یک جاسوس و یک عضو مجاهدین در ایران اعدام شدند


یک جاسوس و یک عضو مجاهدین در ایران اعدام شدند


یک عضو مجاهدین و یک جاسوس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز ( سه شنبه )‌ در زندان اوین به اتهام محاربه به دار آویخته شدند.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران ،‌ اتهامات علی صارمی عضو مجاهدین محاربه و فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حسب محتویات پرونده نامبرده در دی ماه سال 1361دستگیر و به جرم ارتباط و فعالیت به نفع مجاهدین ، بر اساس حکم صادره از شعبه ی سوم دادگاه انقلاب اسلامی مرکز، به سه سال حبس محکوم که مجازات به مدت پنج سال تعلیق می شود.

نامبرده مجددا در مرداد ماه سال 1368 به اتهام هواداری و ارتباط با تشکیلات مجاهدین دستگیر و به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده که پس از اعتراض در دادگاه عالی قم، مجازات وی به ده سال حبس تقلیل می یابد.

معدوم در سال 1381 ضمن سفر به اردوگاه مجاهدین در عراق، موسوم به اشرف، با فراگیری آموزش های لازم به کشور باز می گردد.

وی پس از بازگشت به ایران، همراه با تعدادی از زندانیان آزاد شده گروهی شروع به فعالیت تبلیغی به نفع مجاهدین می نماید و در همین رابطه مجاهدین با واریز مبالغی به حساب بانکی وی، هزینه ی برگزاری جلسات درون گروهی و چاپ و توزیع نشریه ای موسوم به سرزمین آریایی را پرداخت می نمودند.

وی در این مدت در محل کار خود به طور علنی برای مجاهدین تبلیغ کرده ، تصاویر سران گروه راتوزیع می نمود و در جذب و اعزام تعدادی از افراد به قرار گاه مجاهدین در عراق و برگزاری و سازمان دهی جلسات تشکیلاتی به مناسبت های مختلف و ارسال فیلم این جلسات جهت پخش در سیمای نفاق و تهیه و پخش بروشورهای تبلیغی مجاهدین و پوستر سران گروه، جهت نصب درمعابر عمومی و ارتباط با سرپل مجاهدین طبق دستور گروه یاد شده، نقش فعال و موثری داشته است .

علی صارمی در اسفند ماه 1384 به اتهام از سرگیری فعالیت تبلیغی علیه نظام در راستای اهداف تبلیغاتی مجاهدین  و عضویت در گروه یاد شده، به همراه چند تن دیگر در مراسم مربوط به گروه ها دستگیر می شود و از سوی شعبه 31 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، به اتهام عضویت در گروه نفاق و فعالیت تبلیغی علیه نظام، به شش سال حبس محکوم می گردد که پس از اعتراض ،‌ حبس نامبرده به یک سال تقلیل می یابد.

سرانجام علی صارمی در شهریور ماه 1386 به دلیل فعالیت های مکرر و حضور در مراسم ها و تشکل های ضد انقلابی در طرفداری از مجاهدین و ارسال اخبار برای این گروه، دستگیر شده و در بازرسی از منزل وی ، مقادیری سی دی ، فیلم، عکس های مجاهدین و اوراق دست نویس تشکیلاتی گروه یاد شده کشف و ضبط می گردد.

جلسه ی رسیدگی به اتهامات علی صارمی با حضور نماینده ی دادستان و وکیل مدافع وی برگزار می شود و شعبه ی 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از اخذ آخرین دفاع ، نامبرده را با رعایت ماده 47 قانون مجازات اسلامی و مادتین 186 ، 190 و 191 همین قانون به اعدام محکوم می نماید که پس از اعتراض، حکم صادره در مرجع استیناف ، ‌ قطعی می گردد.

این گزارش افزود : محکوم علیه اعدامی دیگر علی اکبر سیادت نام داشت که از سال 1383 با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده بود.

سیادت حاضر شده بود در مقابل دریافت شصت هزار دلار، اطلاعات طبقه بندی شده کشور را به رژیم صهیونیستی منتقل کند.

