پیکر على صارمى از اوین به کهریزک منتقل شده است



پیکر على صارمى از اوین به کهریزک منتقل شده است



زینب صارمى، دختر على صارمى، زندانى سیاسى اى که روز سه‌شنبه در زندان اوین تهران اعدام شد مى‌گوید: به خانواده او اطلاع داده شده است تا براى دریافت پیکر آقاى صارمى به کهریزک مراجعه کنند.خانم صارمى  به رادیوفردا گفت: مراجعه خانواده‌اش به زندان اوین براى تحویل گرفتن پیکر على صارمى تاکنون بى‌نتیجه بوده و در تماسى از سوى دایره جنایى ، به  آنها گفته شده است که براى تحویل گرفتن پیکر على صارمى، ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه به کهریزک مراجعه کنند.زینب صارمى در عین حال تاکید کرد که دایره جنایى قول قطعى براى تحویل دادن پیکر على صارمى نداده است.
babak1960 - لوگزامبورگ - لوگزامبورگ
درود بر شرف تو ای مبارز و مجاهد راستین خستگی ناپذیر . که بعد از عمری مبارزه شهادت در راه خدا و خلق را در زیباترین شکل انتخاب کردی و نشان دادی که ازادی مجانی بدست نمیاید و باید پاکترین خونها در راهش ریخته شود ملاها از پیکر پاک تو در هراسند .
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
در سایتی خوندم که این مرحوم بیماری قلبی داشت و در اثر سکته قلبی فوت کرده . خدا بیامرزتش و به خونوادش صبر بده
چهار‌شنبه 8 دی 1389

shemiranian - ایران - تهران
هر شب ستاره ای به زمین میکشند و باز این اسمان شب زده غرق ستاره هاست.دورود به روان پاک این شهید راه ازادی .اعدام های اخیر نشان از ضعف و زبونی حکومت تا دندان مسلح است سی و دو سال است ماشین کشتار و اعدام این حکومت پلید یزیدی بی وقفه مشغول به کار است اما این حکومت است که شکست خورده و درمانده وبی اینده است مبارزین و ازادیخواهان همچنان سر فراز و با غرور ایستاده اند و بی شک تا سرنگونی این حرامزادگان ظالم از پای نخواهند نشست.علی صارمی ها در قلب های ما زنده هستند و راهشان پر رهرو تر از همیشه خواهد بود.تهران ایران
چهار‌شنبه 8 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
البته قاعدتا منظور پزشکی قانونی کهریزک است که چندین سال است در آنجا فعال است نه بازداشگاه و شکنجه گاه کهریزک. ...
چهار‌شنبه 8 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت خدا بر خامنه ای ضحاک و دستیارانش. روحت شاد و راهت به پیروزی نهایی ختم باد. به کدامین گناه ؟ ای ظالمان از خدا بی خبر عاقبت فلاکت بارتان خواهد رسید. ننگتان باد و شرمتان از اسم انسان که بر خود گذاشته اید.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
روح ایشان و تمام کسانیکه توسط این رژیم فاشیست اسلامی اعدام شدند شاد .
چهار‌شنبه 8 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
حاضرم شرط ببندم نصف بیشتر این افرادی که کامنت روحش شاد و مجاهد راستین خستگی ناپذیر و ... در مورد این خائن می نویسن اصلا نمی دونن این آقا کی بود و چرا اعدام شد.فقط میخوان یه مطلبی ضد حکومت بنویسن و لعنت بکنن.این عضو گروهک منافقین و یک جاسوس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی رو باید همون سال 68 اعدام میکردند.شما بگین جرم یه خائن ، جاسوس وطن فروش چیه؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

تی تی - اکراین - کیف
روحش شاد وتسلیت به خانواده داغدارشان. راهتان را ادامه خواهیم داد
پنج‌شنبه 9 دی 1389

