هادی حیدری و دو عضو جبهه مشارکت آزاد شدند


هادی حیدری و دو عضو شاخه جوانان

 جبهه مشارکت آزاد شدند


گزارش ها از تهران حاکی از آزادی هادی حیدری، کاریکاتوریست اصلاح طلب، محمد شفیعی و علیرضا طاهری، از اعضای شاخه جوانان جبهه مشارکت ایران اسلامی است.به گزارش سایت های نزدیک به مخالفان دولت ایران از جمله جرس، آقایان حیدری، شفیعی و طاهری، امروز دوشنبه ۶ دی ماه با تودیع وثیقه ۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شدند.هادی حیدری ‌کاریکاتوریست و مدیر هنری روزنامه‌ اعتماد ملی است که پیش از این یک بار دیگر در آبان ماه سال گذشته، در جریان حمله ماموران امنیتی به مراسم برگزاری دعای کمیل برای آزادی زندانیان سیاسی بازداشت شده بود.محمد شفیعی عضو شورای شاخه جوانان مشارکت مرکز و محمد طاهری نیز کارگردان و عضو شاخه جوانان این حزب است.این افراد به همراه فاطمه عرب سرخی صبح روزیکشنبه ۲۸ آذرماه برای ارائه پاره ای توضیحات به دادسرای اوین احضار شده بودند که بازداشت شدند.این در حالیست که فاطمه عرب سرخی، دختر فیض‌الله عرب‌سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که خود، عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت اسلامی ایران است همچنان در زندان اوین به سر می برد.به گزارش کلمه، سایت نزدیک به میر حسین موسوی، از رهبران مخالف دولت ایران، مریم شربتدار قدس، مادر فاطمه عرب سرخی گفته است، ماموران دادستانی به هیچ یک از اعضای خانواده‌ آنها اجازه‌ ملاقات نداده‌اند و اعلام کرده اند که فقط فرزند دو‌ساله‌ فاطمه عرب سرخی می‌تواند به ملاقات مادرش برود.فیض الله عرب سرخی که خود نیز در زندان است، یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ بازداشت شد. او نخستین بار پس از بیش از نه ماه در فروردین ۱۳۸۹ به قید وثیقه ۷۰۰ میلیون تومانی به مرخصی رفت.در دادگاهی که برای او برگزار شد، به جرم "اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام" به شش سال حبس محکوم شد.به گزارش وبسایت کلمه، در همین حال، امروز عادل محمدحسینی، از فعالان اصلاح طلب که به دادسرای اوین احضار شده بود نیز دستگیر شده است.
ام البنین - ایران - تهران
ببینم بازهم بد و بیراه مینویسید یا نه . باز هم بنویسید که ایران نقض حقوق بشر هست و دلتونو خالی کنید . حالا دیدید که الکی به کسی تهمت زده نمیشه و کسی بی دلیل در زندان نمیمونه و بی دلیل هم آزاد نمی شه
سه‌شنبه 7 دی 1389
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
آزادی عبارت است از حق انجام هرکاری که قوانین اجازه می‌دهد و انجام ندادن آنچه قانون منع کرده‌است.فعلا قدر آزادیتون رو بدونین.
سه‌شنبه 7 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
دوستان عزیز و خردمند! جمهوری نکبت بار آخوندی اخیرا با بودجه ای سرسام آور عوامل بسیج سایبری خود را به تمام وب سایتهای آزاد گسیل داشته که با نامهای مستعار مثل این عقب مانده ذهنی ((ام البنین - ایران - تهران)) به تبلیغ نظریات رژیم و حمایت از جنایات این حکومت ضد بشری میپردازند. وظیفه تک تک ما است که برای دفاع از آزادی جلوی تاخت و تاز عوامل ارتش سایبری (بخصوص به وب سایت ایرانیان انگلستان) را به هر نحو ممکن بگیریم و از این وب سایت آزاد محافظت کنیم. اسلام هرگز کوچکترین حرمتی برای آزادی انسانها قائل نبوده و این مزدوران از آزادی بعنوان ابزاری برای سرکوب آزاد اندیشان استفاده میکنند. لعنت بر این دین ضد بشری و عوامل مزدور ضد ایرانی آن.
سه‌شنبه 7 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ام البنین - ایران - تهران. نوکر رژیم دست از عوام فریبی بردار! چشم و گوش کر و کور شما نوکران اعراب و مزدوران ضد ایرانی ارتش سایبری این همه جنایات و شکنجه در زندانهای ایران رو نمی بینه؟ اگر فشارهای بین المللی نبود که اینها هر کسی رو میگرفتند درجا اعدام میکردند. خجالت بکش بدبخت مزدور. تو اولین کسی هستی که در مورد هر مقاله ای کامنت میگذاری. معلومعه نشستی مزد میگیری که این کار رو بکنی و کار و زندگی دیگه ای نداری. این وب سایت جای نوکران جمهوری بی شرف پر از جنایت اسلامی نیست. گورت رو گم کن برو توی وب سایت حوزه ایدزیه قم کامنت بگذار! ادبیات بازداشت و سرکوب و شکنجه رو در مفاله زیر بخون و اینقدر زر مفت نزن. فکر میکنی مردم مثل تو هالو یا مزدور هستند که میخوای با یک مطلب این همه جنایات رژیم رو ماله کشی کنی مونگول اسلامی؟.
سه‌شنبه 7 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
ام البنین - ایران - تهران : بس کن, یک کم حیا کن و همدردی کن با رفته گان اعدامیها !? چرا, اینطور فکر میکنی که همه گناهکار بودند و بدینخاطر سرشان بر روی دار رفت . من میتونم از این خبر اینطور نتیجه بگیرم, که یا طناب دار تمام شده و یا بخاطر امتیازات سیاسی از اپوزیسون گرفتند و شاید هم , عذاب وجدان گرفتند که بیگناهان را روانه چوب دار میکنند?! راستی, معنی اسم شما چیست ? ایا یک عرب زبان برای خودش یک اسم کاربری ایرانی انتخاب میکنه که شما چنین اسمی برای خود انتخاب کردید ?!
سه‌شنبه 7 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ام البنین - ایران - تهران. مزدور سایبری چرا خودت رو به نفهمی میزنی؟ اینجا هم دست از عوام فریبی بر نمیداری؟ خر خودتی! اولا در کجای دنیا نویسنده و وب لاگ نویس و روزنامه نگار و وکیل دادگستری را به اتهام دفاع از آزادی محاکمه و شکنجه و زندانی میکنند؟ ثانیا اینها رو با وثیقه سنگین 50 میلیونی آزاد کرده اند. این خودش اولین نقض قوانین مدنی است. ثالثا به اینها جرائم امنیتی بسته اند و بعدا دوباره اینها را احضار و دستگیر میکنند و برای اعتراف بر علیه بقیه زیر شکنجه قرار میدهند. این اسلام نکبت بار بجز فریب و ریا و جنایت علیه بشریت کاری بوده که در تاریخ انجام نداده باشد؟ اسلام طاعونی است که تا از روی زمین برداشته نشود دنیا رنگ آسایش و سعادت به خود نمی بیند.
سه‌شنبه 7 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +287عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