اعجوبه های دنیا


اعجوبه های دنیا




«کیم اونگ یونگ»، باهوشترین فرد دنیا


 
این فوق نابغه کرهای در سال 1962 به دنیا آمد و در حال حاضر باهوشترین فرد دنیا محسوب میشود. او در چهار سالگی میتوانست زبانهای ژاپنی، کرهای، آلمانی و انگلیسی را بخواند. در پنج سالگی سختترین مسئلههای دیفرانسیل و انتگرال را حل میکرد و بهره هوشی بسیار بالا یعنی بالای 210 داشت. کیم از 3 تا 6 سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ بود و در 7 سالگی به «ناسا» دعوت شد. او در پانزده سالگی دکترای خود را گرفت.

«گریگوری اسمیت»، کاندیدای صلح نوبل


گریگوری اسمیت در سال 1990 به دنیا آمد در دو سالگی میتوانست بخواند و در ده سالگی وارد دانشگاه شد. ولی نبوغ تحصیلی، تنها نیمی از داستان گریگوری اسمیت است. او عاشق صلح میباشد و از سنین کم به عنوان حامی و یکی از فعالان حقوق کودک و صلح جهانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. او موسس سازمان بین المللی دفاع جوانان است که اصول صلح را به کودکان و جوانان سراسر دنیا آموزش میدهد. او با بیل کلینتون و میخائیل گورباچوف مذاکره داشته و در مقابل سازمان ملل سخنرانی کرده است. گریگوری در 12 سالگی کاندیدای اخذ جایزه صلح نوبل شد.

«اکریت جاسوال»، جراح هفت ساله



 اکریت جاسوال یک نوجوان هندی است که باهوشترین فرد هندی به شمار میرود. او در سال 2000 و در هفت سالگی اولین موفقیت پزشکی خود را به دست آورد. بیمار او دختری هشت ساله بود که پول کافی برای رفتن به بیمارستان نداشت. دست این دختر به حدی سوخته بود که جمع شده و به شکل مشت درآمده بود. اکریت هیچ تجربهای در جراحی نداشت، ولی این دختر را عمل کرد و او دیگر میتوانست انگشتان خود را باز و بسته کند. اکریت به مطالعات پزشکی خود ادامه داد و در دوازده سالگی دارویی برای درمان سرطان ساخت. او هماکنون کوچکترین دانشجوی دانشکده پزشکی هند است.

«کلئوپاترا استراتان»، خواننده سه ساله



 کلئوپاترا در اکتبر 2002 در مولداوی به دنیا آمد. پدر او نیز یک خواننده است. کلئوپاترا کوچکترین خواننده پردرآمد دنیا به حساب میآید. او در سال 2006 آلبوم «در 3 سالگی» را روانه بازار کرد و رکورد فروش آلبومهای موسیقی دنیا را شکست. او برای هر آهنگ خود هزار یورو میگیرد.

«آلیتا آندره» نقاش دو ساله



 آلیتا دو ساله است ولی نقاشی را پیش از این آغاز نموده است. وقتی «مارک جمیسون» رئیس گالری نقاشی ملبورن استرالیا نقاشیهای این هنرمند را دید آنقدر از آن خوشش آمد که تصمیم گرفت آنها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد و همه میخواستند خالق آن آثار را ببینند در آن زمان بود که جمیسون تازه متوجه شد نقاش اصلی آن تابلوها دختر 22 ماهه هنرمند یعنی «آلیتا آندره» است.

 «آرون کریپکه» در دوران دبیرستان استاد هاروارد شد


 سائول در سال 1940 در نیویورک به دنیا آمد. او یک نابغه به تمام معنی بود. در چهار سالگی جبر را کشف کرد و در پایان دوره ابتدایی هندسه، حساب و فلسفه را به پایان رساند. در نوجوانی یک سری مقاله نوشت که معلوم شد همه اصول منطق کیفی هستند. در همان زمان از سوی دانشگاه هاروارد نامهای به او رسید که از وی دعوت میکرد برای تدریس به آن دانشگاه برود. او میگوید: «مادرم گفت باید اول دبیرستان را تمام کنم و بعد به دانشگاه بروم» بعد از دبیرستان، سائول استاد هاروارد شد و اکنون بزرگترین فیلسوف زنده دنیا میباشد.

«مایکل کرنی» لیسانسیه ده ساله و میلیونر تلویزیونی



 مایکل کرنی 24 سال دارد. او در ده سالگی مدرک لیسانس خود را گرفت و در سال 2008 در مسابقه «کی میخواهد میلیونر شود» شرکت کرده و برنده یک میلیون دلار جایزه شد. او رکوردهای جهانی بسیاری دارد که یکی از آنها تدریس در دانشگاه در 17 سالگی است.