محکوم علیه در مهر ماه سال 1387 ، زمانی که قصد داشت به همراه همسرش از کشور فرار کند، دستگیر و مشخص می­شود که وی از طریق تلفن اعتباری با سرویس اطلاعاتی اسرائیل تماس مستمر دارد.

نامبرده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام می­شود. در تحقیقات بعدی اقرار می­کند به منظور فعالیت تجاری با بیگانگان مرتبط شده و پس از آن ارتباطش با سفارت اسرائیل برقرار می­شود و کم­کم اطلاعاتی درباری یکی از واحدهای نظامی را به دشمنان ارایه می دهد و در ملاقات های بعدی مدارکی را در دوربین دیجیتال به روشی که آن­ها به او یاد می­دهند، جاسازی می­کند و می­برد.

وی شیوه­های ارتباط خود با سرویس اطلاعاتی بیگانه را شامل گیرند­ه­ها و فرستنده که مهر ماه سال 1386 دریافت کرده، یک دستگاه لب تاپ که آن­ را نیز بیگانگان دریافت کرده است، ذکر می­کند.

سیادت در بازجویی­های بعدی، به ارائه­ی اطلاعات به افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اقرار می­کند. موضوع این اطلاعات، رژه­های نظامی روز ارتش، مانورها، تعداد پایگاه­ها، و... بوده است. وی ارتباط خود را با رابط اسرائیلی پذیرفته و اظهار داشته است که ملاقات­های خود با عناصر سرویس اطلاعاتی را در کشورهای ترکیه، تایلند و هلند و در اماکن عمومی مانند هتل­ها انجام می­داده است.

وی در یکی از سفرها، یک عدد ساک مسافرتی پایه­دار که قابلیت جاسازی اسناد و مدارک را داشته، تحویل می­گیرد و حین دستگیری، بیست و نه صفحه اطلاعات جاسازی شده که برای سفر خود در تاریخ 22/9/1387 جاسازی کرده بود، کشف می­شود.

سیادت اقرار نموده که در هر ملاقات، سه تا هفت هزار دلار حق الزحمه می­گرفته و اطلاعاتی درخصوص تعداد هواپیماهای عملیاتی ایران، پروازهای عملیاتی و آموزشی روزانه در هر پایگاه، سوانح هوایی و علت آن، سیستم­های هواپیماهای مختلف و موشک­های سپاه را در اختیار سرویس اطلاعاتی اسرائیل گذارده است.

پس از پایان تحقیقات و اخذ آخرین دفاع، برای نامبرده قرار مجرمیت وکیفرخواست به اتهام جاسوسی موضوع مواد 501 و 508 قانون مجازات اسلامی صادر می شود و با ارجاع پرونده به شعبه­ی دهم دادگاه انقلاب اسلامی، محاکمه متهم با حضور وکیل و نمایندی دادستان برگزار می شود.

شعبه ی رسیدگی کننده، اقدمات مجرمانه و عالمانه ی متهم را مصداق اقدام در جهت تقویت رژیم صهیونیستی، مقابله با جمهوری اسلامی و افساد فی­الارض تشخیص داده و او را به اعدام محکوم می کند و پس از اعتراض، پرونده به دادگاه استیناف ارسال و حکم صادره تایید می شود.
ام البنین - ایران - تهران
هرچی از این انگل ها کمتر زمین سبزتر . با نون جاسوسی که نمیشه زندگی کرد . از قدیم هم گفتن که بار کج به منزل نمی رسه
سه‌شنبه 7 دی 1389

