مشهد
یه چی رو فراموش کردید؟توهین به دین ومقدسات بقیه کاربران.
جمعه 10 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
اگر میشد با پول همه چیز را خرید که تا حالا آخوندها همه مان را خریده بودند. 4000 برابر هم خرج کنند آخرش هر کس می داند که دانگاه امیر کبیر دانشگاه امیر کبیر است و موسسه مصباح یزدی هیچی نیست. ضمنا کار خوبی کردید که این مقرات را برای نظرات گذاشتید. امیدوارم در اجرای آنها جدی باشید. خصوصا در عدم تایید توهین های کاربران به یکدیگر.
جمعه 10 دی 1389

hassan5 - ایران - تهران
خیلی جالبه.جمع اعتبار تخصیص داده شده بغیر از کتابخانه عمومی اعتبار دانشگاه ها ی عمومی این لیست 33 میلیارد تومان و اعتبار دفاتر و موسسات و سازمان های کشکی (و دانشگاه شاهد) ولی خودی نظام در همین لیست 4250 میلیارد تومان میباشد.صد رحمت به حمله مغول بایران.اگر این چاپیدنن ملت ایران نیست پس چی هست؟؟؟
جمعه 10 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
خب باید هم بیشتر باشه!!! تمساح یزدی خوب میتونه بماله و در نشر خرافات و جهالت به ولی وقیح کمک کنه ولی دانشگاه امیرکبیر جز دردسر برای حکومت چیزی نداره.
جمعه 10 دی 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جمعه 10 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
اگر تمام دنیا را به من بدهند تا در ازای آن پاره ای از پوست جویی را به زور از دهان موری بستانم اینکار را نخواهم کرد. مولا علی. دستتون درد نکند عجب حکومت دینی درست کردید. ادعای الگو برداری از حکومت علی داشتید. ننگ و نفرین بر شما کاسبان دنیا دوست و حق مردم خور.
جمعه 10 دی 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
نگران نباشید این پول ها مال مردم شریف ایران هست از جیب اسلام نیست بله خاک بر سر تو مصباح تو خائن ملت تو را میبینم روزی بد تر از صدام به دست همین مردم اه حالا میبینی لعنت بر تو خامنه ای واسلام که با ترفند اسلام مرد را به خاک سیاه نشانده اید
جمعه 10 دی 1389

sharmant - ایران - تهران
قبل از انقلاب همه میدونستند که این اخوندها همه دزدند و اگه یک دو ریالی دستشون بدی دیگه صاحبش نیستی ولی با اینحال انقلاب کردیم و مملکت را دادیم دست این اخوندها که میدونستیم دزدن.حالا بجای اینکه هی از دزدیهاشون بگید و مردم را تو عذاب وجدان بندازید و هی بیشتر حرس وجوش بخورن و خودشون را مریض بکنند.سعی کنید با مقالات جذاب هم یکمی به این مردم روحیه بدید.
جمعه 10 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
جدول واضح نیست, در صورت امکان لطفا بزرگنمائی شده آن را درج کنید. ممنون.
جمعه 10 دی 1389

saeed85 - ایران - تهران
فقر این ملت بی چاره تعجبی ندارد. وقتی دانشگاه که اساس توسعه کشور است وضعیت نامناسبی دارد دیگر تکلیف دیگر بخشهای جامعه مشخص است. خدا نگذرد از ستمگرانی که به نام دین به مردم ظلم می کنند. اینها هم دزد مال هستند هم دزد عقیده.
شنبه 11 دی 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
این تمساح یزدى آن چنان وقیح و پررو است که علاوه بر مفت خورى و حیف و میل بیت المال به ملت شریف ایران گاهى توهین آشکار هم مى کند . کوه به کوه نمى رسد ملت به تمساح یک روزى خواهد رسید
شنبه 11 دی 1389

1983 - ایران - تهران
واقعا پول این مردم در چه جاهای بی ارزشی خرج می شه خاک که خیلی ارزش داره مدفوع گاو روی سرتون
شنبه 11 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ : برای بزرگتر نمودن این جدول دکمه Ctrl و علامت + با هم نگه داشته و چندبار بر دکمه + فشار بیاورید که متن جدول بطور خوب و واضح دیده میشه °!°
شنبه 11 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.