دو کودک آزاری وحشتناک در یک هفته : تجاوز پدر سنگدل به دختر۳ ماهه اش در تاکستان قزوین

تجاوز پدر سنگدل به دختر3 ماهه اش در تاکستان قزوین

مادری که به قصد خرید نوزاد سه ماهه اش را به شوهرش سپرد که در بازگشت از بازار شاهد صحنه دلخراش تجاوز همسرش به نوزادش بود که با اطلاع مراجع مرتبط نوزاد بی نوا  به بیمارستان مدرس این شهر منتقل شد .

به گزارش آخرین نیوز ، یک پدر سنگدل به دختر سه ماهه اش در تاکستان تجاوز کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ما از تاکستان مادری که به قصد خرید نوزاد سه ماهه اش را به شوهرش سپرد که در بازگشت از بازار شاهد صحنه دلخراش تجاوز همسرش به نوزادش بود که با اطلاع مراجع مرتبط نوزاد بی نوا  به بیمارستان مدرس این شهر منتقل شد .

پزشکان وضع این کودک را وخیم ارزیابی کردند. این موضوع باعث ناراحتی و تنفر مردم از عامل این جنایت گردیده است .

مرگ "شیما"دختر ۱۶ماهه بر اثر کودک‌آزاری

به گزارش آخرین نیوز به نقل از پارسینه، امروز هم طبق معمول بچه را به آنها سپرده و سرگرم کار شدم که ساعتی بعد مرد صاحبخانه ازمن اجازه گرفت تا بچه را برای گردش بیرون ببرد که من هم مخالفتی نکردم. اما دو ساعت بعد که برگشتند دخترم را بی‌حال و نیمه‌جان دیدم. هر چه پرسیدم چه اتفاقی افتاده جوابی نداد بنابراین با عجله او را به بیمارستان رساندم اما در کمال ناباوری بچه‌ام مقابل چشمانم جان داد.

خدمتکار زن وقتی دختر بچه‌اش را به یکی از ساکنان ساختمان – محل کارش – می‌سپرد نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظار فرزندش است.

غروب شنبه مسئولان بیمارستانی در شمال تهران در تماس با پلیس از مرگ دختر ۱۶ ماهه‌ای به نام شیما بر اثر کودک‌آزاری خبر دادند.

مادر کودک با چشمان اشکبار به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: «من خدمتکار هستم و هر روز برای نظافت به ساختمانی در شمال شهر می‌رفتم از آنجا که جایی برای نگهداری دختر کوچولویم نداشتم به ناچار او را همراه خودم می‌بردم. البته برای اینکه بتوانم راحت‌تر به کارهایم برسم «شیما» را به یکی از همسایه‌ها می‌سپردم که خودش هم فرزند کوچکی داشت.»

امروز هم طبق معمول بچه را به آنها سپرده و سرگرم کار شدم که ساعتی بعد مرد صاحبخانه ازمن اجازه گرفت تا بچه را برای گردش بیرون ببرد که من هم مخالفتی نکردم. اما دو ساعت بعد که برگشتند دخترم را بی‌حال و نیمه‌جان دیدم. هر چه پرسیدم چه اتفاقی افتاده جوابی نداد بنابراین با عجله او را به بیمارستان رساندم اما در کمال ناباوری بچه‌ام مقابل چشمانم جان داد.

پزشکان هم اعلام کرده‌اند او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با اعلام موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل، دستور بازداشت مرد همسایه صادر شد و مأموران ساعتی بعد حمید – ۲۶ ساله – را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند اما وی منکر ماجرا شد و گفت: «نمی‌دانم چه اتفاقی برای بچه افتاده است.»

با این حال از آنجا که بازپرس جنایی به اظهارات مادر کودک و مرد همسایه مشکوک بود دستور بازداشت هر دو را صادر و آنها را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

raha1984 - المان - هامبورگ
وای خدایا چه دنیایی شده !!! این کثافتهای روانی رو بایدقطعه قطعه کنند !
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
قزوینم که دیگه شهدای جنسیش دارن هی زیاد میشن.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

dariush28 - آلمان - بوخوم
به نظر شما با این آدم رذل و پست چیکار باید کرد؟من میگم باید اینو ببرند کهریزک و تا جا داره ...واقعا که شرم آوره
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

mehr47 - ایران - تهران
ولی امر مسلمین طی حکمی این پدر سنگ دل را به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب نمودند. تکبیر. ایشان در پیام خود تصریح نمودند: پدر سوخته تا حالا کجا بودی? فدات بشه رادان.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
زیاد اقایون مسلمان ناراحت نباشید خود خمینی گجستک فتوا داده چه جور با بچه این کارهای کثیف غیره انسانی و حیوانی را انجام بدهن .بر بنیانگزارش لعنت
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
یکی به من بگه تجاوز به کودک سه ماهه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟ حالم از این دنیا به هم میخوره
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
حالا اگر این کارهارو یک عرب انجام میداد .بیا وببین ... .هنر نزد ایرانیست وبسسسسس.زررررت
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

