بزودی در این مدارس استخر شنا احداث می شود - عکس

بزودی در این مدارس استخر شنا احداث می شود

جهان نیوز : زنگ شنا در مدارس به صدا درآمد.قرار است بزودی آموزش شنا در مدارس اجباری شود.

به گزارش جهان، مسئولین قرار است بزودی در مدارس کشور استخر شنا احداث کنند.به این ترتیب احتمالا بزودی مدارس سراسر کشور به استخر شنا مجهز می شوند.البته یک مسوول در آموزش و پروش گفته است که برای مدارسی که نتوانیم استخر بزنیم، آنها را به اردوی آموزشی می بریم.

bad0o7 - المان - مونیخ
این عکسها مدارس افغانستان هستن ایران بهترین مدارس داره
یکشنبه 2 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
به امید خدا, بچه های مظلوم و دوست داشتنی, بچه های روستایی مودب و سروپاگوش !
یکشنبه 2 آبان 1389

ahoora mazda - نیوزیلند - آوکلند
این واقعیت داره?. توی ایران?
یکشنبه 2 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
بمیرم برای این نازنینها - خاک برسر این رژیم اخوندی - لعنت خدا برشما حرامزاده ها - که نه شرف دارید و نه ناموس و نه وجدان - برای اینکه از بیخ عرب هستید.من بفدای ان نگاههای معصومانه بچه ها بشم
یکشنبه 2 آبان 1389

mohsen.b - ایران - تهران
آنقدر مدارس ما خوب و مجهز است که نیازی به پول نداریم همه دانش اموزان در رفاه هستند و باید پول را به پاکستان و لبنان بفرستیم.
یکشنبه 2 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
احداث ِ استخر پول به جیب زدن !! ..البته!.
یکشنبه 2 آبان 1389

arash_1932 - ایران - مشهد
عجب روزگاری شده!
یکشنبه 2 آبان 1389

kafar - المان - اخن
واقعا خیلی باحال بود - این خبر و این عکسها
یکشنبه 2 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
الهی بمیرم دلم خون شد لبنان فلسطین واجب ترهستند نه ?
یکشنبه 2 آبان 1389

گاگولی - مالزی - سایبر
آمار بچه بازی هم میره بالا
یکشنبه 2 آبان 1389

hamidTANTAN - اتریش - وین
من از خوندن این خبر,هم خیلی خوشحال شدم و هم خیلی متعجب . خوشحال از این جهت که این بیچارها با داشتن یک استخر:1-دست رسی به اب اشامیدنی پیدا می کنند.2-از امکانات شستشو و بهداشت هم بهرمند می شوند. 3- یک تفریح و شادمانی‌ بچه گانه ای هم انجام میدن.4- شنا کردن هم یاد میگیرند, تا در موقع سیل بتونند جونشون را نجات بدهند. (حالا بگیدچرا تعجب کردم ؟)که چجوری چنین ابتکاری به مغزناقص مسئولین کشور ما رسیده.به عبارتی باساخت یک استخر چهار کار را همزمان انجام دادند. (واقـــــــــــــــعا کـــــــــــــــه) بقول دوست خوبمون محسن ادم با خوندن این خبرها فکر می‌کنه داره نون‌‌خامه‌ای با کله‌پاچه می‌خوره!
یکشنبه 2 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
شرمتان باد ای بی غیرتها
یکشنبه 2 آبان 1389

amir pishro - ایران - تهران
یه آخونده توی اتوبوس نشسته بوده، از راننده میپرسه، آقا شما که تمام روز توی راه هستین و مسافرت و این ور اون ور، از کجا میفهمید بچه شما واقعا بچه شماست؟ راننده به یارو یک نگاه میکنه بعد میگه والله یه دو سه سال صبر میکنیم تا بزرگ بشه، اگر شبیه خودمون بود که هیچی، اگر نبود میفرستیمش حوزه علمیه !
یکشنبه 2 آبان 1389

vezveznazi - ایران - تهران
تف به روحت خمینی هندی زاده و علی گدای مار بدوش
یکشنبه 2 آبان 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
یه چندتا از این عکسها رو بفرستین برای محمود خالی بند شاید دلش به رحم بیاد .
یکشنبه 2 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
...یادمان باشد فرزاد کمانگر هم معلم چنین مدارسی بود...دلم خیلی گرفته...گاهی فکر میکنم ما لیاقت ان همه شهید ازادی را نداریم.
یکشنبه 2 آبان 1389

