رییس جمهور ایرانی تبار اسراییل محکوم به تجاوزجنسی


اولین رییس جمهورایرانی تبار اسراییل

محکوم به تجاوزجنسی


موشه کاتساو اولین رییس جمهور ایرانی تبار اسراییل محکوم به تجاوز جنسی شد. دادگاهی در اسراییل با تایید حکم خبری از محتوای آن نداد.

موشه کاتساو زاده یزد است که از سال 2000 تا 2007 میلادی در مقام ریاست جمهوری اسراییل خدمت کرده است.

دست کم سه زن از آقای کاتساو شکایت کرده وگفته اند که در زمان وزارت و ریاست جمهوری به آنها تجاوز جنسی صورت گرفته است. این شکایتها در سال 2006 میلادی به دادگاه ارسال شده بود با این حال بدلیل مصونیت قضایی رییس جمهور مقامات قضایی نتوانستنند تا پای رییس جمهور پیشین را به دادگاه بکشانند. بلافاصله پس از پایان دوران ریاست جمهوری فرآیند دادگاهی آغازشد.

به این ترتیب طی یکسال گذشته موشه کاتساوبارها به دادگاه رفت تا سرآخر روز پنجشنبه دادگاه رای به محکومیت او داد. وکلای اقای کاتساو درخواست تجدید نظر کرده اند. درحالیکه متن حکم آقای کاتساو در دادگاه اعلام شده است اما، هم چنان باید منتظر چراغ سبز دولت اسراییل ماند تا اجازه انتشار حکم در رسانه ها را بدهد.
khosh bavar - ایران - یزد
از نژاد اخوندهاست ولی همشهری شخص بنده میباشد !
جمعه 10 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
ایرانی دیگه یهودی باشه چی میشه! به به! lol
جمعه 10 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
به این می گویند قانون و قانونمداری در این کشور مجازات یکسان از رئیس جمهور تا پائین ترین رده. اگر این قانون در ایران بود حد اقل چند میلیون باید دهها سال در زندان اب خنک می خوردند مجازات این مرد تجاوز به یک زن.!!!!!!!!..وقتی ملایان بی پدر مادر با قانون حیوانی دینشان دختران اعدامی را قبل از اعدام گروهی تجاوز می کردند مجازات چه میتوانست باشد!!!!!!!..
جمعه 10 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
به برادران ساندیسی و فاطی کماندوها : این داستان نشانه ای از دمکراسی واقعی میباشد که " همه " مردم ایران خواهان ان هستیم که " همه " در مقابل " قانون " یکسان هستند ! این داستان همانند داستانی است که شما بمدت 1400 سال از حکومت " عدل علی " در گوشمان خواندید ولی عمل نمیکنید و این دادگاه یک " مثال " بسیار کوچک است که ما شاهد تساوی حقوق همه مردم در مقابل قانون در جهان اول هستیم و به جرات میتوان گفت که در کشورهای غیر اسلامی, به گفته خودتان حکومت عدل علی که شما هم مشتاق ان هم هستید, برگزار میشود, چه از لحاظ اجتماعی و سیاسی ! پس ذوق زده نشوید که ایشان محکوم شدند, زیرا در ایران اسلامی چنین اتفاقاتی رخ میدهد ولی به دلیل " نبود " دمکراسی و ازادی مطبوعات کسی از ان با خبر نمیشود °!°
جمعه 10 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
خاک بر سرش. اگه توی ایران بسیجی میشد و یا به هر شکل در خدمت ولی وقیح بود میتونست هرکاری بخواد بکنه و هیچ وقت هم محاکمه نشه. تازه اگه به کسی هم تجاوز میکرد پست و مقام بهتری میگرفت و میشد مثل قاضی سعید مرتضوی و یا حاج آقا گلستانی و .. این جور آدمها فکر میکنن که توی کشورهای دیگه هم مثل نظام مقدس ولی وقیح میشه پست و مقام گرفت و هرکاری دوست داره بکنه !!!! هنوز هم دیر نشده میتونه برگرده ایران و مثل بقیه تروریستها و متجاوزها مورد تقدیر قرار بگیره!!! البته اول باید بره دست بوسی ولی وقیح و مموتی و بعدش بیافته به جون مردم.
جمعه 10 دی 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
به نظر من, ایشان هم مثل ژنرال علی دیزایی قربانی نژادپرستی یا رقابتهای درون سازمانی و درون حزبی شدند. وگرنه اصولاً از یک چنین مقامی تجاوز به زور دور از تصور است. رئیس جمهور چه احتیاجی دارد که یک یا چند نفر را گیر بیاورد و مثل ولگردها به زور وادار به سکس کند؟ دیگر برلوسکونی هم که باشد, تجاوز به زور نمی کند. این جریان, بیشتر به یک تهمت سازماندهی شده شبیه است تا واقعیت.
جمعه 10 دی 1389

