پاداش ۱۱۵میلیونی جناب مدیرعامل

 
پاداش 115میلیونی جناب مدیرعامل

 

آینده نیوز : در پی واگذاری یک شرکت بزرگ دولتی به بخش خصوصی اخیرا مدیرعامل این شرکت 115 میلیون تومان پاداش گرفته است.

به گزارش مشرق، هیأت مدیره این شرکت بر اساس قانون تجارت آزاد و اصل 44 قانون اساسی  250 میلیون تومان پاداش برای اعضای این هیأت در نظر گرفت که از این مبلغ 115 میلیون تومان به مدیر عامل تعلق گرفته است. بخشی از این پاداش کلان به پاس همکاری مدیرعامل با شرکت خریدار سهام در خرید ساختمان‌های شرکت مذکور زیر قیمت بازار بوده است.همزمان با آغاز سال 89 خریدار سهام این شرکت برای هریک از اعضای هیئت مدیره 10 میلیون ریال و برای مدیران استان‌ها 30 میلیون ریال پاداش در نظر گرفته و میانگین پایه حقوق اعضای هیئت مدیره نیز 5/2 میلیون تومان و پایه حقوق مدیران استان‌های بزرگ 4 و استان‌های کوچک 5/3 میلیون تومان تعیین شد.براساس این گزارش، قیمت گذاری املاک این شرکت در سطح کشور در مرحله مقدماتی براساس قیمت‌های دفتری و به ثمن بخس صورت گرفته است. به عنوان نمونه در اصفهان یک مجتمع مسکونی 15 واحدی در منطقه آبشار که از بهترین نقاط شهرک آسمان است به مبلغ حدود 100 میلیون تومان به شرکت خریدار واگذار شده که این شرکت اکنون قیمت پایه فروش این مجتمع را 3 میلیارد تومان تعیین کرده است.همچنین در اقدامی دیگر این شرکت مهمانسرای یکی از شهرهای اصفهان را به قیمت 16 میلیون تومان به شرکت خریدار واگذار کرده که این شرکت طی چند روز گذشته مجموعه مذکور را به قیمت 150 میلیون تومان به فروش گذاشته است.

نظرات کاربران سایت آینده نیوز در مورد این مطلب :

*امان امان امان....الهی آتش دوزخ شودبیت المال خوری

*چرا نمیگید شرکت مخابرات ایران

*خدا را شکر این گونه بخور بخور در این مملکت رایج است و بسیار فقیران که جای برای زندگی ندارند

*گزارش تا حدی درست است. این شرکت، شرکت مخابرات است که به سپاه هدیه دادند

*حاتم تایی بودن از کسیه بیت المال خوب جا افتاده. کجاست مدعی عدالت؟ کجاست علی عادل؟ اونهایی که حکومت رو ادامه راه انبیا میدونن کجا هستن؟

*بزن زنگ و

 

amir-amir - کانادا - تورنتو
کار را به بخش خصوصى سپردن ایده بدى نیست ولى اگر انحصارى شود و رقبائى در بین نباشد مردم را سرکیسه مى کنند
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
همه چیز در کشور عزیزم ایران بی ارزش هست, از جان مردم بگیر که به هر بهانه ای مورد ضرب و شتم , زندانی تا اعدام و سنگسار قرار میگیره, و رفتار مردم با حیوانات ( سگ و گربه ) که بعنوان حیوان کثیف و نجس دیده میشه و حتا استعدادهای نسل جوان, که از ان استفاده صحیح نمیکنند, و تا این پولهای هنگفت که در بازار ایران هست ?! 115 میلیون, برای مردم ایران, انگار نخود و کشمش, ولی برای مردم جهان اول, خیلی پول زیادی هست که به نرخ ارز امروزی معادل 100.000 دلار ! که برای قشر متوسط یک مبلغ بسیار شیرینی هست !
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

farhadfb - ایران - تهران
از بخور بخور ها تو شرکتهای ایران زیاده در یکی از شرکن های زیر مجموعه سایپا به کارمندان و رییسان و مدیران هر واحد ار 50 تا 600هزار تومان پاداش گرفتند ولی مدیر شرکت و هیئت مدیره محترم از 25 میلیون به بالا . نمیدونم این نسبت اختلاف از کدوم قانون اجرا شده است.
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
تو همه جای دنیا همین داستان با مدیر های ارشد هست. برای خودشون پاداش های کلان میگیرن در حالیکه کوچکترین هزینه هایی که شاید خیلی هم ضروری باشه رو اسراف میخونند و دستور توقفش رو میدن. در نهایت فقط این کارمندهای معمولی هستن که ضرر میکنند.
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.