shir o khorshid - ایران - اصفهان
واقعن اگه معصومی هم وجود داشته باشه همین بچه هان
یکشنبه 2 آبان 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
اقا این عکسها فتوشابه اینجا که ایران نیست.ما اصلا در کشور فقیر نداریم.اقا ما به یاری اممممممممممام ته چاه فقر را ریشه کن کردیم.بعد از شاه مستکبر ما دولت مستضعفین هستیم.
یکشنبه 2 آبان 1389

reza paris - ایران - تهران
استخر شنا برای بالا شهری های تهران که میلیاردرها و اخوند زاده ها هستند .
یکشنبه 2 آبان 1389

برگشته - بحرین - محرق
افرین به این معلمی که به بچه های روستایی در ان محیط اموزش میده.
یکشنبه 2 آبان 1389

ahoora29 - ایران - ایران
منظور مدارس غزه و سوریه و پاکستان نه ایران شما جدی نگیرین
یکشنبه 2 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
کشوری که هنوز به اندازه کافی مدرسه نداره و کمبود آب هم داره، حرف از ایجاد استخر در مدرسه میزنه!!!! اینها همه مثل مموتی دروغگو و دیوانه هستند.
یکشنبه 2 آبان 1389

shekamo - نورو - اوسلو
شما حالانیمکت برای کلاس بخرین استخر پیش کش
یکشنبه 2 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
bad0o7 - المان - مونیخ / عزیزم به عکس دوم دقت کن. اداره آموزش و پرورش تالش. تالش هم در ایران هست..!! بعدش شما چطور میتونی بگی ایران بهترین مدارس رو داره؟ رو چه حسابی میگی آخه ؟!!!!!!!!!! دبیران و ناظمان چوب و شلنگ به دستش بهترین هستن .. یا نبود امکانات؟!
یکشنبه 2 آبان 1389

pariha - کویت - کویت
وای خدا آدم چقدر ناراحت میشه ا این کوچولوها اینجوری میبینه اونوقت ملیاردها دلار پول مردم براحتی سرازیر لبنان میشه و این بچه های مظلوم در این چنین وضعی دارن درس میخونن - استخر پیشکش مدرسه وصندلی و آب خوردنی سالم براشون درست کنید - تازه زمستان هم فرا رسیده و همه ساله بخاطر گرم نگه داشتن هم تلفات میدن این نوع مدارس ها در ایران - شرم و ننگ بر جمهوری اسهالی و طرفدارانش.
یکشنبه 2 آبان 1389

klcc - مالزی - کوالالامپور
نه اینا از عمدی اینجاها استخر نمیزنند چون کلاسها مختلط هستند به هر حال بچه ها به فساد الوده میشن وگرنه شما که خودتون میدونید دولت خدمتگذار اماده هست برای خدمتگذاری..
یکشنبه 2 آبان 1389

shahrzadee - هلند - آمستردام
bad0o7 - المان - مونیخ لطفا از دنیای دروغین ا.ن بیایید بیرون این مدارس در ایران هستند . این مدارس در نقاط محروم هستند مثل توابع بیرجند در استان خراسان جنوبی. من هرسال که به ایران می روم به آنجا می روم . کلاسهای این مدارس مثل خود مردم آنجا بسیار محروم هست. ولی ما خدارا صد هزار مرتبه شکر می کنیم که بچه ها می آیند و درس می خوانند مخصوصا دختر ها. من آنجاها را که دیده ام وقتی بذل وبخشش های ا.ن و اختلاصهای دولتمردان را می ببنم فقط یاد بچه های مظلوم این روستاها می افتم. یک روز از یکی از دختران روستای "کفاز" پرسیدم : می خواهی وقتی بزرگ شدی چه کار کنی؟ سوالی که من معمولا از همه بچه ها میپرسم . می دانید چه گفت؟. "می خواهم وقتی بزرگ شدم غذا بخورم"
یکشنبه 2 آبان 1389