farzad_s - ایران - تبریز
عجب دورانی شده به کودک 3 ماهه هم رحم نمیکنن که خودش از برکات اسلام ناب محمدیه که سن تجاوز رو از 9 سال به 3 ماه تغییر دادن مبارکتون باشه اسلامیون عزیز
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

a persian - سوئد - استکهلم
حالا مگه با این پدر وحشی چی کار می کنن؟ کار از این کثیف تر که مردی به دختر خودش تجاوز کنه ؟ اونم یه دختر چند ماهه؟ فقط زورشون به زنها میرسه کافیه زن یا دختری مشکل اخلاقی داشته باشه اگه توسط شوهر یا پدر یا برادرش به قتل برسه اب از اب تکون نمیخوره هیچ تازه تشویقش هم می کنن که ایول چه غیرتی داشت زنه کثیف حقش بود بمیره
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

saman911 - ایران - تهران
از کسانی که منکر خداوند باشند بیشتر از این نمیشه توقع داشت وقتی اعتقادی به روز قیامت نداشته باشی هر کاری میکنی!!??
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

aryamanesh2 - نیوزیلند - اکلند
sir.amir انگلستان منچستر. دوست عزیز درست زدی وست خال پاینده باشی. این خمینی گور به گور شده با این اسلامش ننگ تاریخ هستند
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

naghme 77 - سوئد - گوتنبرگ
ای حیوانها رو باید با بدترین وضع کشت.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

Sheytoonak_Norway - نروژ - برگن
وای دلم اتیش گرفت.بچه3ماهه و16ماهه این مادرا چی میکشن.این کثافتهارو باید اتیش زد.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

man_iraniam - هندوستان - میسور
اخه به جز ادم روانی کی میتونه از یک نوزاد لذت ببره:))
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
هر روز به برکت این همه توسعه فرهنگی در نظام اسلامی از این خبرها می شنویم. گاهی از خودم می پرسم یعنی ممکنه این فجایع واقعیت داشته باشند? باورش واقعا سخته که ببینی کاری را که حتی حیوانات با بچه هاشون نمی کنن ادمیزاد با بچه ها انجام بده.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
واااای خدای من عجب دنیای کثیفی شده !!!نوزاد3ماهه???!!!!!!!لعنت به این حیوان..
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
. . ازاین هم درآینده بدتر میشه. من یکی توی این جور موارد و مورد شهلا جاهد اصلا مخالف اعدام نیستم. حالا هرکی دوست داره بیاد فحش بده بهم.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

alexxx - اتریش - وین
با تست DNA ظرف چند دقیقه معلوم میشه قضیه چی بوده. ولی این حکومت امثال این پدر و این مرد نامرد رو احتیاج داره برای کادرهای بلند پایه حکومتی. فکر میکنید خود رهبر و رئیس جمبور دیگر دولت مردان نامرد کسانی غیراز این دوتا هستن? نه , هنوز چند درجه بدتر هم هستن. باعث و بانیش بسوزه.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

tehranester - انگلستان - منچستر
این ادم هارو باید بد بکشن. خیلئ بد.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

vaghe bin - ایران - تهران
kalkal - ایران - تهران..البته شما هم تقصیر نداری چونکه امام خمینی قبل از اینکه شما بوجود بیائ کاملا با احساس در توضیح المسا ئل خودش سکس با کودک را تشریح کردند.حتی امام خامنه ای هم از ایشان کپی فرموده اند..اگر توانستید کمی هنگام نماز پیشانی خود را به مهر کربلا بیشتر فشار دهید..حتما نتیجه بهتری خواهید گرفت...در فنلاند هم یک مریض اسلامی هست بنامoghab - فنلاند - هلسینکی..که از غلامان وفادار امام خامنه ای می باشند.....فقط خوش بحال شما
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
حالا بگین اروپاه فلانه.امت اسلام را حال کن.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
در رابطه با مرگ دختر 16 ماهه من مختقدم این جنایت توسط همتن مادر انجام شده . بهمین دلیل مورد سو ئ ظن پلیس اگاهی واقع شده . از زنهای عقده ای و کم سواد و از قشر پائین اجتماع همه گونه جنایت سر میزند . در زمان اغاز فتنه در ایران . تمام انسانهای با شخصیت و با کفایت توسط همین قشر بی فرهنگ انجام گرفت و برای مثال دستگیری اقای خلعتبری وزیر امور خارجه ایران توسط مرغ فروش سر کوچه . ایشان که یک عمر از نعمات و بزرگواری و انسانیت اقای خلعتبری بهره برده بود انجام و اجرا شد . و سپس ان جنایت اتفاق افتاد . از قشر پائین اجتماع همه گونه جنایت سر میزند. تمام جنایت کار های دنیا از همین طبقه هستند
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