Jew5771 - ایالات متحده - سیاتل
cyrus0007 - استرالیا - بریزبن به یهودی بودن خود افتخار میکنیم نه به ایرانی بودیمان . ما در ایران عزیز به دنیا امده ایم ولی متلق به اسرائیل و اسرائیل خانه ماست
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
اینهم دسته گل دیگری از جوامع مذهبی‌. قابل توجه آنها که مذهب را بازدارنده فساد میدانند. همین چندی پیش رسو ائی کشیشهای کاتولیک هلند و مخصوصا بلژیک کوس رسو ائی مذهبیها را به صدا دراورد. از اسلامیها چیزی نمیگویم که خود شهره عالمند در لواط با کودکان، مدیریت (بهتر بود واژه ج...کشی به کار می‌بردم) فاحشگان، تجاوز جنسی‌،.. مخصوصا در مساجد. همین چند ماه پیش یک پدر بزرگ مراکشی در هلند با شکایت نوه نوجوانش دستگیر شد که به همه نوه‌هایش تجاوز کرده بود آنهم بطور مرتب. متاسفانه فورا با وساطت فامیل آزاد شد و پرونده را ماستمالی کردند. کسی‌ هم دلش برای دختر نوجوان مراکشی نسوخت. آخ که این بچه مسلمانها چقدر مظلومند، نه در جامعه خودشان امنیت دارند و نه جامعه هلند لحظه ای‌ به آنها میتواند فکر کند. چرا که فورا سازمانهای مسلمان یقه جر میدهند که و اسلاما.
جمعه 10 دی 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
من چه باید بگم ولی من فکر کنم یک توطعه هست از طرف مخالفین او
جمعه 10 دی 1389

esfahan_20 - ایران - اصفهان
خوب که چی اونهم دل داره وووووو.خدا حفظش کنه.
جمعه 10 دی 1389

ghom.666 - ایران - قم
cyrus0007 - استرالیا - بریزبن. چی میشه.اتفاقا اونهایکه با زور شمشیر عرب تجاوزگر اسلام را نپزیرفتن مردن و ایرانی ماندن نه مثل من و تو وبقیه که همه چیزمونو به عربها دادیم و ادعامون هم میشه...تازه سید هم شدیم با تجاوز
جمعه 10 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
اسم ایران را با این متجاوز خراب نکنید.مثل قضیه شتر مرغ شد که بنا به شرایط یا مرغ بود یا شتر.
جمعه 10 دی 1389

mo.miyai - نروژ - اسلو
دمتون گرم یکی تو ایران میکشه و تجاوز میکنه یکی دیگه تو اسراییل هر دو ایرانی هر دوتا هم رییس جمهور .
جمعه 10 دی 1389

malmsteen - اکراین - کیف
cyrus0007 - استرالیا - بریزبن. دقیقا
جمعه 10 دی 1389

ولایت جنایت - ایران - تهران
این حکم نشان از یک چیز است قانون برای همه یکسان اجرا می شود حتی اگر ریس جمهور باشی.درود بر ملت ودولت اسراییل که دوست راستین ایران در خاورمیانه هستند. چون دشمن مشترک ایرانیان و اسراییلیان اعراب هستند که از فلاکت و بدبختی به وجود امده برای مردمان ایران بسیار خوشحال هستند و کلا ذاتا اعراب از ایرانیان متنفر هستند دوستانی که در خارج از ایران یا بین اعربها زندگی کرده باشند دقیقا میفهمند که حتی لبنانی ها و فلسطنیان از ایرانیان ابراز انزجار میکنند همانگونه که در جنگ هشت ساله با عراقی های خونخوار فلسطنیان نیز به جبهه جنگ با ایرانیان اعزام شدند.
جمعه 10 دی 1389