golenaz - فنلاند - تامپره
bad0o7 - المان - مونیخ , ببین هنوز توی ایران از این مدرسه‌ها هست بعدش این مدرسه به اسم (امام) هست امام هم یعنی‌ امام خمینی فهمیدی که توی (سیله سر) هست نه توی افغانستان ،رفتی‌ آلمان خیال کردی ایران مثل آلمان هست، اگه اونجوری بود واسه چی‌ رفتی‌ آلمان بد میشینی‌ حرف الکی‌ میزنی‌، / تو کز محنت دیگران بی‌ غمی نشایند که نامت نهند آدمی‌
یکشنبه 2 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
bad0o7 - المان - مونیخ: کی تا حالا افغانستان مدرسه امام اون هم توی سیله سر داره؟ تازه مگه وزارت آموزش پرورش ایران اونجا هم مدرسه میزنه؟ (تابلوی بالای سر بچه ها). در ضمن، توی افغانستان کسی مقنعه مدل ایران سرش نمیکنه دکتر. البته فکر میکنم بیشتر حرفت شوخی بود تا جدی
یکشنبه 2 آبان 1389

ezatdf - ایران - تهران
از وزیر بپرسید استخرهایی که قراره بسازند با سونا و جکوزیه ؟
یکشنبه 2 آبان 1389

amirpro - بلزیک - استنده
bad0o7 - المان - مونیخ. چرا به تابلو مدرسه توجه نمی کنی که نوشته دبستان سیله سر.این کجاش افغانستانه؟شدی احمدی نزاد که تو روز روشن دروغ میگی؟
یکشنبه 2 آبان 1389

pouriya - ایران - رودسر
bad0o7 - المان - مونیخ - گویا شما حتی سواد خواندن هم نداری وگرنه دست کم تابلو بالای سردر ویرانه عکس دوم را میتوانستی بخوانی.
یکشنبه 2 آبان 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
bad0o7 - المان - مونیخ . نه بابا جدی میگی؟ لابد بهترین مدارس برای شما آقا زاده ها بوده! چیزی که ما دیدیم مدارسی بود که لگد به دیوارش میزدی میریخت!
یکشنبه 2 آبان 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
میگی نه وایسا نگاه کن که چه اهداف اللهی نصیب این مردم دوستار آب و برق و گاز مجانی ومال مفت شد و اونم کشور رستم و سهراب و سعدی فردوسی .!!..بنازم به قرن بیست و بیست ویکم از کشوریکه 50 سال یکی توش می چرید و خارجی ها میدوشیدنش و حیونی وقتی پیر شد و شیر درست حسابی هم دیگه نمیداد و شاخ زدنش در گرفته بود بردنش سلاخ خونه و بعد یه گوساله تازه جاش آوردن که سی و یکساله تو اونجا می چره و شیر خوبی هم میده و گاه گاه یه شاخ به اسرائیلیه میزنه و یه شاخ به عرب ها که از غربی ها بیشتر اسلحه بخرند و اصلا به مردم خودش هم شیر نمیده و گرنه مجبور نبود که آقا معلم که همون پسر بیکار ملای محله س تو خونش و تو اتاقش کلاس درس درست نکنه و یه چندتا اسکناسی هم هر ماه نصیبش بشه !! پسر بلند شو ..چقدر می خوابی خرس گنده . لحاف و دوشک رو زود جمع کن آلان بچه ها میان درس بخونن که درس یاد بگیرند که سواد دار بشن که تو صف نون و گوشت وایسن !! غربی ها دلتون بسوزه که این چیزی رو که ما داریم شما تو کشورتون پیدا نمیشه !! کوروش آرام بخواب که از اون زمون تا حالا فقط خره پالونش عوض شده و بس !!
یکشنبه 2 آبان 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
به نظر من ساختن مدرسه با امکاناتش از قبیله تخت سیاه و نیمکت و ....واجبتر از استخره تا جایئ که من اطلاع دارم اول محیط را بنا میکنند بعد به بقیه امور می پردازند من که این عکسها را میبینم نیازی به ساختن استخر نمیبینم واقعا که جه قدر رسیدگی شون بجاست
یکشنبه 2 آبان 1389

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
چه خوب یادی از فرزاد کردی دوست عزیز وقتی فرزاد برای تدریس به این بچه ها از این روستا به اون روستا میرفت خامنه ای حرومزاده و همپالگیهاش پای منقل نشسته بودن و واسه کشتن مردم و نابودی ایران نقشه میکشیدن
یکشنبه 2 آبان 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
bad0o7 - المان - مونیخ:ایران هست و در تالش. چه دولت خدمتگزاری داره ایران!!ای ننگ
یکشنبه 2 آبان 1389