pelle - سوئد - استکهلم
saman911 - ایران - تهران. دوست گرامی ،حتی اگر کسی به خداوند ایمان نداشته چیزی به نام وجدان که وجود دارد، از بی خدایان نترس بلکه ازکسانی که وجدان و شرف انسانیت ندارند باید وحشت داشت.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
واقعا" به این همه بیشرفی و پستی چیزی نمیشه گفت فقط امیدوارم خبر دوروغ باشه .
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

farhadfb - ایران - تهران
مگه بنیان گذار این دین کثیف با یک دختر 6ساله (عایشه)این کارو نکرد . چونکه الله فرمودده با رابطه جنسی با کودکان اسلام برقرار و ثبیت خواهد شد. . درود بر کوروش کبیر و خاندان او نفرین بر اعراب ...و خاندانشان
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
وقتیکه رهبران مذهبی که معمولا باید پاکی و درستی رو به مردم بیاموزند فاسد هستند از مردم عادی که از این شیخان و دقل بازان پیروی و تبعیت میکنند چه توقعی میشه داشت؟!!! علتش رو باید در سی سال حکومت شیادان ، دروغگوها، فاسدان، جنایتکاران، .. جستجو کرد.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

experthoney - منامه - بحرین
مسئولین محترم سایت ایرانیان یو کی، لطفا مطالب این چنینی رو در سایت قرار ندید، همین یه ذره امید به زندگی مون هم از دست بدیم، . این چه دنیاییه آخه؟
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
کوچک که بودم فکر می کردم، آدم ها چقدر بزرگند! و ترس برم می داشت. بزرگ که شدم، دیدم چقدر بعضی آدم ها پست و حقیرند و باز ترسیدم. حالم بد شد.خداااااا
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
نه حیایی ،نه عاطفه ایی،نه رحمی ،نه شرمی ،نه خانواده ایی،نه حدی ....!عجب دنیایی شده !! وقتی که خدا در مستراح به آموزش اخلاقی همانطور که قرائتی گفت مشغول است و وقتی که مردان ایران حیران زبان عربی بهشت و زبان عجم جهنم هستند و زنان هم که دیگر حالشان معلوم است ، شرایط بچه ها از این بهتر نمیشود !.
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

Amir-deltange vatan - یوکی - کاردیف
دوستان عزیز اولا که من إز این خبر بسیار متاسفم ولی به نظر من با اعدام و کشتن جیزی درست نمیشود اینها همکی إز عقدههای اجتماعی و فقر فرهنگی مشتق میشود که دامنگیر بسیاری إز مردم ایران شده است ،یک نوع بیماری اجتماعی،خواهشا منع نکنید جون این یک مریضی است واحتیاج به علاج دارد، شما در تهران حتی با خانمت هم که بیرون میروی نگاههای بسیار الوده و مریض را به راحتی متوجه میشوی ،محیط الوده باعث الوده شدن هر کسی مخصوصا اقشار محرومتر (فرهنگ و سواد)میشود ،من دوستانی را دیدم که با داشتن زن بسیار زیبا وبه تمام معنا خوب همش بدنبال دیکران بودند و این باعث جدایی انها شده است ، یه جوری همه حیز وچشم چران شده اند وبه خوب هود قانع نیستند نمیدانم شاید هم من اشتباه میکنم؟!
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

mohabbat2009 - بحرین - منامه
پناه بر خدا یعنی اینها رو باید باور کرد ?? ولی در اینکه اینها روانی هستن شکی نیست
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
مگر شما در یکی از رساله های همین حضرت امام سیزده خودتان نخوانده اید که بچه شیر خوار را بقصد ارضا شهوانی لمس کردن ان خلال است . من متاسفم که حالا نام این رساله یا هر مزخرف دیگری را فراموش کردم و تا فردا امید وارم یادم بیاید برایتان همراه با ذکر صفحه ان بگویم . اقاقان خانمها و مردم . انسانها بخوانید ببنید و بفمهید اینها چه جانورانی هستند . اینها به بچه داخل قنداق رحم نمیکنند . بدین . بمذهب . به شبطان بهر کس که اعتقاد دارید این رهبر معظم در یک کتابش نوشته و من فردا انرا میاورم . شما از این مادر کودک که برای سر کیسه کردن ان همسایه چه توقعی دارید . من و شما خیال میکنیم که این مردم نیازمندند . نه والله نه . بسیاری از مردم بی شرف ترین مخلوقات هستند . حتی اگر مادر این کودک باشد . من تا قردا اگر ان را پیدا کردم برایتان خواهم نوشت که امام دجال بچه توی قنداق را برای دفع شهوت خلال کرده. کجای کا هستید شما . اقائی که از منامه مینویس این مطالب را نگذارید برو اقا . برو ببین چه میگویند این جانور ها بنام دین.
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

