زن ایرانی که همه فکر می کنند یک مرد است

زن ایرانی که همه فکر می کنند یک مرد است

آخرین نیوز: پیرزن قصه ما … گفتم قصه … ولی مطالبی که می خوانید قصه نیست و کاملا واقعی است. تمام گل تمام زندگیش را در عین حالیکه دختر بوده پسرانه و در میان مردان گذرانده است.

نام: تمام گل

نام پدر: گرز علی

نام مادر: گوهر

متولد روستای یارمجرباغ شهرستان رزن (استان همدان)

مقدمه:

به سراغ زنی رفتیم 71 ساله (74 ساله) که به خاطر فرهنگ غلطی که در بین خانواده ها بوده و الآن هم در اکثر روستاها هست زندگیش را باخته است.

پیرزن قصه ما ... گفتم قصه ... ولی مطالبی که می خوانید قصه نیست و کاملا واقعی است. تمام گل تمام زندگیش را در عین حالیکه دختر بوده پسرانه و در میان مردان گذرانده است. حتما این مطلب را بخوانید:

نامش تمام گل است اما پدرش او را طاهرعلی نام نهاده است و او از کودکی با پسران همبازی بوده و از اینکه در میان مردها بوده احساس نا امنی نکرده است. بعد از این همه مدت هنوز ازدواج نکرده و حتی عاشق هم نشده است، البته او خواستگاری هم نداشته است. او از کودکی به کشاورزی پرداخته و اکثر وقتش را به همین کار اختصاص داده است و سختی کار نگذاشته که حتی به این فکر کند که لباس و زیور آلات زنانه بپوشد.

او مقصر اصلی در تعیین شخصیتش را ابتدا پدرش و بعد مردم می داند که حرف آنها باعث شد پدرش چنین کاری بکند و با این حال او دوست ندارد مادر شود.

دوست دارم فقط خودم باشم ... خودم ...

هنگامی که از او می پرسیم که رنگ و غذای مورد علاقه اش را بگوید پاسخ می دهد در زندگی آنقدر مشکلات داشتم که هیچ وقت به آن فکر نکردم که چه رنگی را دوست دارم و چه غذایی را. او می گوید: ?زندگی و محیط هیچ وقت نگذاشت من به هیچ چیز جز کار فکر کنم.?

او درباره تولد می گوید: انسان ها خیلی با هم متفاوتند، بعضی از آنها در خانواده ای متولد می شوند که خیلی وقت است منتظر تولد او می باشند ولی بعضی ها را هیچ کس نمی خواهد و تا بوده همین بوده. او این فرهنگ غلط را که فرزند فقط باید پسر باشد را اشتباه می داند و می گوید: شاید الآن دیگر به مانند گذشته به داشتن پسر دیگر اهمیت نمی دهد.

او در جواب این سوال که چرا بعد از فوت والدینش تصمیم نگرفته است که به زندگی عادی برگردد گفت: پدر، خانواده را به من سپرده و از من خواسته که نام و نشان او را زنده نگه دارم و من به خاطر قولی که به پدرم دادم تا آخرش هستم ...

تمام گل از تنهایی گلایه می کند و می گوید: زندگی تنهایی واقعا سخت است ... نه هم صحبتی ... نه همدمی، فقط باید سوخت و ساخت تا زمان مرگ فرا رسد و همه چیز تمام شود. وقتی از او می پرسم اگر دوباره متولد شوی دوست داری پسر باشی یا دختر می گوید:

فرقی نمی کند ... فقط خودم باشم ... خودم ...

البته پسر بودن را بهتر از دختر بودن می داند. از میان خواهرانش فقط یکی زنده است که تمام گل با او صمیمی است و نام این خواهر اقدس است. بقیه بستگانش همه فوت کرده اند. تمام گل الآن دیگر احساس خوشبختی نمی کند چون تنهاست و دیگر نمی تواند به مانند سابق کار کند. او پس انداز مالی هم دارد و وارث خود را هم نوه خواهرش که او را مانند پسر خود دوست می دارد می داند.

نکته جالب: مردم روستا او را طاهر علی صدا می زنند و او نیز همین را می پسندد.

در پایان گفتگویمان هنگامی که از او می خواهیم حرفی، سخنی و یا نصیحتی برای ما جوانان داشته باشد فقط برای همه آرزوی موفقیت می کند و ما نیز او را به خدا می سپاریم.