OzveMardom - فرانسه - پاریس
bad0o7 - المان - مونیخ پس به ارم الله در عکس 2 نگاه بنداز
یکشنبه 2 آبان 1389

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
- المان - مونیخ چشماتو باز کن خوب ببین که آیا اینا افغانی هستند یا ایرانی‌ اگه مدرسرو اشتباه گرفتی‌ قیافه هارو که فکر کنم بشناسی بعدشم کمی‌ فکر کردن قابل دهان باز کردن خوبه.
یکشنبه 2 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
bado07 - المان - مونیخ. دوست محترم , از کی تا بحال افغانها انهم در افغانستان , روی تابلوی سر در. مدرسه اشان - کلمات درست و اصیل زبان فارسی را می نوشته و یا می نویسند. فقط کافی است به تابلوهای خیابانها و گذرگاههای ماشینها و ارم. ژاندارمری و پلیس مرزها نظری بیاندازی - واقعیت را نمیشود کتمان کرد !
یکشنبه 2 آبان 1389

30omin - ایران - تهران
البته من میدونستم عکسهای اینجا چه جوری باید باشند؛ ولی به نظرم ساختن استخر در این مدرسه کار بیهوده ای است. چون این دانش آموزان هر کدام در خانه استخر، سونا و جکوزی اختصاصی دارند.
یکشنبه 2 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
katrin نعوذبالله خواهر ! تمام برادران دینی اعم از لبنانی و فلسطینی و اندونزیایی و مالزیایی و و و .. بر هموطنان ایرانی ارجحیت دارند !
یکشنبه 2 آبان 1389

odin - بلژیک - انتورپن
maryamafghan - اتریش - سالزبورگ _از دختر عمو و همسایه خوبم ممنونم که زحمت ما رو کم کرد و تودهنی باین(bado07 - المان - مونیخ) ساندیس خور دروغگو زد.عکس دوم رو ایشون زود رد کرده و مخصوصآ ندیده این برادر ساندیسی نمیدونم شب وقتی میخوابه هم بخودش اینجوری دروغ میگه؟ وزارت اموزش و پرورش و علامت عنکبوت نشان جمهوریشون رو اسم روستا و شکل و صورت این بچه ها و لباسها و هر چیزی که تو این عکسها بوده رو این بنده خدا گذاشته کنار و با جدیت میخواست ثابت کنه که برادران مسلمان و حامیان نظام چقدر دروغگو و خوار و حقیر هستن.
یکشنبه 2 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
katrin نعوذبالله خواهر ! تمام برادران دینی اعم از لبنانی و فلسطینی و اندونزیایی و مالزیایی و و و .. بر هموطنان ایرانی ارجحیت دارند !
یکشنبه 2 آبان 1389

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
homa-ir - المان - هامبورک خانوم تا جایی که من شنیدم و خبر دارم زبان اصیل فارسی مال ماست نه فقط ما بلکه شما اما شما تغییرش دادین و با این حرفت به نظرم منظور بعدی داشتی یا من بد گرفتم خلاصه.......
یکشنبه 2 آبان 1389

irani.ir - ایران - تهران
گمان کردی که ایران ز تهران تا کرج باشد(شهریار)
یکشنبه 2 آبان 1389

reza_frankfurt - المان - فرانکفورت
بجائ استخر خدا گنه کلاس درس بسازند.به امئد ائرانئ اباد
دوشنبه 3 آبان 1389

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
نه لطفا از این بذل و بخشش ها واسه ما ایرانی ها نکنید.ما از همون پول نفتی که هر ماه چک شو نقد میکنیم هر کدوم یه استخر تو خونه هامون داریم.مگه بچه های ما مرغابی هستند که در مدرسه هم از استخر استفاده کنند. همون مدارس و کلاسهای مجهزی که در عکس میبینید براشون کافیه.این کمک ها رو به بچه های فقیر فلسطین و لبنان بکنید که وقتی با کل خانواده گدا گدورتان به این کشورها سفر میکنید براتون هلهله بکشند و شب به اون ریشهای کثافتتون بخندند.واقعا وطن فروش تر,خائن تر و . حرامزاده تر از این دروغگو ها دنیا به خودش ندیده.
دوشنبه 3 آبان 1389