mahdi_60 - انگلیس - لندن
قزوینی هم قزوینیهای قدیم
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

hameshehbahar - انگلیس - لندن
حالا اگر زمان شاه بود میگفتن چون مشروب و فساد زیاد شده اینطوری شده حالا چی ماشالله از زمان اسلامی شدن مملکت چه ها که نمیشنویم. مبارک اسلامگرایان
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
تاسی به خمینی کرده. تماشاکنید https://www.youtube.com/watch?v=e3xeST5bTekfeature=related
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
منامه. نویسنده محترم برو در تحریر وسیله حضرت امام سیزدهم شما در قسمت نکاح صفحه 430 مسئله 12 ملاحظه بفرمائید که دین شما و رهبر مذهب شما .رهبر بزرگوار شما . که بقول سید نصرالله عرب هست و از نزاد عرب چه نوشته . برو بخوان برو ببین . برو با واقعیات اشنا شو . برو چشم وگوش با مطالعه باز کن . این دجال . این سید عرب . این دین قروش این جانور . نوشته شما میتوانید طفل شیر خوار را بقصد استمناع لمس کنید . ناز کنید . هر خاکی را که این مرتیکه پفیوز خواسته سرش بیاورد بیاورید تا ان احساس حیوانی شما خاموش شود حالا از شنیدن و یا خواندن ان ناراحت میشوید . برو اقا .برو . برو مطالعه کن . این دین عرب زده تازی زده .عقب مانده .چشم و گوش ترا باز کن . یاد بگیر . ایرانی چنین مرام مسلکی نداشته . ایرانی جز محبت و عاطفه چیز دیگری نداشته بهمین دلیل هم خوار ترین قوم ها هر وقت بما حمله کردند . پیروز شدند . برو امروزه زرتشتیان دنیا را پس از قرن ها ببینید . چقدر مهربان . چقدر انسان چقدر با فرهنگ هستند . اینها ایرانیان واقعی این مرز و بوم بودند و هستند نه این قوم تازی و بی فرهنگ بی تمدن . برو اقا
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

GHo0oLMo0oRAD - امارات متحده عربی - ابوظبی
اینا از نشانه های قیامت هستش
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شرم و ننگ بر تو اهریمن کثیف
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

gharibe UAE - امارات - ابوظبى
زندگی تو این دنیا دیگه شرم آوره برای اینگونه حیوانها متأسفم.
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

shana - ایران - خوزستان
دارم دیوانه می شم .سرم درد گرفته .بازم بچه آزاری !
جمعه 21 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
bawafa1385 - و Pezhman - اتریش دوستان عزیز. این لینک رو هم من توی یوتیوب پیدا کردم که عکس این صفحه از کتاب رو چاپ کرده.https://www.youtube.com/watch?v=tNwbbnNE7kkfeature=related
جمعه 21 آبان 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
oghab - فنلاند - ....این کارهایی هم که تو ایران انجام میشه از آموزش‌های عالی پیغمبر شما عربهاست که زن 6 ساله میگرفت و به بچه 6 ساله کشش جنسی داشت.
جمعه 21 آبان 1389

nader46 - انگلیس - لندن
حیوان بودنم ارزوست!!!! واوووووووو منکه شوکه شدم.
جمعه 21 آبان 1389

1983 - ایران - تهران
چقدر تاسف باره . واقعا لذت بردی حالا برو واسه بچه محلات تحریف کن .یعنی انسانی تااین حد کثیف و رذل که به فرزند سه ماهه خود رحم نکنه وجود داشت و ما بی خبر بودیم ننگ بر تو
شنبه 22 آبان 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
اینا چه مسلمونی هستند که دستورات امام خمینی را اجرا نمی کنند؟؟ایشان در رساله خود فرموده اند که "ازدواج با کودک کمتر از شش سال مانعی ندارد فقط نمیتوان به او نزدیکی کرد و فقط میتوان(تخفیذ=شهوترانی با ران!)انجام داد ولی در صورت نزدیکی اگه عیبی به کودک برسد فرد ضامن است!!اینها الان ضامنند کاری نکردند دستور امام بزرگوار رو اجرا کرده اند!!کامنت بذارید فحش بدید!!
شنبه 22 آبان 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.