pashmakjon - آمریکا - علمو
ام البنین از تهران هر چی‌ خواستم که جوابتو ندم دیدم خیلی چرت و پرت مینویسی مجبورم بهت بگم که تو خودت هم خیانت کاری بیش نیستی کسی‌ که از جمهوری قتل و جنایت اسلامی دفاع بکنه باید بهش لعنت فرستاد چون از کامنتهای قبلیت اینو گرفتم که خیلی درمال این قاتلها هستی‌ اینو بدون عمرتون به پایان رسیده و این اعدامها فقط از ترستونه نادان ،،،مرگ بر جمهوری اسلامی و طرفدارانش.در ضمن یه اسم درست و حسابی‌ بذار عربزاده دلم از اسمت به هم خورد آه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه.
سه‌شنبه 7 دی 1389

artaxerxes - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران. هم وطن!. امید که روزگاری نه خطاکاری را انگل معرفی کنیم و نه جان کسی را بی ارزش انگاریم. رستگار باشید
سه‌شنبه 7 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
به قول حضرت امام منافقین از کفار بدترند.
سه‌شنبه 7 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ام البنین - ایران - تهران . بلای خانواده ی هر اعدامی در ایران وسط سر تو و خانواده ای که تو جانور اسلام ادمکش را بوجود اورد روزیکه گور متعفن خمینی ابریزگاه شد دربان انجا شو تا اسلامت کامل شود مرگ بر خدایت دینت و رهبران دینت که ایران را مسلخ جان و اندیشه کرده اند ضعیفه ی خیابانی ملا برای امثال تو اب دهانی بس.
سه‌شنبه 7 دی 1389

aryamanesh2 - نیوزیلند - اکلند
ام البنین... به کوری چشم خامنه ای و ادمخوران دورو بریش ، جنبش سبز پیروزه و امیدوارم که خامنه ای هم زنده باشه تا همچو صدام حسین مثل موش از سوراخ بکشنش بیرون .
سه‌شنبه 7 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
دوستان عزیز و خردمند! جمهوری نکبت بار آخوندی اخیرا با بودجه ای سرسام آور عوامل بسیج سایبری خود را به تمام وب سایتهای آزاد گسیل داشته که با نامهای مستعار مثل این عقب مانده ذهنی ((ام البنین - ایران - تهران)) به تبلیغ نظریات رژیم و حمایت از جنایات این حکومت ضد بشری میپردازند. وظیفه تک تک ما است که برای دفاع از آزادی جلوی تاخت و تاز عوامل ارتش سایبری (بخصوص به وب سایت ایرانیان انگلستان) را به هر نحو ممکن بگیریم و از این وب سایت آزاد محافظت کنیم. اسلام هرگز کوچکترین حرمتی برای آزادی انسانها قائل نبوده و این مزدوران از آزادی بعنوان ابزاری برای سرکوب آزاد اندیشان استفاده میکنند. لعنت بر این دین ضد بشری و عوامل مزدور ضد ایرانی آن.
سه‌شنبه 7 دی 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
اسم ساندیس خورها روز به روز ضایع تر میشه . ام البنین هم شد اسم آخه. نکنه همون گل دختر صیغه رهبر هستی با اسم جدید. انگل توی اون مملکت که باید کم شه بزرگترینش رهبر مفنگیت هست
سه‌شنبه 7 دی 1389

saraee - ایران - اهواز
ام البنین - ایران - تهران. شما چطور تونستی تا الان دوام بیاری با این اسمه پر معنات؟؟؟؟؟؟؟ مگه شما قاضی پرونده بودی که این قدر قاطعانه نظر میدی؟
سه‌شنبه 7 دی 1389

babak1362 - ایران - تبریز
ام البنین - ایران - تهران من با نظر شما موافقم ولی بدونید سران مملکت ما مخصوصا" آخوند های جنایت کار، کم از این مجاهد ها و منافق ها ندارن!!!به امید تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)
سه‌شنبه 7 دی 1389

artosh - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران/ اصلاً باهات موافق نیستم جاسوس..!
سه‌شنبه 7 دی 1389