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
- بلژیک - انتورپن مردم از خنده ساندیس خور.........=))
دوشنبه 3 آبان 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
اگه دقت کنید از وقتی که قرار شده مدارس به حوزه های علمیه سپرده بشه دارن از لحاظ امکانات رفاهی و عشق و حالی رسیدگی میکنند.
دوشنبه 3 آبان 1389

ali bidin - ایران - تهران
اگه برا ساخت یا تجهیز هر مدرسه 5 میلیارد ریال بودجه لازم باشه (که البته خیلی زیاده!!!) با این 500 میلیون دلار پول بی زبونی که ا.ن تو سفر اخیرش کمک کرد به لبنان می شه 1000 تا مدرسه مجهز ساخت برا این طفل معصوما. حالا با اون 2 میلیاردی که پارسال به اسم تاسیس بانک مشترک ریخت تو جیب ونزوئلا و یا با اون 18،5 میلیارد دلاری که نقد با تریلی فرستاد به ترکیه و ... چند میلیون مدرسه با استخر و جکوزی می شه تو ایران ساخت خدا می دونه. هیچی نگید. فقط یک آه بلند کافیه....
دوشنبه 3 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
maryamafghan - اتریش - سالزبورگ. مریم خانم - بهتراست بتاریخ کشورکهنسال ایران و کشور افغان نگاه کنی - و فراموش مکن , افغانستان جز خاک ایران بوده و اصل زبان فارسی که دری و شاعر بزرگ و حماسه سرای ایران" ابوالقاسم فردوسی" انرا زنده کرد . حتما. خواهی گفت فردوسی شاعرایرانی مال کشورشمابوده و بدان در حمله عثمانیها و مغولها افغانستان حتی کابل پایتخت افغان ازایران جداشد. و درزمان شاه فقید بیش از 4 میلیون افغان پناهنده ایران بودند. زبان افغان اصلش " پشتو" است . واین توهین به ایرانی است که شما زبان اصل پارسی. کشورایران را ازخودتان بدانید . جای بسی تعجب
دوشنبه 3 آبان 1389

MasihRaddi - ایران - کیش
برو خودتو مسخره کن بی وجود
دوشنبه 3 آبان 1389

اقتدار - دانمارک - هالته
bado07 ـ آلمان ـ مونیخ//// اگه افغانی هستی تو این چیز ها نظر نده بابا مجبوری مگه!!!
دوشنبه 3 آبان 1389

ali bidin - ایران - تهران
OzveMardom - فرانسه - پاریس: اینجا ایرانه و شما درست می گید و ما به این دروعهای این بسیجیا عادت داریم....ولی قربان اون آرم الله نیست علامت سیکهای هند است. یک جستجو توت اینترنت کافیه.
دوشنبه 3 آبان 1389

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
هما خانوم من قصد توهین نداشتم و به قول خودت که زبان داری مال ایران بود پس اصیل هم که هست پس چطور وقتی‌ میگم که شما تغییرش دادین که می‌شه گفت لهجه ایرانی‌ منکر میشی‌ و میگی‌ که در اون عکس ببینید کجای افغانستان کلمات رو کامل مینویسند و اینکه من از زبان همشهری‌های خودت شنیدم اینجا که میگن زبان اصیل زبان شماست
دوشنبه 3 آبان 1389

وکیل دادگستری معلق سیاسی - انگلستان - لندن
رئیس جمهور افغانستان دریافت مکرر پول از دولت ایران را که هر دفعه حدود 500 تا 600 میلیون یورو بوده و سفارت ایران منکر آن بود تائید کرد , این مبالغ به روسای قبائل و عشایر ودر برخی موارد طالبان به جهت حمایت آنها از جمهوری اسلامی پرداخت می شده است. راستی با این پولها چند تا مدرسه میشه ساخت ؟؟؟ !!!
سه‌شنبه 4 آبان 1389

z.e.molla - ایران - ایران
درست مثل مدارسی هست که ملاخائنه ای در جنوب لبنان برای بچه های تروریستهای عرب ساخته. ----------------- کاربر گرامی لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید. باتشکر
سه‌شنبه 4 آبان 1389

وکیل دادگستری معلق سیاسی - انگلستان - لندن
homa-ir - المان - هامبورک - هموطن عزیز دیدن آن دختر مظلوم در عکس اول من را هم بسیار منقلب کرد. زنده باشید هموطن
سه‌شنبه 4 آبان 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.