yool - انگلستان - لندن
ایرانی یهودی دیگه چه صیغه ای هست ؟ ملیت ربطی به مذهب نداره ، ایرانی مسیحی ، ایرانی زردشتی ، ایرانی مسلمان ، معنی نداره . وقتی کسی ایرانی باشه ، مهم نیست که چه دینی و یا چه باورهایی داشته باشه چون باورهای هر شخص . مربوط به خودشه و این مساله کاملا شخصیه. در مورد این آقا هم توو کشورهائی که مدل دموکراسی غربی در اونها حاکمه ، این مساله زیاد اتفاق میوفته که بعضی افراد خودشون رو به آدمهای در راس قدرت میچسبونن تا بعدها چیزی عایدشان بشه .
جمعه 10 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
حقش است, ولی باز هم جای تفکر داره که در اسرائیل رئیس جمهور را بخاطر عمل زشتش میتوان دادگاهی کرد, ولی در ایران دادستان وقت (مرتضوی) دست به قتل و جنایت میزنه اما بجای دادگاه و زندان, یک مقام و پست نان و آبدار دیگه میگیره. این یعنی رعفت اسلامی.
جمعه 10 دی 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
اینم شد حکایت غضنفر که افتاد گیر قبیله آدم خور ها و میخواستن بخورنش با تعجب گفت به بخور بخور که رسید ما آدم شدیم.حلا که ثابت شد متجاوز بوده ایرانی از آب دراومد.
جمعه 10 دی 1389

heyman123 - آمریکا - مکزیک
ببخشید خمینی کثافت به بچه یک ماهه تا 6 ماهه تجاوز می کند پیغمبرمان محمد مصطفی (ص) دختر 7ساله را به عقد خودش درمی آورد اما مطمئن باشید که این سه تا زنی که بالغ و عاقل بوده اند و به قول خودشان مورد تجاوز قرار گرفتند از دید اسلام گناه است شاید توطئه جهان اسلام است که این بیچاره را رو دست و پاگیر کرده است آخه زمانیکه مردم کثافت غزه همچنان در جاهلیت به سر می برند و با 450 دختر 6-9 ازدواج می کنند آیا این تجاوز نیست کسی که از نظر عقلی حتی به سن بلوغ و رشد جسمی فکری نرسیده است لعنت به چیزی که ما خودسرانه به آن اعتقاد داریم
جمعه 10 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
حالا ببینیم چه حکمی برای این هوسباز حیوون صادر میکنن !
جمعه 10 دی 1389

heyman123 - آمریکا - مکزیک
مهرداد2538 - ایران - تهران دقیقا شما درست می گی نگاه کنه این هم از توطئه های حزب الله دست نشانده آخوندهای بچه باز ایرانی و عربی است
جمعه 10 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مهرداد2538 - ایران - تهران . کمی مطالعه بد نیست ---فکر کردید اسرائیل ایران است که رئیس جمهوری را به دلیل نژاد پرستی تهمت بزنند نه خیر-- این اقا به یکی از کارمندانش برخلاف میل او با برخورداری از قدرتش تجاوز کرد و با یکی دونفر هم لاس زد اگر محکوم شود 8 سال زندان را نوش جان خواهد کرد.
جمعه 10 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. درود بر شما . حق باشماست اگر در این حکومت اعدام ، عدالتی وجود داشت متجاوزین بسیاری باید محاکمه میشدند مانند منوچهر متکی که بدختران زندانی در زندان تجاوز میکرد و طائب خوک کثافت قاتل ترانه وموسوی وبسیاری از آشغالها در جمهوری سنگسار وتجاوز.
جمعه 10 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Jew5771 - شما چرا نمیروید همان اسراییل زندگی کنید؟ چرا امریکا هستید؟ البته خیلی از سفید های امریکا از یهودیان خوششان نمیاید.
جمعه 10 دی 1389

ایران دوست - ایران - تهران
ابرو هر چی ایرانیه این طرف برد!
جمعه 10 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
cyrus0007 - دوست گرامی، یهودیان ایرانی نژاد نبوده بلکه سامی و از نظر نژادی با اعراب یکی هستند.
جمعه 10 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تنها ملتی که از اسراییل خوب میگوید ایرانیان هستند! هیچ جای دنیا چه غربی چه شرقی چه مسیحی چه آفتاب پرست از اسراییل خوششان نمیاید.
شنبه 11 دی 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
Jew5771 - ایالات متحده - سیاتل. پس برو تو سایت‌های سرزمینت کامنت بگذار. چرا تو این سایت کامنت می‌گذاری؟
شنبه 11 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
مهرداد2538 - ایران - تهران : انتقاد شما درست است, منتها برای افرادی که در " اوج " قدرت هستند و همه چیز را در زندگیشان داشتند ( از تخم خروس گرفته تا شیر ادمیزاد ), برای ارضا قدرت خود که باعث ترشح هورمون خوشبختیشان شود, الکی دست بکارهایی میزنند تا احساس غرور و خوشبختی پیدا کنند, و از طرفی, ممکن است مورد دسیسه ان خانم قرار گرفته که از این طریق معروف شود, همانند زنهایی که ادعا دارند از Assange مورد تجاوز قرار گرفتند ! دیگرانی که ادعا دارند که این نقشه اخوندهاست, برایشون متاسفم که اینقدر نفوذ این شپشها را جدی گرفتند و یا بعضیها به خیالبافی عادت کردند ! فقط یک نگاه به کامنت کاربر اسرائیلی مان بندازید که چطور با این مسئله برخورد میکنه, شاد و واقع بین باشیم *!*
شنبه 11 دی 1389