«الینا اسمیت» مشاور رادیویی 7 ساله


 ایستگاه رادیویی شهر الینا زمانی به او به عنوان مشاور یا سنگ صبور یک شغل داد که او به رادیو زنگ زد و در پاسخ به زن شنوندهای که از کار بیکار و افسرده شده بود، گفت: «عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی.» توصیه الینا آنقدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی هفتهای یک ساعت او را به عنوان سنگ صبور به استودیو دعوت میکرد. الینا مشاورههای مختلفی به شنوندگان میدهد و مشکلات بسیاری از به هم خوردن نامزدی تا از بین بردن بوی بد عرق را پاسخ میدهد. وقتی یک شنونده برای او نوشت که چطور شوهر پیدا کند؟ الینا پاسخ داد: «به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن.» و وقتی شنونده دیگری پرسید چه کار کند تا نامزدش به سوی او بازگردد، گفت: «این مرد ارزش دلشکسته شدن ندارد. زندگی آنقدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد.»
shahab46 - المان - هانوفر
اومدید ونساختید پس اسم عالیه صبور کجاست . https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%87_%D8%B5%D8%A8%D9%88%D8%B1
پنج‌شنبه 2 دی 1389

piade - ایران - تهران
واقعا که اعجوبه هستند. البته اون نقاش 2 ساله و اون خواننده 3 ساله خیلی هم اعجوبه نیستند. هر بچه با استعدادی میتونه جای آنها باشه البته با حمایت . تو ایران هم کم نیستند از این بچه ها که متاسفانه از طرف خانواده هم حمایت نمیشن.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
لطفا «گریگوری اسمیت»، کاندیدای صلح نوبل رو مقایسه کنید با شیرین عبادی!!!
پنج‌شنبه 2 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
ما هم اعجوبه در مکتبخانه زیاد داریم که در سن 5 سالگی قران را حفظ هستند !°
پنج‌شنبه 2 دی 1389

SnakeEater - ایران - تهران
بدون گذراندن هیچ یک از مقاطع تحصیلی دارای مدرک دکتری است، بدون ذره‌ای مطالعه متخصص همه چیز است، با داشتن آرای کمتر از پنج میلیون با بیست و پنج میلیون رای برنده آزادترین انتخابات دنیا است، سخنرانی‌اش دارای یک میلیارد کامنت در سایت فرانس 24 است، معجزه هزاره سوم است، . (حیف وقت ندارم)
پنج‌شنبه 2 دی 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
و نابغه جغرافیای دنیا موجودیست به نام احمدی نژاد که به یک باره با نظریه اینگلیس در غرب افریقاس, دنیای جغرافیا را به لرزه در اورد و به جهل و نادانیه بشر پایان داد.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
تکراری بود . ولی بر پدر پدر پدر سوخته اون کره ای یه، چه کرده
پنج‌شنبه 2 دی 1389

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
کولاک بود....هنر نزد ایرانیان است و بس
پنج‌شنبه 2 دی 1389

keykalhor - ایران - تهران
اگر به نابغه های ایران در 3 سالگی به جای قرآن چیزهای علمی یاد بدن از اینا بهتر میشن.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

KH0o0o0oshtip - آرژانتین - سانتاماریا
آفرین خیلی عالی بود همگی موفق باشند
پنج‌شنبه 2 دی 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
وقتی به همه میگویم فرزندم را تا شش ماهگی سواد می آموزم بهم میخندند. ولی صبر کنید وببینید!
پنج‌شنبه 2 دی 1389

Sam2880 - انگلستان - روترهام
بازم اینها حق خورى کردن پس مموتى چى.
جمعه 3 دی 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
معرفی کیم اونگ یونگ با بهره هوشی 210 به عنوان باهوشترین فرد دنیا مسلما اشتباه است زیرا بالاترین بهره هوشی ثبت شده متعلق است به خانم Marilyn vos Savant با بهره هوشی 228
جمعه 3 دی 1389

a.ahooraei - المان - کلن
بلاخره استعداد و رشد آن رابطۀ مستقیم با روحیه و محیط زندگی آن فرد دارد. ما توی ایران نابقه بسیار داریم که بخاطر محیط , جو , جامعه و سیستم در مسیر منحرف رشد کردن و مثلآ بهترین کلاه بردار ها , دروغگوها, بهترین هنرپیشه ها در زندگی روزمره, بهترین دزدها , بهترین خیانتکارها و ریاکارها و قاتل ها رو رشد دادیم.و و و ..
جمعه 3 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت...سلام دوست عزیز..هنر نزد ایرانیان است وبس اشتباهه..درستش اینه:هنر نزد ایرانیان است بس(((بسیار)))
جمعه 3 دی 1389

SnakeEater - ایران - تهران
poriyaye_vali - قطر - دوحه - بسیار ممنون حق با شماست. نگیـرند شیــر ژیـان را به خــس - هنـر نــزد ایـرانیــان اسـت و بس. که در دیگر سروده‌های فردوسی نیز مشابه آن دیده می‌شود مثلا: چنین داد پاسخ که دانش بس است - ولیکن پـراکنده باهر کس است. و اساسا فردوسی از "بس" به معنای "بسیار" استفاده می‌کرده است
جمعه 3 دی 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
احمدی نژاد ننوشتن نامردها.اون بزرگترین شیمیدانه قرن 21 است که برای اولین بار در 46 سالگی توانست پول رایج ایران را به پهن تبدیل کند.....
شنبه 4 دی 1389

شکلات - تیران - تهران
robinhoodd - استرا لیا - ملبورن* مردم از خنده . اونقد ربا صدای بلند خندیدم که همکار هم اتاقی م زل زد با تعجب بهم .
شنبه 4 دی 1389

dara20 - ایران - تهران
لطفا اسامی سران رژیم مفتضح اسلامی را نیز بعنوان نخبگان جرم و جنایت و مروجان فساد تباهی منتشر کنید. باور کنید اینها نظیر ندارند.
شنبه 4 دی 1389

NAHID.M - امارات - دبی
ای بابا ای بابا هی گفتن عکست و بده تا بندازیما ..چرا زیر بار نرفتم من اخه...ehem ehemmm..
دوشنبه 6 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +287عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