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
ای بابادلم سوخت ..همش زیراون سر( گرزعلی )بوده ..:)
یکشنبه 28 آذر 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
پس سربازی را چکار کرده، نکنه از اونجا هم جیم شده؟
یکشنبه 28 آذر 1389

porharfi - هلند - آرنم
من از این ماجرا چیزی دستگیرم نشد!آیا مشکلاتی در اعضای بدن ..و یا؟دارد؟.. بهر حال خوبه که در ایران با همه عقب افتادگی ملایان! دست کم دختران و . پسرانیکه نیاز به تغییر جنسیت دارند .اجازه و امکان جراحی برایشان وجود. دارد..اگر چه بسیاری از آنان مشکلات مالی دارند!..
یکشنبه 28 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراگ
چقدر ظالمانه است که یک انسان بدور از هویت واقع اش زندگی کند این زن بیچاره به خاطر عقاید کور کورانه پدرش مجبور شد تمام عمرش رو نقش بازی کند و قطعا همیشه افسوس میخورد . وچقدر جالبه که بدونیم هنوز هم در خیلی از مناطق ایران این فرهنگ پسر پرستی رایجه و وقتی دختری به دنیا میاد میگن عیب نداره سالم باشه اما وقتی پسری متولد میشه میگن ماشاالله و جشن و سرور به پا میکنند. چــــــــــــــــــــــــــرا؟
یکشنبه 28 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراn
دوستان اینو حتما بخونید *مهمه *این مطلب منو به یاد یکی از همسایگانمان در گذشته انداخت که به گدای شهرک معروف بود اون وقتی زنش دختر زایید حتی به ملاقاتش نرفت و در جواب اعتراض اطرافیان میگفت مگه چی شده خمپاره که نخورده! و جالب اینجاست که خدا بعد از اون به جای تنبیه اش به اون 2 قولو پسر داد افسوس و صد افسوس که چرا خدا این کارو کرد عجیبه از خداوند
یکشنبه 28 آذر 1389

sanamirani - هلند - آمستردام
چه دردناک...زندگی، قصه مرد یخ فروشی است که ازاو پرسیدند:فروختی؟گفت:نخریدند،تمام شد.
یکشنبه 28 آذر 1389

khosh bavar - ایران - یزد
شانس اورد که در ان کشور ضد زن, با وجود خانم بودنش, اقا از اب در امد ! از دست حجاب خوب در رفت !
یکشنبه 28 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
FelfelGhermez یعنی خدا اون خانم رو حامله کرد ؟! ممکنه بزرگواری بفرمایید و نقش خدا در امیزش مرد و زن و بوجود امدن جنین توضیح بدید !؟
یکشنبه 28 آذر 1389

tanha925 - ایران - شیراز
ایشون یکی از افرادی هست که مبتلا به اختلال هویت جنسی ( ترنس سکشوالیسم ) هست و چون از نظر سن ومکان امکان نداشته که به مشکل خودش پی ببرد تا به امروز در این هویت و شکل مانده. این افراد خود را کاملا همانند جنس مخافشان می بییند
یکشنبه 28 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراگ
کاربر گرامی بدلیل عدم توجه شما به تذکرات و نقض مکرر قوانین سایت , نام کاربری کنونی نیز مسدود می گردد. خواهشمند است از ایجاد اسامی کاربری جدید خودداری فرمائید . با تشکر
دوشنبه 29 آذر 1389

soli14 - سـ ـوئـ ـد - اسـ ـتـ ـکهـ ـلم
خداوند عالم میفرماید در دنیا دوستانم مورد رنج ستم ظلم و نابراری قرار میگیرند و در جهان باقیست که من برای آنها رفا و آسایشی بی پایان آفریدم این دنیا به کاهی نمی ارزد خداوند این دنیا را فقط برای دو روز زندگی انسان آفرید چه در رفا و چه در رنج زندگی کنید روزی که مرگ فرارسد آن زمان است که انسان به این حقیقت میرسد که واقعآ دو بیشتر زندگی نکرده است ، بلآخره هر ظلمی روزی بپایان میرسد و ظالمین باید از تاریخ عبرت بگیرتد ولی آنها همچنان مست قدرت و شهوتند چه سعودی های دشمنان حرمین شریفین و نامسلمان و چه آخوندهای بی دین و ظالم این دو گروه آبری دین رسول الله بردن و جز ظلم جنایت تفرقه بین مسلمین و شستشویی مغزی گروهی بی خرد برای انجام کشتار و جنایت بنام جهاد و دین و هر روز در گوشه و کنار دنیا تعدای انسان بی گناه و از همه جا بی خبر را بخاک و خون میشکند وای بحال این آشغالهای نجس تر از سگ و خوک . >lt;gt;lt;gt;lt;gt;lt; ای دوست بشارت میدهم خوش روزگاری میرسد < یادور غم طی میشود یا غم گساری میرسد lt; گر کار گردان جهان باشد خدای مهربان lt; این کشتی طوفان زده هم برکناری میرسد .
دوشنبه 29 آذر 1389

iranian2 - ایران - تهران
اقای فلفل قرمز خوب شد بلوک شدی بجای چرت و پرت نوشتن یه خورده از soli یاد بگیر چیزهای خوب بنویس
دوشنبه 29 آذر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.