fsirani - ترکیه - آنکارا
جای این سوال است که ای شخص این اطلاعات در مورد موشکها و تجهیزات را از کجا به دست می اورده چون این شخص نباید نظامی باشد چون نظامیها حق خروج از کشور را ندارند پرونده مشکوک بوده
سه‌شنبه 7 دی 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
این هم نظر عروس خانم خفه شو ام البنین تو بشین خونه منتظر شوهر باش . جاسوس تو هستی می ایی تو سایت وزین مردمی ایرانیان انگلستان . مرگ بر جمهوری اسلامی ایران لعنت بر اسلام واسلامگرایان محمدرسول شیطان هست نه رسول خدا
سه‌شنبه 7 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
لعنت بر خامنه ای شیره ای مرده شور تو وجند بزرگوارتان . مردم را می گیرند به خاطر عقایدشان می کشند . لعنت بر اسلام ناب محمدی شیطانی
سه‌شنبه 7 دی 1389

aroosha - انگلستان - لندن
موش بخورد تو را ''ام البنین - ایران - تهران ''
سه‌شنبه 7 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
توبه گرگ مرگه . بنده خداها چندبار بخشیدنش ( صارمی ) اما تا از زندان اومد بیرون دوباره یادش رفت . به نظر شما سزای همچین آدمی چیه بخشش دوباره یا چوبه دار
سه‌شنبه 7 دی 1389

Karkas - ایران - اصفهان
توف تو روح دروغ گو
سه‌شنبه 7 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
ام البنین - ایران - تهران. کاملا حق با شما است. جاسوس را باید مجازات کرد. اما در تعریف جاسوس باید گفت جاسوس کسی‌ است که با کار خود بیشترین خدمت به بیگانه کند. در حال حاضر شخص محمود احمدی نژاد با گفتار و کردارش بیشترین خدمت به اسراییل کرده است. آیا حقش نیست که این جرثومه هم به مجازات برسد. البته این جدا از خیانت‌های دیگرش در حق مردم ایران است.
سه‌شنبه 7 دی 1389

niagara - ایران - تهران
ام بنین با نون تیلیت کردن تو ساندیس میشه زندگی کرد؟وقتی یه خبرچین دون پایه تو سپاه 1400000 تومن حقوقشه بایدم خودتونو جربدین واسه ساندیس خوری. یادت باشه با اومدن تو این سایت داری میر...نی تو دهن رهبرت
سه‌شنبه 7 دی 1389

Haghighat09 - المان - کلن
سلام . از دوستان خواهش میکنم جواب این ارازل واوباش رهبری را ندهید .که فکر نکنن ادم هستن . اگر بایکوت بشن . دیگر اینجا پیداشون نمیشه که برا رهبرشون عر عر کنن .
سه‌شنبه 7 دی 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاگ
ام البنین - حاجی - اگر کمی شرف داشتی که طرفدار آخوند یا هر چی ملا و یا نجاستی از این قبیل ارا ذل و اوباش نمیشدی . در ضمن همانطور که نامت میگه معلومه که امل ا ز جنسه هر چی ملا یی و حوزه فساد نشین قمی و جیره خورو هم حجره عاشق رهبرت . رژیم آخوندی و هرزه صفت خمینی - خامنه ای - نژاد بهترین فرزندان این آب و خاک را به عناوین من دراوردی قاچاچی ، جاسوس ، مجاهد خلق ، فدائی خلق ، سنی . بهائی ، محارب . برانداز، سلطنت طلب ، و .. هر روزاعدام میکند . ادبیات بکار رفته در متن نشان میدهد که ترس و وحشت آخوند از سرنگونی بدست ملت نمیگذرد شبی راحت بخبد و این کابوس هر شب و هر روز برایتان ادامه خواهد داشت تا لحظه سر نگونی تان .حال هر چقدر میخواهید از ملت بکشید ما هوشیار ترمیشویم .
سه‌شنبه 7 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس . هم اندیش گرامی با شادباش سال نو ..امثال این ضعیفه و هم اندیشان پست و بی عاطفه اش در بین ایرانیان فراوان و نظر من اینست که///در هیچ کشور جهان خیانتکار به اندازه ی ایران نیست حقیقت تلخی است و باید قبول کرد که بی سوادی و شعارهای تو خالی بین اکثریت این ملت بیداد می کند از راست تا چپ از اسلامی دو اتشه تا اصلاح طلب و این اعتراف دردناک ....با این ملت ملا ماندنیست و تسلسل این چهارشنبه سوری این عاشورا این 16 اذر فقط یک شعار توخالی است تعدادی فریب این شعارها را می خورند به خیابان می روند و کشته یا زندانی می شوند و بقیه دنبال خرید- فخر فروختن و سفر شمال و جوانانی که به میدان رفته اند می میرند و این چرخش شوم ادامه دارد
سه‌شنبه 7 دی 1389