davidmoor - سوئد - گوتبورگ
مطمئن باشید سنگسار نمیشه خیالتون راحت
شنبه 11 دی 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . اقای عزیز. نژد ایرانی یعنی چه؟ ایرانی مجموعه ای از نژادهای مختلف است که اتفاقا عرب و یهودی هم جزو ان هست.
شنبه 11 دی 1389

heyman123 - آمریکا - مکزیک
arashbehdin - امریکا - اتلانتا، لطفا با مطالعه بیشتری مطالب تون را نویسید اگر یهودیها ایرانی نبودند پس تو ایرانی بودی به نظر من نژاد اصیل ایرانی بایستی ریشه یابی شود هرکی از 1200 سال قبل با عربها وارد ایران شده باید از ایران باندازیم بیرون، اگر نژاد یهودیها ایرانی نبوده پس قوم بنی اسرائیل کجا رفته چرا تو قران اشاره ای به زردتشت نشده آیا تا بحال این را از خودتون پرسیده اید بله دین اول تمام مردم جهان یهودی بوده بعد بعضی مسیحی و ایران به پیروی از زردتشت که همان دربرگرفته از دین یهود است به زرتشت روی می آورد به همین خاطر تو قرآن هیچ اسمی از زرتشت آورده نمی شود لطفا سوره نوح، بنی اسرائیل بیشتر مرور شود (با تفاسیرش)، و این را بدان این عربهای پاپتی میدونی چرا به ایران زمین 1000 سال قبل حمله کردند بدلیل اینکه زنان ایرانی خیلی خوشگلتر و زیباتر از زنان امروزی بودند.
شنبه 11 دی 1389

mamadjoon128 - ایران - یزد
میدونستم یزدی ها "گلوخشک" هستند ولی دیگه نه اینقدر!!
شنبه 11 دی 1389

goleshab - المان - اوگسبورگ
من فکر میکنم دسیسه است برای خراب کردن این شخص از طرف رقبایش .
شنبه 11 دی 1389

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
اقا موشه از اربابان سوئیس علی قمقمه ای.
شنبه 11 دی 1389

aref_arjo - ایران - ایران
ایرانی در هر جا که باشه موجب شره. شرمان مقطوع. ناراحت نشیدآ. اما مطمئنم که شما هم از "زرنگ بازیی" که به صورت بالفطره ایرانیها در دزدیهایشان انجام داده اند لذت بردید. این نمونه ای کوچک از شرور بودن ماهاست. تو کامنت های همین تاپیک هم میتونید مواردی رو پیدا کنید. متشکرم از همه.
شنبه 11 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
heyman123 - saeed1 - من به اندازه کافی مطالعه کرده ام و میدانم چه میگویم ولی پاسخ شما را نمیدهم چون برخی کاربران اینجا ظرفیت پذیرش واقعیت را ندارند. خودتان بروید مطالعه کنید. ضمنا آفای مکزیک، یهودیان سامی نژاد و ریشه عرب دارند و دانش ژنتیک هم اینرا ثابت کرده. بهتر است شما کمی دراین باره مطالعه کنی.
شنبه 11 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
یهودی ها هرجای دنیا هم که زندگی کنند باز هم متعلق به قوم یهود هستند و ملیت برایشان انقدر مهم نیست که قومیت. همگی ژن مشترک دارند ودینشان برایشان درجه نخست اهمیت است. این نظر خود یهودیان درباره خودشان است، پس مهم نیست در قران و کتابهای هزار سال پیش چه نوشته شده. ما در سده بیست و یکم زندگی میکنیم و باید واقعیت را از دید امروز بررسی کرد نه دید تازی حجاز. نمونه اش هم آن بابای ان بالاست که نیاکانش دوهزار و پانسد سال در ایران زندگی کرده اند ولی خودش را متعلق به یک نیمچه کشور شست ساله میداند.
شنبه 11 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ضمنا زردتشت نه، زرتشت یا زردشت. بعلاوه یهودیان ایران آواره هایی بودند که پارسها (هخامنشیان) به انها پناه دادند وگرنه بدست سامیان دیگر کشتار میشدند. پارسها و مادها و پارتها از قبایل آریایی بودند که حدود هشت سد سال پیش از میلاد از استپهای حنوب روسیه وارد ایران شدند. اصل یهودیان از سامی است که هزار و سی سد سال پیش از میلاد از مصر به فلستین مهاجرت کرده و کنعانی ها را که ساکن این منطقه بودند کشتند و سرزمینشان را گرفتند و در انجا ماندگار شدند. دین اقوام اریایی باورهای کهن میترایی است ربطی به یهودیسم ندارد و در میان دیگر تیره های اریایی مشترک است. زرتشت پیامبری ایرانی بود و باورهایش زمین تا آسمان با دروغها و داستانهای عجیب غریب یهودیان تفاوت دارد.
شنبه 11 دی 1389