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
YouTube - مصور سرود قسم
پنج‌شنبه 9 دی 1389

maziar87 - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران. بر فرض محال که بر اثر سکته قلبی فوت کرده باشن ،1-آیا بغیر از این بوده که در اثر فشار و شکنجه سگهای خامنه ای فوت کردن؟. 2- سوال مهم اینجاست آیا از حکومتی دفاع می کنی که به جرم فکر کردن ،افراد رو از بدیهی ترین حقی که خدا بهشون داده و اون آزادیه محروم می کنه؟. درود بر روان پاک و اهورائی مردان بزرگ ایران زمین که اگر هم شرفی در این خاک باقی است بخاطر خونیه که اونا دادن
پنج‌شنبه 9 دی 1389

souroosh - ایران - ساری
و این است بهای ازادی .روحت شاد
پنج‌شنبه 9 دی 1389

azadi2011 - ایران - تهران
این بیچاره ادم نکشته بود, انهاکه اورا کشتند ادم کش هستند, جنایتکاروقاتل و بیرحم
پنج‌شنبه 9 دی 1389

azadi2011 - ایران - تهران
ا دمکشی عاقبت خوبی ندارد وفرهنگ اعراب بدوی است
پنج‌شنبه 9 دی 1389

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
درود بر شرف و غیرت همۀ جانباختگان و روانشان شاد، تسلیت قلبی طرفداران سرنگونی حکومت سلاخان اسلامی به خانوادۀ داغدار این عزیز. نابود باد نظام ولایت وقیح، ننگ به خودفروش‌های بیت سایبری آسدعلی‌ خائــن‌اهی که شکنجۀ قبل از اجرای حکم و دار کشیدن فرزندان دلیر ایرانزمین را با حملۀ قلبی!؟ ماستمالی می‌کنند. شمارش معکوس این قبیل سکتۀ قلبی برای خلیفۀ وقیح و آسد مـچ‌تـبـاه و نعلین‌‌پوش‌های حکومت خون و جنون هم شروع شده که بزودی از روی پل‌های عابر پیاده و درخت‌های خیابون پاستور همگی‌شون با عمامه دور گردن، سر و ته آویزون بشن تا اشباح نکبت و شوم ۱۴۰۰ساله برای همیشه از سرزمین آریایی محو بشه...
پنج‌شنبه 9 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
عجب بابا شماها آپدیت هستین. تو خانم امالبنینین ! این آقا اعدام شده است . خود رژیم تو اخبارش گفته
پنج‌شنبه 9 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز تو و امثال تو هم خائن و وطن فروش هستید, با شماها چکار باید کرد? من آویزان کردن از شصت پا را از برج میلاد پیشنهاد میکنم, نظرت چیه? مرگ بر سید علی سگ دست.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ شما که غیر از توهین چیزی ندارید.اگه دارید خوب بگید.من به عنوان یه نفر که از حکومت و ولایت دفاع میکنه پاسخت را خواهم داد اگه حرف منطقی بزنید.شما هم مثل بچگی های این معدومی هستید که اعدام شد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

اسالم تالش - ایران - اسالم
ملت سبز ایران جهت پیشبرد جنبش اجتماعی سبز و سقوط دولت استبدادی لطفا توجه کنید :. ((((( پول قبض های آب و برق و گاز رو به هیچ وجه پرداخت نکنید ))))). لطفا به تمام ملت سبز ایران خبررسانی کنید . در تمام سایت ها این مطلب را کامنت بگذارید.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ARIATABAR - ایران - کرمانشاه
ام البنین چند تا پسر زاییدی شدی ام البنین
پنج‌شنبه 9 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
روح همه قربانیان رژیم جهل و جنایت ولی وقیح شاد باد. قربانیان رژیم ولی وقیح از هر گروه و قومی که باشند در قلب آزادیخواهان ایران قرار دارند. مرگ بر خامنه ای و اراذل و اوباشش
پنج‌شنبه 9 دی 1389

artosh - ایران - تهران
زنده باد همهء شما عزیزانی که کامنت گذاشتید. خیلی خوشحالم که دیگه کسی نمیگه این که مجاهد بوده ... این نشان دهندهء یکی شدن ملت است .
شنبه 11 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.