babak1960 - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
با انتخاب این تیتر و این نوع برخورد با شهادت علی آقا فقط میتوانم نتیجه بگیرم. که شما همراه و همدرد ملاها هستید.
سه‌شنبه 7 دی 1389

babak1960 - لوگزامبورگ - لوگزامبورگ
سلام بر علی اقا مبارزی که 23 سال درمقابل ملاها نشکست و سرافراز سربدار شد و سلام بر فرزند مبارزش در اشرف و ننگ بر ملاها چه در تهران چه اشرف
سه‌شنبه 7 دی 1389

neda85 - تهران - ایران
این بسیجیهای آشغال حامی حکوم کثیف اسلامی اینجا چه غلطی مینند
سه‌شنبه 7 دی 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
بابا این جا چه خبره این ام البنین کفر همه رو در اورده اخ جون کانتهای جنگی حال میده والا.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

Babalengderaz - المان - برمن
ام البنین - ایران - تهران. یک روز بشه ما هم شما و رهبر چلاقتونو بالا طناب دار ملاقات کنیم.امین
چهار‌شنبه 8 دی 1389

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
مرگ بر خامنه ای شیره ای معروف به علی گدا . ..... برو ... که بوی تعفنش همه عالمو برداشته.نابودی شما حتمیست همیشه اینطور نمیمونه . روزی فرا خواهد رسید که دسته جمعی به به توالت تاریخ ریخته بشید یه سیفون هم روش حروم زاده اطلاعاطی
چهار‌شنبه 8 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این خبر مثل حرفهای احمقی نژاد دروغه. اگه کسی بعد از آزادی از زندان دوباره با مجاهدین تماس داشته باشه سریع اعدام میشه و نه زندانی.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
شهید صارمی پدر اشرفی قهرمان است که 23 سال در زندانهای دو رژیم بوده. اخرین دستگیری وی سال 86 در هنگام سخنرانی در سالگرد اعدام شهدای خاوران, مزار هزاران شهید خلق بوده است.تردیدی نیست که از این خون پاک، بسا دختران و پسران دلیر و اشرف‌نشان خواهند جوشید که رزم‌آوران نبرد آزادی‌اند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

m uk - انگلیس - منچستر
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز رهبر امتحان کردن شمارو?
چهار‌شنبه 8 دی 1389

Reza-California - امریکا - لوس انجلس
مایه تاسف است .شرم بر سایت اینترنتئ Iranian-UK ایا شما از گفتن کلمه اسراییل همانند احمدی نژاد وملایان کراهت دارید بیشتر اینها که نوشته اید مجعول است کدام جاسوس منظور شمااز سیمای نفاق چیست من مجاهد نیستم وازسران مجاهد بیزارم ولی صارمی شیری در دشت روبهان بود که جاودانه شد
چهار‌شنبه 8 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز ..منافقین وطنپرست ,از تو و ناپدریت باناموسترند .....ای تو قبر امام و تو ذات هواخوانش.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

mg42 - ایران - قزوین
این یارو سیادت کی بوده؟چکاره بوده؟اطلاعات نیروی هوایی و پدافند سپاه رو از کجا می آورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
خانه به دوش - سوئد - استکهلم مواظب حرف زدنت باش بیچاره.چیزی غیر از توهین شما ندارین.تعدادتون هم کم نیست ولی همتون رو هم یه جمله نمی تونید بنویسید.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +288عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