artosh - ایران - تهران
cyrus0007 - استرالیا - بریزبن/ شماها دارید جایی زندگی میکنید که اگر میخواستن به دینتون توجه کنن. یه روزه همتون رو از کشورشون اخراج میکردن. اما تو نظر دادنتون به اینکه کی یهودیه و کی کجاییه هم کار دارید.
شنبه 11 دی 1389

heyman123 - آمریکا - مکزیک
arashbehdin - امریکا - اتلانتا، شما راست می گی اما با یک مقدار مطالعه بیشتر به این نیتجه می رسیم که دین با سیاست فرق می کند و هرکی با هردین و نژادی صرفا به خاطر ایرانی بودنش بایستی تو ایران زندگی کند و از تمام حق و حقوق یک شهروند برخوردار باشد اما تو فکر می کنی تو به عنوان یک نژاد اصیل ایرانی چه حقی دارید که من دارم پس مطمئن باش هیچکدام هیچ حقی نداریم یعنی کشور ما را به اسمی یک کشور اسلامی کسانی دارند هدایت می کنند که اولا خودشان از مذهب دارند سواستفاده شخصی می کنند و نژاد غیرایرانی دارند که من و تو را به بازی گرفته اندکه حتی شیعه 7 امامی و اکثر از سیک های هندی هستند حتی آرم الله که داریم ارم مذهبی سیکهاست رجوع به نشان مذهبی جهان
یکشنبه 12 دی 1389

keykalhor - ایران - تهران
مرگ بر اسرائیل مرگ بر جمهوری اسلامی
یکشنبه 12 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ایران دوست - ایران - تهران . عالیجناب ایران سویس است که تجاوز این مرد ابروی ایران را برد???سنگسار تجاوز جنسی حتی به مردان در زندان قطع دست و هزار کوفت و زهر مار دیگر .عکس قمه زنها. تعدادی دیوانه که برای امام قاتل عرب سرتاپای خود را گل مالیده اند و عکسشان در مجلات خارج چاپ شده مگر ابروئی برای ایرانی باقی گذاشته?????????
یکشنبه 12 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
heyman123 - دوست گرامی مردم ایران خودشان اشتباه کردند که بدنبال ملا براه افتادند. دنیا در چه راهی پیش میرود و ایرانیان و اعراب به کدام سو. درایران شیعه گری و بر سر کوبیدن برای مرده و ولی فقیه و در سرزمین اعراب، عمر پرستی و نفرت از ایرانی و مجوس خواندن انها. همه یک دست عقب مانده اند، آدم در شگفت میماند که آسیای جنوب شرقی در ده سال گذشته چه پیشرفتی کرده، امریکای فقیر جنوبی به کجا رسیده، و در این منطقه خاورمیانه در ده سال گذشته چه بوده؟ جنگ و تروریسم و بربریت و آدمکشی و ....
یکشنبه 12 دی 1389

Shaah - امریکا - لس آنجلس
Jew5771 - ایالات متحده - سیاتل. نمیخواستام هم چین کامنتی بگذارم ولی‌ لازم دیدم: تف به هر چی‌ یهودی و هر چی‌ مسلمان هست. زنده باد کشور آریایی ما که امروزه ایران خوانده میشود. ننگ بر هر ایدئولوژی افراطی واپسگرای دینی.
یکشنبه 12 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +288عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